Black Metal deel ?
Ah, ja, Inquisition. Ik heb er een tijd lang geen barst aangevonden, vooral door die vocals, maar de laatste weken begint het te dagen. Muzikaal hebben ze sowieso een erg prettig geluid, zo'n enorme '80s Black uitstraling. Dof en zwaar, je kent het wel. Met drumwerk dat opgenomen lijkt te zijn in een grot, datzelfde bevalt me ook zo aan Immortal's eerste album.
Die zang blijft heel apart. Origineel, dat wel, een pluspunt. Dat gechant heeft wel iets, merk ik nu, maar na een tijd gaat het toch weer irriteren. Kan in ieder geval niet zeggen dat ze niets toevoegen, dit Inquisition. Interessante band.
Die zang blijft heel apart. Origineel, dat wel, een pluspunt. Dat gechant heeft wel iets, merk ik nu, maar na een tijd gaat het toch weer irriteren. Kan in ieder geval niet zeggen dat ze niets toevoegen, dit Inquisition. Interessante band.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
- Hellhammer
- Omina Mortis
Ja, daar was ik wel even gaan kijken als ik wist wat ik nu weet. Schijnt nog best aardig te zijn geweest ook, en dat met twee lui op het podium.Hellhammer schreef:Erg gave band, ik heb er dan ook erg spijt van dat ik Invoking the Majestic Throne of Satan heb getrade voor een andere cd en dat ik niet naar hun concert in de Goudvishal ben geweest.
- Omina Mortis
iemand ondertussen al bekend met Taakeferd? ik ken alleen de demo uit 2005 en die vind ik toch wel erg goed klinken.
op de site kun je dingen downloaden, en meer info erover vinden.
http://home.no/taakeferd/
op de site kun je dingen downloaden, en meer info erover vinden.
http://home.no/taakeferd/
www.last.fm/user/robenroll
- Blood&Ashes
- Blood&Ashes
- Hellhammer
Hellhammer schreef:Ik luister nu Leviathan - Tentacles of Whorror.
Wat is dit ziek zeg, en dat gitaar geluid is echt bizar doch gaaf.
Wellicht koop ik dit plaatje nog eens.
Moet ik ook nog doen. Al die shit van Leviathan staat al geruime tijd op mijn verlanglijst, maar het komt er maar niet van op één of andere manier.
Kop dicht, Thorko
- Hellhammer
- ruben somewhere online
copy 1:1Meltdown schreef:Ik heb geen problemen met dat geluid van Tentacles. Die shit is zo al moeilijk genoeg te volgen, met een slechte productie zou het haast ondoenbaar worden. Echt gelikt vind ik het niet eens.
Het geluid is echt verstikkend, zorgt er nog meer voor dat je je waant in de aller diepste krochten van de hel. Hun vorige is even geniaal, het geluid is wat meer 'open', meer een 'traditioneel' geluid zeg maar.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- the true Thorko
-
Vooral het titelnummer vind ik gaaf, ik denk omdat het zo traag is. Andere CD's ken ik niet van Leviathan.Hellhammer schreef:Ik luister nu Leviathan - Tentacles of Whorror.
Wat is dit ziek zeg, en dat gitaar geluid is echt bizar doch gaaf.
Wellicht koop ik dit plaatje nog eens.
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving
- the true Thorko
- Audiophile
Gloeiende man! Er is wel lekkere snelle black metal. Mijn vooroordelen tegenover black waren gebaseerd op een mp3tje van Burzum, maar nu ik 1349 heb gedownload zie ik dat er misschien een potentiele blekkie in mij schuilt...
Hehe: Funeral Mist is ook gaaf
Hehe: Funeral Mist is ook gaaf

Laatst gewijzigd door Audiophile op di okt 25, 2005 7:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="Black No. 1"][..]
Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]
Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]
- the true Thorko
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... PcY_BIN_IT
Whahahahaaaa....
Hmmm... heb 'm eigenlijk nog nooit geluisterd - toch maar eens afstoffen!
Whahahahaaaa....

I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
- the true Thorko
Het nummer dat ik hier heb van de Arisk Magt Og Are demo klinkt wel ferm. Erg bezeten hoge screams, rehearsalgeluid. Fijne zooi.the true Thorko schreef:http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... PcY_BIN_IT
Whahahahaaaa....
- the true Thorko
- the true Thorko
S.T.O.F.Z.U.I.G.E.R.Meltdown schreef:Ja. Hoe klinkt die EP dan?
No Colours deed 'm destijds in de uitverkoop - heb er iets van DM 6,- voor betaald.

Snap eerlijk gezegd eigenlijk niet waarom die release zo kvltig zou zijn...
I'm not sick... I'm evil!
Als je het niks vind wil ik het wel met je ruilen o.i.d., ben benieuwd naar die release.the true Thorko schreef:http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... PcY_BIN_IT
Whahahahaaaa....
- the true Thorko
HOort dit niet in het NSBM-topic thuis?the true Thorko schreef:[..]
Zal d'r een mp3'tje van maken en op SS zetten...
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]
Tja. Noem wat factoren.the true Thorko schreef:[..]
S.T.O.F.Z.U.I.G.E.R.
No Colours deed 'm destijds in de uitverkoop - heb er iets van DM 6,- voor betaald.![]()
Snap eerlijk gezegd eigenlijk niet waarom die release zo kvltig zou zijn...
Ik zelf hou wel van stofzuiger, mits het zo klinkt als op die demo. Niet eens een geluid waar niets uit op te maken valt omdat het te ruizig/chaotisch is, gewoon erg lo-fi.
- Hellhammer
Vandaag was ik weer eens onder de indruk van iets dat ik nog niet goed kende. Deze keer was het Nehëmah - Requiem Tenebrae.
En ik maar denken dat ik Nehëmah niet zo goed vond. Wat kan ik toch een oetlul zijn.
Dit is gewoon mijn soort black. Boeiend van begin tot eind. Zo mogen ze ze wel vaker maken.
En ik maar denken dat ik Nehëmah niet zo goed vond. Wat kan ik toch een oetlul zijn.
Dit is gewoon mijn soort black. Boeiend van begin tot eind. Zo mogen ze ze wel vaker maken.
Kop dicht, Thorko
Eén van de betere platen van vorig jaar. Beter te laat dan nooit.Plaag schreef:Vandaag was ik weer eens onder de indruk van iets dat ik nog niet goed kende. Deze keer was het Nehëmah - Requiem Tenebrae.

Laatst gewijzigd door Meltdown op di okt 25, 2005 8:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
NIBDEM schreef:Nehemah, erg interessante band. Laatste album is zekers goed, al prefereer ik toch Light of a Dead star; die draait nog regelmatig z'n rondjes in m'n cd-speler.
Daar ga ik dan ook maar eens achteraan. Ik doe het altijd erg rustig aan wat bandjes checken betreft. Men moest eens weten wat ik allemaal niet heb, het is misschien verbazingwekkend. Zoveel te ontdekken. Zowel oud als nieuw.
Ik koop nu en dan eens wat en daar teer ik langdurig op, en in de tussentijd wordt de ene parel na de andere uitgebracht.
Kop dicht, Thorko
- Johannes de Dopeste
Vooral dat laatste nummer is briljant!Plaag schreef:Vandaag was ik weer eens onder de indruk van iets dat ik nog niet goed kende. Deze keer was het Nehëmah - Requiem Tenebrae.
heb je de cd gekocht eigenlijk?
The Frog in the Face of god