Helloween - Keeper Of The 7 Keys III
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
ik heb hem lekker binnen, zal hem vanavond er vol verwachting in zwieren!
hoezee!
hoezee!
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
- Dragonforce
Eigenlijk is ie best wel duur, want normaal vind je een nieuwe CD wel voor 16 euro, maar ik heb m nog niet goedkoper gezien dan 18... maar ja, dan heb je wel een digipack met 2 cd's... maar eigenlijk had de inhoud van beide cd's wel op 1 CD gepast.Rene schreef:Duur? Het is een dubbel-cd voor de prijs van één! En ik heb 'm nergens nog duurder gezien dan 19 euro. Maar zo goed is ie toch niet
Oh wacht, toch wel
En nu ik m meerdere keren heb geluisterd vind ik de nummers naast beide cd openers allemaal een beetje te kort (voor het gevoel)
It's the end of time
- Dragonforce
- Hellhammer
- Hellhammer
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
waar dan een videoclip?
mrs god is kikke maar veel te kort. de tering zeg...
en bij large was hij gewoon 16 nogwat
mrs god is kikke maar veel te kort. de tering zeg...
en bij large was hij gewoon 16 nogwat
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
nee, nergens. Ik meende dat dus ook. Nou ja, geen man overboord. De clip staat immers ook op de officiële site van de band. Ik blijf het knap vinden dat ze mevrouw God ook daadwerkelijk gestrikt hebben voor de clip. Voor de wereldproblemen heeft ze geen tijd, maar opdraven in een video voor dat beetje aandacht kan dan weer wel.Bob schreef:Niet? Dat zou wel de bedoeling zijn. Niet op cd 2?
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- Dragonforce
En ze heeft niet eens last van de "kritiek" die ze krijgt...Rene schreef:[..]
nee, nergens. Ik meende dat dus ook. Nou ja, geen man overboord. De clip staat immers ook op de officiële site van de band. Ik blijf het knap vinden dat ze mevrouw God ook daadwerkelijk gestrikt hebben voor de clip. Voor de wereldproblemen heeft ze geen tijd, maar opdraven in een video voor dat beetje aandacht kan dan weer wel.
en ik heb ook geen videoclip gevonden, had ik al naar gezocht...
It's the end of time
- Eru Iluvatar
Saaie videoclip overigens. Ik heb laatst voor het eerst die eerste clips gezien, van 'Helloween' en 'I Want Out', geniaal zeg. Ik hoorde toennet toevallig op de radio dat Kai Hansen wel toekomst ziet in een reunie toer met Helloween (in tegenstelling tot Kiske, dus wie weet. Het ligt wel in het verlengde van Hansen die op Wacken samen speelde met Helloween.
- Hellhammer
Het is Halloween, knuppel!Eru Iluvatar schreef:Saaie videoclip overigens. Ik heb laatst voor het eerst die eerste clips gezien, van 'Helloween' en 'I Want Out', geniaal zeg. Ik hoorde toennet toevallig op de radio dat Kai Hansen wel toekomst ziet in een reunie toer met Helloween (in tegenstelling tot Kiske, dus wie weet. Het ligt wel in het verlengde van Hansen die op Wacken samen speelde met Helloween.
Dit zijn echt van die dingen waar de band zelf totaal niet aan denkt. De chemie moet op het moment beter zijn dan ooit, dus waarom zouden ze opeens weer met Kai in zee gaan???Eru Iluvatar schreef:Ik hoorde toennet toevallig op de radio dat Kai Hansen wel toekomst ziet in een reunie toer met Helloween (in tegenstelling tot Kiske, dus wie weet. Het ligt wel in het verlengde van Hansen die op Wacken samen speelde met Helloween.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- Hellhammer
Inderdaad, met de line up ten tijde van Time of the Oath was een album zoals Keeper - The Legacy echt niet mogelijk.
Er is weldegelijk chemie met Gerstner en Weikath, maar gitaarwerk is nog steeds niet helemaal ''oldskool'', dus met twinsolo's in elk nummer bijvoorbeeld.
Maargoed, een mens kan altijd blijven dromen.
Er is weldegelijk chemie met Gerstner en Weikath, maar gitaarwerk is nog steeds niet helemaal ''oldskool'', dus met twinsolo's in elk nummer bijvoorbeeld.
Maargoed, een mens kan altijd blijven dromen.
- Eru Iluvatar
- Rebellion666
Dat ben ik dus helemaal met je eens. Daarom is ieder 'Keeper-album' zonder Hansen niet 100% te rechtvaardigen.Hellhammer schreef: Er is weldegelijk chemie met Gerstner en Weikath, maar gitaarwerk is nog steeds niet helemaal ''oldskool'', dus met twinsolo's in elk nummer bijvoorbeeld.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'
- Hellhammer
Hehehe, klopt.Eru Iluvatar schreef:[..]
Volgens mij staat er over die fout ook nog wel wat in het boekje van Keepers 1 meen ik me te herinneren.
Ik citeer:
WARNING: Everybody who will be spelling the song ''Halloween'' from ''Helloween with an ''E'' and the group with an ''A'' will immediatly be turned into a big ugly half-price-selling pumpkin.
Dit staat er iig in mijn Amerikaanse druk.
- Dragonforce
Staat ook in de Euopese drukHellhammer schreef:[..]
Hehehe, klopt.
Ik citeer:
WARNING: Everybody who will be spelling the song ''Halloween'' from ''Helloween with an ''E'' and the group with an ''A'' will immediatly be turned into a big ugly half-price-selling pumpkin.
Dit staat er iig in mijn Amerikaanse druk.

