Iced Earth

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di okt 11, 2005 5:21 pm

die clip van desert storm bewijst hoe geniaal iced earth toch wel was

jammer dat ze nu een matige heavy metalband zijn geworden die live geen kracht meer uitstraalt, POWERmetal spelen ze niet meer
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » di okt 11, 2005 6:02 pm

Jij vind het matig geworden en ik ook. Maar er zijn genoeg die de muziek nog steeds erg goed vinden. Ikzelf geef ze nog een kans met de Something Wicked-concept-cd's, want daar kijk ik toch wel naar uit.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » di okt 11, 2005 6:24 pm

Rene schreef:[..]


Nou ja, je zei dat je het gevoel had dat de cd voor Matt was gemaakt, maar dat is gewoon een feit.

Maar goed, dat bedoelde je dus ook. Daarom ben ik benieuwd hoe de volgende cd gaat klinken, nu hij dus geschreven gaat worden rond de stem van Tim. Hij klonk al niet misselijk op Glorius Burden, dus theoretisch moet het nog beter gaan worden.,
Ja, maar ik bedoelde dat je dat op sommige "storende" momenten echt hoort...

Hopelijk wordt de volgende cd weer zo goed als SWTWC
It's the end of time

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » di okt 11, 2005 6:34 pm

Dragonforce schreef:[..]
Ja, maar ik bedoelde dat je dat op sommige "storende" momenten echt hoort...
Dat heb ik alleen bij de ballads, maar voor de rest stoort het me nergens.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » wo okt 12, 2005 3:10 pm

Metalheank schreef:Dit vond ik gisteren op een Braziliaanse Iced Earth-site:

http://www.icedearth.com.br/videos.php
http://www.icedearth.com.br/downloads/Desert_Rain.wmv

Een videoclip van Desert Rain! Ik wist geeneens dat die bestond :o
Man, wat een gave clip en die brakke kwaliteit maakt de clip alleen maar beter en het nummer zelf is ook top.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
Mies777
Berichten: 136
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 3:49 am
Locatie: Nieuwstadt
Contacteer:

Bericht door Mies777 » za dec 10, 2005 2:18 pm

Sinds kort zijn we begonnen met een Iced Earth cover band band: Purgatory. We hebben nog geen website, maar het eerste optreden is inmiddels gepland voor 1 januari, in de Azijnfabriek in Roermond.
http://www.youtube.com/user/Mies777

Dennus
Berichten: 3195
Lid geworden op: di jun 29, 2004 5:11 pm

Bericht door Dennus » za dec 10, 2005 3:58 pm

Ik moet zeggen dat ik er geen zak meer aan vind sinds Horror Show. Nu Tim Owens Barlow heeft vervanger is het al helemaal dikke bagger.

Doe mij maar fijn die ouwe albums waarop ik zowel die eerste zanger als Barlow erg goed op vind klinken.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11745
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » za dec 10, 2005 4:00 pm

Net Night of the Stormrider weer aangezet, met John Greely op vocalen. Geweldig!
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8433
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » za dec 10, 2005 5:12 pm

Dennus schreef:Ik moet zeggen dat ik er geen zak meer aan vind sinds Horror Show. Nu Tim Owens Barlow heeft vervanger is het al helemaal dikke bagger.

Doe mij maar fijn die ouwe albums waarop ik zowel die eerste zanger als Barlow erg goed op vind klinken.
De eerste zanger ?? damn, die is bijna lachwekkend slecht. Vooral het nummer 'iced earth': "what do I siiiieee.... "
Heel erg.

Die van NotS is wel erg goed.

Damien, son of Lucifer
Berichten: 3228
Lid geworden op: do mei 29, 2003 12:42 pm
Locatie: Nimwegen

Bericht door Damien, son of Lucifer » za dec 10, 2005 5:20 pm

Hij verwart waarschijnlijk John Greely met Gene Adam als eerste zanger. Het is onmogelijk dat IEMAND Gene Adam goed zou vinden.
[b]DAUDR!![/b]

Dennus
Berichten: 3195
Lid geworden op: di jun 29, 2004 5:11 pm

Bericht door Dennus » za dec 10, 2005 5:21 pm

Joris schreef:[..]


