PERSISTANCE TOUR - Napalm Death - Hatebreed - Agnostic Front
PERSISTANCE TOUR - Napalm Death - Hatebreed - Agnostic Front
Persistence Tour 2005:
Optredende bands zijn Agnostic Front, Napalm Death, Born From Pain, Bleed The Sky, A Perfect Murder en Hatebreed
Vrijdag 9 December
Paradiso Amsterdam
24 Euro
Aanvang 18:00
VVk begonnen.
Dit ziet er wel gaaf uit, denk dat ik er ben.
Optredende bands zijn Agnostic Front, Napalm Death, Born From Pain, Bleed The Sky, A Perfect Murder en Hatebreed
Vrijdag 9 December
Paradiso Amsterdam
24 Euro
Aanvang 18:00
VVk begonnen.
Dit ziet er wel gaaf uit, denk dat ik er ben.
- fetuskiller
- Contacteer:
Hé Ork jij weer!
Ik zit er toch sterk aan te denken om hier heen te gaan Napalm Death is natuurlijk geniaal! en ik zou Hatebreed ook graag willen zien, Bleed the sky en A perfect murder ken ik niet Born from pain en Agnostic front zijn ook wel gaaf natuurlijk. vind 24 euro alleen wel weer veel geld...
Ik zit er toch sterk aan te denken om hier heen te gaan Napalm Death is natuurlijk geniaal! en ik zou Hatebreed ook graag willen zien, Bleed the sky en A perfect murder ken ik niet Born from pain en Agnostic front zijn ook wel gaaf natuurlijk. vind 24 euro alleen wel weer veel geld...
Tjah het meest wat in de buurt is, bekijk ik wel.fetuskiller schreef:Hé Ork jij weer!

- fetuskiller
- Contacteer:
http://www.metalfan.nl/concertreviews.php?id=229Flaw schreef:[..]
hou de frontpage in de gaten
- XnegativeX
- Contacteer:
Re: PERSISTANCE TOUR - Napalm Death - Hatebreed - Agnostic F
De kaarten voor volgende week zijn binnen.
My city burning, Casey Jones, Evergreen terrace, Unearth, DRI en Blood for blood...zin in!!!
My city burning, Casey Jones, Evergreen terrace, Unearth, DRI en Blood for blood...zin in!!!
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- fetuskiller
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Re: PERSISTANCE TOUR - Napalm Death - Hatebreed - Agnostic F
Excuus, dit was het enige topic dat ik kon vinden.
Komt door de typfout in de titel. Dat was dezelfde typfout die ikzelf blijkbaar ook maak.
Komt door de typfout in de titel. Dat was dezelfde typfout die ikzelf blijkbaar ook maak.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.