Album van het Jaar 2005 [Tussenstand]
- Dragonforce
- Berichten: 4354
- Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
- Locatie: Down Town
- Metalheank
- Berichten: 8199
- Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
- Locatie: Zutphen
Shit, dit word nog een hele klus voor mij: Communic, anubis gate, manilla road, helloween, biomechanical, nevermore, annihilator, kreator, primal fear, brainstorm, candlemass, lanfear, hellfire, enz.
Tot wanneer kun je insturen?
Tot wanneer kun je insturen?
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
- Dragonforce
- Berichten: 4354
- Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
- Locatie: Down Town
Ik hoop augustus 2006, anders wordt dat niks bij mijMetalheank schreef:Shit, dit word nog een hele klus voor mij: Communic, anubis gate, manilla road, helloween, biomechanical, nevermore, annihilator, kreator, primal fear, brainstorm, candlemass, lanfear, hellfire, enz.
Tot wanneer kun je insturen?
It's the end of time
- Audiophile
- Berichten: 7671
- Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
- Locatie: Soest
Is Rotten Sound - Exit niet van 2004? En miasma van tbdm ben ik inderdaad vergeten. Eigenlijk helemaal niet veel geniale albums in 2005fetuskiller schreef:Dit zijn jouw inzendingen:
1. Kreator - Enemy of God
2. The Black Dahlia Murder - Miasma
3. Severe Torture - Fall of the Dispised
4. Origin - Echoes of Decimation
5. Cephalic Carnage - Anomalies
6. Dead Head - Haatland
7. Rotten Sound - Exit
8. Defleshed - Reclaim the Beat
9. Leng Tch'e - The Proscess of Ellimination
10. Prostitute Disfigurement - Left in Grisly Fashion
EDIT: neeneenee! klopt!
dat word:
Rotten Sound - Exit
Cryptopsy - Once Was Not
Nile - Annihilation Of The Wicked
Vader - The Art Of War(MCD!!!)
1349 - Hellfire
Citizen - Manifesto For The New Patriot
Meshuggah - Catch 33
[quote="Black No. 1"][..]
Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]
Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]
- Hellhammer
- Berichten: 4253
- Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
- Locatie: Groningen Rock City
Ja weet het weer. Was even in de war met iets anders, maar dat kwam ook niet uit 2004. Kutzooi.Hellhammer schreef:[..]
Gates of Fire is van afgelopen juli.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
Mijn top 10:
1 Kreator - Enemy of God
2 Municipal Waste - Hazardous Mutation
3 Dream Theater - Octavarium
4 Blitzkrieg - Sins and Greed
5 Judas Priest - Angel of Retribution
6 Bruce Dickinson - Tyranny of Souls
7 Dungeon - One Step Beyond
8 Demons & Wizards - Touched By The Crimson King
9 Hammerfall - Chapter V: Unbent, Unbowed, Unbroken
10 Exodus - Shovel Headed Kill Machine
1 Kreator - Enemy of God
2 Municipal Waste - Hazardous Mutation
3 Dream Theater - Octavarium
4 Blitzkrieg - Sins and Greed
5 Judas Priest - Angel of Retribution
6 Bruce Dickinson - Tyranny of Souls
7 Dungeon - One Step Beyond
8 Demons & Wizards - Touched By The Crimson King
