Black Metal Deel ?²

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Cooper

Bericht door Cooper » di dec 27, 2005 2:05 am

Alt-X schreef:Ik begon even aan mezelf te twijfelen... heel even maar...

Maar het is toch echt een zij.
:shock:
Moeilijk te zien op de foto's, en al helemaal niet te horen op de nummers.
Maar wat je van de site kunt sucken klinkt wel aardig. Thanks, ga ik eens meer van opzoeken.
If you can read this you're probably not dead yet.
- Johnny The Homicidal Maniac -

Lafawijn
Contacteer:

Bericht door Lafawijn » di dec 27, 2005 10:17 am

Omina Mortis schreef:[..]

Gave band, pure black metal.
Op hun site kun je een hoop informatie/samples vinden.

Foto van die schoonheid: http://www.slaughtercult.de/neu/gallery ... nielar.jpg
ik vind ze tegenvallen... drumcomputer is hevig irritant en de rest is weinig tot niet vernieuwend... nee niet een van mijn favoriete bands
http://www.Lafawijn-records.tk

puist

Bericht door puist » di dec 27, 2005 10:27 am

Lafawijn schreef:[..]

ik vind ze tegenvallen... drumcomputer is hevig irritant en de rest is weinig tot niet vernieuwend... nee niet een van mijn favoriete bands
Drumcomputer? Ze hebben geen drumcomputer. Zowel live niet als op plaat
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Alt-X
Contacteer:

Bericht door Alt-X » di dec 27, 2005 10:27 am

Lafawijn schreef:[..]

Drumcomputer? :?

@Puist: Dat bedoel ik.

Zorya

Bericht door Zorya » di dec 27, 2005 12:12 pm

Omina Mortis schreef:[..]

Gave band, pure black metal.
Op hun site kun je een hoop informatie/samples vinden.

Foto van die schoonheid: http://www.slaughtercult.de/neu/gallery ... nielar.jpg
Dju!

Haar gekrijs is echt fenomenaal, voor een vrouw. Knap hoor, mij zul je het niet zien doen.
Klinkt lekker in ieder geval. Eens kijken of ik aan Nocturnal March kan zien te komen in Eindhoven.

[sherlock]En er zit een groot verschil tussen een strakke drummer en een drumcomputer.[/sherlock]
From their torment springs its delight.

Chucknorris

Bericht door Chucknorris » di dec 27, 2005 12:27 pm

Zorya schreef:[..]

Dju!

Haar gekrijs is echt fenomenaal, voor een vrouw. Knap hoor, mij zul je het niet zien doen.
Klinkt lekker in ieder geval. Eens kijken of ik aan Nocturnal March kan zien te komen in Eindhoven.

[sherlock]En er zit een groot verschil tussen een strakke drummer en een drumcomputer.[/sherlock]
Ik heb nocturnal march nog wel te ruil.. als er iets leuks tegenover staat? (ulver, katatonia etc... paas maar even een lijstje)

Zorya

Bericht door Zorya » di dec 27, 2005 12:35 pm

Chucknorris schreef:[..]

Ik heb nocturnal march nog wel te ruil.. als er iets leuks tegenover staat? (ulver, katatonia etc... paas maar even een lijstje)
Ik heb alleen Ulver. Maar die ruil ik niet. Ik ben over het algemeen anti-ruil.
Nee, ik weet ook niet waarom.

Waarom bevalt ie je eigenlijk niet? Of gewoon te vaak geluisterd?

Chucknorris

Bericht door Chucknorris » di dec 27, 2005 12:46 pm

Ik heb alleen Ulver. Maar die ruil ik niet. Ik ben over het algemeen anti-ruil.
Nee, ik weet ook niet waarom.

