TYRANTSFESTIVAL III
-
TYRANTSFESTIVAL III
het 3e tyrantsfestival in camden underworld te londen.
zaterdag 4 februari 2006
NIFELHEIM
DESASTER
NOX
ADORIOR
NECRO RITUAL
http://www.tyrantsfestival.com/
vliegtickets zijn al geboekt!!!
zaterdag 4 februari 2006
NIFELHEIM
DESASTER
NOX
ADORIOR
NECRO RITUAL
http://www.tyrantsfestival.com/
vliegtickets zijn al geboekt!!!
alcohol in my veins...
- Geheim_502
-
- impaled succubus
-
- impaled succubus
-
hou het op zo'n 500 euro alles bij elkaar.impaled succubus schreef:[..]
+ vervoer daar, overnachting, eten, drinken en eventueel een paar CD's en/of andere merch.
Dat wordt al bij al toch een aardig prijskaartje als je het mij vraagt. En ik heb zo het idee dat Nightwing geen fulltime baan heeft.
londen is niet de goedkoopste.
alcohol in my veins...
Bier kost daar 150 euro per glasimpaled succubus schreef:[..]
+ vervoer daar, overnachting, eten, drinken en eventueel een paar CD's en/of andere merch.
Dat wordt al bij al toch een aardig prijskaartje als je het mij vraagt. En ik heb zo het idee dat Nightwing geen fulltime baan heeft.
Ga voor de grap maar eens een halve liter Grolsch bestellen aan de bar daar, kun je meteen weer naar huis
www.toxocara.com | www.monolith-deathcult.com | http://myspace.com/toxocara
-
-
-
-
-
zo, net terug uit londen.
tering zeg, dit was echt weer een gaaf weekend met verdomd goeie zuipsessies en afterparty's.
ik was niet bekend met necro ritual, die speelde toch een lekker showtje waarvan de trage stukken verrekes heavy klonken.
nox had misschien een iets minder geluid. het stond hard, maar dat was bij alle bands. gewoon een lekker potje deathmetal.
adorior was verdomme gaaf, goeie songs en een gave frontvrouw.
desaster heb ik al vaak genoeg gezien, dus heb ik niett alles gekeken. uiteraard zijn de vaak gespeelde nummers weer voorbij gekomen.
en toen nifelheim, haha, ze speelden iig. en ze speelden verdomme goed. een mega vet optreden met alle gave nummers erbij.
sodomizer, satanic sacrifice, into the morbid black, the final slaughter, evil blasphemies.... om er zo maar enkele te noemen.
binnenkort nog wel wat pics!
@deathwish.... niet gezien, jonge!
tering zeg, dit was echt weer een gaaf weekend met verdomd goeie zuipsessies en afterparty's.
ik was niet bekend met necro ritual, die speelde toch een lekker showtje waarvan de trage stukken verrekes heavy klonken.
nox had misschien een iets minder geluid. het stond hard, maar dat was bij alle bands. gewoon een lekker potje deathmetal.
adorior was verdomme gaaf, goeie songs en een gave frontvrouw.
desaster heb ik al vaak genoeg gezien, dus heb ik niett alles gekeken. uiteraard zijn de vaak gespeelde nummers weer voorbij gekomen.
en toen nifelheim, haha, ze speelden iig. en ze speelden verdomme goed. een mega vet optreden met alle gave nummers erbij.
sodomizer, satanic sacrifice, into the morbid black, the final slaughter, evil blasphemies.... om er zo maar enkele te noemen.
binnenkort nog wel wat pics!
@deathwish.... niet gezien, jonge!
alcohol in my veins...
-
-
- crusaderewout
- fetuskiller
- Contacteer:
-
- fetuskiller
- Contacteer:
-
-
Die zanger heeft ook een Maiden tattoo op zn linkerarm zag ik op je foto's.goatworshipper schreef:zo zou je het wel kunnen omschrijven, ja.
de 2ling zijn beide ook zeer erg iron maiden fan,
wat af en toe ook zeker te horen is.
iron maiden on speed zeg ik ook weleens!!