9 Hammerfall - Chapter V: Unbent, Unbowed, Unbroken
10 Exodus - Shovel Headed Kill Machine
- Maximum Resistance
- Berichten: 121
- Lid geworden op: wo dec 14, 2005 7:08 pm
mijn jaarlijst van 2005:
1. Primordial - The Gathering Wilderness
2. Novembers Doom - The Pale Haunt Departure
3. Reverend bizarre – Crush the Insects
4. Mourning Beloveth - A Murderous Circus
5. Taake - Doedskvad
6. Thee Plague Of Gentlemen - Primula Pestis
7. Opeth - Ghost Reveries
8. Todtgelichter – Was Bleibt…
9. Make a Change... Kill Yourself - Make a Change... Kill Yourself
10. Fallen - A tragedy's bitter end
11. Dark Tribe - In Jeraspunta - Die Rückkehr der tollwütigen Bestie
12. Craft – Fuck the Universe
13. Shining - IV: The Eerie Cold
14. Callenish Circle – Pitch Black Effects
15. Nevermore - This Godless Endeavor
1. Primordial - The Gathering Wilderness
2. Novembers Doom - The Pale Haunt Departure
3. Reverend bizarre – Crush the Insects
4. Mourning Beloveth - A Murderous Circus
5. Taake - Doedskvad
6. Thee Plague Of Gentlemen - Primula Pestis
7. Opeth - Ghost Reveries
8. Todtgelichter – Was Bleibt…
9. Make a Change... Kill Yourself - Make a Change... Kill Yourself
10. Fallen - A tragedy's bitter end
11. Dark Tribe - In Jeraspunta - Die Rückkehr der tollwütigen Bestie
12. Craft – Fuck the Universe
13. Shining - IV: The Eerie Cold
14. Callenish Circle – Pitch Black Effects
15. Nevermore - This Godless Endeavor
- Maximum Resistance
- Berichten: 121
- Lid geworden op: wo dec 14, 2005 7:08 pm
Mijn herziene top 10:
1. Darkspace - Dark Space II
2. Graupel - Auf Alten Wegen
3. Helrunar - Frostnacht
4. Paragon Impure - To Gaius!
5. Lunar Aurora - Mond
6. Deathspell Omega - Kenose
7. Verdunkeln - Verdunkeln
8. Glorior Belli - O Laudate Dominus
9. Lurker Of Chalice - Lurker Of Chalice
10. Ondskapt -Dödens Evangelium
1. Darkspace - Dark Space II
2. Graupel - Auf Alten Wegen
3. Helrunar - Frostnacht
4. Paragon Impure - To Gaius!
5. Lunar Aurora - Mond
6. Deathspell Omega - Kenose
7. Verdunkeln - Verdunkeln
8. Glorior Belli - O Laudate Dominus
9. Lurker Of Chalice - Lurker Of Chalice
10. Ondskapt -Dödens Evangelium
- Maximum Resistance
- Berichten: 121
- Lid geworden op: wo dec 14, 2005 7:08 pm
als die bands in je top 10 staan, moet je ook zeker, 'Dark Tribe - In Jeraspunta - Die Rückkehr der tollwütigen Bestie' eens checken!Nynke schreef:Mijn herziene top 10:
1. Darkspace - Dark Space II
2. Graupel - Auf Alten Wegen
3. Helrunar - Frostnacht
4. Paragon Impure - To Gaius!
5. Lunar Aurora - Mond
6. Deathspell Omega - Kenose
7. Verdunkeln - Verdunkeln
8. Glorior Belli - O Laudate Dominus
9. Lurker Of Chalice - Lurker Of Chalice
10. Ondskapt -Dödens Evangelium
hier trouwens een mp3tje: http://www.blackhate.de/darktribe/sampl ... ample1.mp3
Ja, ik ken dat album, het is erg goed, maar bij zon top 10 moet je nou eenmaal keuzes maken.NIBDEM schreef:[..]
als die bands in je top 10 staan, moet je ook zeker, 'Dark Tribe - In Jeraspunta - Die Rückkehr der tollwütigen Bestie' eens checken!