Waarom bevalt ie je eigenlijk niet? Of gewoon te vaak geluisterd?
Dns is goede black metal.. ik ben alleen zelf van het metal af aan het stappen, black sowieso.. Tegenwoordig luister ik vooral experimentele zooi;

Ulver, bogus blimp, coil, bark psychosis etc. etc. dit gaat ook redelijk snel.. en wil ook zegmaar de prioriteit albums (zoals dus alles van ulver) ook echt in mijn collectie. Ik kan ook best voor een ulver album 2 andere albums geven.. als je mij verteld welke ulverss je hebt?

en voor de rest.. DNS's nocturnal march is een PRIMA plaat!

Plaag

Bericht door Plaag » di dec 27, 2005 1:17 pm

Dns is goede black metal.. ik ben alleen zelf van het metal af aan het stappen, black sowieso.. Tegenwoordig luister ik vooral experimentele zooi;
Nog zo één.

Krijg je spijt van.
Kop dicht, Thorko

Zorya

Bericht door Zorya » di dec 27, 2005 1:20 pm

Ulver, bogus blimp, coil, bark psychosis etc. etc. dit gaat ook redelijk snel.. en wil ook zegmaar de prioriteit albums (zoals dus alles van ulver) ook echt in mijn collectie. Ik kan ook best voor een ulver album 2 andere albums geven.. als je mij verteld welke ulverss je hebt?

en voor de rest.. DNS's nocturnal march is een PRIMA plaat!
Nou ik ben geen enorme Ulverfan verder maar ik heb me laten overhalen om Blood Inside aan te schaffen. Perdition City heb ik ook nog ergens liggen.
Ik moet wel bekennen dat hoe vaker ik ze luister, hoe beter ik ze vind.

Maar waarom ben je van de bm af aan het stappen? Ik heb ook fases dat ik het een tijdje helemaal links gaat liggen maar van te lang naar die experimentele zooi luisteren word ik helemaal gek. Nah, geef me dan maar liever een potje stevige garagestofzuigermeuk.

Chucknorris

Bericht door Chucknorris » di dec 27, 2005 1:30 pm

Nou ik ben geen enorme Ulverfan verder maar ik heb me laten overhalen om Blood Inside aan te schaffen. Perdition City heb ik ook nog ergens liggen.
Ik moet wel bekennen dat hoe vaker ik ze luister, hoe beter ik ze vind.

Maar waarom ben je van de bm af aan het stappen? Ik heb ook fases dat ik het een tijdje helemaal links gaat liggen maar van te lang naar die experimentele zooi luisteren word ik helemaal gek. Nah, geef me dan maar liever een potje stevige garagestofzuigermeuk.
Als je perdition city "nog ergens hebt liggen".. kan ik er zeer goed mee uit de voeten!..

Ik ben black metal een beetje aan het generaliseren.. kan er weinig aan doen, houding van de mensen etc.. Er zijn een paar bands waar ik nimmer afstand van zal doen.. zelfs een paar die erbij komen!

Ik weetniet.. t spreekt me gewoon niet meer zoveel aan.. hehe precies hetzelfde met black metal als je het voor het eerst beluisterd toch? dat je er helemaal gek van word? Zo hetzelfde met experimentele muziek.. langzamerhand warderen.. zal ik nocturnal march voor je apart houden? Schrijf ik zo even een lijstje met wat ik nog meer allemaal weg doe!

Lafawijn
Contacteer:

Bericht door Lafawijn » di dec 27, 2005 2:17 pm

puist schreef:[..]
Drumcomputer? Ze hebben geen drumcomputer. Zowel live niet als op plaat
haha mijn fout..
verwarde de band ff met darkest hate warfront
http://www.Lafawijn-records.tk

Zorya

Bericht door Zorya » di dec 27, 2005 2:17 pm

Als je perdition city "nog ergens hebt liggen".. kan ik er zeer goed mee uit de voeten!..

Ik ben black metal een beetje aan het generaliseren.. kan er weinig aan doen, houding van de mensen etc.. Er zijn een paar bands waar ik nimmer afstand van zal doen.. zelfs een paar die erbij komen!

