Marduk
-
-
-
-
-
- Contacteer:
-
- Blood&Ashes
-
- Blood&Ashes
-
- Blood&Ashes
-
- Contacteer:
- Blood&Ashes
-
- Geheim_502
Heb je gelijk in. Maar ik denk ook dat het met je persoonlijke gevoel te maken heeft. Platen als Heaven Shall Burn, Nightwing en dergelijke hebben gewoon een erg grote indruk op me gemaakt destijds en dus is het vrij logisch dat je dat zelfde gevoel bij het nieuwe materiaal minder hebt.Geheim_502 schreef:Tot Panzer Division Marduk maakte Marduk echt kwaliteits albums. Daarna is het allemaal wat minder geworden.
Ik vind alleen "La Grande Danse Macabre" echt een zwak album. "World Funeral" vind ik zwaar ok en "Plague Angel" rost er ook lekker op los. Ik ben er trouwens niet zo enthousiast over als de meeste mensen hier. Ik vind 'm wat dat betreft een tikkeltje overgewaardeerd.
Een dezer dagen ook maar de nieuwe live schijf aanschaffen... Wat dat betreft heb ik toch nog altijd de ziekelijke obsessie om alles wat Marduk uitbrengt toch te kopen. Haha.
-
-
- Contacteer:
Ja, ik. Ik luister hem nu voor het eerst. En hij is goed. Sowieso de tracklist al. Prima selectie. Verder is het livegeluid prima. Niks opgepoetst en toch stampend en helder. Mortuus weet trouwens met zijn gevarieerde stemgeluid nummers zoals Panzer Division Marduk een stuk boeiender te maken.sanguis schreef:Is hier al iemand die de nieuwe live-schijf van Murduk al aan een luisterbeurt heeft onderworpen, en zoja hoe is ie??
ik ga hem binnenkort ook eens een luisterbeurt gunnen. De meeste nummers heb ik al, maar het is toch anders met mortuus op zang.StraightHate schreef:[..]
Ja, ik. Ik luister hem nu voor het eerst. En hij is goed. Sowieso de tracklist al. Prima selectie. Verder is het livegeluid prima. Niks opgepoetst en toch stampend en helder. Mortuus weet trouwens met zijn gevarieerde stemgeluid nummers zoals Panzer Division Marduk een stuk boeiender te maken.
- Blood&Ashes
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Zolang een live album een concert sfeer meer of minder weet over te brengen vind ik dat er zeker een toevoegende waarde is. Als het gaat om albums die zo opgepoetst zijn dat het live gevoel helemaal verloren gaat ben ik het wel met je eens.Blood&Ashes schreef:[..]
Ik vind die live albums nooit wat toevoegen. Maar 't is goed om te weten dat Mortuus het er live ook goed van af brengt.
לֹא אעבוד
goeie review.AmnesJAn schreef:Dit vind ik van de nieuwe live-cd:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=2382
- Geheim_502
Jammer alleen dat het bij Marduk live minder sfeer is. Hoe goed Mortuus ook kan zingen. Legion bracht wel sfeer en ambiance tijdens een Marduk Concert.AmnesJAn schreef:[..]
Zolang een live album een concert sfeer meer of minder weet over te brengen vind ik dat er zeker een toevoegende waarde is. Als het gaat om albums die zo opgepoetst zijn dat het live gevoel helemaal verloren gaat ben ik het wel met je eens.
FACTA NON VERBA
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Legion en Mortuus kun je wat dat betreft niet met mekaar vergelijken vind ik. Legion bracht zeker sfeer teweeg, maar er werd nog net geen polonaise ingezet.Geheim_502 schreef:[..]
Jammer alleen dat het bij Marduk live minder sfeer is. Hoe goed Mortuus ook kan zingen. Legion bracht wel sfeer en ambiance tijdens een Marduk Concert.
De sfeer die Mortuus teweegbrengt is veel killer, afstandelijker en doodser, iets dat de band veel goed doet en waardoor de band ook een stuk serieuzer overkomt.
Tuurlijk had Legions performance zijn charme, maar ik zie dat het met Mortuus veel beter is.
לֹא אעבוד
Ik vind Mortuus live een veel betere sfeer creeren dan legion, maar Legion vond ik live veel beter met het publiek omgaan (contact zoeken en proberen op te zwepen en dergelijke, wat ik nu wel een beetje mis).
Maar goed, ik vind dat ze met Mortuus een geweldige zanger in huis hebben gehaald en wat AmnesJAn al zei, ze zijn niet met elkaar te vergelijken.
