Exodus? Ik ken geen Exodus. Is dat niet die vage blackmetolband met die Varg Vikernis?machine-head schreef:ik snap er niks van,een topic van trash/speed metal mijn favo genre naast metalcore en der word geen word gesproken over EXODUS?
Thrash/Speed metal V
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- defenderofsteel
- Don't Break The Oath
- Contacteer:
-
-
- Don't Break The Oath
- Contacteer:
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- defenderofsteel
het exodus is een hoofdstuk uit de bijbel. als ik het goedheb de uittocht van de joden uit egypte. dus zit wel degelijk iets achtersicness0317 schreef:[..]
Exodus gristelijk... luister Shroud of urine dan maar knaap
heb die naamskeuze nooit gesnapt. zouden ze het toendertijd nou niet geweten hebben. of is het simpelweg om te shockeren?
altijd leuk zulke onzinnige bandfeitjes. houd menig gesprek in de kroeg op gang
www.myspace.com/suddenthrash
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
Is goed.Heidewolf schreef:Jongens kom op, beetje niveau graag in het topic.
Weet iemand trouwens hoe Opressing the Masses en Nothing to Gein klinken van Vio-Lence? Heb ze hier ergens zien liggen en zijn ze een aankoop waard net zoals het geweldige Eternal Nightmare?
Makin' movies, makin' songs, an' foightin' round the world!
- defenderofsteel
zou het bij opressing houden dan. gave plaats alleen vind ik hem wat minder energiek dan eternal nightmare. hij klinkt een stuk volwassener. ik vind hem om dat feit toch minder. ik vind het daardoor meer standaard klinken en zich minder onderscheid als eternal nightmare. verder is het enigsidsn vergelijkbaar de muziek
maar je hoeft er vaak niet veel voor te geven. je mag em wel een blinde aanschaf noemen
maar je hoeft er vaak niet veel voor te geven. je mag em wel een blinde aanschaf noemen
www.myspace.com/suddenthrash
Oppressing the masses vind ik erg goed, ligt goed in het verlengde van eternal nightmare! Daar vind ik persoonlijk zelfs het beste nummer van vio-lence op staan. World in a world. Nothing to Gain ken ik niet maar schijnt niet boeiend te zijn en een nieuwere geluid te hebben.Die_Eier_Von_Satan schreef:[..]
Is goed.
Weet iemand trouwens hoe Opressing the Masses en Nothing to Gein klinken van Vio-Lence? Heb ze hier ergens zien liggen en zijn ze een aankoop waard net zoals het geweldige Eternal Nightmare?
Nothing to gein klinkt mij niet rauw genoeg. Niet zo lekker rauw als eternal night mare, een stuk minder rauw. En het klink daardoor ook meteen een stuk minder trhashy.Die_Eier_Von_Satan schreef:[..]
Is goed.
Heerlijk Helder Taalloeder
Ik vind MELIAH RAGE niet echt gaaf, eingelijk kocht ik laatsg hun laatste CD "barely human" van vorig jaar en dat beviel me stukken beter dan hun jaren 80 en 90 CD's die IMO vrij gezichtsloos zijn.
Maar die laatste is echt goed gave nummers en stoere riffs, Rich Spillberg van WARGASM speelt nog een nooitje mee, maar echt thrash is het niet.
Maar die laatste is echt goed gave nummers en stoere riffs, Rich Spillberg van WARGASM speelt nog een nooitje mee, maar echt thrash is het niet.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
- Don't Break The Oath
- Contacteer:
exodusdefenderofsteel schreef:[..]
het exodus is een hoofdstuk uit de bijbel. als ik het goedheb de uittocht van de joden uit egypte. dus zit wel degelijk iets achter
heb die naamskeuze nooit gesnapt. zouden ze het toendertijd nou niet geweten hebben. of is het simpelweg om te shockeren?
noun
1 the movement of a lot of people from a place
Exodus gaat over Moses enzo die samen met z'n volk uit Egypte vertrekt, dus veel mensen die uit een bepaald gebied vertrekken. Dus de naam is in de bijbel ook alleen maar gebruikt omdat het toepasselijk is.