Ik weetniet.. t spreekt me gewoon niet meer zoveel aan.. hehe precies hetzelfde met black metal als je het voor het eerst beluisterd toch? dat je er helemaal gek van word? Zo hetzelfde met experimentele muziek.. langzamerhand warderen.. zal ik nocturnal march voor je apart houden? Schrijf ik zo even een lijstje met wat ik nog meer allemaal weg doe!
Hehe, ja je hebt absoluut gelijk wat betreft dat 'tijd nodig hebben'. Ik vond Ulver verschrikkelijk toen ik het voor het eerst hoorde...maar dat had ik ook met Transilvanian Hunger, een album dat ik inmiddels zo vaak heb geluisterd dat ik iedere klank wel van achter naar voor kan dromen.

Maargoed ik zal nog eens nadenken over die ruil en als ik me bedenk pm ik je wel ff.

Hoe gaat het trouwens met die tekening joh?

Chucknorris

Bericht door Chucknorris » di dec 27, 2005 2:27 pm

Hehe, ja je hebt absoluut gelijk wat betreft dat 'tijd nodig hebben'. Ik vond Ulver verschrikkelijk toen ik het voor het eerst hoorde...maar dat had ik ook met Transilvanian Hunger, een album dat ik inmiddels zo vaak heb geluisterd dat ik iedere klank wel van achter naar voor kan dromen.

Maargoed ik zal nog eens nadenken over die ruil en als ik me bedenk pm ik je wel ff.

Hoe gaat het trouwens met die tekening joh?
hee shit ja! die tekening! ik ga straks die foto even terugzoeken.. kan ik zeker iets vets van maken nu! Ondanks dat ik het heel erg druk heb, 10 dingen af moet hebben voor mijn school nu al.. kan ik daar zeker een gaatje voor vinden om dat een keer uit te werken.. dankjewel voor de herrindering! Maar nu eerst:
-10 achtergronden voor zeefdrukken na de vakantie
-Kunstgeschiedenis verslag afmaken (a 10 kantjes) (voor 5 januari)
-Kunstgeschiedenis naar museum toegaan (voor 5 januari) + verslag
-2d vormgeving afmaken
-3d werkstuk afmaken
-3d impressieboek maken.. (30 pagina's?)

woei, prettige vakantie..

Over ulver, ik heb ondertussen een lijstje gemaakt (zie dat ruilgebeuren).. kan desnoods nog wel Kenose ofzo erbij doen..

Zorya

Bericht door Zorya » di dec 27, 2005 2:33 pm

hee shit ja! die tekening! ik ga straks die foto even terugzoeken.. kan ik zeker iets vets van maken nu! Ondanks dat ik het heel erg druk heb, 10 dingen af moet hebben voor mijn school nu al.. kan ik daar zeker een gaatje voor vinden om dat een keer uit te werken.. dankjewel voor de herrindering! Maar nu eerst:
-10 achtergronden voor zeefdrukken na de vakantie
-Kunstgeschiedenis verslag afmaken (a 10 kantjes) (voor 5 januari)
-Kunstgeschiedenis naar museum toegaan (voor 5 januari) + verslag
-2d vormgeving afmaken
-3d werkstuk afmaken
-3d impressieboek maken.. (30 pagina's?)

woei, prettige vakantie..

Over ulver, ik heb ondertussen een lijstje gemaakt (zie dat ruilgebeuren).. kan desnoods nog wel Kenose ofzo erbij doen..
Ik dacht al dat je dat vergeten was, hehe. Ik vraag me echt af in hoeverre je mijn kop gaat verbouwen.

Kenose klinkt goed. Ik laat je nog wel wat weten.

Succes met het drukke schema!

saovchyldh

Bericht door saovchyldh » di dec 27, 2005 5:42 pm

sicness0317 schreef:[..]

