Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
-
Khronos
Bericht
door Khronos » ma dec 19, 2005 4:52 pm
Lol , meningen verschillen
jammer dat ze geen nummers meer maken zoals " Aerials" en " Chop Chuey"
-
kimmey
-
Contacteer:
Bericht
door kimmey » di dec 20, 2005 12:46 pm
Ik heb het nieuwe album wel op mijn pc staan maar vond Toxicity toch beter
[url=http://www.last.fm/user/kimmey12/?chartstyle=Awesome35][img]http://imagegen.last.fm/Awesome35/recenttracks/5/kimmey12.gif[/img][/url]
-
Flip
Bericht
door Flip » di dec 20, 2005 3:15 pm
Ik weet het niet, ik heb beide albums. Ik neig naar toxicity omdat ik die al wat langer ken/ leuk vind om te beluisteren.
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x2/redgothic.jpeg[/img]
-
Emmaneul
-
Contacteer:
Bericht
door Emmaneul » di dec 20, 2005 3:46 pm
mijn top zoveel
1 s/t
2 Mezmerize
3 Toxicity
4 Hypnotize
5 Steal This Album
de laatste 3 kunnen per humeur een andere volgorde krijgen.
[img]http://imagegen.last.fm/3blackrows/recenttracks/Emmaneul.gif[/img]
-
Overkill
-
Contacteer:
Bericht
door Overkill » vr dec 23, 2005 9:19 pm
Het is een van m`n favo bands omdat het mijn aanraking met (nu) metal is. Ik vind wel dat ze zwaar achteruit gaan en dat Daron z`n kankerbek moet houden omdat Serj nu meer op de achtergrond staat en dat dus gewoon onterecht is.
Ik vind de 1ste 3 albums ongeveer even goed Mezmerize en Hypnotize zijn gewoon minder. Waarvan Mezmerize overigens nog de beste v/d 2 is.
[url=http://www.sloganizer.net/en/][img]http://www.sloganizer.net/en/style2,Overkill.png[/img][/url]
-
Gaia
-
Contacteer:
Bericht
door Gaia » vr dec 23, 2005 9:51 pm
ik vind de Mezmerize en Hypnotize juist veel lekkerder klinken dan die eerste albums, dat die gitarist (jezus dat je die namen weet) zijn kop moet houden is wel zo, maar aan de andere kant heeft dat stemmetje erbij toch ook wel wat.
-
Overkill
-
Contacteer:
Bericht
door Overkill » vr dec 23, 2005 9:55 pm
Ik zei toch dat het een van m`n favo bands was? Meestal als ik bands wel tof vindt doe ik ook een beetje onderzoek enzo. Ik vind dat Mezmerize een heleboel gave nummers heeft maar ik vind Serj gewoon een veel betere zanger. Bij sommige nummers heeft het inderdaad wel wat. Zo vind ik bij het nummer Holy Mountains dat LIAR! KILLER! DEMON! Met dat gekrijs van Daron op de achtergrond wel vet klinken. Maar ik vind het dom dat als je een losse zanger hebt en een gitarist die backing vocals doet dat je de losse zanger op de achtergrond zet, zal hij leuk vinden.
[url=http://www.sloganizer.net/en/][img]http://www.sloganizer.net/en/style2,Overkill.png[/img][/url]
-
Emmaneul
-
Contacteer:
Bericht
door Emmaneul » vr dec 23, 2005 10:46 pm
Serj meer op de achtergrond? Ik vind van niet.
Niemand doet achtergrondzang. Serj en Damon zingen nu allebei op de voorgrond. En die 2-stemmige zang voegt leuke harmonieën aan de muziek toe.
Het is wel zo dat Daron nu af en toe alleen zingt, maar Serj zingt nog altijd vaker.
