De bron is trouwens iemand van het forum van mij en Orklord, en is waarschijnlijk een medewerker van de Effenaar, aangezien hij een lijst had gepost met concerten in de Effenaar.
Deeds of Flesh, Decapitated, Vile en Impaled naar Nederland!
-
Darth Vader
Deeds of Flesh, Decapitated, Vile en Impaled naar Nederland!
Ik lees net dat deze bands op 6 April in de Effenaar in Eindhoven spelen. Er is zover ik weet geen verdere info bekend over deze tour, maar ik hoop dat ze nog dichterbij komen
De bron is trouwens iemand van het forum van mij en Orklord, en is waarschijnlijk een medewerker van de Effenaar, aangezien hij een lijst had gepost met concerten in de Effenaar.
Laatst gewijzigd door Darth Vader op vr dec 16, 2005 5:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Darth Vader
- Audiophile
-
Darth Vader
- fetuskiller
- Contacteer:
-
Darth Vader
- fetuskiller
- Contacteer:
Deeds of Flesh: Zeer gaaf, altijd al willen zien maar nooit de kans gekregen.
Decapitated: 1 keer gezien, ben toen compleet omver geblazen, wil ik dus graag nog een keer mee maken.
Vile: Na het meestrerlijke laatste album ben ik toch ook zeer benieuwd hoe deze band het live doet.
Impaled: Luister ik behoorlijk vaak naar, Dit wordt voorzover ik weet hun eerste optreden in NL dus ik moet er bij zijn.
Al met al: Ik ben aanwezig! Weet nog niet hoe, maar ik ben d'r.
Decapitated: 1 keer gezien, ben toen compleet omver geblazen, wil ik dus graag nog een keer mee maken.
Vile: Na het meestrerlijke laatste album ben ik toch ook zeer benieuwd hoe deze band het live doet.
Impaled: Luister ik behoorlijk vaak naar, Dit wordt voorzover ik weet hun eerste optreden in NL dus ik moet er bij zijn.
Al met al: Ik ben aanwezig! Weet nog niet hoe, maar ik ben d'r.
Godver!! http://www.empire-records.com.pl/eng/index.eng.html
Martin en Covan hebben decapitated verlaten, ik vrees dat die dus niet aan deze tour kunnen meedoen.
dit zuigt
Martin en Covan hebben decapitated verlaten, ik vrees dat die dus niet aan deze tour kunnen meedoen.
dit zuigt
-
Darth Vader