It's the end of time
Ik hoor zat twin-solo's. Jij niet dan?Hellhammer schreef:Inderdaad, met de line up ten tijde van Time of the Oath was een album zoals Keeper - The Legacy echt niet mogelijk.
- Rebellion666
Genoeg zelfs maar het is het gewoon allemaal nét niet. Neemt niet weg dat het ooit wel eens slechter met Helloween gesteld is geweest dus misschien moeten we maar helemaal niet zeuren of een bepaalde chemie wel of niet aanwezig isRene schreef:[..]
Ik hoor zat twin-solo's. Jij niet dan?

- Dragonforce
Je moet Helloween natuurlijk ook niet gaan vergelijken met het legendarische Helloween...Rebellion666 schreef:[..]
Genoeg zelfs maar het is het gewoon allemaal nét niet. Neemt niet weg dat het ooit wel eens slechter met Helloween gesteld is geweest dus misschien moeten we maar helemaal niet zeuren of een bepaalde chemie wel of niet aanwezig is
Wat mij betreft is het een totaal andere band...
It's the end of time
- Rebellion666
- Dragonforce
- ruben somewhere online
- Rebellion666
Ik zal de laatste zijn die zeurt! Mij heb je nooit horen zeggen dat dit een slecht album is, sterker nog, ik vind het een heerlijk album geworden dat lekker wegluisterd en pur sang Helloween is. Neemt niet weg dat er, ondanks de titel, moeilijk een vergelijking valt te maken met deel I en II.ruben somewhere online schreef:Gezien de kwaliteit van het album is het meer dan terecht dat het een The Keeper labeltje heeft, welliswaar een andere line-up, maar daar zeuren alleen azijnzeikers als Rebellion616 om.
Het zou ook een kromme vergelijking zijn omdat, zoals al gezegd is, we met een totaal andere line-up te maken hebben. En het spijt me zeer, maar ik vind met name Weiki sinds 'The Dark Ride' geen sterke songs meer schrijven. Daarom kunnen de nummers met enkel zijn credits mij weinig bekoren. Deris vind ik daarentegen sterk gegroeid in zijn rol als zanger en songwriter ondanks de wat twijfelachtige teksten. Gerstner vind ik nog steeds grillig maar die moet zich nog bewijzen. Komt wel goed denk ik aangezien we hier met een jong iemand te maken hebben. De concurrentie met Hansen kan die nog niet aan. Ik denk ook niet dat dat een schande is aangezien Hansen naar mijn mening 1 van de beste songwriters in zijn genre is die momenteel in Duitsland rondloopt!
- Eru Iluvatar
- Hellhammer
- Rebellion666
- Rebellion666
- arnibes
- Contacteer:
Weiki was dus een beetje gefrustreerd dat hij als 'frontman' een beetje werd overwoekerd door 2 andere bandleden. Maar achteraf ben ik er niet zo rauwig om dat ze eruit zijn getrapt.Rebellion666 schreef:[..]
Vreemd genoeg dat de beste nummers op dat album van Grapow en Kusch komen. En juist die werden er uit getrapt.
Want nu bestaat Masterplan. Waar toch ook leuke nummertjes uit ontstaan.
- Rebellion666
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ok, ik heb nu eindelijk de Aardschok gelezen en wat een amateuristische recensie (en dito INTERVIEW)
Laatst gewijzigd door Lennert op zo nov 06, 2005 1:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik heb so far alleen nog maar King for a 1000 years, Mrs. God en Pleasure Drone gehoord, die nummers konden me allemaal bekoren
maar goed, ik zal hem binnenkort wel bij mn vriendin kunnen horen, die heeft hem zojuist besteld
maar goed, ik zal hem binnenkort wel bij mn vriendin kunnen horen, die heeft hem zojuist besteld
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
dat zijn wel de krenten uit de pap, de rest is een stuk minder vind ik, alleen die ballade vind ik nog wel aardigLennert from hell schreef:Ik heb so far alleen nog maar King for a 1000 years, Mrs. God en Pleasure Drone gehoord, die nummers konden me allemaal bekoren
en na drie luisterbeurten zal ik dit album nooit meer draaien, vind het gewoon erg saai
en twee cd's van 38 minuten vind ik overigens ook pure onzin
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Dragonforce
1 cd met 7 nummers, 1 tm 6 van CD 1 en Occasion Avenue van CD2Kristof schreef:[..]
dat zijn wel de krenten uit de pap, de rest is een stuk minder vind ik, alleen die ballade vind ik nog wel aardig
en na drie luisterbeurten zal ik dit album nooit meer draaien, vind het gewoon erg saai
en twee cd's van 38 minuten vind ik overigens ook pure onzin

Ik heb t album nu 6 keer gehoord, maar moet m nog een paar keer beluisteren eer ik er mijn volledige mening over kan geven.
It's the end of time