[img]http://imagegen.last.fm/3blackrows/recenttracks/Emmaneul.gif[/img]
-
cataclysm child
Bericht
door cataclysm child » za dec 24, 2005 2:07 am
heb me net Toxicity gekocht, fijn plaatje
Faustian Spirit of the Earth
-
Iron Maiden
Bericht
door Iron Maiden » wo okt 03, 2007 7:56 pm
Ik hoorde gister een nummer van Serj Tankian en ik moet zeggen dat het lekker klinkt. Het is gewoon een typisch System of a Down nummer, zal de hele cd eens even gaan checken...
-
paradigm shift
Bericht
door paradigm shift » wo okt 03, 2007 9:12 pm
Ja, ik ben ook wel benieuwd naar dat album. Ik blijf het een geweldige band vinden, System of a Down. Ontzettend knap hoe zulke verknipte van de hak op de takmuziek zo toegankelijk weet te zijn.
οu φροντiς
-
cataclysm child
Bericht
door cataclysm child » do okt 04, 2007 1:44 am
Ondertussen is het twee jaar geleden dat ik Toxicity gekocht heb en ondanks dat ik niet meer geïnteresseerd ben in hun nieuwer werk blijft deze plaat me toch steeds opnieuw bekoren.
-
king_pin
-
Contacteer:
Bericht
door king_pin » do okt 18, 2007 1:17 pm
die plaat van Serj Tankian is eigenlijk best wel heel erg goed! toch maar ff een kaartje kopen voor 25 november in de melkweg, ben benieuwd hoe hij zn materiaal live weet te vertolken...
[url]http://rutgergrotius.blogspot.com[/url]
-
number_17
Bericht
door number_17 » do okt 18, 2007 1:46 pm
Ik vind hem eigelijk net als SOAD zelf klinken maar dan met piano.
Vond ik zijn vorige solo werk leuker eigelijk, maar dat is dan weer geen metal.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]
-
Took
-
Contacteer:
Bericht
door Took » do okt 18, 2007 2:37 pm
hier heeft een collega net Mesmerize opgezet (schalt dus uit de boxen achter me). ondanks dat ik het een goeie cd vind, is het me toch net iets te concentratie-verstorend. Straks dus Ignite eens aanzetten, als deze is afgelopen.
-
paradigm shift
Bericht
door paradigm shift » do okt 18, 2007 7:36 pm
king_pin schreef:die plaat van Serj Tankian is eigenlijk best wel heel erg goed! toch maar ff een kaartje kopen voor 25 november in de melkweg, ben benieuwd hoe hij zn materiaal live weet te vertolken...
Ja, mijn kaartje is binnen, het voorporgramma is ook wel leuk.
οu φροντiς
-
CTTS
-
Contacteer:
Bericht
door CTTS » do okt 18, 2007 10:34 pm
Took schreef:hier heeft een collega net Mesmerize opgezet (schalt dus uit de boxen achter me). ondanks dat ik het een goeie cd vind, is het me toch net iets te concentratie-verstorend. Straks dus Ignite eens aanzetten, als deze is afgelopen.
Had hem toevallig vanmiddag ook op en heb hem ook even afgezet toen ik me even moest focussen.
Speelt hij nog ergens anders dan de 25e in de melkweg trouwens?
-
paradigm shift
Bericht
door paradigm shift » do okt 18, 2007 10:41 pm
Niet in Nederland nee.
οu φροντiς
-
CTTS
-
Contacteer:
Bericht
door CTTS » do okt 18, 2007 10:42 pm
Crap, dan spelen ook the Ocean en Intronaut in R'dam namelijk..denk dat ik dan toch daar maar voor ga.
-
Took
-
Contacteer:
Bericht
door Took » do okt 18, 2007 10:46 pm
CTTS schreef:[..]
Had hem toevallig vanmiddag ook op en heb hem ook even afgezet toen ik me even moest focussen.
jij werkt toch niet bij mij op kantoor?

-
CTTS
-
Contacteer:
Bericht
door CTTS » do okt 18, 2007 10:48 pm
Laatste keer dat ik checkte niet
Ik had hem op mijn ipod aan om niet teveel gestoord te worden door druk telefonerende collega's.
