Death Metal V
- XnegativeX
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Haast, haast en nog eens haast! Dat is wat de heren van Massmurder hebben, Haast! Verdomme wat een schijf is dit, Niks nieuws, niet orgineel maar beuke doet ie wel! Super agresieve riffs die steeds weer in herhaling gaan waardoor elk nummer zijn eigen smoelwerk heeft, Productioneel ligt het dicht tegen Brutus aan en ook qua muziek kunnen deze twee prima vergeleken worden net als bijv. Brodequin of Disavowed. Net geen half uur lang laten deze drie hollanders een enorme bak snelle en brute amerikaans gestylde death metal horen. Iedereen die van o.a Brodequin houdt moet dit orkestje zeker een luisterbeurt geven!
www.massmurder.nl
www.massmurder.nl
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Hoe kan iets dat in herhaling gaat zijn eigen smoelwerk hebben? Van een eigen smoelwerk is pas sprake als herhaling wordt vermeden.fetuskiller schreef: Super agresieve riffs die steeds weer in herhaling gaan waardoor elk nummer zijn eigen smoelwerk heeft,
Maar Massmurder rost inderdaad. Niets nieuws onder de zon, wel aangenaam om zo nu en dan eens op te zetten.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- fetuskiller
- Contacteer:
Als je bijvoorbeeld 4 simpele riffs in een nummer hebt waarvan er twee regelmatig terug komen dan ga je dat sneller onthouden dan als er 12 riffs in een nummer zitten...Gr. Dracula schreef:[..]
Hoe kan iets dat in herhaling gaat zijn eigen smoelwerk hebben? Van een eigen smoelwerk is pas sprake als herhaling wordt vermeden.
Maar Massmurder rost inderdaad. Niets nieuws onder de zon, wel aangenaam om zo nu en dan eens op te zetten.
Doe je dat met elk nummer dan gaat elk nummer zijn eigen riffje hebben zeg maar en daardoor kan je nummers beter uit elkaar houden. Dat bedoel ik eigenlijk met 'een eigen smoelwerk'...
- Soulcollector
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
weer ff over bands lullen.
Orategod uit Chili:
http://www.grindermagazine.cl/mp3/Orate ... 20Soul.wma
Beuken.
Orategod uit Chili:
Beuken.
En de man zal heersen.
-
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
nuberus schreef:weer ff over bands lullen.
Orategod uit Chili:
Beuken.
Godverdomme nou Nuub!
En de man zal heersen.
-
- XnegativeX
- Contacteer:
Zeer zeker wel. Klinkt nog behoorlijk vet ook.nuberus schreef:[..]
Ben je bekend met het werk van de band? Sadistic Intent rost de kruisjes weg van je naam.
Alleen wat lastig aan te komen.
Maar je post sloeg gewoon als een tang op een varken.
Daarom mijn antwoord ook.
Gelieve de volgende keer wat meer info over een band te verschaffen i.p.v. met grote rode letters een naam roepen. Daar heb ik namelijk niet zo veel aan.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
Sadistic Intent Heerscht! Zo meer informatie?XnegativeX schreef:[..]
Zeer zeker wel. Klinkt nog behoorlijk vet ook.
Alleen wat lastig aan te komen.
Maar je post sloeg gewoon als een tang op een varken.
Daarom mijn antwoord ook.
Gelieve de volgende keer wat meer info over een band te verschaffen i.p.v. met grote rode letters een naam roepen. Daar heb ik namelijk niet zo veel aan.
En de man zal heersen.
- XnegativeX
- Contacteer:
He, dat vind ik ook van wat ik vind. En nee, ik wordt nooit pissig op mijn eigen feestje. Close To A World Below is uiteraard beter, maar dat is een discussie op zich.XnegativeX schreef:Ja joh, wat jij wilt.
Het is nogthans jou feestje.
Maar niet pissig worden als niemand het checked.
En ik vind Unholy cult beter. En wat ik vind is superieur aan wat anderen vinden.
En de man zal heersen.
En ik vind ze allebei even goed. Waarom? Omdat ze beide een venijn bezitten en dat zo hard bij je erin rammen dat ik er haast duizelig van word. Ook van "Unholy Cult". Die twee albums verschillen, behalve het gemeenschappelijk venijn, zo erg van elkaar. Maar een kwaliteit! Petje af.nuberus schreef:[..]
He, dat vind ik ook van wat ik vind. En nee, ik wordt nooit pissig op mijn eigen feestje. Close To A World Below is uiteraard beter, maar dat is een discussie op zich.
"Harnessing Ruin" kan ik nog steeds niet goed plaatsen. Ik ben toch bang dat ik hem matig vind. Maar af en toe draai ik hem en roept het ding: 'Fuck you, Plaag, ik ben alles behalve matig. Hier, pak aan!'
Kop dicht, Thorko
- fetuskiller
- Contacteer:
Finland... Het land van Children of Bodom, Nightwish en Sonata Arctica... *Kots* KATAPLEXIA komt ook uit Finland en valt niet bepaald te vergelijke met deze bands, Kataplxia speeld een enorm brute vorm van de -jawel- Armeikaans gestylde Death metal, en dan bruut hakken en veel haast, een zanger die in zijn vorige leven een varken is geweest en gitaristen die donders goed weten hoe ze brute, strakke maar vooral agressieve riffs uit hun mouw moeten schudden. Karaplexia past makkelijk in het rijtje van Disgorge (Us), Goregasm en Internal Suffering en net als deze bands zijn ze erg profesioneel bezig.
Ze hebben een deal met het spaanse label Xtreem Music en hebben daar begin dit jaar hun tweede album 'Catastrophic Scenes' uitgebracht. Deze band verdient zeker een luisterbeurt!
Kijk op http://www.kataplexia.com/ voor een paar downloads en meer informatie.
Brute poep dit!
Ze hebben een deal met het spaanse label Xtreem Music en hebben daar begin dit jaar hun tweede album 'Catastrophic Scenes' uitgebracht. Deze band verdient zeker een luisterbeurt!
Kijk op http://www.kataplexia.com/ voor een paar downloads en meer informatie.
Brute poep dit!
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
mijn mening over Kataplexia:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=1682
Over de beste schijf van Immolation ben ik nog niet uit. Ik kan eigenlijk wel meerdere werken uitstekend waarderen.
Het is elke keer een op zichzelf staand verhaal. En zelfs van Harnessing Ruin kan ik soep trekken.
Hoewel ik het zonder twist met de mensen eens ben die de verkondiging dat de oudere schijven beslist beter zijn doen.
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=1682
Over de beste schijf van Immolation ben ik nog niet uit. Ik kan eigenlijk wel meerdere werken uitstekend waarderen.
Het is elke keer een op zichzelf staand verhaal. En zelfs van Harnessing Ruin kan ik soep trekken.
Hoewel ik het zonder twist met de mensen eens ben die de verkondiging dat de oudere schijven beslist beter zijn doen.
Perhaps you should try the morgue
Muziek is idd wel eens leuk. Maar live is het toch wel een beetje een saaie boel. Ik laat me toch liever flink vermaken met een over-de-top headbang sessie.Gr. Dracula schreef:[..]
Hoe kan iets dat in herhaling gaat zijn eigen smoelwerk hebben? Van een eigen smoelwerk is pas sprake als herhaling wordt vermeden.
- Slechtteboekstaande
- goddethroned
- goddethroned
- goddethroned
alsof mensen uit heino boeren zijn?natuurlijk heb je die hier wel,maar ik ben het niet en ik ben ook niet zo'n een die met een onverstaanbaar dialect praat 

