2-12: Desaster + Pentacle + Izegrim, Baroeg Rotterdam
- Fucker
- Contacteer:
2-12: Desaster + Pentacle + Izegrim, Baroeg Rotterdam
Was daar al een topic over? Nee hè?
Nu dus wel:
Nu dus wel:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Twee maar?
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
Nee, jammer. Ik had ook gedacht dat het wat drukker zou zijn. Maar ik heb me desondanks prima vermaakt.Daeminion schreef:Izegrim was niet meer dan een redelijke opener. Pentacle was zonder meer de band van de avond en Desaster klonk beter dan een jaar geleden op AMM.
Jammer dat weer veel mensen het lieten afweten, het was totaal niet druk.
Goed om Pentacle weer eens te zien. Dat was (te) lang geleden.
Kop dicht, Thorko
- Arghoslent
Zeg dat wel !! vond het de vetste band van de avond. Hoewel pentacle mij zker wel wist teboeien moet ik toch de Duisters verkiezen als mijn favo.Plaag schreef:Zo.
Als er iets vreselijk goed rost, is het Desaster wel.
alleen ut was wel heel erg rustig.
jammer maar mocht de pret niet drukken
METALIZED BLOOOOOOOOD !!
Het was verdomd rustig, edoch heeft de bassiste van Izegrim me prima vermaakt. Dat was dan ongeveer ook het enige aan Izegrim wat me kon boeien. Pentacle mokerde lekker weg, jammer dat het wat kort was en dat het 4e lid last van zijn arm had. Maar ook gedrielijk klonk het prima. Desaster, wat een feestmetaal is dat. Black en dampende thrash gemixt tot een zeer plezierig schouwspel, waar geen ontkomen aan is. Die band mag van mij vaker aan de bill worden toegevoegd.Plaag schreef:[..]
Nee, jammer. Ik had ook gedacht dat het wat drukker zou zijn. Maar ik heb me desondanks prima vermaakt.
Goed om Pentacle weer eens te zien. Dat was (te) lang geleden.
Vergeet ik bijna de heerschende voetbaltafel!
En de man zal heersen.
En je vergeet de grenzeloze gastvrijheid van de Graaf en ondergetekende te vermelden.nuberus schreef:[..]
Het was verdomd rustig, edoch heeft de bassiste van Izegrim me prima vermaakt. Dat was dan ongeveer ook het enige aan Izegrim wat me kon boeien. Pentacle mokerde lekker weg, jammer dat het wat kort was en dat het 4e lid last van zijn arm had. Maar ook gedrielijk klonk het prima. Desaster, wat een feestmetaal is dat. Black en dampende thrash gemixt tot een zeer plezierig schouwspel, waar geen ontkomen aan is. Die band mag van mij vaker aan de bill worden toegevoegd.
Vergeet ik bijna de heerschende voetbaltafel!
Bier, een bed, een broodje kaas, koffie..
Kop dicht, Thorko
Ja, maar dat had ik al aan jou gemeld....Maar goed....Reclame:Plaag schreef:[..]
En je vergeet de grenzeloze gastvrijheid van de Graaf en ondergetekende te vermelden.
Bier, een bed, een broodje kaas, koffie..
Allen: Bed en Breakfast bij Plaag en Gr. Dr. te V., na een avondje Baroeg is aan te bevelen!
En de man zal heersen.
-
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Ja, was een verdomd geslaagde avond.
Jammer dat ik ben ingemaakt met tafelvoetbal maar de whopper na afloop was een fijne pleister op de wonden.
Ohja, bands.
Izegrim: Ruk. De opzet was niet onaardig maar de band speelde onstrak, en ik blijf erbij dat vrouwen zich niet met metal moeten bemoeien, of het moet gothic zijn. Enkel luisteren. Op een paar hele schaarse uitzonderingen na vind ik een vrouwenlijke bandlid geen aanwinst voor een harde metal. En al helemaal niet op zang.
Pentacle: leuk. Eerste keer dat ik deze band zie en ik heb mij geenzins verveeld. Ancient death metal ging er goed in ( die knakker is alleen wel een ouwehoer zeg), was weer eens leuk, ter afwisseling van al die brute meuk van de laatste tijd. Nee, prima band. Anders dan anders.
Desaster: de band van de avond, zonder meer. Hier hoef ik geen woorden aan vuil te maken want Desaster speelde zoals ik van de band gewend ben. Snel, strak, opzwepend. Ik geloof dat er heel wat kopfen door de zaal vlogen, met haar en al.
De tering, goede zaak was dat.
Nuubert, luie hond, je moet gewoon es vaker deze kant op als er wat speelt. Zo ontdek je nog eens wat.
Jammer dat ik ben ingemaakt met tafelvoetbal maar de whopper na afloop was een fijne pleister op de wonden.
Ohja, bands.
Izegrim: Ruk. De opzet was niet onaardig maar de band speelde onstrak, en ik blijf erbij dat vrouwen zich niet met metal moeten bemoeien, of het moet gothic zijn. Enkel luisteren. Op een paar hele schaarse uitzonderingen na vind ik een vrouwenlijke bandlid geen aanwinst voor een harde metal. En al helemaal niet op zang.
Pentacle: leuk. Eerste keer dat ik deze band zie en ik heb mij geenzins verveeld. Ancient death metal ging er goed in ( die knakker is alleen wel een ouwehoer zeg), was weer eens leuk, ter afwisseling van al die brute meuk van de laatste tijd. Nee, prima band. Anders dan anders.
Desaster: de band van de avond, zonder meer. Hier hoef ik geen woorden aan vuil te maken want Desaster speelde zoals ik van de band gewend ben. Snel, strak, opzwepend. Ik geloof dat er heel wat kopfen door de zaal vlogen, met haar en al.
Nuubert, luie hond, je moet gewoon es vaker deze kant op als er wat speelt. Zo ontdek je nog eens wat.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
Eens, Desaster had ik eigenlijk niet zo hoog zitten. Maar live hebben de heren een ubertuigende set uitgevoerd. Weer wat ontdekt.Gr. Dracula schreef:Ja, was een verdomd geslaagde avond.
Ohja, bands.
En de man zal heersen.
-