Oke dan ! NOGMAALS !
http://www.soundclick.com/heerschgappij
Dat klinkt best aardig. Het doet me eigenlijk direct aan Forest Of Fog denken, zowel qua geluid als speelstijl. Betreffende je techniek: strakker! Dit is ietwat slordig gespeeld.

Wat voor instrumenten / apparatuur heb je hiervoor gebruikt als ik vragen mag?
[url=http://www.wnf.nl/][img]http://www.wnf.nl/wnf/website/media/images/simpletext/banner_balans_468x60.gif[/img][/url]

Othrys

Bericht door Othrys » di dec 27, 2005 6:18 pm

arnibes schreef:Is dit album van Cirith Gorgor de moeite waard?
Afbeelding
Je moet ervan houden, die rechttoe-rechtaan hogesnelheids-Black Metal. Het wordt naar mijn mening al gauw saai, waarmee ik overigens niet wil zeggen dat Cirith Gorgor slecht is. Ze zijn naar mijn mening beter dan de zuiderburen van Enthroned om maar eens een voorbeeld te noemen. Minpuntje bij CG vind ik de monotone zang (die al snel op m'n zenuwen werkt) en de matig geproduceerde drumsound. Met de gitaarriffs is daarentegen niks mis, zeker niet op bovenstaand album.
Edoch, als je wilt horen waar ze de mosterd halen, schaf dan liever dit Zweedse album aan:

Thy Primordial - At the world of untrodden wonder
Afbeelding
The True North, Strong and Free

impaled succubus

Bericht door impaled succubus » di dec 27, 2005 7:01 pm

arnibes schreef:Is dit album van Cirith Gorgor de moeite waard?
Afbeelding
Ik vind dat een vd beste schijven uit Nederland. Lekkere snelle, 'technische' black. De vocalen liggen mij ook wel.

Zorya

Bericht door Zorya » di dec 27, 2005 7:15 pm

Klopt. The declaration of our neverending war is zelfs een van mijn favoriete Nederlandse bm-nummers.
Aan de vocalen stoor ik mij allerminst en het gitaarwerk rost een end weg. Maar ik hou dan ook meer van de wat snellere blek dan van dat trage gezoutzak.
Iig zeer gaaf album, toch wel iets wat men in zijn collectie hoort te hebben...Over dat laatste geval van ze zal ik niet oordelen, heb het nog niet vaak genoeg gehoord.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » di dec 27, 2005 7:19 pm

Zorya schreef:Iig zeer gaaf album, toch wel iets wat men in zijn collectie hoort te hebben...
Dat valt me nou zwaar van je tegen... 8)
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Zorya

Bericht door Zorya » di dec 27, 2005 7:22 pm

the true Thorko schreef:[..]

Dat valt me nou zwaar van je tegen... 8)
jij, Jij, JIJ...aarrggh!

:wink:

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » di dec 27, 2005 7:22 pm

jij, Jij, JIJ...aarrggh!

:wink:
Ze knipoogt naar me... :oops:

Zorya

Bericht door Zorya » di dec 27, 2005 7:26 pm

*zucht*

Maare..geen Cirith Gorgor-liefhebber, hm Thork?

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » di dec 27, 2005 7:29 pm

Zorya schreef:*zucht*

Maare..geen Cirith Gorgor-liefhebber, hm Thork?
Geen liefhebber, maar dat komt misschien ook wel omdat ze in hun beginjaren tamelijk lachwekkend waren; zoiets blijft toch hangen... ;)

Doe mij maar Funeral Winds...

Amibor

Bericht door Amibor » di dec 27, 2005 7:32 pm

CG is echt zo'n net-niet band. Ze spelen goed, songs zitten aardig in elkaar, maar gewoon net niet. Plus dat hun 'trucje' door andere bands al veel beter is gedaan.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Zorya

Bericht door Zorya » di dec 27, 2005 7:36 pm

Geen liefhebber, maar dat komt misschien ook wel omdat ze in hun beginjaren tamelijk lachwekkend waren; zoiets blijft toch hangen... ;)

Hehe, dat kan. Ik weet daar niks van af, in hun beginjaren was ik vast nog een kleuter ofzo.