hier trouwens een mp3tje: http://www.blackhate.de/darktribe/sampl ... ample1.mp3
- Blood&Ashes
- Berichten: 3718
- Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
- Locatie: Groningen
Mijn herziene lijst is bijna hetzelfde. In de plaats van Lunar Aurora - Mond heb ik Geist - Patina staan. Misschien verandert dat nadat ik Mond eens aangeschaft heb.Nynke schreef:Mijn herziene top 10:
1. Darkspace - Dark Space II
2. Graupel - Auf Alten Wegen
3. Helrunar - Frostnacht
4. Paragon Impure - To Gaius!
5. Lunar Aurora - Mond
6. Deathspell Omega - Kenose
7. Verdunkeln - Verdunkeln
8. Glorior Belli - O Laudate Dominus
9. Lurker Of Chalice - Lurker Of Chalice
10. Ondskapt -Dödens Evangelium
wat is er toch zo speciaal aan dat ondskapt album? Ik vind het een lekkere plaat, met een aantal heerlijke momenten, maar ongeveer de helft v/d riffs klinkt alsof er gebrek aan inspiratie was en vlug maar ff wat rifjes geschreven zijn om de plaat vol te krijgen...
dan is die heresi (met een ex-lid van ondskapt) mcd toch vele malen beter.
dan is die heresi (met een ex-lid van ondskapt) mcd toch vele malen beter.
- El_Norra_Alila
- Berichten: 8
- Lid geworden op: vr dec 16, 2005 9:18 am
- Locatie: Naharia
- Contacteer:
- Maximum Resistance
- Berichten: 121
- Lid geworden op: wo dec 14, 2005 7:08 pm
- Blood&Ashes
- Berichten: 3718
- Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
- Locatie: Groningen
De sfeer die het album op roept. In één woord geweldig. Heresi is inderdaad ook erg goed. Ik had hem eerst ook in mijn top 10 staan, maar er uit gegooid, omdat ik hem te kort vond. Wellicht maakt hun volledige album, dat volgend jaar uit komt, een kans.NIBDEM schreef:wat is er toch zo speciaal aan dat ondskapt album? Ik vind het een lekkere plaat, met een aantal heerlijke momenten, maar ongeveer de helft v/d riffs klinkt alsof er gebrek aan inspiratie was en vlug maar ff wat rifjes geschreven zijn om de plaat vol te krijgen...
dan is die heresi (met een ex-lid van ondskapt) mcd toch vele malen beter.
- Despicable
- Berichten: 25
- Lid geworden op: ma dec 12, 2005 3:26 pm
- Locatie: Best
makkelijk hé, copy pasten op ZMNakur schreef:was overigens wél een gaaf Metalcore/post-hardcore/mathcore (en verwanten) jaar!
Between The Buried And Me, Buried Inside, The Bled, PsyOpus, Ephel Duath, Darkest Hour, The red Chord...
Maar hier ben ik iig van die deboele nickname af
[img]http://img.photobucket.com/albums/v365/nakur/avatar.jpg[/img]
-
- Commander Kansloos
- Berichten: 24904
- Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
- Locatie: Europa
- Contacteer:
ik ben er eindelijk uit, was best een topjaar
top tien is niet aan mij besteed, dus hier een top 60 (heb andere genres geweerd) van mijn favoriete metalminded platen van 2005
