NASUM lives; POLL beste album!
NASUM lives; POLL beste album!
Nasum is zoals velen al weten niet meer.
Er komt nog wel een nieuwe verzamel album met alles wat Nasum gerecoreded heeft en niet op de 4 full-lenght albums staat genaamd
Grind Finale (al voor de 2e keer uitgesteld wegens drukproblemen met het boekje)
Ik vroeg mij af wat jullie op metalfan vinden van deze in mijn ogen geweldige band en wat jullie het beste album van de 4 vinden!
dus stem! en graag ook een reden waarom je dat het beste van Nasum vind!
ikzelf heb op Shift gestemd omdat dat het door mij meest geluisterde album is van de 4 en ik het nog steeds meer draai dan de andere drie, gewoon verslafend (zelfs na een half jaar grijsdraaien nog)
p.s. zijn er nog meer mensen die uitkijken naar Grind Finale of hem zelfs al besteld hebben?
Er komt nog wel een nieuwe verzamel album met alles wat Nasum gerecoreded heeft en niet op de 4 full-lenght albums staat genaamd
Grind Finale (al voor de 2e keer uitgesteld wegens drukproblemen met het boekje)
Ik vroeg mij af wat jullie op metalfan vinden van deze in mijn ogen geweldige band en wat jullie het beste album van de 4 vinden!
dus stem! en graag ook een reden waarom je dat het beste van Nasum vind!
ikzelf heb op Shift gestemd omdat dat het door mij meest geluisterde album is van de 4 en ik het nog steeds meer draai dan de andere drie, gewoon verslafend (zelfs na een half jaar grijsdraaien nog)
p.s. zijn er nog meer mensen die uitkijken naar Grind Finale of hem zelfs al besteld hebben?
Laatst gewijzigd door Terrifyer op di okt 25, 2005 8:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- thomaster87
- Contacteer:
@kristof graag ook een reden waarom die volgorde? ben wel beniewd
mijne van 1 naar 4 is btw
1 Shift
2 Human 2.0
3 Helvete
4 Inhale Exhale
Human 2.0 heeft een heerlijk agressieve productie waardoor ik hem boven helvete rate,
inhale exhale als 4e omdat ik hem na 1 keer draaien wel weer even zat ben voor een dag
beetje weinig variatie in verhouding met de andere albums
@Fear, post aub wat je ervan vind als je het gechecked heb! thx
mijne van 1 naar 4 is btw
1 Shift
2 Human 2.0
3 Helvete
4 Inhale Exhale
Human 2.0 heeft een heerlijk agressieve productie waardoor ik hem boven helvete rate,
inhale exhale als 4e omdat ik hem na 1 keer draaien wel weer even zat ben voor een dag

@Fear, post aub wat je ervan vind als je het gechecked heb! thx
- fetuskiller
- Contacteer:
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Violent God
- Contacteer:
- Lone Starr
Ja, joh.Lone Starr schreef:Nasum is niet mijn muziek, de vocalen zijn daar voor 100% verantwoordelijk voor. Om te zeggen dat ze zuigen gaat me wat ver, daarom heb ik niet gestemd.
Met je King Diamond-avatar.
Das een geweldige zanger natuurlijk.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- Lone Starr
Je lokt een hap uit? kun je krijgen als je dat wilt.yowannuzz schreef:[..]
Ja, joh.
Met je King Diamond-avatar.
Das een geweldige zanger natuurlijk.
Nasum grunts vind ik geen zingen. punt. Ik dacht dat men gefatsoeneerd genoeg was om meningen te respecteren in dit topic. Blijkbaar heb ik me alleen in jou vergist. Knurft.
"Do is die Bahnhof!!"
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
Ga schelden joh!Lone Starr schreef:[..]
Je lokt een hap uit? kun je krijgen als je dat wilt.
Nasum grunts vind ik geen zingen. punt. Ik dacht dat men gefatsoeneerd genoeg was om meningen te respecteren in dit topic. Blijkbaar heb ik me alleen in jou vergist. Knurft.
Je moet toch wat als je geen fatsoenlijke argumenten kunt aanvoeren voor je mening.
Als je overigens dit soort dingen gaat posten bij elke band die grunts gebruikt, ga je het nog druk krijgen.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- Lone Starr
Neen, dit is een poll, geen discussietopic. Er wordt om een mening gevraagd en die heb je. Instrumentaal toppie, vocaal niet aan mij besteedt.yowannuzz schreef:[..]
Ga schelden joh!
Je moet toch wat als je geen fatsoenlijke argumenten kunt aanvoeren voor je mening.
Als je overigens dit soort dingen gaat posten bij elke band die grunts gebruikt, ga je het nog druk krijgen.
"Do is die Bahnhof!!"