-
king_pin
-
Contacteer:
Bericht
door king_pin » vr okt 19, 2007 10:11 am
paradigm shift schreef:[..]
Ja, mijn kaartje is binnen, het voorporgramma is ook wel leuk.
wat is het voorprogramma dan?
-
metalmachine
Bericht
door metalmachine » za okt 20, 2007 3:09 pm
heb een aantaql nummers gehoord van die zenger serj nogiets, klinkt best gaaf. Ik ben al een hele tijd geen fan meer van system of down, omdat ik de laatste 2 albums crap vind. Dit klinkt echter wel weer erg goed. Hij heeft zoiezo een erg herkendbare stem wat erg goed in het gehoor ligt.
-
paradigm shift
Bericht
door paradigm shift » di okt 23, 2007 4:59 pm
Ik heb het album, en ik moet zeggen dat het niet tegenvalt. Verwacht muziek die erg op SOAD lijkt, zij het met meer nadruk op melodie. Het album zit vol met piano, cello en vioolpartijen en melodische zanglijnen, en natuurlijk Tankian's politiek geengageerde teksten. Fijn plaatje dit.
οu φροντiς
-
Dehumanize
Bericht
door Dehumanize » vr nov 09, 2007 4:25 pm
Ik vind t een lekker plaatje hoor. Die stem van hem is echt uit duizenden te herkennen, heel erg tof. En ben er ook bij in de Melkweg. Ben heel erg benieuwd hoe alles live overkomt.
-
Took
-
Contacteer:
Bericht
door Took » do jun 26, 2008 2:36 pm
Nu System Of A Down voorlopig op z'n gat ligt, komen gitarist/zanger Daron Malakian en drummer John Dolmayan met het debuutalbum van hun nieuwe band Scars On Broadway. Eind juli moet het titelloze debuutalbum uitkomen, maar albumafsluiter They Say kun je al beluisteren op de MySpace pagina van Scars On Broadway. Voor augustus en september staat een tour door Europa op de agenda, waarbij ze op 15 september naar de Amsterdamse Melkweg komen.
Tracklist:
1. Serious
2. Funny
3. Exploding/Reloading
4. Stoner-Hate
5. Insane
6. World Long Gone
7. Kill Each Other/Live Forever
8. Babylon
9. Chemicals
10. Enemy
11. Universe
12. 3005
13. Cute Machines
14. Whoring Streets
15. They Say
Myspace:
http://www.myspace.com/scarsonbroadway
-
Took
-
Contacteer:
Bericht
door Took » do jun 26, 2008 2:38 pm
overigens heb ik gister het album mogen beluisteren terwijl Malakian in de kamer ernaast zat te blowen, en het is een stuk rustiger, rockeriger dan System of a Down. Wel hier en daar van die freaky shit er in, maar het is minder chaotisch. O ja, en zeker niet slecht

-
king_pin
-
Contacteer:
Bericht
door king_pin » do jun 26, 2008 2:49 pm
minder chaotisch? jammer.. ik dacht altijd dat de chaotische stukjes van hem kwamen:O
-
Johan
Bericht
door Johan » do jun 26, 2008 2:53 pm
Malakian neemt ook de vocalen voor zijn rekening?
-
Took
-
Contacteer:
Bericht
door Took » do jun 26, 2008 3:00 pm
yep, maar dat doet hij in SoaD toch ook al voor de helft.
-
paradigm shift
Bericht
door paradigm shift » do jun 26, 2008 4:18 pm
Best apart; als je kijkt naar de credits blijkt Malakian het leeuwendeel van de nummers bij SOAD te schrijven, nochtans klinkt het soloproject van Tankian veel meer als SOAD dan dat van Malakian... Dat ene nummer op myspace klinkt wel aardig, zal dit album een kans geven wanneer het uit komt.
οu φροντiς
-
Johan
Bericht
door Johan » do jun 26, 2008 5:54 pm
Took schreef:yep, maar dat doet hij in SoaD toch ook al voor de helft.