Funeral Winds ken ik verder alleen van Koude Haat waar ik ooit eens een mp3 van heb gehoord.

Poggwyd
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » di dec 27, 2005 7:37 pm

Toch vind ik juist die demo, uit hun begin jaren eigenlijk het beste wat ze voort gebracht hebben. Want dat pakt me net wel, daar waar het bij de albums meestal niet lukt.
Prima lui verder, hehe...
Hoegaarden or die!

V.

Bericht door V. » di dec 27, 2005 7:51 pm

Poggwyd schreef:[..]

Toch vind ik juist die demo, uit hun begin jaren eigenlijk het beste wat ze voort gebracht hebben. Want dat pakt me net wel, daar waar het bij de albums meestal niet lukt.
Prima lui verder, hehe...
Bedoel de de 'Mystic Legend' demo?

Die nummers staan ook gewoon op hun debut en de rest vd nummers op die schijf vind ik toch behoorlijk in hetzelfde straatje. Sterker nog; Ik vind ze over komen alsof ze in dezelfde tijd geschreven zijn.

Funeral Winds vind ik ook wel tof al kan ik 'Godslayer Xul.' minder waarderen dan Koude Haat of de 'Thy Eternal Flame' 7".
[quote="KoenM"][..]

Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » di dec 27, 2005 7:53 pm

Zorya schreef:Hehe, dat kan. Ik weet daar niks van af, in hun beginjaren was ik vast nog een kleuter ofzo.
Dan heb je dezelfde groei doorgemaakt als CG... :P :twisted:

Zorya

Bericht door Zorya » di dec 27, 2005 8:02 pm

Dan heb je dezelfde groei doorgemaakt als CG... :P :twisted:
Oh, echt. Ooit sla ik je.

Korefuji
Grote boze forum moddereter

Bericht door Korefuji » di dec 27, 2005 8:04 pm

Oh, echt. Ooit sla ik je.

Maak je er dan wel foto's van? Dan zorg ik ervoor dat het geheid op de frontpage van MF komt! :P
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.

Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.

- Groucho Marx

Poggwyd
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » di dec 27, 2005 8:05 pm

V. schreef:[..]
Bedoel de de 'Mystic Legend' demo?

Die nummers staan ook gewoon op hun debut en de rest vd nummers op die schijf vind ik toch behoorlijk in hetzelfde straatje. Sterker nog; Ik vind ze over komen alsof ze in dezelfde tijd geschreven zijn.

Funeral Winds vind ik ook wel tof al kan ik 'Godslayer Xul.' minder waarderen dan Koude Haat of de 'Thy Eternal Flame' 7".
Die bedoel ik ja, tenzij jij nog andere demo's kent van de band. Die nummers staan weliswaar wel op het debuut, maar ze missen de sfeer wel een beetje eigenlijk, ik vond destijds het debuut ook redelijk tegenvallen. Het is wel wat meer gegroeid nog, maar ik hou niet van platen die moeten groeien... ik wil het meteen gaaf vinden en anders zet ik wel iets anders op.

Over Funeral Winds verschillen we ook van mening. Ik vind namelijk Godslayer XUL een dijk van een album. Ik luister het nog altijd met heel veel plezier. Koude haat vond ik wat dat betreft een compleet ander iets. Zowel qua stijl als bezetting verschilt het nogal. Niet dat ie slecht is, integendeel maar in mijn visie haalt hij het niet bij de eerste.
Hoegaarden or die!

V.

Bericht door V. » di dec 27, 2005 8:33 pm

Othrys schreef:[..]

Edoch, als je wilt horen waar ze de mosterd halen, schaf dan liever dit Zweedse album aan:

Thy Primordial - At the world of untrodden wonder
Afbeelding
Ik weet niet hoe het eerdere 'Thy Primordial' werk klinkt maar 'Onwards...' kwam in hetzelfde jaar uit als dit album
[quote="KoenM"][..]

