Graspop Metal Meeting 2006
Dat zou inderdaad een verbetering zijn, geen nu-metal maar black.AmnesJAn schreef:Aantal hardcore bands zou houden, die bands waren zoals Kristof al zei voor een groot deel de toppers van dit jaar.
De nu-metal mogen ze wat mij betreft vervangen door wat meer black.
En die hardcore tent staat prima zo.
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.
- KoenM
- Contacteer:
Al dat oeverloze gezever van dat vind ik leuk en dat vind ik niet leuk. Opgeflikkerd, iedereen heeft z'n smaak.
Daarnaast ben ik wel weer voor twee dagen eigenlijk. Feit is wel dat er veel te vaak dezelfde bands komen. Saxon heb ik nou ook wel al genoeg gezien, afgezien van of je het nou leuk vindt of niet. En natuurlijk moeten ze Manowar weer eens halen, ook veel te lang geleden. Probleem is dat ze steeds meer bands per jaar neerzetten, en zo wordt het per jaar lastiger om bands neer te zetten die er al een tijd niet gestaan hebben. Op deze manier wordt het elk jaar hetzelfde.
Het meest gave zou natuurlijk zijn als ze Graspop gewoon botweg hetzelfde weekend doen als Werchter. Geeft een mooie zuivering, maar dat zullen ze uit commercieel oogpunt natuurlijk nooit doen. Nee, het ziet er jammer genoeg naar uit dat we twee populaire festivals na elkaar krijgen.
Daarnaast ben ik wel weer voor twee dagen eigenlijk. Feit is wel dat er veel te vaak dezelfde bands komen. Saxon heb ik nou ook wel al genoeg gezien, afgezien van of je het nou leuk vindt of niet. En natuurlijk moeten ze Manowar weer eens halen, ook veel te lang geleden. Probleem is dat ze steeds meer bands per jaar neerzetten, en zo wordt het per jaar lastiger om bands neer te zetten die er al een tijd niet gestaan hebben. Op deze manier wordt het elk jaar hetzelfde.
Het meest gave zou natuurlijk zijn als ze Graspop gewoon botweg hetzelfde weekend doen als Werchter. Geeft een mooie zuivering, maar dat zullen ze uit commercieel oogpunt natuurlijk nooit doen. Nee, het ziet er jammer genoeg naar uit dat we twee populaire festivals na elkaar krijgen.
- Eru Iluvatar
- fetuskiller
- Contacteer:
Het is zowiezo tering lang geleden dat the King in Europa was!KoenM schreef:[..]
Dan het liefst Mercyful Fate. Sharmann (ofzo) is een geweldig gitarist! En het is ook lang geleden dat King Diamond of Mercyful Fate op GMM stond. Mooie headliner voor in de black/death/doom tent.
En het is Sherman, hehheeh.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
KoenM schreef: Het meest gave zou natuurlijk zijn als ze Graspop gewoon botweg hetzelfde weekend doen als Werchter. Geeft een mooie zuivering, maar dat zullen ze uit commercieel oogpunt natuurlijk nooit doen. Nee, het ziet er jammer genoeg naar uit dat we twee populaire festivals na elkaar krijgen.
DAT zou pas prachtig zijn!
- fetuskiller
- Contacteer:
Bron? Op de officiële site staat dat ie aan het consideren is.sanguis schreef:[..]
king diamond gaat in 2006 weer op toer, en ik geloof dat nl ook aangedaan wordt.
Ah, oke. Nou, ben benieuwd! Wil de King toch eindelijk wel eens zien!sanguis schreef:[..]
het is ook nog niet officieel geloof. 013 wist te melden dat ze er mee bezig waren, dus ga ik er vanuit dat de kans groot is dat ie gaat toeren en nl aandoet.
maar nogmaals ik weet niks 100% zeker
Ja,omdat iedereen gezien had dat ik een tshirt droeg op vrijdag van AA (terwijl ze zaterdag speelde) heeft gewoon half België mij (alweer) gekopieerdNochdFaol schreef:[..]
Vind er niet veel aan, alleen het viel me op dat er ineens superveel "fans" waren. Je weet wel, ineens.
En zo heb ik dus een hoopje fanboys,die nu ook plots Amon Amarth kent
maar voor GMM er eigenlijk nog nooit van had gehoord
Of zoiets toch ongeveer
Ze zijn populair inderdaad ja, maar dat is niet echt ineens. Ik bedoel alleen dat Amon Amarth nou niet direct in het rijtje paste dat jij noemde, ik denk dat een groot deel van de hippe SoaD/Papa Roach-luisteraars met een vragen gezicht kijkt als je ze vraagt of ze Amon Amarth kennen.NochdFaol schreef:[..]
Vind er niet veel aan, alleen het viel me op dat er ineens superveel "fans" waren. Je weet wel, ineens.
