Richard schreef:hebben jullie nog wat gehad aan die live opname die ik destijds naar jullie hebt gestuurd?
Absoluut, erg nuttig te horen wat beter kan
Procrustus schreef:"Hier en daar zouden de drums nog wat scherper kunnen, maar verder is er niets op aan te merken. Hun mengeling van thrash en gothic metal, die vooral te vergelijken valt met een wat ruigere versie van Epica of After Forever, klinkt vlekkeloos."
Zijn jullie zo enorm veranderd qua geluid? Op de vorige demo's vond ik jullie eigenlijk meer de wat minder ruige versie van Epica & After Forever.
Niet dat het slecht is/was ofzo, ik luister nogsteeds met enige regelmaat naar die twee demo's en deze zal ik waarschijnlijk ook nog wel aanschaffen.
Tnx!
Om even te reageren (op vetgedrukte): de eerdere demo's zijn uit 2001 en 2002. De eerste studiodemo was sowieso erg zacht qua mix/sound. Wat overigens ook komt omdat er wat "safe" werd geproduceerd. Sommigen speelde pas amper 1 jaar, vandaar.
Live-demo uit 2002 gaf beter aan hoe het qua 'hardheid'ook op de 1e demo had moeten klinken, maar live en dus niet gemixt verder. Vandaar niet al te super referentiemateriaal. De live demo was eigenlijk ook bedoeld als niet meer dan tussendoortje. Helaas door onvoorziene bandwisselingen meer dan tussendoortje geworden.
Enorm veranderd? Tja, dat is aan jullie om te beoordelen. Laat ik het hier op houden: Ons geluid en muzikale vaardigheden zijn zeker vooruit gegaan.
Ik ga niet beweren dat we een ruigere versie van Epica of AF zijn, dat laat ik aan de reviewers over

[url=http://www.wingsoffury.nl]Wings Of Fury - 'Everlasting Emptiness'[/url] NEW PROMO OUT NOW!!!