Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
-
enforcer
-
Contacteer:
Bericht
door enforcer » zo okt 30, 2005 9:16 pm
Cathalised schreef:Hehehe ik denk dat je ATL en STD als rasechte all-killers-no-fillers platen kunt bestempelen

Dara sluit ik me helemaal bij aan hetzelfed geldt mijns inziens voor "persistence of time" alhoewel daar ook iets minder toegankelijke nummers op staan maar zeker geen slechtere, "state of euphoria" bevat ook enkele echte knallers en het eerste album is eigenlijk ook hele sterk zij het nog duidelijk wat traditionelere metal.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
-
enforcer
-
Contacteer:
Bericht
door enforcer » zo okt 30, 2005 9:19 pm
WhiplashWimpie schreef:[..]
Ik heb dus de kutversie gekocht bij Displeased. Power and Pain en Ticket to Mayhem op 1 cd. Ticket to Mayhem is in orde, maar bij power and pain zit er een of andere vreemde tik op de cd. Erg irritant aanwezig. Ook dat t shirt van Whiplash dat je daar kan bestellen is 3 keer niks. Na 1 keer wassen was de opdruk al verschrompeld en waren de kleuren gaan uitlopen. Godverdomme zonde van mijn geld. Verder heb ik wel goeie ervaring met Displeased. Ook een aanrader is Insult to Injury van Whiplash. Een van de beste Thrash albums die ik ken.
Dara sluit ik me bij aan, Insult to Injury is inderdaad een oppervet album! weliswaar met een andere zanger maar nog net zo goed!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
-
Terrorizer
Bericht
door Terrorizer » zo okt 30, 2005 9:20 pm
Ik heb dus de kutversie gekocht bij Displeased. Power and Pain en Ticket to Mayhem op 1 cd. Ticket to Mayhem is in orde, maar bij power and pain zit er een of andere vreemde tik op de cd. Erg irritant aanwezig. Ook dat t shirt van Whiplash dat je daar kan bestellen is 3 keer niks. Na 1 keer wassen was de opdruk al verschrompeld en waren de kleuren gaan uitlopen. Godverdomme zonde van mijn geld. Verder heb ik wel goeie ervaring met Displeased. Ook een aanrader is Insult to Injury van Whiplash. Een van de beste Thrash albums die ik ken.
Dat is zwaar klote, ik hoop dat Displeased nu die goede versie heeft. Dat van dat t-shirts is ook een apart verhaal, als het al zo snel naar de klote is. Eerst maar is ff de eerste 2 albums beluisteren.
-
defenderofsteel
Bericht
door defenderofsteel » di nov 01, 2005 10:05 am
www.laazrockit.com is eindelijk van de grond al heb ik het idee dat nog niet alles werkt.
staat verder niets over een eventuele doorstart. die er volgens mij ook niet inzit. de japanse tour schijnt de band niets te hebben opgebracht. verder is de drummer chirurg niet een beroep dat je kan combineren met een touren de band. en een ander schijnt miljonair te zijn omdat hij een of andere iets heeft uitgevonden. al met al lijkt een doorstart me onwaarschijnlijk. al heeft men wel het kopje "tour" toegevoegd dus wie weet.
er staat ook nog niets over de dvd die er nog wel aan moet komen.
laaz rockit me favoriete thrash band. terwijl er betere en meer getalenteerde thrash bands zijn. het zal zijn dta het imago van de band me erg aanspreekt. naastdat ze precies de muziek spelen die ik gaaf vind. een goede mix tussen thrash en heavy met een tochwel diverse arsenaal aan materiaal. geen raggende thrash maar vooral pakkende melodieuse nummers.
www.myspace.com/suddenthrash
-
Oblivion
-
Contacteer:
Bericht
door Oblivion » di nov 01, 2005 10:16 am
Cathalised schreef:Hehehe ik denk dat je ATL en STD als rasechte all-killers-no-fillers platen kunt bestempelen

