Dat conquestador (ofzo)
Dat conquestador (ofzo)
Is goed te pruimen .. gisteren stonden ze totaal onverwachts in het voorprogramma van Tygers of pan tang (hellmond) en ondanks de belachelijk magere opkomst was het best tof.
You're only living on borrowed time from your fate.
- SilentSinner
-
- Contacteer:
Re: Dat conquestador (ofzo)
belachelijk magere opkomst, ja....snagger schreef:Is goed te pruimen .. gisteren stonden ze totaal onverwachts in het voorprogramma van Tygers of pan tang (hellmond) en ondanks de belachelijk magere opkomst was het best tof.
en dat vind je gek?
Hoegaarden or die!
Aan de ene kant wel .. ik bedoel, een band als Tygers of Pan Tang timmert al jaren aan de weg en heeft een paar goede nwobhm albums gemaakt.
Aan de andere kant ook weer niet .. zo'n band is totaal vergeten, spreekt meerendeels oude lullen aan (volgens mij was ik een van de weinig niet-grijzen) en Helmond is nou niet echt de meest feestlijke locatie.
Aan de andere kant ook weer niet .. zo'n band is totaal vergeten, spreekt meerendeels oude lullen aan (volgens mij was ik een van de weinig niet-grijzen) en Helmond is nou niet echt de meest feestlijke locatie.
You're only living on borrowed time from your fate.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Hehe, dat wel, maar kmoet ze nog wel zienKristof schreef:demo bespreking zie frontpage
en ik ga interview regelen, binnenkort op frontpage
trouwens lennert is superfan

Ik zat eerst ook een beetje met de zang, maar dat is bij mij nu helemaal weg. Kga maar eens ff kijken waar ze binnenkort te vinden zijn.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Hey Straighthate, wij spelen op 6 juli op Breda Barst, dus na Graspop, want daar gaan wij met de hele band ook heen haha! Maiden natuurlijk!!StraightHate schreef:Ik heb de twee keer dat ze hier in de buurt waren moeten missen, en iedereen mar vertellen hoe leuk het was. Dus ik doe het plan opvatten om ze te zien op Breda Barst, blijkt dat samen te vallen met Graspop. Ik heb wel een paar nummers gehoord en dat klonk best lekker.
Dusse, 6 juli kun je ons gewoon zien!
Cheers!
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Godverde, das net de dag dat ik naar Tjechie ga... dat wordt dan maar ff wachten tot een volgend concert in de buurt.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )