X-Mass metalfest 2005

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gesloten
Gebruikersavatar
puist
Berichten: 2688
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 9:07 pm

Bericht door puist » za dec 17, 2005 1:21 pm

Daar waar de Spoorlaan over gaat in het Spoorpad is ook een parkeerplaats. Daar hoef je maar tot 15.00 uur te betalen meen ik mij te herinneren
Laatst gewijzigd door puist op za dec 17, 2005 1:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za dec 17, 2005 1:22 pm

yowannuzz schreef:Niet gratis, maar je kan bij de boxoffice voor 5 euro een uitrijkaart kopen. Dus de kosten vallen mee.
vorige keer dat ik zo'n kaart kocht was het 2.5 euro

is het opgeslagen?
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » za dec 17, 2005 1:23 pm

ja, dat verraste mij de laatste keer ook. het is nu inderdaad 5 euro.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » za dec 17, 2005 1:29 pm

Bij Life of Agony vorige week was het 5 euro, dus dat zal nu ook wel.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
SonOfTheDamned
Berichten: 941
Lid geworden op: wo nov 09, 2005 6:52 pm
Locatie: The Gates

Bericht door SonOfTheDamned » za dec 17, 2005 6:24 pm

ik ben benieuwd hoe het is, kan dr nie bij zijn.....hoop op fotos
[img]http://i31.photobucket.com/albums/c381/Sonofthedamned/MorbidAngel.jpg[/img]
My enemies are yours......Crush their souls, With your infernal grasp.....

Gebruikersavatar
Mortukai
Berichten: 786
Lid geworden op: za jul 30, 2005 8:20 pm
Locatie: hoogvliet

Bericht door Mortukai » zo dec 18, 2005 12:10 am

Winter madness was fucking bruut live :shock:
Http://www.myspace.com/mortukai

[img]http://i4.photobucket.com/albums/y131/Ratje/Bo_EL_bannermc7.gif[/img]

Gebruikersavatar
Knevelaer
Berichten: 1776
Lid geworden op: wo apr 21, 2004 1:46 pm
Locatie: Sittard

Bericht door Knevelaer » zo dec 18, 2005 12:19 am

Mortukai schreef:Winter madness was fucking bruut live :shock:
Wat ben jij vroeg terug!
Terug van weg geweest

Gebruikersavatar
Dulce_licores
Berichten: 348
Lid geworden op: za dec 10, 2005 1:06 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Dulce_licores » zo dec 18, 2005 12:34 am

Ook met de auto?
Ik ben ook net terug. Ik vond het zó geweldig!!
En... ik wist helemaal niet dat de zanger van Pleurisy dezelfde was als van Orphanage. Dat was leuk :)

Zanger van Leng Tch'e is bizar grappig, leuke show zette die daar op. En het meest genoten van Entombed, Exodus en Hypocrisy. Geweldige sfeer, goede muziek. Ondanks hoe lang het duurde, vond ik het jammer dat het alweer zo snel was afgelopen. En dan te bedenken dat ik bijna niet was gegaan..... :shock:
[url=http://www.flowgo.com/index.cfm?action=view&id=1218]
Koffie? Klik hier.[/url]

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » zo dec 18, 2005 12:59 am

En we zijn weer thuis.

Dit was echt ernstig de moeite waard.
Allereerst wil ik mijn complimenten maken over de sfeer; want die was echt geweldig !!! Dat alleen maakte het voor mij die 30 euro meer dan waard !!

Uitschieters qua bands waren voor mij vooral Leng tch'e ; rossen en heersen en zo.Exodus; allesverpletterend gaaf. Entombed; een 10 voor speelvreugde !! Verder heb ik eigenlijk geen slechte dingen gezien.
Hypocrisy was een goede afsluiter, Wintersun was niet aan mij besteed.Verder varieerde het van genietbaar tot erg gaaf.

