Dutch Metal Dag oa, Flesh Made Sin, Brutus, Kutschurft 5 Nov
- BuRning_Fire
- Contacteer:
- thomaster87
- Contacteer:
Als je iemand in een Jack Frost shirt ziet (als ik morgen tenminste hetzelfde shirt aanheb als vandaag, dus mijn moeder hem niet in de was gooit) dan moet je die persoon maar bier geven en hoi zeggen. Nouja, dat bier geven hoeft niet perse maar het wordt wel op prijs gesteld.
...en het geld hebben we lekker toch gehad!
- fetuskiller
- Contacteer:
- No_Remorse
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- No_Remorse
- Contacteer:
Iemand met een Emperor longsleeve uit 1997 wil ook bier, veel. Dus ook als ik er al 1 in mijn handen heb, gewoon aanbieden.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
-
- fetuskiller
- Contacteer:
Het was een mooie dag gisteren! Jammer dat Flesh Made Sin moest cancellen idd (weet iemand waarom?).
Kutschurft was weer lachen. Verassing van de dag was Isle Of Man, die echt schandalig intens/hard en griezelig strak speelden. Had geen idee wat ik van die band moest verwachten, maar was dus uitermate positief verrast.
Kutschurft was weer lachen. Verassing van de dag was Isle Of Man, die echt schandalig intens/hard en griezelig strak speelden. Had geen idee wat ik van die band moest verwachten, maar was dus uitermate positief verrast.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm
De zanger was ziek daarom was Flesh Made Sin er niet.MadTinus schreef:Het was een mooie dag gisteren! Jammer dat Flesh Made Sin moest cancellen idd (weet iemand waarom?).
Kutschurft en detonation waren super.
Vond Ilse of Man gelukkig een stuk beter dan de dag daarvoor in de db's.
Do something useful commit suicide
- No_Remorse
- Contacteer:
Brutus was zeker gaaf, vooral qua podiumpresentatie, drie van die propellerende hoofden op een rij, vet.
Last.fm
Last.fm
-
jaaa, dat zag er zoo vet uit, vooral met die rook en lichteffecten. Geluid was idd niet perfect, maar dat is natuurlijk niet hun schuld. Ik vond 't ook super dat ze Zombie Apocalypse van Mortician speeldenMadTinus schreef:Brutus was zeker gaaf, vooral qua podiumpresentatie, drie van die propellerende hoofden op een rij, vet.

Het was gister een leuke middag/avond!
Eerste band: Saai. Paste wat mij betreft niet echt op de lijst.
Isle Of Man: Vette shit! Helemaal gestoord en zo superstrak!
Zone: Wel okee, maar niet echt mijn ding.
Sk;rl (ofzo?): Niks van gezien en, net als driekwart van de zaal, in de hal lekker even uit de hitte gezeten.
Kutschurft: Supergaaf! Helemaal niks op aan te merken.
Brutus: Wel okee. Zeker een leuker optreden dan in Bussum vorig jaar.
Detonation: Zeer goed! Pijn in mijn nek is het gevolg. Helaas dat de zaal om onverklaarbare reden voor de helft leeg was gelopen na Brutus.
Flesh Made Sin: Helaas afgezegd
. Had ze graag live gezien.
Eerste band: Saai. Paste wat mij betreft niet echt op de lijst.
Isle Of Man: Vette shit! Helemaal gestoord en zo superstrak!
Zone: Wel okee, maar niet echt mijn ding.
Sk;rl (ofzo?): Niks van gezien en, net als driekwart van de zaal, in de hal lekker even uit de hitte gezeten.
Kutschurft: Supergaaf! Helemaal niks op aan te merken.
Brutus: Wel okee. Zeker een leuker optreden dan in Bussum vorig jaar.
Detonation: Zeer goed! Pijn in mijn nek is het gevolg. Helaas dat de zaal om onverklaarbare reden voor de helft leeg was gelopen na Brutus.
Flesh Made Sin: Helaas afgezegd

Wat fotootjes,
Kutschurft: http://gothgallery.gothmetal.net/thumbn ... ?album=414
Detonation: http://gothgallery.gothmetal.net/thumbn ... ?album=413
Alle bands: http://photobucket.com/albums/b320/timv ... 0Day%2005/
Kutschurft: http://gothgallery.gothmetal.net/thumbn ... ?album=414
Detonation: http://gothgallery.gothmetal.net/thumbn ... ?album=413
Alle bands: http://photobucket.com/albums/b320/timv ... 0Day%2005/
Last.fm
Last.fm
Gave foto's.