1. Napalm Death-The Code Is Red, Long Live The Code ongetwijfeld de plaat van 2005. Fantastisch!
2. Annihilator-Schizo Deluxe
3. Tyranny - Tides Of Awakening
4. Candlemass-Candlemass
5. Opeth-Ghost Reveries
6. Nevermore-The Godless Endeavor
7. Dream Theater-Octavarium
8. The Mars Volta-Frances The Mute
9. Trivium-Ascendency
10. 1349-Hellfire
11. Mad Sin - Dead Moon’s Calling
12. Demented Are Go-Hellbilly Storm
13. Nile-Annihilation Of The Wicked
14. Riverside-Second Life Syndrome
15. Roadrunner United-Allstar Session
16. Pain-Dancing With The Dead
17. Antimatter-Planetary Confinement
18. The Vision Bleak-Carpathia
19. The Generators-The Winter Of Discontent
20. Madball-Legacy
21. Knuckledust-Unbreakable
22. The Old Dead Tree-The Perpetual Motion
23. Bruce Dickinson-Tyranny Of Souls
24. Subway To ally-Nord Nord Ost
25. Bolt Thrower-Those Once Loyal
26. Robert Plant-Mighty Rearranger
27. Cathedral-The Garden Of Earthy Delights
28. Immolation-Harnessing Ruin
29. Meshugga-Catch 33
30. Yngwie Malmsteen-Unleash The Fury
31. Soulfly-Dark Ages
32. Audioslave-Out Of Exile
33. Strapping Young Lad-Alien
34. Hypocriy-Virus
35. Prostitute Disfugerement-Left In Grisly Fashion
36. Ringworm-Justice Replaced By Revenge
37. Sieges Even-The Art Of Navigating
38. Grand Magus-The Wolf’s Return
39. Kreator-Enemy Of God
40. After All-The Vermin Breed
41. Another Messiah-Dark Dreams, My Child
42. Astral Doors-Evil Is Forever
43. Biomechanical-The Empires Of The World
44. Callenish Circle - [Pitch.Black.Effects]
45. Chris Caffery-Warped
46. Cowboys & Aliens - Language Of Superstars
47. Dead Head - Haatland
48. Demons & Wizards - Touched By The Crimson King
49. Every Time I Die - Gutter Phenomenon
50. Force Of Evil - Black Empire
51. Labyrinth - Freeman
52. Monolithe - Monolithe II
53. Mourning Beloveth - A Murderous Circus
54. Pantheist - Amartia
55. Savage Circus - Dreamland Manor
56. Settle The Score - Five Knuckle Philosophy
57. Southern Voodoo - The Love Militia
58. Taste Of Insanity - The Great Escape
59. The Difference - Lost In Mass Confusion
60. Arch Enemy – Doomsday Deceiver
top tien is niet aan mij besteed, dus hier een top 60 (heb andere genres geweerd) van mijn favoriete metalminded platen van 2005
1. Napalm Death-The Code Is Red, Long Live The Code ongetwijfeld de plaat van 2005. Fantastisch!
2. Annihilator-Schizo Deluxe
3. Tyranny - Tides Of Awakening
4. Candlemass-Candlemass
5. Opeth-Ghost Reveries
6. Nevermore-The Godless Endeavor
7. Dream Theater-Octavarium
8. The Mars Volta-Frances The Mute
9. Trivium-Ascendency
10. 1349-Hellfire
11. Mad Sin - Dead Moon’s Calling
12. Demented Are Go-Hellbilly Storm
13. Nile-Annihilation Of The Wicked
14. Riverside-Second Life Syndrome
15. Roadrunner United-Allstar Session
16. Pain-Dancing With The Dead
17. Antimatter-Planetary Confinement
18. The Vision Bleak-Carpathia
19. The Generators-The Winter Of Discontent
20. Madball-Legacy
21. Knuckledust-Unbreakable
22. The Old Dead Tree-The Perpetual Motion
23. Bruce Dickinson-Tyranny Of Souls
24. Subway To ally-Nord Nord Ost
25. Bolt Thrower-Those Once Loyal
26. Robert Plant-Mighty Rearranger
27. Cathedral-The Garden Of Earthy Delights
28. Immolation-Harnessing Ruin
29. Meshugga-Catch 33
30. Yngwie Malmsteen-Unleash The Fury
31. Soulfly-Dark Ages
32. Audioslave-Out Of Exile
33. Strapping Young Lad-Alien
