Drummer gezocht voor Death Metal-band Torment Engraved
-
- Contacteer:
Drummer gezocht voor Death Metal-band Torment Engraved
Torment Engraved zoekt een nieuwe drummer!
We komen uit Zuid-Limburg en spelen death metal. Het nieuwe werk wordt bruter en sneller dan voorheen (richting Morbid Angel, Nile, Hate Eternal), d.w.z. een hoog blastbeat-gehalte.
Wil en kun je zulk werk spelen, dan mail me: kay.meertens@home.nl
We komen uit Zuid-Limburg en spelen death metal. Het nieuwe werk wordt bruter en sneller dan voorheen (richting Morbid Angel, Nile, Hate Eternal), d.w.z. een hoog blastbeat-gehalte.
Wil en kun je zulk werk spelen, dan mail me: kay.meertens@home.nl
- Audiophile
- Torment Engraved Willem
- Contacteer:
Zeeeeer jammer, we zouden inderdaad zo'n drummer als jou kunnen gebruiken, dat zou super vet zijn.. Maar ik ben bang dat de reistijd gewoon te lang is, aangezien de oefenruimte in Landgraaf (naast Heerlen) ligt.
Damn, ik moet maar es de transporter gaan uitvinden

Mocht je het er misschien toch voor over hebben.. over reiskosten valt te praten.
Damn, ik moet maar es de transporter gaan uitvinden

Mocht je het er misschien toch voor over hebben.. over reiskosten valt te praten.
- Contacteer:
Ja op onze site valt wat beeldmateriaal te downloaden die gemaakt zijn met een cameraatje bij een optreden in de oefenbunker in Landgraaf. Niet echt super kwaliteit... en bij die nummers gaan we de drums herschrijven om ze nog wat bruter te laten klinken. Mp3's heb ik op mijn harde schijf en kan ik doorsturen voor de geinteresseerden.
By the way de site wordt vernieuwd aangezien deze niet zo representatief is, vinden we zelf... maar dat komt nog.. eerst een drummer vinden..
www.torment-engraved.com[/url]
By the way de site wordt vernieuwd aangezien deze niet zo representatief is, vinden we zelf... maar dat komt nog.. eerst een drummer vinden..

www.torment-engraved.com[/url]
- Despicable
- Soulcollector
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Contacteer:
Drummer
he jammer zeg... misschien ken je nog andere drummers die dat wel kunnen???Soulcollector schreef:aangezien reacties waar topicopeners niks aan hebben populair zijn, wil ik zeggen dat ik dichterbij woon dan audiophile, maar ik nog niet op niveau blastmachine zit. succes ermee verder.
- Soulcollector
- Contacteer:
- Contacteer:
Uhmm ik ben niet zo bekend met die term, waar moet ik aan denken bij necrophagist-shit?? Wij willen in ieder geval in de stijl spelen van Morbid Angel, Nile en Hate Eternal.Metallist schreef:Ik kan zeker blasten, maar ik vind 'gewone' deathmetal niet zo boeiend. Alleen necrophagist-shit zou ik vet vinden om te spelen, maar daar zou ik nog wel even voor moeten oefenen
-
- Contacteer:
- Audiophile
Ga je schamen!!!Torment Engraved Willem schreef:[..]
Uhmm ik ben niet zo bekend met die term, waar moet ik aan denken bij necrophagist-shit?? Wij willen in ieder geval in de stijl spelen van Morbid Angel, Nile en Hate Eternal.
http://shop.relapse.com/dbmedia/audio/N ... wound3.mp3 en http://shop.relapse.com/dbmedia/audio/N ... 0Seven.mp3
Meneer Metallist wil geavanceerd bezig zijn met muziektheorie, de patser. Rechttoe rechtaan blasten in een vierkwartsmaat(zoals de bands die jij noemt) geen uitdaging voor sommige drummers...
[quote="Black No. 1"][..]
Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]
Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]
- Contacteer:
Hop dan! Kijken kan altijd. Maar nu weet je dus wat Necrophagist is hehe.Torment Engraved Willem schreef:***schaam****
inderdaad errug vet... 7/4 maten enzo gebruiken we ook wel es maar niet zo in overvloed. Ik kan Metallist wel een nummer doorsturen van ons als ie wil?
Die shit is vet!
www.myspace.com/thenewdominion