Met je snor!

Godver.[/quote]

V.

Bericht door V. » di dec 27, 2005 8:36 pm

Poggwyd schreef:[..]

Over Funeral Winds verschillen we ook van mening. Ik vind namelijk Godslayer XUL een dijk van een album. Ik luister het nog altijd met heel veel plezier. Koude haat vond ik wat dat betreft een compleet ander iets. Zowel qua stijl als bezetting verschilt het nogal. Niet dat ie slecht is, integendeel maar in mijn visie haalt hij het niet bij de eerste.
Ik heb zelf de re-release van 'Godslayer Xul.' en die bonusnummers daarop, ik geloof dat ze bedoelt waren als Inferni werk op een splitCD die nooit is uitgekomen, vind ik net als de al eerder door mij genoemde 7" erg sterk. Misschien ook wel beter dan 'Koude Haat'.
Al is 'Koude Haat' wel echt heerlijk smerig. Maar ook, zoals jij al zei, eigenlijk niet echt vergelijkbaar.
[quote="KoenM"][..]

Met je snor!

Godver.[/quote]

Chucknorris

Bericht door Chucknorris » wo dec 28, 2005 12:43 am

wanneer gaat het weer over black metal in dit topic? :lol:

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » wo dec 28, 2005 12:44 am

Chucknorris schreef:wanneer gaat het weer over black metal in dit topic? :lol:
Een beter milieu begint bij jezelf.

sicness0317

Bericht door sicness0317 » do dec 29, 2005 10:44 am

saovchyldh schreef:[..]

Dat klinkt best aardig. Het doet me eigenlijk direct aan Forest Of Fog denken, zowel qua geluid als speelstijl. Betreffende je techniek: strakker! Dit is ietwat slordig gespeeld.

Wat voor instrumenten / apparatuur heb je hiervoor gebruikt als ik vragen mag?
Mijn Ibanez RG-548
Gewone versterker niet echt bijzonder of dergelijks...

Heb verder ook niet echt moeite voor het opnemen gedaan.. meer van ik neem het even op zeg maar
[img]http://www.icedtears.com/musica/logos/97.gif[/img]

!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » do dec 29, 2005 12:56 pm

Ik laat momenteel mijn oren verpulveren door Hell Eternal van Setherial. Ik had van de week eens hun halve discografie aangeschaft en ik moet zeggen dat ik niet teleurgesteld ben. Hell Eternal is een gitzwarte walsplaat waar Panzer Division Marduk een kleuterschool bij lijkt. Verder heb ik Lords of the Nightreals en Nord... aangeschaft. Over de eerste kan ik nog niet zoveel zeggen, maar Nord... is ook een meesterwerk is koude Zweedse pracht, vol van haat maar toch met prachtige onderhuidse melodieën.
לֹא אעבוד

Othrys

Bericht door Othrys » do dec 29, 2005 5:33 pm

Nord... is een meesterwerk dat vooral erg Noors klinkt. Helaas vonden de heren het nodig om daarna Dark Funeral te gaan imiteren. Nee, die grandeur van het debuut is verleden tijd.
The True North, Strong and Free

Poggwyd
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » do dec 29, 2005 7:00 pm

Ik zag laatst dat ik Nord in de kast heb staan. Nooit geweten. Zal wel met een ruil ofzo meegekomen zijn ooit.

Vooralsnog niet de moeite genomen om te luisteren daar ik lords of the nightrealm, aardig vond maar niet super.

Niet dat ik het algemene advies over Nord niet aan wil nemen, integendeel... maar het is er nog steeds niet van gekomen. Vreemd eigenlijk.
Hoegaarden or die!