Maar wat maakt het ook allemaal uit.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
- SonOfTheDamned
Toch knap zo'n mening als je dit jaar niet eens bent geweest...Thijs schreef:[..]
Qua programma is Graspop ieder jaar beter aan het worden, qua sfeer ieder jaar slechter.
Van mij mogen ze terug naar 2001, toen het nog 2 dagen was en er ook nog steeds een hoop grote bands stonden.
Maar goed.
AC/DC : Ja
Amon Amarth:Nee
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Klopt, de laatste keer dat ik naar Graspop ging was de 1e keer dat het 3 dagen was en dat was dusdanig rampzalig dat ik dit jaar niet ben geweest.yowannuzz schreef:[..]
Toch knap zo'n mening als je dit jaar niet eens bent geweest...
Ben momenteel aan het kijken naar andere festivals met een dergerlijke line-up maar dan 2 dagen.
[url]http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=15615&highlight=[/url]
[b]Rider Lord Belial[/b]
....
- Shitload of beer
- One (1) stairway
- Two (2) Ski's
.....
[b]Rider Lord Belial[/b]
....
- Shitload of beer
- One (1) stairway
- Two (2) Ski's
.....
HAHHAA bij jou veranderen de redenen waarom je niet ging per situatie he?Thijs schreef:[..]
Klopt, de laatste keer dat ik naar Graspop ging was de 1e keer dat het 3 dagen was en dat was dusdanig rampzalig dat ik dit jaar niet ben geweest.
Ben momenteel aan het kijken naar andere festivals met een dergerlijke line-up maar dan 2 dagen.
Pff dat gezeik dat de camping een eind weg is.....ja, dat is zo. Boeit dat>? Nee eigenlijk niet.....je hoeft dat stuk toch maar 2x op een dag te lopen!
Jij hebt de tijd dat de camping precies naast het festival terrein lag niet meegemaakt. Dat maakte voor mij het hele verschil.Rattlehead schreef:[..]
HAHHAA bij jou veranderen de redenen waarom je niet ging per situatie he?
Pff dat gezeik dat de camping een eind weg is.....ja, dat is zo. Boeit dat>? Nee eigenlijk niet.....je hoeft dat stuk toch maar 2x op een dag te lopen!
Zeg maar dat je eerst iedere dag lekker met een luxe auto naar het werk kunt, altijd gegarandeerd een plaats vlak naast het hoofdkantoor hebt en je een reistijd van 1 uur hebt en je van de ene op de andere dag je auto moet inleveren en met het OV moet gaan, dit omdat het kantoor gaat uitbreiden, waardoor je en afhankelijk bent van bussen en van treinen, wat je totale reistijd 2 uur maakt.
Het was altijd zo mooi dat je tussendoor even naar je tent kon gaan om even te liggen, te bbqen of bier te halen. Nu moet je of een pleurisend lopen, of alles op het festival terrein kopen.
[url]http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=15615&highlight=[/url]
[b]Rider Lord Belial[/b]
....
- Shitload of beer
- One (1) stairway
- Two (2) Ski's
.....
[b]Rider Lord Belial[/b]
....
- Shitload of beer
- One (1) stairway
- Two (2) Ski's
.....
- fetuskiller
- Contacteer:
3 dagen vind ik juist te gek... FTC bijvoorbeeld is 4 dagen(!) Heerlijk!Thijs schreef:[..]
Klopt, de laatste keer dat ik naar Graspop ging was de 1e keer dat het 3 dagen was en dat was dusdanig rampzalig dat ik dit jaar niet ben geweest.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
wat zijn jullie toch allemaal gevoelig
na twee dagen festival ben je toch niet bevredigd?
neem een voorbeeld aan sziget, dat duurt tenminste een week
overmatig drankgebruik, geweldige optredens, ziekelijke temperaturen, orkaanstormen zodat het podium gaat vliegen, enkele dagen niet eten...vind festivals geweldig
ik stond dit jaar ook op wacken met een tent die lekte en kapot ging, nouja gewoon niet geslapen en doorgegaan, en ik heb alles overleeft, en zo sterk ben ik ook niet
hoe decandenter, bruter, viezer, extremer en langer hoe meer ik het naar mijn zin heb, ben ik nu echt een uitzondering?
na twee dagen festival ben je toch niet bevredigd?
neem een voorbeeld aan sziget, dat duurt tenminste een week
overmatig drankgebruik, geweldige optredens, ziekelijke temperaturen, orkaanstormen zodat het podium gaat vliegen, enkele dagen niet eten...vind festivals geweldig
ik stond dit jaar ook op wacken met een tent die lekte en kapot ging, nouja gewoon niet geslapen en doorgegaan, en ik heb alles overleeft, en zo sterk ben ik ook niet
hoe decandenter, bruter, viezer, extremer en langer hoe meer ik het naar mijn zin heb, ben ik nu echt een uitzondering?
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.