ok. mydyingsic waarschijnlijk ook meesnagger schreef:Oja, is goed.. 14:00 arnhem centraal, bij de bussekes
sauron in de goudvishal
- impaled succubus
- impaled succubus
-
MyDyingSic
-
MyDyingSic
-
MyDyingSic
-
MyDyingSic
-
MyDyingSic
- impaled succubus
-
MyDyingSic
- impaled succubus
Haatstrijd - Galgeras - Perditor - Worthless - Sauron
Kom d'r net vandaan:
* Haatstrijd: Nachtgruwellll... ROAAAARRRR
* Galgeras: waar is de fucking bassist??? (hebben ze die wel?)... verder wél goed
* Perditor: echt superstrak... speelden misschien nog wel het beste ook...
* Worthless: deed z'n naam eer aan... twee valse starten, lange pauzes tussen de nummers en tussendoor ook nog midden in een nummer stoppen (hoewel... darkthrone covers waren wel zeeeer heerschend)
* Sauron: Wat is het teringheet hier... Sauron was de meesterlijk brute afsluiter van de avond
Kom d'r net vandaan:
* Haatstrijd: Nachtgruwellll... ROAAAARRRR
* Galgeras: waar is de fucking bassist??? (hebben ze die wel?)... verder wél goed
* Perditor: echt superstrak... speelden misschien nog wel het beste ook...
* Worthless: deed z'n naam eer aan... twee valse starten, lange pauzes tussen de nummers en tussendoor ook nog midden in een nummer stoppen (hoewel... darkthrone covers waren wel zeeeer heerschend)
* Sauron: Wat is het teringheet hier... Sauron was de meesterlijk brute afsluiter van de avond
- sodomy and lust
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
yes, het was gaaf, net een fakking treinreis terug naar enske achter de rug maar het was wel allemaal de moeite waard. heb van MF eigenlijk alleen Pogg ontmoet.
Sauron heerschte, worthless en perditor vond ik ook erg gaaf. Galgeras roste hoewel bas enigzins miste. haatstrijd heb ik niet helemaal mee gekregen aangezien ik pas halverwege aan kwam kakken, maar het klonk prima, alleen de gitaren stonden wat zacht en werden overheerscht door de snare.
Sauron heerschte, worthless en perditor vond ik ook erg gaaf. Galgeras roste hoewel bas enigzins miste. haatstrijd heb ik niet helemaal mee gekregen aangezien ik pas halverwege aan kwam kakken, maar het klonk prima, alleen de gitaren stonden wat zacht en werden overheerscht door de snare.
Nee, jij!!
Haatstrijd en Perditor vond ik de bands van de avond. Vast het beste Perditor optreden wat ik ooit gezien heb.
Galgeras heeft haar naam bij mij niet helemaal waar gemaakt. Worthless grotendeels niet mee gekregen.
Sauron, ja ach... toffe band, goed gespeeld, technisch lekkere band...maar niet mijn ding.
Galgeras heeft haar naam bij mij niet helemaal waar gemaakt. Worthless grotendeels niet mee gekregen.
Sauron, ja ach... toffe band, goed gespeeld, technisch lekkere band...maar niet mijn ding.
Hoegaarden or die!
- Heer Petomaan
Komt Allen!!!!
Als je zin hebt, kom dan vanavond naar Musicon in Den Haag.
De volgende gerechten zullen de revue passeren:
21:00: Apperitief met de meezingers van Boombaard :trui:
22:00: Voorgerecht met de lieve klanken van Enfeeble
23:00: Hoofdgerecht met Damnable's doodskreten en gegrind
Komt Allen, Het bier zal rijkelijk vloeien!!!!
De volgende gerechten zullen de revue passeren:
21:00: Apperitief met de meezingers van Boombaard :trui:
22:00: Voorgerecht met de lieve klanken van Enfeeble
23:00: Hoofdgerecht met Damnable's doodskreten en gegrind
Komt Allen, Het bier zal rijkelijk vloeien!!!!
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Slayer of Jihad
"2 ik ken weinig bands met slechtere gitaristen "
Yot,
Ben je zelf gitarist, of anders gezegd heb je ooit wel eens een gitaar in je handen gehad?
Yot,
Ben je zelf gitarist, of anders gezegd heb je ooit wel eens een gitaar in je handen gehad?
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken zoo lang als mijn oogen open staan."
- Michiel Adriaanszoon de Ruyter -
- Michiel Adriaanszoon de Ruyter -
@ R.
[quote] http://members.lycos.nl/bastardsquad/ En dan HaatstrijdGalgerasfotos.rar aanklikken, dan gaat-ie downloaden als het goed is [\quote]
[quote] http://members.lycos.nl/bastardsquad/ En dan HaatstrijdGalgerasfotos.rar aanklikken, dan gaat-ie downloaden als het goed is [\quote]
www.macabreoperetta.com
Sorry deze uitleg moest er nog bij.
WinRar (http://www.rarlab.com/), dat ff downloaden, installeren en dan 'extract files' kiezen wanneer je rechts op t bestand klikt
Ik heb dit niet bedacht hoor!
WinRar (http://www.rarlab.com/), dat ff downloaden, installeren en dan 'extract files' kiezen wanneer je rechts op t bestand klikt
Ik heb dit niet bedacht hoor!
www.macabreoperetta.com