Dat weet ik, maar dat hoeft toch nog niet betekenen dat hij dat hierbij ook doet? Blijkbaar wel. Ik ga het eens checken.
-
Mr Brownstone
Bericht
door Mr Brownstone » di jul 08, 2008 8:31 pm
En toch kan ik niet hele nummers de stem van Daron Malakian aanhoren...in samenzang met Serj Tankian vind ik gaaf..maar een hele plaat met alleen zijn stem..nee dank je vriendelijk
The more fuck off the name, the more fuck off the band!
-
Cathalised
- Columnist
-
Contacteer:
Bericht
door Cathalised » wo jul 09, 2008 12:30 am
Wat een heerlijk gestoord nummer is dat Chemicals toch

Ik hoor het allemaal toch liever als zijnde SOAD echter...dit vind ik net Cavalera Conspiracy; zelfde truukjes, zelfde mensen, andere naam. Beetje moe word ik ervan.
-
Dehumanize
Bericht
door Dehumanize » vr jul 11, 2008 2:55 pm
Ik trek t erg goed moet ik zeggen. Je hoort wel meteen dat t van figuren van Soad komt, maar dat stoort niet.

-
Eatmyfuk
Bericht
door Eatmyfuk » vr jul 18, 2008 9:07 am
Het album is ondertussen op internet uitgelekt, nu moet ik me 2 weken lang zien in te houden om hem niet te downloaden

-
Eatmyfuk
Bericht
door Eatmyfuk » vr jul 25, 2008 5:43 pm
Op myspace kun je nu het hele album beluisteren!
http://www.myspace.com/scarsonbroadway
Ik heb het album vanochtend gekocht, hij staat nu voor de 2e keer op en wat een geweldig album! het is te horen dat dit van leden van system of a down komt maar het heeft toch heeft het album een eigen sound..meer rock achtig. ik moet hem nog wat vaker luisteren om tot een echt oordeel te komen maar zo op het eerste gehoor zijn mijn favorieten toch wel Serious, Exploding/Reloading en 3005
-
CALIBANaan
-
Contacteer:
Bericht
door CALIBANaan » vr jul 25, 2008 5:47 pm
Ik ben niet zo'n soad liefhebber.
Maar ik vind deze dude (soad gitarist toch?) beter klinken als die andere.
Gelegenheids Satanist
-
Pobelov
Bericht
door Pobelov » zo jul 27, 2008 10:50 pm
Mr Brownstone schreef:En toch kan ik niet hele nummers de stem van Daron Malakian aanhoren...in samenzang met Serj Tankian vind ik gaaf..maar een hele plaat met alleen zijn stem..nee dank je vriendelijk
Dat vind ik ook, hij kan zingen op zijn eigen manier
maar na twee liedjes volledig gezongen door hem
wil ik toch weer iets anders
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
-
Beastie Meijer
Bericht
door Beastie Meijer » ma jul 28, 2008 11:50 pm
Ik ben een enorme fan van System Of A Down en Serj Tankian kan ik ook goed pruimen, maar Scars vallen me na 3 luisterbeurten toch ietwat tegen.
Ok, ok, wellicht verwacht je teveel. Als je de kwaliteit van dit album legt naast de meesterwerken Mesmerize en/of Toxicity dan mag je ook wel iets verwachten. Aan de andere kant is deze release wel tig maal beter dan tig andere releases uit 2008.
Lichtpuntjes zijn de "blastbeat" in Cute Machines, het frisse Serious, de onbegrijpelijke afsluiter They Say, het ruige StonerHate en het trippy Chemicals.
Verder valt me wel op dat Malakian bijna altijd zingt over "Hollywood", "die" en "suicide". Redelijk eentonig, zal wel komen door the green, green grass of hope.
Nu maar hopen dat Malakian en Tankian eens samen gaan blowen en tot de conclusie komen dat ze niet zonder elkaar kunnen.
