Blind Guardian
- Eru Iluvatar
Dat is klote, ik mis zelf trouwens Lost In The Twilight Hall en Journey Through The Dark op de Imaginations through the lookin glass DVD (hoofdoptreden). Dat zijn nou wel echte krakers die beslist in de setlist van een optreden voor een speciale DVD opname moeten staan als je het mij vraagt.
Traveler In Time had daar ook nog wel tussen mogen staan en The Bard's Song mogen ze ook weleens vervolgen met The Hobbit, dat is zo'n ondergewaardeerd nummer als je het mij vraagt.
Traveler In Time had daar ook nog wel tussen mogen staan en The Bard's Song mogen ze ook weleens vervolgen met The Hobbit, dat is zo'n ondergewaardeerd nummer als je het mij vraagt.
- Sandr
- Contacteer:
als je bedenkt dat ze die nummers allemaal wel gespeeld hebben (alhoewel, ik weet niet of ze Traveller in Time gespeeld hebben) 
ik denk dat ze heel veel fans erg blij hadden gemaakt door de optredens van beide dagen integraal op dvd te zetten (en men had er ook wel een tientje extra voor over gehad)

ik denk dat ze heel veel fans erg blij hadden gemaakt door de optredens van beide dagen integraal op dvd te zetten (en men had er ook wel een tientje extra voor over gehad)
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
013! Wordt genieten!
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Dragonforce
- Eru Iluvatar
WHAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Blind Guardian op 5 mei 2005 in Rijssen! Een optreden van m'n favoriete band op fietsafstand! Een droom die uit komt. Daar moet ik naar toe! (Joh)
(Anders zou ik in Zwolle naar het Bevrijdingsfestival gaan op 5 mei, maar gezien dat vorig jaar geen flikker aan was, lijkt me de keus héél snel gemaakt!)
(Anders zou ik in Zwolle naar het Bevrijdingsfestival gaan op 5 mei, maar gezien dat vorig jaar geen flikker aan was, lijkt me de keus héél snel gemaakt!)
- Slechtteboekstaande
- goddethroned
he,ik ga met je mee.laat dat bevrijdingsfestival maar een keer zitten.op naar blind guardian!Eru Iluvatar schreef:WHAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Blind Guardian op 5 mei 2005 in Rijssen! Een optreden van m'n favoriete band op fietsafstand! Een droom die uit komt. Daar moet ik naar toe! (Joh)
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]
Waar ligt Rijssen? Anders ga ik wel 2 keer.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- goddethroned
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik zou dan eerder Blind Guardian zeggen, maar het oudere werk van Iced Earth komt daar dicht bij in de buurtSlechtteboekstaande schreef:ik heb ff een vraag
ik ken blind guardian totaal niet
ik ken echter wel demons & wizards
welke van die 2 is beter?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
bruce dickinson tijdens chemcial wedding tour, destruction en candlemass, satyricon en khold, gamma ray en primal fear..al deze bands hebben de biebob nog niet kunnen uitverkopen, heheDaeminion schreef:Is de Biebob niet te klein voor een band als Blind Guardian?
maar blind guardian zal wel uitverkopen, maar als in het hof ter loo zou zijn, de zaal zou maar voor de helft vol zitten
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Huh, wat is er mis met het Podium?Bob schreef:[..]
Waarschijnlijk bevalt dat beter dan mijn eerste ervaring met 't Podium in Hardenberg.
Trouwens, Bon Jovi is op hemelvaartsdag, dus kan ik gelukkig wel naar Rijssen

[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- Rebellion666
Ik heb BG járen geleden in Dynamoclub in Eindhoven gezien (ik meen de tour n.a.v. 'Imaginations From The Other Side'. Als er toen 80 man binnen zaten was het veel. Ik betwijfel of de band in populariteit enorm is gestegen. Ikzelf heb daar een hard hoofd in eigenlijk. Ik gok dat ze hier (Belgie & Nederland) nog steeds moeite zullen hebben zalen uit te verkopen.Kristof schreef:[..]
bruce dickinson tijdens chemcial wedding tour, destruction en candlemass, satyricon en khold, gamma ray en primal fear..al deze bands hebben de biebob nog niet kunnen uitverkopen, hehe
maar blind guardian zal wel uitverkopen, maar als in het hof ter loo zou zijn, de zaal zou maar voor de helft vol zitten
'In the land of the pigs, the butcher is king.'
in 2002 zat de Biebob stampvol (400+ man), Lucky in Rijssen ook (geen idee hoeveel man daarin past).Rebellion666 schreef:[..]
Ik heb BG járen geleden in Dynamoclub in Eindhoven gezien (ik meen de tour n.a.v. 'Imaginations From The Other Side'. Als er toen 80 man binnen zaten was het veel. Ik betwijfel of de band in populariteit enorm is gestegen. Ikzelf heb daar een hard hoofd in eigenlijk. Ik gok dat ze hier (Belgie & Nederland) nog steeds moeite zullen hebben zalen uit te verkopen.
- Rebellion666
Okee, dan zat ik mis. Heb ze daarna ook niet meer gezien in een zaal. Al blijf ik de band zwaar overschat vinden. Maar dat is natuurlijk kwestie van smaak.Tokus schreef:[..]
in 2002 zat de Biebob stampvol (400+ man), Lucky in Rijssen ook (geen idee hoeveel man daarin past).