Ook nog aardig wat MF-ers gezien en das altijd grappig natuurlijk.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo dec 18, 2005 1:08 am

Ook terug. Was weer gezellig...veel MF'ers gesproken, zoals altijd. Uitsteker van de dag vond ik persoonlijk Onslaught; goed geluid, gewoon lekker oldschool thrashen. Sy Keeler kon toch nog meer uitrichten achter de mic dan ik op voorhand had verwacht. En ik heb ook nog even het refrein van Power From Hell mogen meebrullen in de mic, da's altijd gaaf natuurlijk.

Exodus en Hypocrisy waren allebei erg goed (het opblaasschaap was hilarisch) - Altus had het duidelijk naar z'n zin en hetzelfde gold voor Tägtgren.

Echter, qua beleving moet ik toch zeggen dat ik Onslaught de beste van vandaag vond.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » zo dec 18, 2005 1:42 am

Mee eens Cathalised! Ik vond Onslaught met afstand het gaafste van de dag!
Qua sfeer: duidelijk niet bij Tankard geweest, ontzettend veel gaver qua sfeer. Ik zelf hou er niet zo van dat driekwart van de zaal komt om te ouwehoeren en niet om bands te zien.....ik ga zelf meer voor de muziek, dan om 'scenepoints' te scoren. Beetje jammere sfeer dus, maar goed.

Exodus: viel mij erg tegen.....strak gespeeld etc. maar de setlist...bah!

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo dec 18, 2005 2:02 am

Rattlehead schreef:Qua sfeer: duidelijk niet bij Tankard geweest, ontzettend veel gaver qua sfeer. Ik zelf hou er niet zo van dat driekwart van de zaal komt om te ouwehoeren en niet om bands te zien.....ik ga zelf meer voor de muziek, dan om 'scenepoints' te scoren. Beetje jammere sfeer dus, maar goed.
Qua sfeer kon dit jaar alleen Dynamo aan Tankard tippen. Wat dat betreft is sfeer ook wel iets wat mee heeft gespeeld in de hele beleving van het half uur Onslaught - alleen de gave mensen gingen uit hun dak :)

Voor de rest was er weer teveel altohuppeljeugd want vooraan bleef plakken tijdens Exodus en Hypocrisy. Bleugh.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » zo dec 18, 2005 2:09 am

TJa, ik vond Dynamo incl. preparty en Tankard idd geniaal qua sfeer ja, dat vond ik dus totaal niet terug bij dit soort festivalletjes. Maar Onslaught was het geld voor mij wel waard, komend voorjaar ga ik zeker weer als ze door Europa touren!

Edit: ik heb het nog niet eens zo zeer over de altohuppeljeugd, als wel om mensen die al jaren naar dit soort festivals gaan, zonder ook maar te kijken wat er op de billing staat. Gevoelsmatig zijn die er zeer veel bij dingen als X-mass...

Gebruikersavatar
Hecatomb
Berichten: 4791
Lid geworden op: zo jul 25, 2004 11:54 pm
Locatie: Her en der.

Bericht door Hecatomb » zo dec 18, 2005 3:04 am

Lachen man, besluiten om toch maar te gaan, en op het moment dat je je schoenen hebt aangedaan om nog ff naar 't postkantoor te scheuren voor een kaartje, gaat je telefoon.

"Uh, ja hoi, je collega is geschept door een auto, zware hersenschudding en 3 gekneusde nekwervels. Jij werkt vanavond, oke?"

Zo hard als je maar kunt probeer je te zeggen "Ik zit al in Tilburg", maar het enige wat eruit komt is "Oke."

Tja.

Edithoer: Hoe was In-Quest???
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]

Gebruikersavatar
Thijs
Berichten: 1108
Lid geworden op: za aug 13, 2005 10:02 am
Locatie: Wouw
Contacteer:

Bericht door Thijs » zo dec 18, 2005 4:31 am

Mja, was wel aardig en gezellig, maar toch een paar minpuntjes:
*Het programma in de kleine zaal was ronduit KUT. Alleen de 1e band kon mij bekoren, goeie progmetal.
*Het geluid in de grote zaal was niet om te harden. Bassdrum stond veel te hard, verder was het gitaargeluid schel en stond het algemene volume op standje "we moeten ervoor zorgen dat naast Tilburg ook de omliggende gemeentes gaan klagen over de geluidsoverlast".
*Exodus die 50 minuten krijgt, maar van die 50 minuten, 10 minuten gaat verspelen over een of andere act waarop Lee Altus wat te eten krijgt en de andere gitarist samen met de gitarist van Wintersun (ofzo) een duel soleren doet (die die wintersorg kerel keihard wint). Speel dan gewoon nog 2 extra nummers.
*Zangers die het nodig vinden in het publiek te roggelen
*Hypocrisy is geen headliner.

