Metallica
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Sargatanas
Dat is waar.
Maar op de op de 1 of andere manier vind ik het stoerder als iemand op zijn bas helemaal losgaat, en dat met z'n vingers doet, dan met een plectrum.
Volgens mij hebben mensen ook veel sneller het idee dat je beter bent als je met je vingers speelt.
Maar op de op de 1 of andere manier vind ik het stoerder als iemand op zijn bas helemaal losgaat, en dat met z'n vingers doet, dan met een plectrum.
Volgens mij hebben mensen ook veel sneller het idee dat je beter bent als je met je vingers speelt.
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]
- Phasmagoria
- Phasmagoria
-
- Contacteer:
Tot op heden ten dage heb ik geen enkel probleem met menig Metallica-album.
Natuurlijk zijn ze qua stijl en muziek verandered nadat Jason erbij kwam, maar dan nog vind ik niet dat ze zo slecht zijn als men zegt.
Heb pas de DVD van Some Kind Of Monster gezien en als je toch ziet wat voor problemen die gasten in de afgelopen 10+ jaren hebben gehad vind ik het verwonderlijk dat de band het zo lang heeft uitgehouden met alle spanningen die er heersten onder elkaar. Dat heeft me ook een heel andere kijk op St. Anger gegeven.
Oh, en het beste album voor mij is nog altijd Master Of Puppets, op de voet gevolgd door Ride The Lightning.
Natuurlijk zijn ze qua stijl en muziek verandered nadat Jason erbij kwam, maar dan nog vind ik niet dat ze zo slecht zijn als men zegt.
Heb pas de DVD van Some Kind Of Monster gezien en als je toch ziet wat voor problemen die gasten in de afgelopen 10+ jaren hebben gehad vind ik het verwonderlijk dat de band het zo lang heeft uitgehouden met alle spanningen die er heersten onder elkaar. Dat heeft me ook een heel andere kijk op St. Anger gegeven.
Oh, en het beste album voor mij is nog altijd Master Of Puppets, op de voet gevolgd door Ride The Lightning.
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
Jason is gaver dan Cliff. Godver, wat zingt die knaap toch heerschend. Begrijp me niet, verkeerd, Cliff is de betere bassist, maar Jason is gewoon gaver. Jammer dat ze hem weggepest hebben, stelletje kleine kinderen. En dan ook nog St. Anger maken, waar halen ze het lef vandaan?
Makin' movies, makin' songs, an' foightin' round the world!
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
?Die_Eier_Von_Satan schreef:Jason is gaver dan Cliff. Godver, wat zingt die knaap toch heerschend. Begrijp me niet, verkeerd, Cliff is de betere bassist, maar Jason is gewoon gaver. Jammer dat ze hem weggepest hebben, stelletje kleine kinderen. En dan ook nog St. Anger maken, waar halen ze het lef vandaan?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
-
- No_Remorse
- Contacteer:
- The Horseman
Ik was daar persoonlijk niet echt favoriet van.
En zijn ge EY EY EY bij Cunning Stunts vind ik al helemaal vreselijk.
En zijn ge EY EY EY bij Cunning Stunts vind ik al helemaal vreselijk.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
whiplash, seek and destroy en creeping death waren toch wel jason nummers
uber.
edit; live uiteraard
uber.
edit; live uiteraard
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
Leuk
Luister nu naar de Battery demo.
Luister nu naar de Battery demo.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- under the weeping moon
- The Horseman
- under the weeping moon
- Sandr
- Contacteer:
lijkt me ook niet al te verwonderlijk, aangezien dit een METAL-forum is (leve de oogkleppen, zullen we maar zeggen)under the weeping moon schreef:Blij om te zien dat de eerste 4 albums het beste scoren op dit forum
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
- Lone Starr
- Rebellion666
Indeed, voeg daarbij Damage Inc toe.under the weeping moon schreef:Kill of Master, toch maar Master, dit album heeft geen enkel zwak punt, alle nummers zijn gelijkwaardig op Battery en Master Of Puppets na, die zijn echt TOP.
Ik heb gekozen voor Kill 'Em All. Geen enkel zwak nummer op het album, en de rebellie erin klinkt prachtig.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- SonOfTheDamned
Nog even een een nieuw album kan aan het lijstje toegevoegd worden:
Upon Ulrich’s return to San Francisco later on November 29, METALLICA were due to start the very first rehearsals for the band’s ninth studio album.
"I wouldn't say that I have a plan or an idea of where we're headed, but to kickstart METALLICA once again makes me happy like a kid."
Geen plan voor welke richting ze opgaan??? Wat dacht je van een plaat in het verlengde van het oude werk?
