Poggwyd schreef:Pfff.... ik was al metal voordat die flauwe kul opkwam, en toen het er was had ik er een grote afkeer van.
Niks cult, dit is troep van de bovenste plank.
Gabber piet is tegenwoordig Sjors in de cuppensoep reclame, overigens.
het interesseert me werkelijk helemaal niets wat je vind van mij, je kent me niet, nepmetalgastje ben je vast, pfffff moet ik niets van weten....Devastator schreef:Jaja, nou je lult maar een eind in de ruimte, ik geloof je niet!!! :gay: :gay: :gay:
hoe kom je daar nou bij! Die kerel woont bij mij in de straat en ziet er heel anders uit.Poggwyd schreef:Pfff.... ik was al metal voordat die flauwe kul opkwam,
Gabber piet is tegenwoordig Sjors in de cuppensoep reclame, overigens.
Hmmm, het is Hakkuhbar, niet gabber piet, die nu in de cup a soup reclame zit. Ik zag daar een tijd geleden op tv nog iets over. Die Hakkuhbar was dus ook een grap, maar wat wil je ook van, van zo'n grappenmakerR. schreef:[..]
hoe kom je daar nou bij! Die kerel woont bij mij in de straat en ziet er heel anders uit.
Hehe, nee idioot, dat was op één van de publieke omroepen. Hij is al jaren met nog iemand anders een komish duo die van alles en nog wat doen. die andere zit in een of andere tandpasta reclame. "hij heeft alles, maar weet je wat je niet hebt? *proest* TANDPLAK!" die dusKristof schreef:??? hoe weet jij dat allemaal? tmf padlarf zeker
Nee das Horace Cohen, das nie Gabbertje. Horace Cohen vormt wel een comisch duo met Ruben van der Meer, en dat is Gabbertje!!Soulcollecter schreef:[..]
Hehe, nee idioot, dat was op één van de publieke omroepen. Hij is al jaren met nog iemand anders een komish duo die van alles en nog wat doen. die andere zit in een of andere tandpasta reclame. "hij heeft alles, maar weet je wat je niet hebt? *proest* TANDPLAK!" die dus