Verder was het eigenlijk wel ok, goed naar mijn zin gehad.
[url]http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=15615&highlight=[/url]
[b]Rider Lord Belial[/b]
....
- Shitload of beer
- One (1) stairway
- Two (2) Ski's
.....

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo dec 18, 2005 9:46 am

Viel me allemaal zwaar tegen, HYPOCRISY heb ik nooit wat gevonden en nu dus ook niet. Maar EXODUS dat toch een van mijn favoriete bands is viel ook zwaar tegen. Rob Dukes kan op CD nog aardig overtuigen maar live viel ie toch echt door de mand. Om over de setlist nog maar niet te beginnen, slechts 2 oude nummers en niets van "pleasures of the flesh", "fabulous disaster" of "impact is imminent"......

Vorige keer dat ik ze zag in Antwerpen waren ze echt MIJLEN beter. komt er nog een of andere idioot op het podium om een beetje gitaar te rammelen (vreselijk al die sweeparpeggio's! geef mij Holt maar), in plaats daarvan had ik liever "Toxik Waltz" gehoord....

ONSLAUGHT was wel OK trouens, ik had niet verwacht dat ze nog zo strak zouden zijn na zo'n lange afwezigheid. Ook hier gold dat ik maar matige verwcahtingen heb van de nieuwe CD op basis van de twee nieuwe nummers die ze speelden (alhoewel het tweed aardig klonk) maar de klassiekers klonken goed!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

mardukfan
Berichten: 511
Lid geworden op: zo sep 14, 2003 9:46 am
Locatie: Esterwegen (D)
Contacteer:

Bericht door mardukfan » zo dec 18, 2005 9:59 am

Het was weer een erg gezellige middag en avond. Een mooi bezoekersaantal; niet te vol maar zeker ook niet leeg. Onslaught was wat mij betreft de meest positieve verrassing. Wintersun vond ik maar matig. Wat betreft de programmering in de kleine zaal heb ik alleen Pleurisy en In-quest zien spelen. In-quest was erg strak en Pleurisy was een beetje teveel van hetzelfde. Verder rockte Entombed als vanouds alleen was de zanger nogal zat. Wat trouwens geen afbreuk deed aan zijn zangprestaties behalve aankondigingen die totaal niet verstaanbaar waren. Exodus kon me niet echt bekoren en tja Hypocrisy was gewoon supergaaf. Een goede afsluiter en ik was blij dat Exodus niet net zo lang speelde. Verder veel oude bekenden gezien en gesproken dus het feestje was erg geslaagd. :D
not all those who wander are lost!

WhiplashWimpie
Berichten: 1739
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 8:38 pm

Bericht door WhiplashWimpie » zo dec 18, 2005 10:33 am

Ik heb het wel naar mijn zin gehad. Exodus vond ik gaaf, hoewel ze van mij meer oude nummers hadden mogen spelen. Onslaught was ook gewoon gaaf, alleen veel te kort. De rest was kut. En sfeer was er ook niet met zo'n gemengd publiek.

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » zo dec 18, 2005 10:54 am

Het was gister best gaaf al waren de meeste bands niet om naar huis te schrijven, Onslaught daar in tegen was wel erg gaaf. Goeie muziek en geluid was best ok, maar verder niks wereldschokkends.
En de band waar ik voor kwam, Exodus, was ook best gaaf. Had er alleen wat meer van verwacht, ze hadden wel wat meer oude nummers mogen spelen, dat gedoe met de gitarist van Wintersun was best leuk en grappig maar zie liever gewoon Lee Altus nummers van Exodus spelen dan een wedstrijdje wie het best gitaar kan spelen.
Ook Hypocrisy was leuk, beste geluid van de avond ook.