Upon Ulrich’s return to San Francisco later on November 29, METALLICA were due to start the very first rehearsals for the band’s ninth studio album.
"I wouldn't say that I have a plan or an idea of where we're headed, but to kickstart METALLICA once again makes me happy like a kid."
Geen plan voor welke richting ze opgaan??? Wat dacht je van een plaat in het verlengde van het oude werk?
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- KoenM
- Contacteer:
Forget it. Het zal wél weer iets heel anders dan St. Anger worden denk ik. Ik hoop overigens dat ze die aap van een bassist eruitgooien. Godver, wat is dat een debiel op het podium.Rene schreef:
Facebook band
The end is not the end you see - it's just the recognition of a memory
Last.fm profiel
The end is not the end you see - it's just the recognition of a memory
Last.fm profiel
dat wensen we al zo lang. gebeurt toch niet meer.Rene schreef:Nog even een een nieuw album kan aan het lijstje toegevoegd worden:
Als er maar weer solo's gespeeld gaan worden, op het volgende album. En als de nummers maar niet weer allemaal 10 minuten duren, en als ulrich maar weer een drumstel gebruikt, ipv zijn vrouws pannenset.
Kirk heeft gezegd dat de hele band de solo's mist en Lars zei eens een keer dat ook hij vond dat de nummers op St Anger soms te lang duren. Dus wat dat betrefd komt het misschien wel goed.Joris schreef:[..]
dat wensen we al zo lang. gebeurt toch niet meer.
Als er maar weer solo's gespeeld gaan worden, op het volgende album. En als de nummers maar niet weer allemaal 10 minuten duren, en als ulrich maar weer een drumstel gebruikt, ipv zijn vrouws pannenset.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- under the weeping moon
Ze moeten weer eens proberen wat minder geforceerd een album te produceren. Het plezier was ver te zoeken, het was allemaal; moeten, moeten, moeten. Ik hoop dat ze wat vrijer in hun hoofd zijn en dat Kirk weer lekker gaat jengelen. Maar goed... We wachten af....
[img]http://crypticmadness.com/Logos/Logo639.gif[/img]
- SonOfTheDamned
hehe klopt bij moscow in 91 dacht ik..met pantera daaro...No_Remorse schreef:laatste reffrein van creeping death wilde hij ook welleens blerren
metalhead nog ruzie met het russische leger
[img]http://i31.photobucket.com/albums/c381/Sonofthedamned/MorbidAngel.jpg[/img]
My enemies are yours......Crush their souls, With your infernal grasp.....
- Dragonforce
Ze moeten eens leren begrijpen dat ze na Justice for all kut muziek zijn gaan makenunder the weeping moon schreef:Ze moeten weer eens proberen wat minder geforceerd een album te produceren. Het plezier was ver te zoeken, het was allemaal; moeten, moeten, moeten. Ik hoop dat ze wat vrijer in hun hoofd zijn en dat Kirk weer lekker gaat jengelen. Maar goed... We wachten af....
It's the end of time
- SonOfTheDamned
die kerel past totaal niet bij metallicaKoenM schreef:[..]
Forget it. Het zal wél weer iets heel anders dan St. Anger worden denk ik. Ik hoop overigens dat ze die aap van een bassist eruitgooien. Godver, wat is dat een debiel op het podium.
[img]http://i31.photobucket.com/albums/c381/Sonofthedamned/MorbidAngel.jpg[/img]
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
Hehe, gaaf beeldmateriaal is dat. Zie je die soldaten d'r op in knuppelen, niet best. Bij Harvester Of Sorrow zie je 't nog beter.SonOfTheDamned schreef:[..]
hehe klopt bij moscow in 91 dacht ik..met pantera daaro...
metalhead nog ruzie met het russische leger
[size=75]That's why they call me 'full throttle' - I like a good time
it all started at a bar with a friend of mine
Well she had to hook me up - she said she'd blow my mind
I've been up for four days so cut me out another line[/size]
it all started at a bar with a friend of mine
Well she had to hook me up - she said she'd blow my mind
I've been up for four days so cut me out another line[/size]
Het concert zou ook gestopt worden wegens rellen, wat nog meer te zien is in die 750MB lange video... Maar ja.. hoe hou je 500.000 man chill...
anyway, ik ben echt fucking benieuwd naar dat nieuwe album.. ik hoop toch stiekem op een ''come-back'' album van Metallica.. wat met de stem van James bijna onmogelijk is
anyway, ik ben echt fucking benieuwd naar dat nieuwe album.. ik hoop toch stiekem op een ''come-back'' album van Metallica.. wat met de stem van James bijna onmogelijk is
Fryslân Boppe!
- Dragonforce