34. Hypocriy-Virus
35. Prostitute Disfugerement-Left In Grisly Fashion
36. Ringworm-Justice Replaced By Revenge
37. Sieges Even-The Art Of Navigating
38. Grand Magus-The Wolf’s Return
39. Kreator-Enemy Of God
40. After All-The Vermin Breed
41. Another Messiah-Dark Dreams, My Child
42. Astral Doors-Evil Is Forever
43. Biomechanical-The Empires Of The World
44. Callenish Circle - [Pitch.Black.Effects]
45. Chris Caffery-Warped
46. Cowboys & Aliens - Language Of Superstars
47. Dead Head - Haatland
48. Demons & Wizards - Touched By The Crimson King
49. Every Time I Die - Gutter Phenomenon
50. Force Of Evil - Black Empire
51. Labyrinth - Freeman
52. Monolithe - Monolithe II
53. Mourning Beloveth - A Murderous Circus
54. Pantheist - Amartia
55. Savage Circus - Dreamland Manor
56. Settle The Score - Five Knuckle Philosophy
57. Southern Voodoo - The Love Militia
58. Taste Of Insanity - The Great Escape
59. The Difference - Lost In Mass Confusion
60. Arch Enemy – Doomsday Deceiver
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Dragonforce
- Berichten: 4354
- Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
- Locatie: Down Town
Goeie platen, alleen de volgordeKristof schreef:ik ben er eindelijk uit, was best een topjaar
top tien is niet aan mij besteed, dus hier een top 60 (heb andere genres geweerd) van mijn favoriete metalminded platen van 2005
1. Napalm Death-The Code Is Red, Long Live The Code ongetwijfeld de plaat van 2005. Fantastisch!
2. Annihilator-Schizo Deluxe
3. Tyranny - Tides Of Awakening
4. Candlemass-Candlemass
5. Opeth-Ghost Reveries
6. Nevermore-The Godless Endeavor
7. Dream Theater-Octavarium
8. The Mars Volta-Frances The Mute
9. Trivium-Ascendency
10. 1349-Hellfire
11. Mad Sin - Dead Moon’s Calling
12. Demented Are Go-Hellbilly Storm
13. Nile-Annihilation Of The Wicked
14. Riverside-Second Life Syndrome
15. Roadrunner United-Allstar Session
16. Pain-Dancing With The Dead
17. Antimatter-Planetary Confinement
18. The Vision Bleak-Carpathia
19. The Generators-The Winter Of Discontent
20. Madball-Legacy
21. Knuckledust-Unbreakable
22. The Old Dead Tree-The Perpetual Motion
23. Bruce Dickinson-Tyranny Of Souls
24. Subway To ally-Nord Nord Ost
25. Bolt Thrower-Those Once Loyal
26. Robert Plant-Mighty Rearranger
27. Cathedral-The Garden Of Earthy Delights
28. Immolation-Harnessing Ruin
29. Meshugga-Catch 33
30. Yngwie Malmsteen-Unleash The Fury
31. Soulfly-Dark Ages
32. Audioslave-Out Of Exile
33. Strapping Young Lad-Alien
34. Hypocriy-Virus
35. Prostitute Disfugerement-Left In Grisly Fashion
36. Ringworm-Justice Replaced By Revenge
37. Sieges Even-The Art Of Navigating
38. Grand Magus-The Wolf’s Return
39. Kreator-Enemy Of God
40. After All-The Vermin Breed
41. Another Messiah-Dark Dreams, My Child
42. Astral Doors-Evil Is Forever
43. Biomechanical-The Empires Of The World
44. Callenish Circle - [Pitch.Black.Effects]
45. Chris Caffery-Warped
46. Cowboys & Aliens - Language Of Superstars
47. Dead Head - Haatland
48. Demons & Wizards - Touched By The Crimson King
49. Every Time I Die - Gutter Phenomenon
50. Force Of Evil - Black Empire
51. Labyrinth - Freeman
52. Monolithe - Monolithe II
53. Mourning Beloveth - A Murderous Circus
54. Pantheist - Amartia
55. Savage Circus - Dreamland Manor
56. Settle The Score - Five Knuckle Philosophy
57. Southern Voodoo - The Love Militia