[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]
Jep.goddethroned schreef:alsof mensen uit heino boeren zijn?
Ik kom zelf uit Wijhe, net zo erg boers als Heino.
Erg offtopic trouwens.
Laat ik dan maar even vertellen dat ik net Blood Red Throne aangezet heb, en ik die godverdomme gemist heb toen ze in de Goudvishal stonden.
De kerken laten we in de dorpen staan, de moskeeën blijven in Marrakesh
Ja, wat wil je nou?arnibes schreef:[..]
Ik ontken ook niet dat ze slecht zijn. Ik vind de muziek soms ook goed te verknoersen maar het neemt niet weg dat het boerenpummelmuziek is.
Maar hoe je het ook wendt of keert, je hebt ongelijk. Luister naar "Vile"en gauw een beetje. En "The Bleeding" en "Live Cannibalism".
Zo niet, dan laat ik de Graaf je bij een volgende gelegenheid alle hoeken van Baroeg en van het grasveld ernaast zien, hiermee:

En hard. Met je boerenpummelmuziek.
P.S: Nog bedankt voor die Vinterriket promo. Best lekker en sfeervol op zijn tijd. Wierookje erbij, boekje, wijntje..
Kop dicht, Thorko
- XnegativeX
- Contacteer:
-
- fetuskiller
- Contacteer:
Ben ik niet met je eens, Ik vind The Wretched Spawn echt een gaaf album... Elk nummer heeft in mijn ogen wel iets, alles rost en beukt en ook qua techniek (vooral het gitaar spel) zit het als een klok inelkaar. Frantic Disembowelment, The Wretched Spaw, Nothing Left to Mutilate en Bent Backwards and Broken vind ik stuk voor stuk krakers.Darth Vader schreef:Ik kan niet echt zeggen wel Cannibal Corpse album ik het beste vind, ik vind ze allemaal wel wat hebben. Alleen de laatste vind ik wat minder. Een paar nummers vind ik erg gaaf, maar de meeste nummers gaan het ene oor in, en het andere uit
Máár! Ik denk dat Vile en Gore Obsessed wel mijn favorietjes blijven, tussen die twee kan ik simpelweg niet kiezen.
-
- fetuskiller
- Contacteer:
Kan je niet beter naar de Discografie luisterenDarth Vader schreef:Ik zit op dit moment eigenlijk alleen maar Hammer Smashed Face van CC te luisteren, maar dat is omdat ik dat nummer nu leer spelen op de gitaarMaar ik ben van plan om binnenkort de hele biografie goed te luisteren, en misschien verander ik dan wel van gedachte

-