17 december 2005: Heidevolk + Elexorien + Thronar in Ede
Uitermate gave avond weer! We kwamen wat later aan door een gemiste trein en een gemiste bus en wat zoekwerk naar de zaal. (Nog bedankt aan de fietsende kerel die ons de weg wees.) Eenmaal binnen begon de gaafheid direct, aangezien ik Elexoriën flink vooruit gegaan vind sinds de vorige keer dat ik ze za, pakweg een half jaar terug. De band stond zelfverzekerd op het podium en had er duidelijk zin in. Met name de zangeres, die erbij stond van "Jullie vinden me allemaal prachtig, maar jullie krijgen me lekker toch niet!" stond levendig op het podium. En (zangert zei het al) die drummer is echt goed, erg van zijn spel genoten.
Thronar beviel me ook weer goed, fijn ook om te horen dat er een nieuw album aan zit te komen, maar daar had best al een nummertje van gespeeld mogen worden, want de setlist is in alle drie de keren dat ik ze gezien heb vrijwel hetzelfde geweest.
En toen Heidevolk, was al weer veel te lang geleden, foei wat was het weer gaaf! De nieuwe nummers bevielen me ook zeer goed, (Jammer alleen dat we die dus niet konden meezingen) evenals de cover van Normaal.
Volgende keer alleen dat brandbare dingen even testen jongens, want dat liep niet helemaal gesmeerd. Ook de violiste was erg leuk, leuke variatie terwijl het niet de overhand neemt. Schot in de roos in mijn ogen.
Verder nog wat bekenden gesproken, dorstige jongedames achter me van een slok bier voorzien (Weer een goede daad gedaan), Sicness gezien (Die nog even heeft gepraat met de kerel waar ik mee was over het rommelige geluid van Thronar)en over het algemeen goed geamuseerd en lekker bier gedronken.
Volgende keer weer.
Thronar beviel me ook weer goed, fijn ook om te horen dat er een nieuw album aan zit te komen, maar daar had best al een nummertje van gespeeld mogen worden, want de setlist is in alle drie de keren dat ik ze gezien heb vrijwel hetzelfde geweest.
En toen Heidevolk, was al weer veel te lang geleden, foei wat was het weer gaaf! De nieuwe nummers bevielen me ook zeer goed, (Jammer alleen dat we die dus niet konden meezingen) evenals de cover van Normaal.
Volgende keer alleen dat brandbare dingen even testen jongens, want dat liep niet helemaal gesmeerd. Ook de violiste was erg leuk, leuke variatie terwijl het niet de overhand neemt. Schot in de roos in mijn ogen.
Verder nog wat bekenden gesproken, dorstige jongedames achter me van een slok bier voorzien (Weer een goede daad gedaan), Sicness gezien (Die nog even heeft gepraat met de kerel waar ik mee was over het rommelige geluid van Thronar)en over het algemeen goed geamuseerd en lekker bier gedronken.
Volgende keer weer.
Laatst gewijzigd door IROn op di dec 20, 2005 8:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
-
En je zegt geen eens even hoi ? naja zegIROn schreef:
Volgende keer weer.

[img]http://www.icedtears.com/musica/logos/97.gif[/img]
!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!
!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!
-
- Contacteer:
Je wil dan ook niet weten hoe ik me nu voelHeidewolf schreef:Hehe, en exlorien stond vandaag weer, enigzins, fris op het podium bij de midwintefair. En daar zette ze ook een goed optreden neer. Ze hadden het meeste publiek van de dag.

Het was een geweldig weekend! Zaterdag met Thronar en Heidevolk was grandioos! Toffe bands, heerschende lui, gaaf publiek! Sicness gezien:
Sicness: "ben jij van metalfan?"
Lainedil: "ja, jij bent sicness. jij bent de neger"
en de mede was heerlijk (Maar veel te snel op, en Splintervuist mocht helaas niet in de vreugde delen, ivm chauffeurdienst)
\m/
"For without thee my love, I shall waste away"
"...end existence - withering leaf..."
www.elexorien.com
[img]http://img234.imageshack.us/img234/5739/bannertest21zx.jpg[/img]
"...end existence - withering leaf..."
www.elexorien.com
[img]http://img234.imageshack.us/img234/5739/bannertest21zx.jpg[/img]
- Pantalaimon
Zelf mede makenkimmey schreef:ik heb ook nog de duitste honingwijn geproeft maar best lekker spul eigenlijk!
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"
-
- havenblaster