Zet SoE en PoT daar maar ook bij !!
"Poep, Zweet en Tranen"
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
-
Eru Iluvatar
Bericht
door Eru Iluvatar » di nov 01, 2005 12:16 pm
Laaz Rockit, wat een geweldige band! Zeker ook één van mijn favoriete thrashbands! Zo niet m'n favoriete thrashband. Ze passen ook wel in het rijtje van heavy/powermetalbands uit de VS als Metal Church en Vicious Rumors, die kwalitatief van het zelfde niveau.
Het optreden van Laaz Rockit op Dynamo was ook fantastisch; één van de leukste optredens die ik ooit heb gezien. De zon verscheen niet voor niet waar achter de wolken vandaan na uren regen!
Wie heeft ze toen ook gezien als ik vragen mag?
-
Ernst
Bericht
door Ernst » di nov 01, 2005 12:18 pm
Ik natuurlijk! Ook de dag ervoor in de Effenaar, toen ze nog veel gaver waren, was ik er bij. Dynamo 2005 was sowieso een groot geweldig festival voor mij!
-
Thijs
-
Contacteer:
Bericht
door Thijs » di nov 01, 2005 12:18 pm
Eru Iluvatar schreef:
Het optreden van Laaz Rockit op Dynamo was ook fantastisch; één van de leukste optredens die ik ooit heb gezien. De zon verscheen niet voor niet waar achter de wolken vandaan na uren regen!
Ik heb ze toen ook gezien, maar vond dat ze de dag ervoor in de Effenaar beter waren. Door problemen met een gitaar en uiteraard de kou kwam de band niet helemaal uit de veren op Dynamo.
[url]http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=15615&highlight=[/url]
[b]Rider Lord Belial[/b]
....
- Shitload of beer
- One (1) stairway
- Two (2) Ski's
.....
-
Cathalised
- Columnist
-
Contacteer:
Bericht
door Cathalised » di nov 01, 2005 12:24 pm
Eru Iluvatar schreef:Wie heeft ze toen ook gezien als ik vragen mag?
Ik heb ze ook ff staan kijken op Dynamo. Wel lollig toen de zanger het op een bepaald punt tegen iemand in het publiek had..."So you are my son? Don't you owe me money then?" Prachtig was dat

-
Kriestof
- Commander Kansloos
-
Contacteer:
Bericht
door Kriestof » di nov 01, 2005 12:24 pm
ik heb ze enkel gezien op dynamo
ik vond het vermakelijk,maar zeker niet legendarische of geniaal
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
Eru Iluvatar
Bericht
door Eru Iluvatar » di nov 01, 2005 12:25 pm
Ja, Dynamo 2005 was erg mooi met een line-up met bands zoals Laaz Rockit, Testament, Anthrax en natuurlijk niet te vergeten Masterplan en Jon Oliva. Hoop dat het volgend jaar weer zo'n thrashfestijn word in Hellendoorn - heerlijk, zo'n festival op afstand van een kwartier fietsen! Ik hoop dat Dynamo daar nog een paar jaartjes blijft zitten.
Trouwens helemaal geen last gehad van de kou, regen, modder of wind; genoeg droge, beschutte plekken te vinden. Bovendien vond ik die weersomstandigheden zeker wat toevoegen aan de sfeer - die trouwens veel beter was dan op Waldrock, wat vooral het publiek daar lag/
-
defenderofsteel
Bericht
door defenderofsteel » di nov 01, 2005 12:28 pm
Eru Iluvatar schreef:Laaz Rockit, wat een geweldige band! Zeker ook één van mijn favoriete thrashbands! Zo niet m'n favoriete thrashband. Ze passen ook wel in het rijtje van heavy/powermetalbands uit de VS als Metal Church en Vicious Rumors, die kwalitatief van het zelfde niveau.
ik was er ook bij. denk dat ik de bootleg zodalijk nog maar eens opzet.
trouwens de aardschok gaf antwoord op mijn vragen. laaz rockit weer uit elkaar en dvd willen ze inderdaad gaan maken. ze wouden het liever non actief noemen om misschien ooit nog ergens op te treden.
niet de enige reunie de er mee stopt trouwens. las ook iets over het stoppen van death angel. iemand meer info?
-
Kriestof
- Commander Kansloos
-
Contacteer:
Bericht
door Kriestof » di nov 01, 2005 12:29 pm
death angel zou ff op non actief staan
toekomst is een beetje onzeker nu
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
Eru Iluvatar
Bericht
door Eru Iluvatar » di nov 01, 2005 12:31 pm
Bootleg? Is die ergens te downloaden, zoals die van Accept op Waldrock?
-
Cathalised
- Columnist
-
Contacteer:
Bericht
door Cathalised » di nov 01, 2005 12:33 pm
defenderofsteel schreef:las ook iets over het stoppen van death angel. iemand meer info?
Ik hoop niet dat zij het nu wel weer welletjes vinden. De DA reunie is een van de vruchtbaardere tussen al die reunies - The Art Of Dying is een erg sterk schijfje.
-
Lone Starr
Bericht
door Lone Starr » di nov 01, 2005 1:44 pm
Cathalised schreef:[..]
Ik hoop niet dat zij het nu wel weer welletjes vinden. De DA reunie is een van de vruchtbaardere tussen al die reunies - The Art Of Dying is een erg sterk schijfje.
plus het feit dat de live shows van Death Angel tot de beste shows behoren die ik ooit heb gezien. En dat iedere keer weer!!!
"Do is die Bahnhof!!"
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
-
Orklord
-
Contacteer:
Bericht
door Orklord » di nov 01, 2005 1:46 pm
Ik hoop dat ze blijven spelen, want ik wil ze ook nog een keer zien.
Nu zet ik maar weer Laaz Rockit op, want na het lezen van alles heb ik weer zin om ze even te draaien.