Tonnie had tijdens het interview met Malakian gewoonweg moeten eisen dat er een nieuw System album komt (of hem omkopen natuurlijk)
einde bericht
-
Gilbert
- Lult over cdtjes
Bericht
door Gilbert » vr nov 19, 2010 11:36 am
According to the official blog of Francis Zégut, host of the show "Pop Rock Station" on the French radio station RTL2, SYSTEM OF A DOWN will perform at the Palais Omnisports de Paris Bercy in Paris, France on June 6, 2011. This is expected to be one of many gigs the reunited band will play in Europe during next summer's festival season. An official announcement on the matter, with more details about the group's future plans, could come as early as next week.
Afwachten maar of dit gerucht op waarheid berust of niet.
-
Cjmormon
Bericht
door Cjmormon » vr nov 19, 2010 1:59 pm
Gilbert schreef:According to the official blog of Francis Zégut, host of the show "Pop Rock Station" on the French radio station RTL2, SYSTEM OF A DOWN will perform at the Palais Omnisports de Paris Bercy in Paris, France on June 6, 2011. This is expected to be one of many gigs the reunited band will play in Europe during next summer's festival season. An official announcement on the matter, with more details about the group's future plans, could come as early as next week.
De geruchten gaan elk jaar weer rond, maar in 2011 is het dan eindelijk zover. Dan komt System of a Down terug van de hiatus die ze in 2006 namen. Het eerste bevestigde optreden is op 6 juni in de Bercy te Parijs. De band is meteen een grote kanshebber voor Download en is dus ook in Europa als Pinkpop plaatsvindt.
Zodra er meer shows bevestigd worden, lees je het uiteraard hier. De kans is groot dat SOAD op meerdere Europese festivals te zien is.
BRON:
www.festivalinfo.nl
-
Johan
Bericht
door Johan » vr nov 19, 2010 2:15 pm
Het zou gaaf zijn als ze eindelijk weer iets gaan doen. Het is tegen die tijd al vijf jaar geleden. Hopelijk ook een nieuw album. Ik zou ze graag weer eens live zien, want de vorige keer was voor mij in 2002 en toen waren de heren een beetje te stoned.
-
EricMaiden
Bericht
door EricMaiden » vr nov 19, 2010 2:22 pm
zou wel echt gaaf wezen als ze GMM meepikken ofzo..
Los concert in NL zal ik overigens ook wel bij wezen

-
Gilbert
- Lult over cdtjes
Bericht
door Gilbert » vr nov 19, 2010 4:18 pm
Cjmormon schreef:Gilbert schreef:According to the official blog of Francis Zégut, host of the show "Pop Rock Station" on the French radio station RTL2, SYSTEM OF A DOWN will perform at the Palais Omnisports de Paris Bercy in Paris, France on June 6, 2011. This is expected to be one of many gigs the reunited band will play in Europe during next summer's festival season. An official announcement on the matter, with more details about the group's future plans, could come as early as next week.
De geruchten gaan elk jaar weer rond, maar in 2011 is het dan eindelijk zover. Dan komt System of a Down terug van de hiatus die ze in 2006 namen. Het eerste bevestigde optreden is op 6 juni in de Bercy te Parijs. De band is meteen een grote kanshebber voor Download en is dus ook in Europa als Pinkpop plaatsvindt.
Zodra er meer shows bevestigd worden, lees je het uiteraard hier. De kans is groot dat SOAD op meerdere Europese festivals te zien is.
BRON:
http://www.festivalinfo.nl
Festivalinfo heeft exact dezelfde bron als die ik vermeldde, namelijk een Franse radio-dj. Alleen vergeten ze (zoals wel vaker bij Festivalinfo) te vermelden dat het nog om een gerucht gaat in plaats van een officiële (of tenminste betrouwbare) bevestiging.
-
cataclysm child
Bericht
door cataclysm child » za nov 20, 2010 1:26 am
EricMaiden schreef:zou wel echt gaaf wezen als ze GMM meepikken ofzo..
Los concert in NL zal ik overigens ook wel bij wezen

Zal wel Werchter worden vrees ik.