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » do dec 29, 2005 7:15 pm

Othrys schreef:Nord... is een meesterwerk dat vooral erg Noors klinkt. Helaas vonden de heren het nodig om daarna Dark Funeral te gaan imiteren. Nee, die grandeur van het debuut is verleden tijd.
Het ligt inderdaad wel in dat straatje. Maar Dark Funeral heeft mij nooit echt zo kunnen pakken en Setherial wel.
לֹא אעבוד

Maximum Resistance

Bericht door Maximum Resistance » za dec 31, 2005 6:01 pm

Hell Eternal van Setherial is zo'n beetje de bruutste plaat die ik ooit gehoord hebt. Na een half uur ben je echt toe aan een rustig deuntje bv Marduk. :P
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

iscariah

Bericht door iscariah » za dec 31, 2005 6:04 pm

Lol

Internet Black Metal

Bericht door Internet Black Metal » zo jan 01, 2006 3:30 pm

Oh ja joh?

HellcommandeR

Bericht door HellcommandeR » zo jan 01, 2006 3:43 pm

AmnesJAn schreef:Ik laat momenteel mijn oren verpulveren door Hell Eternal van Setherial. Ik had van de week eens hun halve discografie aangeschaft en ik moet zeggen dat ik niet teleurgesteld ben. Hell Eternal is een gitzwarte walsplaat waar Panzer Division Marduk een kleuterschool bij lijkt. Verder heb ik Lords of the Nightreals en Nord... aangeschaft. Over de eerste kan ik nog niet zoveel zeggen, maar Nord... is ook een meesterwerk is koude Zweedse pracht, vol van haat maar toch met prachtige onderhuidse melodieën.
Hell Eternal is inderdaad een behoorlijk intens cdtje, en dat is nog zacht uitgedrukt. Alles wat je na die cd opzet is gewoon soft.

Zorya

Bericht door Zorya » wo jan 04, 2006 8:46 pm

Geen idee of dit al was besproken...Maar dat moet anders nog maar een keer.

Website van Ancient Rites:
The long wait is finally over : Ancient Rites are heading back to the studio to record the long awaited follow- up to 2001's Dim Carcosa! Not only that, they are pleased to announce that they have found a new record label in Season of Mist, also the home of bands like the legendary Mayhem, Rotting Christ and Arcturus. Needless to say the band is really happy with both the new label as well as the fact they'll be heading back to the Spacelab Studios come November 21st to record the new album under the guidance and supervision of veteran AR producers Oliver Phillips and Christian Moos.

The album will probably be released some time in the first quarter of 2006, after which AR will once again play live in support of the new album. Concerts all over Europe and the U.K. are being negotiated and arranged as we speak, so expect the band to be out there in full blast next year!
Ik ben gelukkig!

sanguis
Contacteer:

Bericht door sanguis » wo jan 04, 2006 9:05 pm

mooi nieuws inderdaad.

Johannes de Dopeste

Bericht door Johannes de Dopeste » wo jan 04, 2006 9:08 pm

Dat werd tijd, zeg.
[img]http://i72.photobucket.com/albums/i191/jeweett/satans1.gif[/img]

Amibor

Bericht door Amibor » wo jan 04, 2006 9:08 pm

Hell Eternal is idd een dikke bak teringherrie. Daar houd ik wel van, maar dan mot er wel wat bijzonders gebeuren. Bij Setherial gebeurt geen ene reet. Gewoon doorrossen. Af en toe leuk, maar toch heb ik em weggedaan.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

HellcommandeR

Bericht door HellcommandeR » wo jan 04, 2006 9:57 pm

Amibor schreef:Hell Eternal is idd een dikke bak teringherrie. Daar houd ik wel van, maar dan mot er wel wat bijzonders gebeuren. Bij Setherial gebeurt geen ene reet. Gewoon doorrossen. Af en toe leuk, maar toch heb ik em weggedaan.
Ik zet dat album alleen op als ik bomvol agressie zit, anders heeft het niet echt een effect.

Gesloten