De eerste zanger ?? damn, die is bijna lachwekkend slecht. Vooral het nummer 'iced earth': "what do I siiiieee.... "
Heel erg.

Die van NotS is wel erg goed.
Wat nou lachwekkend slecht? ik vind dat retegaaf. Voegt wat toe aan de sfeer naar mijn mening.
Beter dan veel van die overgeproduceerde bagger met gelikte zangers van tegenwoordig.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » za dec 10, 2005 5:23 pm

Mies777 schreef:Sinds kort zijn we begonnen met een Iced Earth cover band band: Purgatory. We hebben nog geen website, maar het eerste optreden is inmiddels gepland voor 1 januari, in de Azijnfabriek in Roermond.
Gaaf man! Dat wil ik wel eens gaan zien!


Gene Adam is trouwens een geniale zanger, echt. Iced Earth, Colors en Curse The Sky vind ik juist geweldig gezongen.

Edit: gaaf en sfeervol ja. Ik begin de eerste 2 cd's steeds beter te vinden. Grote kans dat het mijn favouriete albums ooit worden.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » za dec 10, 2005 5:26 pm

What do I see on the icy plains, the desolate one, it's my terrain. Moet ik altijd meezingen 8)
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » za dec 10, 2005 5:34 pm

Gisteren weer eens Something Wicked opgezet, maar het kan me nog steeds niet echt boeien.

Het is echter wel het enige album dat ik van deze mannen in mn bezit heb. Welke albums zijn aan te raden, en waarom precies dat album?
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Dennus
Berichten: 3195
Lid geworden op: di jun 29, 2004 5:11 pm

Bericht door Dennus » za dec 10, 2005 5:38 pm

Elessar schreef:Gisteren weer eens Something Wicked opgezet, maar het kan me nog steeds niet echt boeien.

Het is echter wel het enige album dat ik van deze mannen in mn bezit heb. Welke albums zijn aan te raden, en waarom precies dat album?
Alles tot en met Something Wicked.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » za dec 10, 2005 5:38 pm

Elessar schreef:Gisteren weer eens Something Wicked opgezet, maar het kan me nog steeds niet echt boeien.

Het is echter wel het enige album dat ik van deze mannen in mn bezit heb. Welke albums zijn aan te raden, en waarom precies dat album?
Night Of The Stormrider/Iced Earth als je een andere zanger dan Barlow wil horen en van sfeer houd en lange instrumentale stukken.
Burnt Offerings als je van een duistere sfeer houd.
Horror Show als je technisch gezien hun beste album wil hebben (Barlow goed bij stem, gave bas, gave drums). Allemaal zeer sterke nummers maar misschien minder 1 geheel en iets minder sfeer.

Dark Saga en Glorious Burden hoef je voorlopig niet te kopen, al zijn dat zeker geen slechte albums.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » za dec 10, 2005 6:16 pm

Dennus schreef:[..]


Alles tot en met Something Wicked.
Horror Show is anders ook nog steeds dik in orde.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » za dec 10, 2005 6:28 pm

Bedankt voor de adviezen. Ik zal er is op gaan letten in de 2e hands bakken.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
SonOfTheDamned
Berichten: 941
Lid geworden op: wo nov 09, 2005 6:52 pm
Locatie: The Gates

Bericht door SonOfTheDamned » za dec 10, 2005 7:19 pm

Metalheank schreef:What do I see on the icy plains, the desolate one, it's my terrain. Moet ik altijd meezingen 8)
ik vind het ook wel aardig klinken....
[img]http://i31.photobucket.com/albums/c381/Sonofthedamned/MorbidAngel.jpg[/img]
My enemies are yours......Crush their souls, With your infernal grasp.....

Dennus
Berichten: 3195
Lid geworden op: di jun 29, 2004 5:11 pm

Bericht door Dennus » za dec 10, 2005 7:47 pm

Rene schreef:[..]