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Bericht door NIBDEM » zo dec 18, 2005 11:10 am

Primordial was de reden voor mij om te gaan, en die hebben een erg kort (klein half uur) maar geweldig optreden gegeven. Dus voor mij was het een erg geslaagde dag.

Verders vond ik het geluid in de grote zaal wél goed te doen; heb het veel erger meegemaakt in de 013.

Gebruikersavatar
Dulce_licores
Berichten: 348
Lid geworden op: za dec 10, 2005 1:06 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Dulce_licores » zo dec 18, 2005 11:20 am

Wat dat betreft is sfeer ook wel iets wat mee heeft gespeeld in de hele beleving van het half uur Onslaught - alleen de gave mensen gingen uit hun dak

Voor de rest was er weer teveel altohuppeljeugd want vooraan bleef plakken tijdens Exodus en Hypocrisy. Bleugh.
Ik stond bij Exodus en Hypocrisy achteraan op die verhogingen, dan zie je het wat minder duidelijk - maar de sfeer vond ik daar erg goed. Het geluid vond ik daar overigens ook niks mis mee, maar misschien horen jullie minpunten daarin beter dan ik :roll:

Best wat negatieve reacties verder eigenlijk, verbaast me nogal.... Ik had het idee dat de meeste mensen het aardig naar hun zin hadden. (Wélke zanger heeft het publiek in gerocheld??! Niet gezien of ik was er niet bij, en dat vind ik niet erg, gatver.)
[url=http://www.flowgo.com/index.cfm?action=view&id=1218]
Koffie? Klik hier.[/url]

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » zo dec 18, 2005 11:25 am

Dulce_licores schreef:
Wat dat betreft is sfeer ook wel iets wat mee heeft gespeeld in de hele beleving van het half uur Onslaught - alleen de gave mensen gingen uit hun dak

Voor de rest was er weer teveel altohuppeljeugd want vooraan bleef plakken tijdens Exodus en Hypocrisy. Bleugh.
Ik stond bij Exodus en Hypocrisy achteraan op die verhogingen, dan zie je het wat minder duidelijk - maar de sfeer vond ik daar erg goed. Het geluid vond ik daar overigens ook niks mis mee, maar misschien horen jullie minpunten daarin beter dan ik :roll:

Best wat negatieve reacties verder eigenlijk, verbaast me nogal.... Ik had het idee dat de meeste mensen het aardig naar hun zin hadden. (Wélke zanger heeft het publiek in gerocheld??! Niet gezien of ik was er niet bij, en dat vind ik niet erg, gatver.)
De zanger van Exodus zag ik het meerde malen doen (roggelen dan) weet niet of het ook in het publiek was en een gast van Hypocrisy deed t ook.

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » zo dec 18, 2005 12:10 pm

Before Silence kon me totaal niet boeien.
Wintersun vond ik leuk om te zien, maar kan me niet echt boeien, daarom vond ik 30 minuten wel gnoeg
In-Quest heel even gezien.
Onslaught vond ik heel erg vet.
Leng Tche kon me totaal niet boeien vandaag, m'n hoofd stond er niet naar
Nagflar was saai en ben ik na welgeteld 60 seconde weggegaan
bij Pleurisy had ik hetzelfde gevoel als Leng Tche
Entombed vond ik zeer vet, alleen kon ik nog geen eens rustig headbangen of ik kreeg klappen.
Fear My Thoughts ook snel weggegaan
Exodus vond ik persoonlijk heel gaaf!
Primordial gemist door uitloop Exodus
Bij Hypocrisy was ik moe gestreden.

Ik heb nog wat MF'ers gezien. Ik geloof Orklord, Amnesjan? Dissection? Audiophile, Valkyrien, Rattlehead (ik verstond je gewoon niet), Yowannuzz, en Fetuskiller heb ik geloof ik ook nog zien rondscharrelen.
Ik weet niet of ik nog meer MF'ers ben tegen gekomen.

