Ik heb ze een mail gestuurd, zodat mijn ouders dan weten hoe laat ik dan ongeveer thuis kom.dako schreef:Dat zou mooi kut zijn, dan is Anvil nooit voor de laatste trein afgelopen.
Anvil in Baroeg, 11 november (oewie!!!!)
Hmmm, raar allemaal weer. Ik vind het al kut dat Outburst erbij kwam. Dako, als het echt niet anders kan, blijf je maar hier maffen ofzo, als mijn ouders dat goed vinden.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
- grafdelver
Dat was deze knakker, met hetzelfde nummer als altijd.dako schreef:Wie was die knakker trouwens die mij SMS'te mbt mijn aanwezigheid vrijdag?
Echt, meld het even als je een nieuw nummer hebt, idioten.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
Ja echt? Wat voelt daar zo heerlijk aan?IROn schreef:Wat een heeeerlijk gevoel... dat jullie aan het heerschen zijn en ik het niet kan redden door die verdomde treinen. -_^
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
(Zal ik *zucht* zeggen, of gewoon niet reageren?)Elessar schreef:[..]
Ja echt? Wat voelt daar zo heerlijk aan?
Maar aniway, voor de mensen die er wel waren: hoe was het?
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
het was heel gaaf, heb t naar mijn zin gehad, waren veel mensen die ik kende. er waren zoieoz best veel mensen
. de voorprogramma's waren gaaf.
iron mask was gaaf. je kan t wel in t hokje powermetal plaatsen. die zanger was echt een grappig manneke. klein met een grappig hoofd en telkens aan t springen. wat wel jammer was dat er veel kis ging. t lict viel uit. en t snoer van de gitarist zijn paneel ging eruit. die gitarist was trouwens heel goed. net t broertje van yngwie malmsteen, zag er ook zo uit trouwens
outburst: gave thrash, de zanger had echt een leuke stem
phantomn x: was gister echt wel de dag van de kleine grappige zangers. deze gozer paste daar precies tussen. de band zelf klonk echt lekker. heb er nog een plectrum van gekregen
anvil: tsja ik heb er niet echt veel van meegemaakt

iron mask was gaaf. je kan t wel in t hokje powermetal plaatsen. die zanger was echt een grappig manneke. klein met een grappig hoofd en telkens aan t springen. wat wel jammer was dat er veel kis ging. t lict viel uit. en t snoer van de gitarist zijn paneel ging eruit. die gitarist was trouwens heel goed. net t broertje van yngwie malmsteen, zag er ook zo uit trouwens
outburst: gave thrash, de zanger had echt een leuke stem
phantomn x: was gister echt wel de dag van de kleine grappige zangers. deze gozer paste daar precies tussen. de band zelf klonk echt lekker. heb er nog een plectrum van gekregen

anvil: tsja ik heb er niet echt veel van meegemaakt
- Eru Iluvatar
Future Wars speelde ze niet, dat vond ik zelf wel jammer. Ook nog een nummer over wiet, Smoking Green ofzoiets. En verder nog School Love en Mogwag ofzoiets. Meer weet ik niet, ken ook niet zoveel van ze.Eru Iluvatar schreef:Kan iemand me verstellen van Anvil allemaal speelde? Speelden ze nummers als Metal On Metal, Mothra, Scenery, Forged In Fire, Future Wars, Jackhammer en Motormount?
Van Iron Mask heb ik slechts anderhalf nummer gehoord. Klonkt wel goed, maar meer ook niet. Outburst was echt geen reet aan.
Phantom X was top. Geweldig gave band. Ik heb me nek helemaal verrot gebangd bij hun. Geweldige muziek die hier en daar op Omen lijkt, van wie ze nog de cover Battlecry speelden waar ik nog een paar zinnetjes van mee moch zingen

Dat de mensenvoor Anvil gekomen waren was wel duidelijk aangezien heel de zaal vol stond bij Anvil. Ook gaaf was dat Lips een paar keer in het publiek stond te soleren.
Allemaal even normaal doen tegen djent
- Eru Iluvatar
- Eru Iluvatar
- Eru Iluvatar
Dat zou zou zeker gaaf zijn. Ik ben wel al een beetje bezig met een shape patch van Omen voor op mijn schouder, maar dat was omdat ik een Accept backpatch besteld had. Maar die bleek al een poos uit de verkoop te zijn.
Misschien laat ik mijn lp hoes van Omen op T-shirt drukken.
Misschien laat ik mijn lp hoes van Omen op T-shirt drukken.
- Eru Iluvatar
Zo, dat was weer een lollige avond. Anvil komt nog beter in z'n recht in een rokerig zaaltje als de baroeg dan een sporthal van vorige week. 666, Mothra, Jackhammer (als laatste toegift), Smoking Green, Motormount, Forged in Fire, March of the crabs, Metal on Metal.. allemaal langsgekomen. Tof dat die lui nog zo enthousiast en fanatiek zijn.
Verder ook wel ok dat het redelijk druk was, hoewel er veel vervelend publiek binnen was.
Verder ook wel ok dat het redelijk druk was, hoewel er veel vervelend publiek binnen was.
- Eru Iluvatar
Je bedoeld zeker, o.a., die ene gast die van alles een drama zat te maken?destroyer schreef:Zo, dat was weer een lollige avond. Anvil komt nog beter in z'n recht in een rokerig zaaltje als de baroeg dan een sporthal van vorige week. 666, Mothra, Jackhammer (als laatste toegift), Smoking Green, Motormount, Forged in Fire, March of the crabs, Metal on Metal.. allemaal langsgekomen. Tof dat die lui nog zo enthousiast en fanatiek zijn.
Je hebt een pm.