-
IROn
Bericht
door IROn » di nov 01, 2005 2:36 pm
Ik heb zojuist (Gisteren) Thrashback binnengekregen, en man wat een gaafheid! In tijden niet meer zo genoten van gitaarsolo's, dit rost echt alles omver. Fijne vocalen ook trouwens.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
-
Karlijn
Bericht
door Karlijn » di nov 01, 2005 4:26 pm
defenderofsteel schreef:[..]
trouwens de aardschok gaf antwoord op mijn vragen. laaz rockit weer uit elkaar en dvd willen ze inderdaad gaan maken. ze wouden het liever non actief noemen om misschien ooit nog ergens op te treden.
niet de enige reunie de er mee stopt trouwens. las ook iets over het stoppen van death angel. iemand meer info?
De aardschok ja, is het dan wel zeker?
En die dvd komt er zeker wel dus? Dat is dan in ieder geval goed nieuws.
-
Cathalised
- Columnist
-
Contacteer:
Bericht
door Cathalised » di nov 01, 2005 4:29 pm
Hellfire's Dominion schreef:De aardschok ja, is het dan wel zeker?
Hahaha ja, dat vroeg ik me ook al af. Je hebt ook vaak genoeg foute informatie aangaande festivalline-ups in de Aardschok staan.
-
Karlijn
Bericht
door Karlijn » di nov 01, 2005 4:32 pm
Cathalised schreef:[..]
Hahaha ja, dat vroeg ik me ook al af. Je hebt ook vaak genoeg foute informatie aangaande festivalline-ups in de Aardschok staan.
Ja, heb ook mn abo opgezegd. Werd vaak iets gemeld wat achteraf niet waar was. Alleen die interviews kloppen aardig.
-
Orklord
-
Contacteer:
Bericht
door Orklord » di nov 01, 2005 5:13 pm
Is Mourning has Broken een goed album van Sabbat om mee te beginnen?
-
Oblivion
-
Contacteer:
Bericht
door Oblivion » di nov 01, 2005 6:10 pm
Beter Dreamweaver van ze aanschaffen, echt STUKKEN beter maar dan ook echt veel beter !!!
"Poep, Zweet en Tranen"
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
-
defenderofsteel
Bericht
door defenderofsteel » di nov 01, 2005 6:19 pm
het stond er inderdaad wat vaag. "non-actief" dus vandaar dat ik meer info vroeg. zou heel erg zonde zijn. een van de weinige reunies. die niet zichzelf van vroeger nog maares kopieerd voor easy cash, of juist geen moer meer met thrash temaken heeft. gewoon een opvolger zoals hij toedertijd had moeten zijn, maar gewoon een aantal jaar later kwam.
maar karlijn sinds wanneer luister jij deze muziek dan??
-
Ernst
Bericht
door Ernst » di nov 01, 2005 6:26 pm
Oblivion schreef:Beter Dreamweaver van ze aanschaffen, echt STUKKEN beter maar dan ook echt veel beter !!!
Haha schiet jij hem die 30+ euro even voor?

