Ben eerst met een groep vrienden tilburg wezen terroriseren, was wel gezellig... en toen gingen we maar rond half 7 richting de zaal waar gelukkig nog een aardig kleine rij stond... voordat we het wisten waren we binnen.
Eenmaal binnen begonnen om 8 uur One man army and the undead quartet te spelen waar ik zelf door werd verrast.... Er werd strak gespeeld en de stijl die ze spelen spreekt me echt aan, omdat het zo ongeveer de stijl is waar we met drowned in torment naar streven.
Nadat ze ongeveer 4 nummers gespeeld hadden was ik eventjes van de wereld.. ik had de hele dag weinig gegeten en alles werd wazig waardoor ik bijna out ging... maar mijn vriendin was zo lief om mij mee naar een rustigere plek te slepen waar ik al weer snel op adem kwam.
Toen gingen Ektomorf spelen wat echt gewoon letterlijk belachelijk was... zo slecht heb ik nog nooit gezien. Zo, en dat was ektomorf.
Het duurde even totdat cob opkwam... publiek was vrij onrustig en er werd vooraan waar ik ook stond de hele tijd geduwd.. er werd gewoon constant geduwd terwijl er niet eens gespeeld werd. En ja hoor, daar waren de mannen van COB, iedereen ging uit zijn dak en er werd strak en met plezier gespeeld. Het was overigens best druk, je kon niet eens even lekker rustig staan maar je moest naar adem snakken. Op een gegeven moment hebben de heren ook hun kunstjes laten horen door een aantal solo's te spelen.. wat best wel gaaf was maar als je het mij vraagt duurde het toch iets te lang...
het was zeker gaaf ! Na het concert nog even shoarma lopen vreten, dat kon ik best gebruiken