- Rebellion666
Valt wel wat voor te zeggen al vind ik beide zalen wel wat hebben. Noorderligt was natuurlijk helemaal het einde. De intimiteit die dat gebouw uitademde was geweldig. Het trapgewijssysteem in de zaal van 013 is ook van het Noorderligt (van oudsher een bioscoop) afgekeken. Helaas zal 013 Noorderligt nooit overtreffen.Bob schreef:[..]
Als je 013 gewend bent een heleboel. Rare zaalindeling, klein, benauwd. In 013 heb je echt overal goed zicht, mits je groter bent dan 1.20
In de nieuwe Aardschok las ik eventjes de te verwachten releases van de komende tijd. En daar stond waarempel de nieuwe van Blind Guardian ook tussen, compleet met titel. En die is...
A Twist In The Myth
A Twist In The Myth
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- Sandr
- Contacteer:
de drummer is eerder dit jaar wel opgestapt, maar voor de rest is het idd gelulErrorist schreef:Ik had ergens gehoord dat Blind Guardian uit elkaar was.. zal wel gelul zijn als ze een nieuw album gaan bouwen...
- Dragonforce
mja, And Then There Was Silence heette eerst ook Misty Tales & Poems Lost. Kortom, het is nog goed mogelijk dat het verandert.Rene schreef:In de nieuwe Aardschok las ik eventjes de te verwachten releases van de komende tijd. En daar stond waarempel de nieuwe van Blind Guardian ook tussen, compleet met titel. En die is...
A Twist In The Myth
- Eru Iluvatar
- SonOfTheDamned
- Eru Iluvatar
- Eru Iluvatar
Op Wikipedia, een in mijn ogen niet echt betrouwbare sit, las ik dat de single 'And Then There Was Silence' in de single-lijsten van Spanje en Canada op de 1e (!) en 7e plaats stonden.
Als dat waar is, bevestigd het maar weer eens dat Blind Guardian terecht één van de grootste metalbands van deze tijden is. Je kon hun populairiteit in hun eigen land bijvoorbeeld afleiden vanwege het feit dat de 'Imaginations Through The Looking Glass' in maar liefst 10 grote bioscopen door heel Duitsland heen werd vertoond.
Als dat waar is, bevestigd het maar weer eens dat Blind Guardian terecht één van de grootste metalbands van deze tijden is. Je kon hun populairiteit in hun eigen land bijvoorbeeld afleiden vanwege het feit dat de 'Imaginations Through The Looking Glass' in maar liefst 10 grote bioscopen door heel Duitsland heen werd vertoond.
- Eru Iluvatar
In Duitsland stond ie ook ergens in de top 5, volgens mij zelfs nr 2.Bob schreef:In Griekenland stond het album "A Night At The Opera" zelfs op 1. En wat betreft die bioscopen: ik denk dat Virgin daar ook wel een hand in heeft gehad.
En in Nederland?

- Sandr
- Contacteer:
Nightfall in Middle-Earth heeft in Duitsland zelfs op nummer 1 gestaanRene schreef:[..]
In Duitsland stond ie ook ergens in de top 5, volgens mij zelfs nr 2.
En in Nederland?
en Nederlanders hebben gewoon geen smaak

Sandr schreef:[..]
Nightfall in Middle-Earth heeft in Duitsland zelfs op nummer 1 gestaan
en Nederlanders hebben gewoon geen smaak
Lijkt me idd sterk dat er in Nederland ooit nog een metalband op 1 komt te staan, en dan heb ik niet over bands als Rammstein, hehe. Maar heel misschien maakt Tool nog een kansje met hun nieuwe album.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
- arnibes
- Contacteer:
Ik denk het niet.Amibor schreef:[..]
Lijkt me idd sterk dat er in Nederland ooit nog een metalband op 1 komt te staan, en dan heb ik niet over bands als Rammstein, hehe. Maar heel misschien maakt Tool nog een kansje met hun nieuwe album.
toch is Iced Earth - Glorious Burden vorig jaar in de top 10 geeindigd. Wat me toen heel erg verbaasde