Gaaf.
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik heb zojuist een nummer gedownload op hun site, en ik moet zeggen dat het toch best lekker klinkt, ja. Al vind ik de productie wel een beetje jammer, de zang is slecht te horen. Riffjes endergelijke zetten wel erg lekker in elkaar. Maar de kwaliteit kan natuurlijk ook met het feit dat het MP3 is te maken hebben...
- fetuskiller
- Contacteer:
-
-
Ik heb een algemene vraag over de Underworld, aangezien ik daar ook volgende maand naartoe ga. Hoe is de entree daar, fouilleren ze ,I.D. laten zien of zijn ze heel makkelijk, is het een grote zaal? Wat is het beste hotel volgens jullie? Wat is het goedkoopste vervoer naar London (welke maatschappij)? Ik zou het heel erg waarderen om op deze vragen antwoord te krijgen omdat ik er nog nooit ben geweest. Alvast bedankt.
-
[quote="blackwitch"]Ik heb een algemene vraag over de Underworld, aangezien ik daar ook volgende maand naartoe ga. Hoe is de entree daar, fouilleren ze ,I.D. laten zien of zijn ze heel makkelijk, is het een grote zaal? Wat is het beste hotel volgens jullie? Wat is het goedkoopste vervoer naar London (welke maatschappij)? Ik zou het heel erg waarderen om op deze vragen antwoord te krijgen omdat ik er nog nooit ben geweest. Alvast bedankt.[/quote
dat was wel een beetje slecht geregeld vond ik zelf.
er is namelijk een loket daar, waar je normaal gesproken je kaartje af kunt halen! die is niet open geweest. dus iedereen wil dan in 1 keer naar binnen, waarop die chagrijninge apen zeiden: daar de rij maken.
iedereen die wel een kaartje had mocht eerst naar binnen, wij hadden een reservering die eerst afgehaald moest worden, zodat wij ook een kaartje hadden. dus dat liep niet zo soepeltjes.
de zaal is niet groot en niet klein, ik geloof dat er zo'n 400 man waren nu.
fouilleren? daar kan ik me niets van herinneren. misschien dat als je een tas bij hebt, dat ze die wel willen openen.
tsja, vervoer... wij gaan altijd vanuit eindhoven met ryanair, dat was 50 euro op en neer. je land dan wel op stansted. vanuit daar kun je de bus of de trein pakken (bus 8 pond, trein 15 pond, en doen er even lang over)
hotels weet ik niet, wij nemen altijd een hostel, in dit geval de camden inn, dat was 5 minuten ervan verwijdert en ook niet duur toen.
http://www.hydeparkinn.com/
verder maakt het eigenlijk toch niet veel uit waar je zit in londen, want met de metro en bus kun je overal komen!
dat was wel een beetje slecht geregeld vond ik zelf.
er is namelijk een loket daar, waar je normaal gesproken je kaartje af kunt halen! die is niet open geweest. dus iedereen wil dan in 1 keer naar binnen, waarop die chagrijninge apen zeiden: daar de rij maken.
iedereen die wel een kaartje had mocht eerst naar binnen, wij hadden een reservering die eerst afgehaald moest worden, zodat wij ook een kaartje hadden. dus dat liep niet zo soepeltjes.
de zaal is niet groot en niet klein, ik geloof dat er zo'n 400 man waren nu.
fouilleren? daar kan ik me niets van herinneren. misschien dat als je een tas bij hebt, dat ze die wel willen openen.
tsja, vervoer... wij gaan altijd vanuit eindhoven met ryanair, dat was 50 euro op en neer. je land dan wel op stansted. vanuit daar kun je de bus of de trein pakken (bus 8 pond, trein 15 pond, en doen er even lang over)
hotels weet ik niet, wij nemen altijd een hostel, in dit geval de camden inn, dat was 5 minuten ervan verwijdert en ook niet duur toen.
http://www.hydeparkinn.com/
verder maakt het eigenlijk toch niet veel uit waar je zit in londen, want met de metro en bus kun je overal komen!
alcohol in my veins...
-