58. Taste Of Insanity - The Great Escape
59. The Difference - Lost In Mass Confusion
60. Arch Enemy – Doomsday Deceiver
It's the end of time
1) gojira : from mars to sirius
2) shining : the eerie cold
3) malsain : they never die
4) primordial : Gathering Wilderness
5) code : nouveau glaoming
6) nevermore - This Godless Endeavor
7) hypocrisy - virus
8 ) arch enemy - doomsday machine
9) Dark Tranquillity - Character
10) non human level
11) hacride - Deviant Current Signal
12) deadlock - Earth.Revolt
13) powerwolf - Return In Bloodred
2) shining : the eerie cold
3) malsain : they never die
4) primordial : Gathering Wilderness
5) code : nouveau glaoming
6) nevermore - This Godless Endeavor
7) hypocrisy - virus
8 ) arch enemy - doomsday machine
9) Dark Tranquillity - Character
10) non human level
11) hacride - Deviant Current Signal
12) deadlock - Earth.Revolt
13) powerwolf - Return In Bloodred
Battleroar-Age of Chaos
Strikelight-Strikelight
Adramelch-Broken Heroes
Blitzkrieg-Sins and Greed
Manilla Road-Gates of Fire
Dawnrider-Fate is Calling
Running Wild-Rogues en Vogue
Grave Digger-The Last Supper
Hier zal ik waarschijnlijk mijn top 10 van moeten maken. Al zal ik vast wel weer een hoop albums vergeten.
Strikelight-Strikelight
Adramelch-Broken Heroes
Blitzkrieg-Sins and Greed
Manilla Road-Gates of Fire
Dawnrider-Fate is Calling
Running Wild-Rogues en Vogue
Grave Digger-The Last Supper
Hier zal ik waarschijnlijk mijn top 10 van moeten maken. Al zal ik vast wel weer een hoop albums vergeten.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
-
- Berichten: 4857
- Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
- Locatie: Wijlre
- Contacteer:
Tot ergens in oktober:
Opeth - Ghost Reveries
Circle II Circle - The Middle of Nowhere
Sons of Jonathas - The Death Dealer
Kreator - Enemy of God
Destruction - Inventor of Evil
Dark Tranquillity - Character
HammerFall - Chapter V
Soilwork - Stabbing the Drama
Dream Theater - Octavarium
Disturbed - Ten Thousand Fists
Old Man’s Child - Vermin
Exodus - Shovel Headed Kill Machine
Apocalyptica - Apocalyptica
After Forever - Remagine
Scar Symmetry - Symmetric in Design
Arch Enemy - Doomsday Machine
Opeth - Ghost Reveries
Circle II Circle - The Middle of Nowhere
Sons of Jonathas - The Death Dealer
Kreator - Enemy of God
Destruction - Inventor of Evil
Dark Tranquillity - Character
HammerFall - Chapter V
Soilwork - Stabbing the Drama
Dream Theater - Octavarium
Disturbed - Ten Thousand Fists
Old Man’s Child - Vermin
Exodus - Shovel Headed Kill Machine
Apocalyptica - Apocalyptica
After Forever - Remagine
Scar Symmetry - Symmetric in Design
Arch Enemy - Doomsday Machine
- Dragonforce
- Berichten: 4354
- Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
- Locatie: Down Town
Zijn dat de enigste platen uit 2005 die je hebt gekocht?Saxon 747 schreef:Battleroar-Age of Chaos
Strikelight-Strikelight
Adramelch-Broken Heroes
Blitzkrieg-Sins and Greed
Manilla Road-Gates of Fire
Dawnrider-Fate is Calling
Running Wild-Rogues en Vogue
Grave Digger-The Last Supper
Hier zal ik waarschijnlijk mijn top 10 van moeten maken. Al zal ik vast wel weer een hoop albums vergeten.
It's the end of time
Nee. 2 ervan zijn maar gekocht, hahahaha. De rest staat nog op de grote lijst met cd's die gekocht moeten worden. Hoezo, ontbreken er nog missers?Dragonforce schreef:[..]
Zijn dat de enigste platen uit 2005 die je hebt gekocht?
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
- Hellhammer
- Berichten: 4253
- Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
- Locatie: Groningen Rock City
Ogh, nog zo'n vergeten plaat. Ken hem wel hoor, wees maar niet bang!Hellhammer schreef:David, ga eens als de sodemieter Force of Evil - Black Empire luisteren!
Eén van de beste heavy metal platen van het jaar, én stukken beter dan de selftitled.
Hier moet ik even op terug komen. Ik ben deze plaat helemaal niet vergeten. Ik vind het gewoon helemaal niks bijzonders. Het doet me totaal niks. Het zit allemaal leuk in elkaar, maar mist die xfactor.
Laatst gewijzigd door Saxon 747 op di dec 20, 2005 7:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
- Dragonforce
- Berichten: 4354
- Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
- Locatie: Down Town
- XnegativeX
- Berichten: 15008
- Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
- Locatie: Rijssen
- Contacteer:
Even een aanpassing:
1 The Mars Volta – Frances the mute
2 Between the buried and me – Alaska
3 Thrice - Vheissu
4 Darkane – Layers of lies
5 Opeth – Ghost reveries
6 Death by stereo – Death for life
7 From autumn to ashes – Abandon your friends
8 The Provenance – How would you like to be spat at
9 Blood red throne – Altered genesis
10 Evoken – Antithesis of light
Non-metal/rock knallers van dit jaar:
Twiztid – Man’s myth
Soopa villainz - Furious
Insane clown posse - Forgotten freshness 4
1 The Mars Volta – Frances the mute
2 Between the buried and me – Alaska
3 Thrice - Vheissu
4 Darkane – Layers of lies
5 Opeth – Ghost reveries
6 Death by stereo – Death for life
7 From autumn to ashes – Abandon your friends
8 The Provenance – How would you like to be spat at
9 Blood red throne – Altered genesis
10 Evoken – Antithesis of light
Non-metal/rock knallers van dit jaar:
Twiztid – Man’s myth
Soopa villainz - Furious
Insane clown posse - Forgotten freshness 4
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Dragonforce
- Berichten: 4354
- Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
- Locatie: Down Town
Waar is Ritual Carnage? Mijn nummer 1 van dit jaar nog wel!XnegativeX schreef:Even een aanpassing:
1 The Mars Volta – Frances the mute
2 Between the buried and me – Alaska
3 Thrice - Vheissu
4 Darkane – Layers of lies
5 Opeth – Ghost reveries
6 Death by stereo – Death for life
7 From autumn to ashes – Abandon your friends
8 The Provenance – How would you like to be spat at
9 Blood red throne – Altered genesis
10 Evoken – Antithesis of light
Non-metal/rock knallers van dit jaar:
Twiztid – Man’s myth
Soopa villainz - Furious
Insane clown posse - Forgotten freshness 4
Mijn top 5 was iig:
1. Ritual Carnage - I, Infidel
2. Candlemass - Candlemass
3. Municipal waste - Hazardous mutation
4. Gorefest - La muerte
5. Annihilator - Schizo Deluxe
Ik had nog wel 5 andere platen, maar ben de volgorde vergeten haha!
dat album van Geist is geweldig.Blood&Ashes schreef:[..]
Mijn herziene lijst is bijna hetzelfde. In de plaats van Lunar Aurora - Mond heb ik Geist - Patina staan. Misschien verandert dat nadat ik Mond eens aangeschaft heb.
edit: mijn definitieve lijst:
the meads of asphodel - damascus steel
noekk - the water sprite
geist - patina
moonsorrow - verisakeet
sigh - gallow's gallery
macabre omen - the ancient returns
thyrfing - farsotstider
primordial - the gathering wilderness
naglfar - pariah
solefald - red for fire
- cataclysm child
- Berichten: 7664
- Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
- Locatie: leuven