Maar goed, ik vind dat ze met Mortuus een geweldige zanger in huis hebben gehaald en wat AmnesJAn al zei, ze zijn niet met elkaar te vergelijken.
- Geheim_502
- Sandr
- Contacteer:
ik ben nu Heaven shall burn.. aan het luisteren, en wel een nieuw uitgebrachte versie, weet iemand hier waar de bonusnummers vanaf komen? of zijn die nooit eerder uitgebracht? de meeste zijn trouwens demoversies van reguliere albumtracks
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
Bij de mediamarkt hier in Zwolle ligt nu een stapel World Funeral boxen. Is een dik kartonnen boxje met de cd World Funeral erin, de Hearse singel cd en nog wat extra dingen. Is dat een re-release ofzo? Nog nooit van gehoord verder namelijk.
edit:
o algevonden. Opnieuw uitgebracht en gelimiteerd tot 3000 dus. Nou ja, het is toch geen bisjter interesant album dus.
- "World Funeral" CD
- "Hearse" CD-single
- "Live Party San Festival, Germany 2003" DVD
- Collectors Photo
edit:
o algevonden. Opnieuw uitgebracht en gelimiteerd tot 3000 dus. Nou ja, het is toch geen bisjter interesant album dus.
- "World Funeral" CD
- "Hearse" CD-single
- "Live Party San Festival, Germany 2003" DVD
- Collectors Photo
www.last.fm/user/robenroll
Review van de nieuwe dvd:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3122
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3122
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=61725
It's Official: Drummer EMIL DRAGUTINOVIC To Leave MARDUK - Nov. 7, 2006
As BLABBERMOUTH.NET first reported yesterday, Swedish black metallers MARDUK have now confirmed that their upcoming studio album will be the band's final effort to feature drummer Emil Dragutinovic. A source close to Emil told BLABBERMOUTH.NET that the drummer officially quit the group on November 1 but has agreed to perform on the new CD as a session musician (but only "if he gets paid upfront").
MARDUK will enter Endarker studio in December 2006/January 2007 to begin recording the new CD for an April 2007 release. A "massive" tour will follow.
Dragutinovic is currently working with former MARDUK vocalist Legion (a.k.a. Erik Hagsted) and ex-MARDUK bassist B.War (a.k.a. Roger "Bogge" Svensson) on their ELIZIUM project (formerly REBELANGELS).
ELIZIUM is:
Legion (a.k.a. Erik Hagsted) - Vocals
B.War (a.k.a. Roger "Bogge" Svensson) - Bass
Marcus Lundberg - Rhythm Gutar
Jonas Mattson – Lead Guitar
Emil Dragutinovic (MARDUK, THE LEGION) – Drums
MARDUK recently uploaded a trailer for its new DVD, entitled "Blood Puke Salvation", at this location (8 MB). Released on September 25, the DVD contains over 90 minutes of live material filmed in Tilburg, Holland and Antwerpen, Belgium during December 2004. Also included are promotional videos for "Throne Of Rats", "Steel Inferno" and "The Hangman Of Prague", plus a photo gallery, behind-the-scenes footage, interviews and a section entitled "Deathmarch" with exclusive hand-filmed live material from over 20 cities from the "Deathmarch" tour.
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
- XnegativeX
- Contacteer:
-
- Contacteer:
erwin van de beek schreef:Legion sucks! Blij figuur
Mortuus rules..zo hoort het..duister
Totale onzin. Met Legion ging het op den duur niet meer, maar met hem erbij zijn toch de betere Mardukalbums uitgekomen: Heaven Shall Burn, Nightwing. Weinig blijdschap te bekennen daar. Om over de optredens in 1996/'97 maar te zwijgen.
Kop dicht, Thorko
-
- Contacteer:
Dus jij vindt dat totale onzin..goed..mag je vinden, draai ook al wat jaren mee in de scene, maar ik vindt ( ik dus ) Mortuus veel en veel beter dan Legion, met zijn handjes op zijn knieen en rondjes draaien met zijn hoofd.
Maar goed, smaken verschillen.
Grt, Erwin
en ik heb het ook niet over de albums he..die zijn steengoed
Maar goed, smaken verschillen.
Grt, Erwin
en ik heb het ook niet over de albums he..die zijn steengoed
"take out" Islamic holy sites if Muslim fundamentalist terrorists attacked the country with nuclear weapons.
http://www.darkpixels.nl/
http://www.myspace.com/infernalvisuals
http://www.darkpixels.nl/
http://www.myspace.com/infernalvisuals