Horror Show is anders ook nog steeds dik in orde.
In eerste instantie vond ik die wel ok, maar nu vind ik het eigenlijk helemaal niets meer. Op de een of andere manier is dat toch niet wat ik in Iced Earth zoek.

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » za dec 10, 2005 7:54 pm

Dennus schreef:[..]


In eerste instantie vond ik die wel ok, maar nu vind ik het eigenlijk helemaal niets meer. Op de een of andere manier is dat toch niet wat ik in Iced Earth zoek.
Bij mij moest ie juist groeien. Maar ik vind het ook Mat Barlow's beste prestatie bij Iced Earth, dus ook daarom vind ik Horror Show dik in orde.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » za dec 10, 2005 7:58 pm

Van Horror Show vind ik alleen Damien en Dracula tof, de rest verschilt van middelmatig tot slecht.

Geef mij maar de eerste drie platen.

Gebruikersavatar
Harvester Of Sorrow
Berichten: 2807
Lid geworden op: do jul 29, 2004 12:43 pm
Locatie: terneuzen
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » za dec 10, 2005 8:07 pm

wolf is gaaf ervan. Draai dat album nooit, vind hem zo ruk als geheel.
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » za dec 10, 2005 8:14 pm

Heb maar weer eens de selftitled opgezet, blijft een heerlijke heavy metal plaat.
Dat stuk waarin Gene Adam clean zingt is zó vet!

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » za dec 10, 2005 8:41 pm

Heb laatst alle IE albums weer eens geluisterd. Vond eerst DS minder, maar die begint ook te groeien. Something Wicked blijft mijn favoriet en BO blijft ook helemaal geweldig.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » za dec 10, 2005 8:44 pm

Gene Adam is inderdaad een erg gave zangert. Vind die oude zooi en The Glorious Burden beter dan die shit met Barlow. Werkelijk, het boeit me voor geen meter.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » za dec 10, 2005 8:51 pm

Saxon 747 schreef:Gene Adam is inderdaad een erg gave zangert. Vind die oude zooi en The Glorious Burden beter dan die shit met Barlow. Werkelijk, het boeit me voor geen meter.
Dat ligt dus puur aan Barlow zelf want TGB is eigenlijk eenzelfde soort album als de rest met Barlow...
It's the end of time

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11745
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » za dec 10, 2005 8:54 pm

Toch blijft Burnt Offerings mijn favoriet, ik denk vooral om dat ik meer affiniteit heb met de duistere metalgenres (black, death) dan met power metal. Burnt Offerings is subliem in zijn agressie en duisternis. Dante's Inferno heeft een duivelse inslag die maar weinig BM-bands kunnen evenaren. Alles erna wordt een beetje slap. Er zijn nog wel uitschieters als Prophecy (SWTWC) en Dracula (Horror Show), maar over het algemeen staat het in geen verhouding tot het vroegere werk.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » za dec 10, 2005 9:00 pm

Amibor schreef:Toch blijft Burnt Offerings mijn favoriet, ik denk vooral om dat ik meer affiniteit heb met de duistere metalgenres (black, death) dan met power metal. Burnt Offerings is subliem in zijn agressie en duisternis. Dante's Inferno heeft een duivelse inslag die maar weinig BM-bands kunnen evenaren. Alles erna wordt een beetje slap. Er zijn nog wel uitschieters als Prophecy (SWTWC) en Dracula (Horror Show), maar over het algemeen staat het in geen verhouding tot het vroegere werk.
Eeh... Dark Saga???
It's the end of time

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11745
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » za dec 10, 2005 10:27 pm

Dragonforce schreef:[..]
Eeh... Dark Saga???

Eeh..nee.

Zeker een leuk plaatje, maar niet je van het.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Metallist
Berichten: 2830
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 10:59 am
Locatie: Boxtel

Bericht door Metallist » zo dec 11, 2005 2:33 pm

Amibor schreef:[..]



Eeh..nee.

Zeker een leuk plaatje, maar niet je van het.
Ach, fuck it. NOTS is vet en duister! Heersch!
www.myspace.com/thenewdominion

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17928
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » zo dec 11, 2005 2:48 pm

Burnt Offerings is mijn favoriet
zo vreselijk donker en heavy, prachtig gewoon
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25625
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma dec 12, 2005 9:36 am

Amibor schreef:Toch blijft Burnt Offerings mijn favoriet, ik denk vooral om dat ik meer affiniteit heb met de duistere metalgenres (black, death) dan met power metal. Burnt Offerings is subliem in zijn agressie en duisternis. Dante's Inferno heeft een duivelse inslag die maar weinig BM-bands kunnen evenaren. Alles erna wordt een beetje slap. Er zijn nog wel uitschieters als Prophecy (SWTWC) en Dracula (Horror Show), maar over het algemeen staat het in geen verhouding tot het vroegere werk.
Jup, Burnt Offerings blijft ook nog steeds mijn favoriet, geen enkel zwak nummer op te vinden. Absolute hoogtepunt vind ik overigens die ongelooflijke krijs die Barlow uitstoot bij 'Creator Failure' COOOOOOOOOME TO MEEEEEEE MY DEMOON BROTHEEEEEER!
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25625
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma dec 12, 2005 9:36 am

Amibor schreef:Toch blijft Burnt Offerings mijn favoriet, ik denk vooral om dat ik meer affiniteit heb met de duistere metalgenres (black, death) dan met power metal. Burnt Offerings is subliem in zijn agressie en duisternis. Dante's Inferno heeft een duivelse inslag die maar weinig BM-bands kunnen evenaren. Alles erna wordt een beetje slap. Er zijn nog wel uitschieters als Prophecy (SWTWC) en Dracula (Horror Show), maar over het algemeen staat het in geen verhouding tot het vroegere werk.
Jup, Burnt Offerings blijft ook nog steeds mijn favoriet, geen enkel zwak nummer op te vinden. Absolute hoogtepunt vind ik overigens die ongelooflijke krijs die Barlow uitstoot bij 'Creator Failure' COOOOOOOOOME TO MEEEEEEE MY DEMOON BROTHEEEEEER!
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » ma dec 12, 2005 3:54 pm

Lennert from hell schreef:[..]


Jup, Burnt Offerings blijft ook nog steeds mijn favoriet, geen enkel zwak nummer op te vinden. Absolute hoogtepunt vind ik overigens die ongelooflijke krijs die Barlow uitstoot bij 'Creator Failure' COOOOOOOOOME TO MEEEEEEE MY DEMOON BROTHEEEEEER!
Ik vind Burnt Offerings ook zeer gaaf. En Barlow zingt toch al enorm goed op deze cd.
Voor mij zijn daar de kippenvel momenten op Burnt Offerings waar de alinea's bestaan uit 3 zinnen.
En de afsluitende tekst bij Dante's Inferno

Straks maar weer het cd'tje in de speler gooien :D

Is er trouwens nog wat nieuws over Iced Earth, ik heb al een hele tijd er niets over gehoord.

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » ma dec 12, 2005 4:58 pm

Jon zal nog wel steeds bezig zijn met het schrijven van de volgende cd.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8433
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » ma dec 12, 2005 5:02 pm

ja, wie weet. Laatste band-post op de site dateert van september 2004. Volgens mij is die gewoon te druk met zijn kind en zijn winkeltje. Oja, en zijn rug-pijn en met het zoeken van nieuwe muzikanten.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11745
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » ma dec 12, 2005 5:06 pm

Lennert from hell schreef:[..]


Jup, Burnt Offerings blijft ook nog steeds mijn favoriet, geen enkel zwak nummer op te vinden. Absolute hoogtepunt vind ik overigens die ongelooflijke krijs die Barlow uitstoot bij 'Creator Failure' COOOOOOOOOME TO MEEEEEEE MY DEMOON BROTHEEEEEER!