-
defenderofsteel
Bericht
door defenderofsteel » di nov 01, 2005 6:32 pm
Rattlehead schreef:[..]
Haha schiet jij hem die 30+ euro even voor?

5 E joh

-
Oblivion
-
Contacteer:
Bericht
door Oblivion » di nov 01, 2005 6:39 pm
als je heel goed zoekt wel ja, had jij m voor 5 gevonden dan ??
"Poep, Zweet en Tranen"
-
Ernst
Bericht
door Ernst » di nov 01, 2005 6:44 pm
5 E joh

Mocht je willen, die vind je echt niet nog een keer voor 5

-
Orklord
-
Contacteer:
Bericht
door Orklord » di nov 01, 2005 6:55 pm
Ik zie het al. Ik schaf hem gewoon aan.

-
defenderofsteel
Bericht
door defenderofsteel » di nov 01, 2005 6:59 pm
Oblivion schreef:als je heel goed zoekt wel ja, had jij m voor 5 gevonden dan ??
op lp. maar het is inderdaad gewoon blijven zoeken. heb ook een paar van zulke "dure" thrashcds voor 5 E gevonden, vandaar. dus het is maar een kwestie van blijven zoeken
maar waarom schaft men niet gewoon een goede lp speler aan en schaft al dit soort "zeldzame" thrashalbums voor niet meer dan 10 E per stuk. want meer kosten ze op lp niet en staat ook nog eens mooi.
-
Heidewolf
Bericht
door Heidewolf » di nov 01, 2005 6:59 pm
Mag destroyer 666 hier besproken worden? of bij de black
Ik heb nu cold steel for an iron age op staan, en wat een lekker cd zeg. Blackige thrash met gave vocals.
Heerlijk Helder Taalloeder
-
Edwynn
Bericht
door Edwynn » di nov 01, 2005 7:16 pm
Onbegrijpelijk dat Dreamweaver nooit gere-released is op cd. Die Andy Sneap zal wel weer de dwarsligger zijn op dit traject.
Heb jij gezegd dat ik een lul was...?
-
Ernst
Bericht
door Ernst » di nov 01, 2005 8:06 pm
IK ben erg blij dat ik hem heb in ieder geval!
Ik zie het zo in thrash: DE drie onbekende kroonjuwelen die in geen enkele metal collectie zouden misstaan en al jaren Out of print zijn:
1. Toxik - World Circus
2. Sadus - Swallowed in black
3. Sabbat - Dreamweaver
Gelukkig is er het afgelopen jaar erg veel thrash gerereleased, er zijn al heel wat minder albums echt lastig te vinden. Ik vind dat Morbid Saint - Spectrum of death, en Wargasm - Why play around? overigens ook hard aan een re-release toe zijn!
-
Orklord
-
Contacteer:
Bericht
door Orklord » di nov 01, 2005 8:09 pm
Eigenlijk ben ik met die 3 dus nog niet bekend, maar daar gaat wel verandering in komen.
-
defenderofsteel
Bericht
door defenderofsteel » di nov 01, 2005 8:47 pm
ik zal sabbat - dream weaver nog eens opzetten, maar vond het toch echt niet zo boeiend de eerste zoveel keer.
-
Ernst
Bericht
door Ernst » di nov 01, 2005 8:48 pm
Pff je moet op les bij Ferdy! Die jongen begreep het tenminste wel!