Hier ook wat foto's:
Detonation
Brutus
Kutschurft
Sk;rl
Zone
Isle of Man
Freud
Nog even mijn verhaaltje:
Freud: Ik had ze al eens eerder gezien en toen boeide ze me niet en nu eigenlijk ook niet. Niets voor mij.
Isle of Man: Dit was de tweede keer dat ik ze zag en ik vond ze erg goed spelen, misschien dat ik er nog eens de cd van koop, maar ik weet niet of ik het op cd uit hou. Live vind ik het wel leuk.
Zone: Niet veel van gezien, we gingen namelijk eten, maar wat ik heb gezien vond ik ook niet zo boeiend.
Sk;rl: Ook niet veel van gezien. Ik ben even blijven kijken, maar ik ben maar buiten gaan staan, want hier vond ik echt niet veel aan.
Kutschurft: Ik was erg benieuwd hoe ze het er live afbrachten en ik kan nu zeggen dat het erg gaaf is. Veel humor, een zuster op het podium en verder gewoon een erg goede show. Dit vond ik de 2e band van de dag.
Brutus: Op cd boeide ze me niet en live deden ze me ook niet veel. Wel gaaf om ze op een rij te zien headbangen.
Detonation: Ik had ze voor de helft gezien in Haarlem en toen klonk het niet verkeerd, nu helemaal gezien en het was onwijs gaaf. Voor mij de beste band van de avond.
Verder erg jammer dat Flesh Made Sin er niet was, ik hoop dat ze binnekort eens in de buurt spelen.
Hier ook wat foto's:
Detonation
Brutus
Kutschurft
Sk;rl
Zone
Isle of Man
Freud
Nog even mijn verhaaltje:
Freud: Ik had ze al eens eerder gezien en toen boeide ze me niet en nu eigenlijk ook niet. Niets voor mij.
Isle of Man: Dit was de tweede keer dat ik ze zag en ik vond ze erg goed spelen, misschien dat ik er nog eens de cd van koop, maar ik weet niet of ik het op cd uit hou. Live vind ik het wel leuk.
Zone: Niet veel van gezien, we gingen namelijk eten, maar wat ik heb gezien vond ik ook niet zo boeiend.
Sk;rl: Ook niet veel van gezien. Ik ben even blijven kijken, maar ik ben maar buiten gaan staan, want hier vond ik echt niet veel aan.
Kutschurft: Ik was erg benieuwd hoe ze het er live afbrachten en ik kan nu zeggen dat het erg gaaf is. Veel humor, een zuster op het podium en verder gewoon een erg goede show. Dit vond ik de 2e band van de dag.
Brutus: Op cd boeide ze me niet en live deden ze me ook niet veel. Wel gaaf om ze op een rij te zien headbangen.
Detonation: Ik had ze voor de helft gezien in Haarlem en toen klonk het niet verkeerd, nu helemaal gezien en het was onwijs gaaf. Voor mij de beste band van de avond.
Verder erg jammer dat Flesh Made Sin er niet was, ik hoop dat ze binnekort eens in de buurt spelen.
- No_Remorse
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Aangezien mijn vriendin moest werken kwamen wij pas rond 6 uur aan bij de Melkweg waardoor ik de eerste paar bands gemist heb.
Zone Was de eerste band voor mij vanavond en ik moet zeggen dat deze Nu-metal band een aardige show wisten neer te zetten, ik heb een hekel aan de muziek maar qua presentatie, geluid en enthousiasme zat het goed inelkaar.
Skirl Had ik al eens gezien en ook deze keer stond ik me kapot te ergeren, Emocore is zo'n beetje het genre waar ik het meest een hekel aan heb, en dat werd met dit optreden nog eens bevestigt.
Kutschurft hierna gaf zoals altijd een erg goed optreden weg, enig minpuntje was wel dat de drums wat slecht te horen waren. verder een leuke show met een goede set list.
Brutus Zag ik voor de tweede keer en ook dit keer wisten ze me niet te overtuigen terwijl de cd hier nog altijd zijn rondjes weet te draaien, live is het voor mij allemaal wat te saai en eentonig denk ik.
Detonation mocht de avond afsluiten en ze deden dat met volle overgave, wat een show! alles klopte, het geluid was perfect, de band was erg lekker op dreef en het publiek leek zich ook te vermaken. goed optreden dus.