En nu ben ik beurs en m'n fiets is gestolen :(
Laatst gewijzigd door arnibes op zo dec 18, 2005 12:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Knevelaer
Berichten: 1776
Lid geworden op: wo apr 21, 2004 1:46 pm
Locatie: Sittard

Bericht door Knevelaer » zo dec 18, 2005 12:32 pm

NIBDEM schreef:Primordial was de reden voor mij om te gaan, en die hebben een erg kort (klein half uur) maar geweldig optreden gegeven. Dus voor mij was het een erg geslaagde dag.

Verders vond ik het geluid in de grote zaal wél goed te doen; heb het veel erger meegemaakt in de 013.
Welke nummers speelden ze?
Terug van weg geweest

Gebruikersavatar
Dulce_licores
Berichten: 348
Lid geworden op: za dec 10, 2005 1:06 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Dulce_licores » zo dec 18, 2005 12:34 pm

De zanger van Exodus zag ik het meerde malen doen (roggelen dan) weet niet of het ook in het publiek was en een gast van Hypocrisy deed t ook.
Aha, ja toen stond ik dus helemaal achteraan dus dat heb ik (gelukkig) niet meegekregen.
Wel dat een bandlid van Exodus iets in het publiek gooide, drumstokken of wat was het? Dat vond ik wel geinig.

Naglfar vond ik overigens ook niet zo, toen zijn wij wat gaan eten. En proberen weer op de naam van de eerste band te komen uit de kleine zaal - After Silence, toch? Die vond ik eigenlijk best leuk. Wintersun heb ik ook wat van gezien maar vond ik niet geweldig.

Verder heb ik wel wat gezichten gezien die ik vaag herkende van het fototopic - ik gelóóf dat ik het haar van Mindless Mayo heb gezien.... haha :) En ik heb zeker weten Audiophile gezien, weet ik achteraf. Ik heb de naam bij de foto even op moeten zoeken, namelijk. Dat was allemaal een beetje aan het begin, want daarna heb ik het te druk gehad om echt op gezichten te letten. 8)
[url=http://www.flowgo.com/index.cfm?action=view&id=1218]
Koffie? Klik hier.[/url]

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo dec 18, 2005 12:45 pm

ah, ik heb dus niet gemist als ik het over algemeen lees

vorige twee edities van xmas heb ik me bij vlagen ook al erg verveeld, dus heb geen spijt dat ik thuis ben gebleven

en die exodus-wannabe coverband bleek dus ook niets voor te stellen..hadden ze beter heathen laten komen of sadus

waar wat ik altidj interessanter vind, heeft iemand setlists van de optredens?
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Stagedive
Berichten: 40
Lid geworden op: wo okt 13, 2004 8:10 am
Contacteer:

Bericht door Stagedive » zo dec 18, 2005 12:45 pm

Doe zelden dingen als X-Mass en No Mercy omdat black/death en toestanden me niet zo boeien, toch leuke namiddag/avond gehad.

=> Before Silence: Sja, muzikaal wel ok, maar die zanger heeft gewoonweg een slechte stem en een vreselijk accent. Als ze daar iets aan gaan doen dan kun hun "prog met een randje" nog wel iets worden.
=> Wintersun: Vondik onmiddellijk enorm gaaf. Hou ook al van die plaat en vond het live ook goed overkomen. Cleane vocals kan ie echter ook beter achterwege laten.
=> Pleurisy: Een dik kwartiertje gezien, maar vond het wel dik de moeite. Verrassing.
=> Onslaught: gemist wegens foodbreak.
=> Leng Tch'e: Deze zomer gezien en vond ze toen nog een pak gaver. Nu was het vet, maar toch net niet zo goed als toen.
=> Naglfar: Vond ik toch wel de moeite. Statische podiumpresentatie maar muzikaal wel een sterke band.
=> In-Quest: Tweede keer dat ik ze zie, tweede keer dat ze me niet kunnen boeien.
=> Entombed: Best verrassend...hun "death"-nummers ben ik niet zo voor; hun "death'n'roll"-nummers zijn super!
=> Fear My Thoughts: Wat vreemde band om hier te zien, metalcore hoort toch niet echt op een x-mass tour dachtik; njaa, wel tevreden want ik vind hun Hell Sweet Hell een enorm sterke plaat en ook live weten ze het wat mij betreft zeker waar te maken.
=> Exodus: Gadver, de reden waarom ik kwam en ik moet zeggen dat dit toch nog steeds Exodus is ondanks die hopen bezettingswisselingen. Wel een setlist met héél weinig oudjes, die balans was er enkele jaren terug op Wâldrock nog enigszins, nu is die helemaal weg. En waarom dat klote gitaarduel, speel nog twee andere nummers in plaats!
=> Primordial: gemist wegens uitloop Exodus
=> Hypocrisy: Sja, in hun genre mag het een topper zijn, bij mij gaat het er niet in...

