Ze hebben een hoop van die vreselijke bagger demo opnames maar ook wel wat gaaf spul zoals bv de split met Torgeist of die met Belketre.zwarte krijser schreef:Is "Vlad Tepes" de moeite van het downloaden waard?
Black Metal Deel ?²
- Maximum Resistance
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!
Limburg, Friesland. Maakt mij helemaal niets uit. Ik ben erbij.the true Thorko schreef:Waarschijnlijk al bekend, maar GBK komt naar Nederland. Ze bezoeken echter alleen de uithoek Leeuwarden - hopelijk doen ze deze tour (met Nachtmystium) ook nog het zuiden van het land aan...
Het optreden van GBK in Bladel dermate goed dat ik ze nog wel een keer wil zien. Nachtmystium wil ik ook wel eens zien
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
- Lord Leuber
- Contacteer:
Iemand bekend met Nocternity? Fuck, wat gaaf. Ik luister nu naar A Fallen Unicorn, maar Onyx is net zo boeiend. Om een beetje een idee te krijgen, momenteel (maar dus niet ten tijde van AFU/Onyx) maakt Whyrhd (Lunar Aurora) deel uit van de band, welke overigens Griekenland als thuisbasis heeft. Daarmee klinkt het niet gelijk identiek aan LA, maar heeft het in mijn ogen wel een vergelijkbare 'diepgang'.
Vinterriket heeft er overigens ook nog mee te maken, de ambient afsluiter van Onyx is geheel van zijn hand.
Vinterriket heeft er overigens ook nog mee te maken, de ambient afsluiter van Onyx is geheel van zijn hand.
- Hellhammer
- Lord Leuber
- Contacteer:
Check anders deze ebay store eens, sowieso veel gaaf spul (black) voor goede prijzen, mijn Fallen Unicorn komt er ook vandaan.
- Hellhammer
- Hellhammer
- Hellhammer
- Hellhammer
Dat ze zich voortaan puur gaan richten op hun nieuwe materiaal..Kristof schreef:in aardschok staat advertnntie voor dissection concert in osnabruk
er staat bij dat het laatste keer is dat dissection zich gebaseerd op oud materiaal...vage band toch, wat bedoelen ze nu?
Van de site
ERG jammer, had hen graag de oude nummers ten gehore willen zien brengen.A few words from Jon Nödtveidt:
A few words to all you out there, whom this might concern… As you all heard, the Rebirth is now over… Has the band split up? No.
We are now heading into a new phase, a darker phase, which might reveal the unexpected, for some at least, and for sure a few secrets as well… How it will manifest? I’m sure you all will see eventually. It might have been predicted by those who have eyes to see and ears to hear. For this is in no way a new path for us, exploring the unknown as always… yet this time one step further towards the only one goal. Since the path we are treading now fast is burning and turning towards an end, I want to take the opportunity to say… This is the end that we long have awaited… an end holding a new beginning. The beginning that in itself might be the inevitable end!
- Slechtteboekstaande
- cataclysm child
- cataclysm child
-
Dus het is sinds kort belangrijker welke leden uit welke 'trendy' (voor zover dat bestaat in BM-kringen, hoewel het er wel op begint te lijken) band er bij een projectje betrokken zijn dan de muziek zelf? Ik hoor je over de muziek niks zeggen.Lord Leuber schreef:Iemand bekend met Nocternity? Fuck, wat gaaf. Ik luister nu naar A Fallen Unicorn, maar Onyx is net zo boeiend. Om een beetje een idee te krijgen, momenteel (maar dus niet ten tijde van AFU/Onyx) maakt Whyrhd (Lunar Aurora) deel uit van de band, welke overigens Griekenland als thuisbasis heeft. Daarmee klinkt het niet gelijk identiek aan LA, maar heeft het in mijn ogen wel een vergelijkbare 'diepgang'.
Dat is niet waar. Hirilorn is niet pre-Deathspell Omega.Hellhammer schreef:Ik zeg ook nog maar effe hoe geniaal Hirilorn wel niet is, heerlijke epische black met veel tempowisselingen (waar later overigens Deathspell Omega uit is ontstaan).
Dat er 1 of 2 lui van Deathspell Omega in Hirilorn hebben gezeten zegt niks.
Deathspell Omega staat er verder compleet los van.
Ik heb de 'Depopulate' 7" nog in huis*
* gehad, maar die is weg. Geruild voor Sortsind - Tomhed
Kop dicht, Thorko
Ja, iedereen gelooft alles wat op Metal Archives staat. Wat maakt het sowieso uit wie er in de band zit, wat mij betreft zijn al die verhalen om de personen heen alleen maar bedoeld om een stoer imago te kweken.
"De scene, kennisen, vrienden uit bands, dat en dat label, contacten, split 7" ep opnemen", donder toch op. Lijkt soms wel de Hitkrant, al die verhaaltjes om muzikanten.
"De scene, kennisen, vrienden uit bands, dat en dat label, contacten, split 7" ep opnemen", donder toch op. Lijkt soms wel de Hitkrant, al die verhaaltjes om muzikanten.
waarom zijn black metal mensen toch altijd zo negatief over de huidige scene.... alsof het vroeger geweldig was en het altijd zo moet blijven.K. schreef:Ja, iedereen gelooft alles wat op Metal Archives staat. Wat maakt het sowieso uit wie er in de band zit, wat mij betreft zijn al die verhalen om de personen heen alleen maar bedoeld om een stoer imago te kweken.
er zijn nou eenmaal vernieuwingen... probeer daar gewoon de leuke dingen van in te zien
http://www.Lafawijn-records.tk
- the true Thorko
...Lafawijn schreef:waarom zijn black metal mensen toch altijd zo negatief over de huidige scene.... alsof het vroeger geweldig was en het altijd zo moet blijven.
er zijn nou eenmaal vernieuwingen... probeer daar gewoon de leuke dingen van in te zien
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Ik zie eerlijk gezegd niet in wat er leuk is aan jochies die zo snel mogelijk alle juicy details omtrent 'prominente' personen in de 'scene' willen weten om zo een stoer imago te kweken, het lijkt wel alsof iedereen zich nu alleen maar bezighoudt met de personen achter de bands dan de muziek zelf. Wat ik al zei, Hitkrant-taferelen dus.Lafawijn schreef:[..]
waarom zijn black metal mensen toch altijd zo negatief over de huidige scene.... alsof het vroeger geweldig was en het altijd zo moet blijven.
En ik zou mezelf niet echt zien als een typisch black metal mens, zoals jij dat zegt.
- the true Thorko
Klinkt hij erg anders als The Black Lourde?the true Thorko schreef:De nieuwe GBK aan 't beluisteren, moet nog wennen aan de nieuwe zanger. Vond The Black Lourde altijd lekker lomp zingen, benieuwd of deze gast (labeleigenaar Vinland Winds?) hem kan doen vergeten...
Heavy Metal! Just my way
- the true Thorko
Wat meer 'black', maar wel in de lijn van wat The Black Lourde deed - het is een enorme heersschijf! Godverdomme! Vooral "Vultures of Misfortune" met van die typische GBK-riffs...puist schreef:[..]
Klinkt hij erg anders als The Black Lourde?

Overigens zijn Hobo of Aramaic Tongues, The Tricifixion of Swine en Kingdom of Poisoned Fruits oude nummers van een tweetal EP's, maar dat mag de pret uiteraard niet drukken.
- Hellhammer
- the true Thorko
Daar mag hier niet over gesproken worden...Hellhammer schreef:[..]
Waar heb je 'm vandaan gehaald?

Maar ik krijg 'm eerdaags ook via de post, dus ik heb een schoon geweten.

Heerlijk, zo'n sampletje van "Scha, schtil" voor "Vultures of Misfortune". Om dan vol overgave te storten in:
As the Rabbi's rum swishes in his corroded mouth
He excises the foreskin uncovering the gentle glans
So that the corona is laid bare
He whom sucketh the incised tip
Bears the eyes of sadism
In his seductive hands a bandage
And a load of cumin seeds
Now raiseth the cup of benediction
The cruelest cut of all
With the sharp end of his finger nail
He tears the softest of membranes
An organ disfigured, a penis mutilated
The blood extracted by suction
Appalling practices of so called scholars
Young trusted to a circumciser
Yiddish trinkets cover the newborn
"Opprobrium for the wicked, as it is written"
Freshly cut dick into his trap
The gobbler mixes it with alcohol
Queer tendencies within the grossest of cultures
"Opprobrium for the wicked, as it is written"
As the Rabbi's rum swishes in his corroded mouth
He excises the foreskin uncovering the gentle glans
Double-edged blade slices
To finish the damaged nerves
Into a contaminated bowl the bloodrum is puked
Mouth to cock infections
Unhealed wounds in the mind
Little solace to the innocent

Mooi. Een verplichte aanschaf dus voor de liefhebbers van het vorige werk.the true Thorko schreef:[..]
Wat meer 'black', maar wel in de lijn van wat The Black Lourde deed - het is een enorme heersschijf! Godverdomme! Vooral "Vultures of Misfortune" met van die typische GBK-riffs...
Overigens zijn Hobo of Aramaic Tongues, The Tricifixion of Swine en Kingdom of Poisoned Fruits oude nummers van een tweetal EP's, maar dat mag de pret uiteraard niet drukken.
Heavy Metal! Just my way
- impaled succubus