Waar ik in eerste plaats voor ging was eigenlijk de gezelligheid en die was dubbel en dwars aanwezig. Verder waren Kutschurft en Detonation voor mij de hoogte punten van de avond. [/b]
Zone Was de eerste band voor mij vanavond en ik moet zeggen dat deze Nu-metal band een aardige show wisten neer te zetten, ik heb een hekel aan de muziek maar qua presentatie, geluid en enthousiasme zat het goed inelkaar.
Skirl Had ik al eens gezien en ook deze keer stond ik me kapot te ergeren, Emocore is zo'n beetje het genre waar ik het meest een hekel aan heb, en dat werd met dit optreden nog eens bevestigt.
Kutschurft hierna gaf zoals altijd een erg goed optreden weg, enig minpuntje was wel dat de drums wat slecht te horen waren. verder een leuke show met een goede set list.
Brutus Zag ik voor de tweede keer en ook dit keer wisten ze me niet te overtuigen terwijl de cd hier nog altijd zijn rondjes weet te draaien, live is het voor mij allemaal wat te saai en eentonig denk ik.
Detonation mocht de avond afsluiten en ze deden dat met volle overgave, wat een show! alles klopte, het geluid was perfect, de band was erg lekker op dreef en het publiek leek zich ook te vermaken. goed optreden dus.
Waar ik in eerste plaats voor ging was eigenlijk de gezelligheid en die was dubbel en dwars aanwezig. Verder waren Kutschurft en Detonation voor mij de hoogte punten van de avond. [/b]
- BuRning_Fire
- Contacteer:
F.R.E.U.D. Saai, het kon me niet echt boeien. Iets nu nu-metalachtig. Ook leek hun zanger op een clown.
Isle Of Man Heersch, derde keer da'k ze zag en weer een geniaal optreden. Alleen jammer da'k aan het eind een beetje hoofdpijn had (van het headbangen).
Zone Stukje aan het eind gezien, ik vond er weinig aan.
Sk;rl Ze brachten het leuk, die zanger kan flink schreeuwen.. jammer alleen dat het zo saai was.
Kutschurft Vette show, alleen vond ik het op sommige momenten iets te overdreven..
Brutus De gitaren stonden nogal zacht, maar het was een vet optreden. Ploegbaas liet weer goed zijn drumkwaliteiten horen/zien.
Detonation Helaas hebben we dit optreden moeten missen, omdat we toch hadden besloten de laatste trein te pakken.
Foto's komen binnenkort..
Isle Of Man Heersch, derde keer da'k ze zag en weer een geniaal optreden. Alleen jammer da'k aan het eind een beetje hoofdpijn had (van het headbangen).
Zone Stukje aan het eind gezien, ik vond er weinig aan.
Sk;rl Ze brachten het leuk, die zanger kan flink schreeuwen.. jammer alleen dat het zo saai was.
Kutschurft Vette show, alleen vond ik het op sommige momenten iets te overdreven..
Brutus De gitaren stonden nogal zacht, maar het was een vet optreden. Ploegbaas liet weer goed zijn drumkwaliteiten horen/zien.
Detonation Helaas hebben we dit optreden moeten missen, omdat we toch hadden besloten de laatste trein te pakken.
Foto's komen binnenkort..
- [url=http://rosbrigade.eu]Rosbrigade[/url] -
- No_Remorse
- Contacteer:
ok,dan ik ook zo'n haarscherpe analyse
Freud Saai,hun oude zanger was beter en zelfs toen was het saai
Isle of Man Deed wat ik er van verwacht had,geweldig chaotisch,super strak spelen
Zone Grotendeels gemist wegens eten,kan me het verder eigelijk ook niet meer herinneren
Sk;rl Tijdens hun optreden in slaap gevallen op de bank
Kutschurft Erg vermakelijk,leuke show eromheen,prettige band
Brutus Heb ik een zwak voor,ook nu weer een leuke show,drum stond in het begin wat hard tegenover de gitaren maar dat was na 1 of 2 nummers al opgelost,lekker mijn nek de vrije loop gegeven
Detonation Zie Burning_fire
Freud Saai,hun oude zanger was beter en zelfs toen was het saai
Isle of Man Deed wat ik er van verwacht had,geweldig chaotisch,super strak spelen
Zone Grotendeels gemist wegens eten,kan me het verder eigelijk ook niet meer herinneren
Sk;rl Tijdens hun optreden in slaap gevallen op de bank
Kutschurft Erg vermakelijk,leuke show eromheen,prettige band
Brutus Heb ik een zwak voor,ook nu weer een leuke show,drum stond in het begin wat hard tegenover de gitaren maar dat was na 1 of 2 nummers al opgelost,lekker mijn nek de vrije loop gegeven
Detonation Zie Burning_fire