Al bij al dus een paar goeie bands gezien, denk dat ik met een volgende X-mass of No Mercy gerust nog'ns buiten zal komen...

Stagedive
Berichten: 40
Lid geworden op: wo okt 13, 2004 8:10 am
Contacteer:

Bericht door Stagedive » zo dec 18, 2005 12:51 pm

Kristof schreef:ah, ik heb dus niet gemist als ik het over algemeen lees

vorige twee edities van xmas heb ik me bij vlagen ook al erg verveeld, dus heb geen spijt dat ik thuis ben gebleven

en die exodus-wannabe coverband bleek dus ook niets voor te stellen..hadden ze beter heathen laten komen of sadus

waar wat ik altidj interessanter vind, heeft iemand setlists van de optredens?
Heb hier en daar wat flarden van setlists:

Wintersun

=> Beyond The Dark Sun
=> Battle Against Time
=> Sleeping Stars
=> Death And The Healing
=> Winter Madness

Pleurisy

=> Mission Transformed
=> No Tears For Mankind
=> Drie nieuwe nummers als ik me niet vergis

Naglfar

=> Spoken Words Of Venom
=> Emerging From Her Weepings

Fear My Thoughts

=> My Delight
=> Hell Sweet Hell
=> Sadist Hour

Exodus

=> Deathamphetamine
=> Blacklist
=> (oudje vanop Bonded In Blood)
=> I Am Abomination
=> Scar Spangled Banner
=> 44 Magnum Opus
=> Shovel Headed Kill Machine
=> War Is My Shepard

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » zo dec 18, 2005 1:06 pm

Die setlist van Exodus doet eigenlijk gewoon pijn
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » zo dec 18, 2005 1:10 pm

Klopt. En Kristof, leer lezen haha. Onslaught is wel degelijk erg gaaf om te zien en het is jammer dat je die mist, maar goed. Ik sprak ze na afloop nog even en die komen zeker terug eerste helft van komend jaar! Zeker even gaan dan, sommige nieuwe nummers klonken zeker goed en de oude kwamen ook erg strak uit de verf....

En ja, die setlist van Exodus was idd om te huilen. Nog erger is het als je wel al die nieuwe nummers weet van de setlist, maar je niet kan herinneren dat ze Bonded by bloood en A lesson in violence wel speelden...

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » zo dec 18, 2005 1:14 pm

Ik heb zo'n 3 nummers gezien van Onslaught en moet zeggen dat dat idd erg gaaf was. Als het niet had overlapt met Leng Tch'e was ik echt wel blijven kijken, maar ik vind Leng Tch'e gewoon stukken gaver.
Zit nog onder de blauwe plekken van de pit aldaar.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Stagedive
Berichten: 40
Lid geworden op: wo okt 13, 2004 8:10 am
Contacteer:

Bericht door Stagedive » zo dec 18, 2005 1:15 pm

Rattlehead schreef:Klopt. En Kristof, leer lezen haha. Onslaught is wel degelijk erg gaaf om te zien en het is jammer dat je die mist, maar goed. Ik sprak ze na afloop nog even en die komen zeker terug eerste helft van komend jaar! Zeker even gaan dan, sommige nieuwe nummers klonken zeker goed en de oude kwamen ook erg strak uit de verf....