Inderdaad ja. ABOMINATIOOON!
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » ma dec 12, 2005 5:33 pm

Joris schreef:ja, wie weet. Laatste band-post op de site dateert van september 2004. Volgens mij is die gewoon te druk met zijn kind en zijn winkeltje. Oja, en zijn rug-pijn en met het zoeken van nieuwe muzikanten.
Nou ja, 'wie weet'... het is gewoon een feit. Hij is nu druk bezig met het schrijven van twee cd's die over het Something Wicked-verhaal gaan.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » ma dec 12, 2005 6:56 pm

Rene schreef:[..]


Nou ja, 'wie weet'... het is gewoon een feit. Hij is nu druk bezig met het schrijven van twee cd's die over het Something Wicked-verhaal gaan.
Niet te vergeten de cd die hij dit jaar heeft uitgebracht met D&W :)
It's the end of time

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » ma dec 12, 2005 8:10 pm

Amibor schreef:[..]



Inderdaad ja. ABOMINATIOOON!
Yeah. Hoger heeft Barlow volgens mij nooit gezongen.
Diary en Brainwashed vind ik trouwens wel 2 wat mindere nummers.
Desondanks de origineelste Iced Earth cd.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Metallist
Berichten: 2830
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 10:59 am
Locatie: Boxtel

Bericht door Metallist » ma dec 12, 2005 8:53 pm

Metalheank schreef:[..]


Yeah. Hoger heeft Barlow volgens mij nooit gezongen.
Diary en Brainwashed vind ik trouwens wel 2 wat mindere nummers.
Desondanks de origineelste Iced Earth cd.
Ik denk inderdaad wel de origineelste (ahoewel ik Horor Show daar wel bij in de buurt vind komen, ook ontzettend gevariëerd).

Echter, ik vind Night Of The Stormrider zo lekker 'wegbeuken'. Heerlijk strakke riffs!
www.myspace.com/thenewdominion

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » ma dec 12, 2005 9:10 pm

Ik wil Barlow terug :cry:
It's the end of time

Gebruikersavatar
Metallist
Berichten: 2830
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 10:59 am
Locatie: Boxtel

Bericht door Metallist » ma dec 12, 2005 11:00 pm

Dragonforce schreef:Ik wil Barlow terug :cry:
Heb je Owens al live gehoord? Ben benieuwd of ie de zang van de nrs met Barlow kan evenaren.
www.myspace.com/thenewdominion

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22271
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma dec 12, 2005 11:02 pm

Metallist schreef:[..]


Heb je Owens al live gehoord? Ben benieuwd of ie de zang van de nrs met Barlow kan evenaren.
Kan ie niet. Heb ze gezien op GMM 2004. Hij haalt de hoogte wel, maar hij mist het gevoel in z'n stem dat Barlow wel had.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Metallist
Berichten: 2830
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 10:59 am
Locatie: Boxtel

Bericht door Metallist » ma dec 12, 2005 11:08 pm

KoenM schreef:[..]


Kan ie niet. Heb ze gezien op GMM 2004. Hij haalt de hoogte wel, maar hij mist het gevoel in z'n stem dat Barlow wel had.
Was ik al bang voor....

Erg jammer ja. Ben trouwens wel benieuwd (of eigenlijk helemaal niet) hoe ie het in dat politiekorpskoor doet... :)
www.myspace.com/thenewdominion

Gebruikersavatar
Overkill
Berichten: 413
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 9:06 pm
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Bericht door Overkill » vr dec 23, 2005 9:28 pm

Ik ken alleen nummers van Alive In Athens en die CD is zo verdomd gaaf!
Wie zingt daar? Barlow toch, of vergis ik me nu?
In ieder geval klinkt hij daar geweldig!
[url=http://www.sloganizer.net/en/][img]http://www.sloganizer.net/en/style2,Overkill.png[/img][/url]

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » vr dec 23, 2005 9:45 pm

Barlow zingt idd op alive in athens
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
Overkill
Berichten: 413
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 9:06 pm
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Bericht door Overkill » vr dec 23, 2005 9:45 pm

....
Oké.
[url=http://www.sloganizer.net/en/][img]http://www.sloganizer.net/en/style2,Overkill.png[/img][/url]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » vr dec 23, 2005 10:42 pm

:D

Mss een idee om een studio album van ze te kopen?
It's the end of time

Gesloten