-
!slayer!
Bericht
door !slayer! » di nov 01, 2005 9:11 pm
He!!!!
Ja Dreamweaver vind ik echt heel gaaf, luister het nog best vaak. Ik vind Dreamweaver persoonlijk ook beter dan a history of a time to come.
En Ernst, ik vind niet dat ze gere-releasd moeten worden, ik heb ze toch allemaal al... pfffff... en nu ophouden met patsen

-
Orklord
-
Contacteer:
Bericht
door Orklord » di nov 01, 2005 9:13 pm
Maar History of a Time to come is ook niet verkeerd of kan je die beter laten liggen?
-
defenderofsteel
Bericht
door defenderofsteel » di nov 01, 2005 9:15 pm
die kun je er gewoon bijnemen. vaak mensen gehoord die die plaat boven dreamweaver prefereren
-
!slayer!
Bericht
door !slayer! » di nov 01, 2005 9:15 pm
Orklord schreef:Maar History of a Time to come is ook niet verkeerd of kan je die beter laten liggen?
Die is ook goed, volgens mij verschillen de meningen hier ook heel veel over.
-
Orklord
-
Contacteer:
Bericht
door Orklord » di nov 01, 2005 9:17 pm
Dan neem ik die gewoon mee.

-
Destructor
Bericht
door Destructor » di nov 01, 2005 9:57 pm
Rattlehead schreef:IK ben erg blij dat ik hem heb in ieder geval!
Ik zie het zo in thrash: DE drie onbekende kroonjuwelen die in geen enkele metal collectie zouden misstaan en al jaren Out of print zijn:
1. Toxik - World Circus
3. Sabbat - Dreamweaver
Inderdaad, drie geweldige albums zijnt het. En met name Swallowed in Black. Alles van Sadus is trouwens geweldig.
-
Lone Starr
Bericht
door Lone Starr » di nov 01, 2005 10:19 pm
Destructor schreef:[..]
Inderdaad, drie geweldige albums zijnt het. En met name Swallowed in Black. Alles van Sadus is trouwens geweldig.
hmmmm, heb hier Elements Of Anger van Sadus liggen maar echt knallen vind ik hem nog niet. Maar ik ken hem ook nog niet zo goed, dus ik geef hem nog een paar draaibeurten.
"Do is die Bahnhof!!"
-
Destructor
Bericht
door Destructor » di nov 01, 2005 10:25 pm
Element of Anger is echt geweldig, hij is wel wat experimenteler dan hun andere albums maar als je het wat tijd geeft is het echt een fantastisch album. Zeker nummers als Aggression, Words of War, Mas en One rossen als een gek.
-
!slayer!
Bericht
door !slayer! » di nov 01, 2005 10:57 pm
Het gaat goed met je zie ik al!
-
Oblivion
-
Contacteer:
Bericht
door Oblivion » di nov 01, 2005 11:05 pm
Rattlehead schreef:IK ben erg blij dat ik hem heb in ieder geval!
1. Toxik - World Circus
3. Sabbat - Dreamweaver
Huh, die heb ik gewoon in een cd-winkel gekocht, net zoals Think This (waren wel waarschijnlijk niet van dat jaar want voor label staat er RoadRacer op) [/quote]
"Poep, Zweet en Tranen"
-
!slayer!
Bericht
door !slayer! » di nov 01, 2005 11:13 pm
Oblivion schreef:[..]
Dan heb je dus ook gewoon een nepperd. Zit wat mij betreft geen waarde aan.
-
Lone Starr
Bericht
door Lone Starr » di nov 01, 2005 11:14 pm
Zijn er mensen bekend met Ultimatum (US)?
http://www.ultimatum.net/mainframe.html
ik kom ze net tegen maar ik moet zeggen dat ik het nummer Spirit... best lekker vind klinken. ik ben benieuwd naar een volledig album want ik had er nog nooit van gehoord.
"Do is die Bahnhof!!"