En ja, die setlist van Exodus was idd om te huilen. Nog erger is het als je wel al die nieuwe nummers weet van de setlist, maar je niet kan herinneren dat ze Bonded by bloood en A lesson in violence wel speelden...
Sja, als je hier en daar wat mist...

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » zo dec 18, 2005 1:16 pm

yowannuzz schreef:Ik heb zo'n 3 nummers gezien van Onslaught en moet zeggen dat dat idd erg gaaf was. Als het niet had overlapt met Leng Tch'e was ik echt wel blijven kijken, maar ik vind Leng Tch'e gewoon stukken gaver.
Zit nog onder de blauwe plekken van de pit aldaar.
Dan ben ik dus op het verkeerde moment naar Leng Tch'e gegaan.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo dec 18, 2005 1:18 pm

Rattlehead schreef:Klopt. En Kristof, leer lezen haha. Onslaught is wel degelijk erg gaaf om te zien en het is jammer dat je die mist, maar goed. Ik sprak ze na afloop nog even en die komen zeker terug eerste helft van komend jaar! Zeker even gaan dan, sommige nieuwe nummers klonken zeker goed en de oude kwamen ook erg strak uit de verf....

En ja, die setlist van Exodus was idd om te huilen. Nog erger is het als je wel al die nieuwe nummers weet van de setlist, maar je niet kan herinneren dat ze Bonded by bloood en A lesson in violence wel speelden...
aan een half uur onslaught voor een publiek dat er niet veel om geeft, mis je toch eigenljik weinig? tegen dat de band een beetje in het optreden zit, is het over

ik wacht gewoon tot ze anderhalf uur spelen in een klein zaaltje voor 100 man, dat vind ik veel leuker
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » zo dec 18, 2005 1:18 pm

@ Arnibes ; Ik vond het vanaf de eerste noten retegaaf, maar het kan natuurlijk zijn dat het gewoon niet jouw ding is.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » zo dec 18, 2005 1:19 pm

Komt Onslaught nog touren met Razor en Heathen of is dat een bericht uit de fabeltjeskrant ?
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » zo dec 18, 2005 1:19 pm

Hmm daar heb je wel een punt, ik wou ze gewoon per se zien dus ben er voor gegaan. Best kans dat ze overigns een erg gaaf package bij elkaar gaan krijgen, voor die Europese tour van Onslaught.....als de geruchten doorgang vinden.... :shock:

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » zo dec 18, 2005 1:19 pm

Kristof schreef:[..]


aan een half uur onslaught voor een publiek dat er niet veel om geeft, mis je toch eigenljik weinig? tegen dat de band een beetje in het optreden zit, is het over

ik wacht gewoon tot ze anderhalf uur spelen in een klein zaaltje voor 100 man, dat vind ik veel leuker
Mee eens ja.

En Grimmet meenemen op zang, hehehe.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » zo dec 18, 2005 1:21 pm

Kristof schreef:[..]


aan een half uur onslaught voor een publiek dat er niet veel om geeft, mis je toch eigenljik weinig? tegen dat de band een beetje in het optreden zit, is het over

ik wacht gewoon tot ze anderhalf uur spelen in een klein zaaltje voor 100 man, dat vind ik veel leuker
De band zat vanaf het begin af aan in het optreden, vond het een sterk half uur. Kort maar krachtig zullen we maar zeggen.. ;)
En het publiek was redelijk enthousiast hoor, tenminste vooraan zag ik aardig wat mensen headbangen.

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » zo dec 18, 2005 1:21 pm

The Horseman schreef:Komt Onslaught nog touren met Razor en Heathen of is dat een bericht uit de fabeltjeskrant ?

Waar heb je dat gehoord dan??! :shock:

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » zo dec 18, 2005 1:21 pm

The Horseman schreef:Komt Onslaught nog touren met Razor en Heathen of is dat een bericht uit de fabeltjeskrant ?
Er wordt aan gewerkt.....te mooi om waar te zijn, dat package, maar toch. VOorlopig concentreert Onslaught zich echter compleet op het schrijven vna nieuw materiaal, dus nieuws omtrent de nieuwe tour verwacht ik niet voor laten we zeggen, midden januari ofzo.

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » zo dec 18, 2005 1:22 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Mee eens ja.

En Grimmet meenemen op zang, hehehe.
Jij hebt betreffende Onslaught, (nog) niet begrepen. :lol:

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » zo dec 18, 2005 1:22 pm

Hellfire's Dominion schreef:[..]



Waar heb je dat gehoord dan??! :shock:
Stond een tijd geleden in het almachtige Thrashmetal topic
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » zo dec 18, 2005 1:31 pm

tsja toch besloten om te gaan,

er waren goede en slechte punten.

wintersun: kende die hele band niet maar vond t erg leuk, klonk alleen heel erg als ensiferum, maar ensiferum is gaaf, dus :P
onslaught: gaaf :D
entombed: kende deze band ook niet, maar viel me absoluut niet tegen, misschien maar eens wat van aanschaffen
naglfar: niet mijn ding
exodus: ze vielen me tegen, de zanger begon al met t verneuken van bonded bij blood. bij war is my sheppard had ik maar besloten om toch los te gaan, was alleen t laatste nummer. en zo'n zin had ik ook niet om te moshen was erg moe
hypocrisy: nee ik vbind dit toch totaal geen band voor als headliner, niet dat ik t niet leuk vond. ik vond t erg mooi heb echt staan genieten.

veel bekenden gezine :D erg tof. maar qua sfeer tsja viel t me tegen

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » zo dec 18, 2005 1:37 pm

The Horseman schreef:[..]


Stond een tijd geleden in het almachtige Thrashmetal topic
Ow, daar heb ik dan over heen gelezen.
Zal wel erg mooi zijn, misschien wel te mooi maar hoop dat het doorgaat.

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo dec 18, 2005 1:47 pm

Saxon 747 schreef:Mee eens ja.

En Grimmet meenemen op zang, hehehe.
Keeler is een hele rits gaver dan Grimmet, vind ik persoonlijk. Maar inderdaad, ben benieuwd wat ze weten te regelen qua package voor die tour. Als het maar een goeie pot ouwe thrash is, dan ben ik tevreden.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » zo dec 18, 2005 2:01 pm

Cathalised schreef:[..]

Keeler is een hele rits gaver dan Grimmet, vind ik persoonlijk. Maar inderdaad, ben benieuwd wat ze weten te regelen qua package voor die tour. Als het maar een goeie pot ouwe thrash is, dan ben ik tevreden.
Hehehehe, valt te hopen ja! Niet dat ze zo'n 'neothrash' bandje als The Haunted er bij gooien. Bah.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo dec 18, 2005 2:04 pm

Saxon 747 schreef:Hehehehe, valt te hopen ja! Niet dat ze zo'n 'neothrash' bandje als The Haunted er bij gooien. Bah.
Hahaha als dat gebeurd wordt ze dat nooit vergeven heb ik het idee :lol:
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Thijs
Berichten: 1108
Lid geworden op: za aug 13, 2005 10:02 am
Locatie: Wouw
Contacteer:

Bericht door Thijs » zo dec 18, 2005 2:09 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Hehehehe, valt te hopen ja! Niet dat ze zo'n 'neothrash' bandje als The Haunted er bij gooien. Bah.
Asjeblieft zeg, in april dit jaar in de Effenaar gezien, dat was geen thrash meer te noemen.
[url]http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=15615&highlight=[/url]
[b]Rider Lord Belial[/b]
....
- Shitload of beer
- One (1) stairway
- Two (2) Ski's
.....

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » zo dec 18, 2005 2:13 pm

Ik vond Hoypocrisy echt een belabberd geluid heben. We zijn dan ook eerder vertrokken daarvan.

Voor de rest een dag met korte sets... Exodus gaaf, Entombed gaaf. Lebg Tch'e grappig, Pleurisy is wel gaaf uiteindelijk... Onslaught ook gaaf. Alles gaaf.
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gesloten