Like I fucking would
Just a little more evil,
than you
[img]http://www.manowar.com/images/banner_tdob.gif[/img]
Just a little more evil,
than you
[img]http://www.manowar.com/images/banner_tdob.gif[/img]
heus wel hoor, de nieuwe cd. tsja tis weer anders. ik vind m echt wel gaaf, maar live valt de nieuwe exodus zo tegen echt heel erg zonde. heb ze in 2004 gezien en t was fantastisch ben toen zo los gegaan, maar laatsts in 013 viel het zo tegen. ze begonnen al met t vernueken van bonded by blood, die gast heeft gewoon niet de stem ervoor om de oude nummers te zingenmachine-head schreef: word geen word gesproken over EXODUS?
mensen wat vinden jullie bijv,van hun nieuwe cd?
- Destructor
Ja die CD heb ik ook, hij is best gaaf. Zeker het openings nummer Hate Mahine is super cool.enforcer schreef:Ik vind MELIAH RAGE niet echt gaaf, eingelijk kocht ik laatsg hun laatste CD "barely human" van vorig jaar en dat beviel me stukken beter dan hun jaren 80 en 90 CD's die IMO vrij gezichtsloos zijn.
www.contradiction.de
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=2348
Staat net op de frontpage, de samples op de site klinken wel lekker
Beetje neo-thrash. Die gasten beuken wel een lekker eind weg.
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=2348
Staat net op de frontpage, de samples op de site klinken wel lekker
Beetje neo-thrash. Die gasten beuken wel een lekker eind weg.
Heerlijk Helder Taalloeder
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- Oblivion
- Contacteer:
De naam Exodus klinkt iig echt heel erg vet voor een thrash banddefenderofsteel schreef:[..]
het exodus is een hoofdstuk uit de bijbel. als ik het goedheb de uittocht van de joden uit egypte. dus zit wel degelijk iets achter

"Poep, Zweet en Tranen"
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
- machine-head
Meltdown schreef:[..]
1. Thrash. Wordt.
2. Heus wel, lullo, maar niet aan de lopende band.
3. Argh.
En ik weet niet wat ik er van vind. De vorige vond ik in ieder geval niet uitnodigend tot een luisterbeurt naar ander nieuw werk.
dat zegt wel genoeg over je als je tempo of the damned kut vond...

for those about to rock,we salute you!
- machine-head
ja daar heb je een punt,maar voorde nieuwe nummers vind ik m echt goed.valkyrian schreef:[..]
heus wel hoor, de nieuwe cd. tsja tis weer anders. ik vind m echt wel gaaf, maar live valt de nieuwe exodus zo tegen echt heel erg zonde. heb ze in 2004 gezien en t was fantastisch ben toen zo los gegaan, maar laatsts in 013 viel het zo tegen. ze begonnen al met t vernueken van bonded by blood, die gast heeft gewoon niet de stem ervoor om de oude nummers te zingen
for those about to rock,we salute you!
- machine-head
- Destructor
- The Horseman
Volgens mij is het kreng uitverkochtDestructor schreef:[..]
Large.nl verkoopt de re-isseu van Eternal Nightmare.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
- Hellhammer
- The Horseman
Maar geen nummers van POTF en FD kan gewoon nietDie_Eier_Von_Satan schreef:[..]
Ik vond hem in't Bolwerk anders beresterk!
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
Daar ben ik volledig mee eens. 2 jaar geleden ook 2 keer Exodus gezien met Souza en dat maakte toch veel meer indruk. Naast dat Dukes helemaal niet in de buurt komt van de oudere nummers mist Dukes ook compleet de uitstraling voor Exodus, vind ik persoonlijk. Jammerenforcer schreef:Ik vond die Rob Dukes een aanfluiting live bij EXODUS, op plaat gaat het nog, amar in de 013 wisten ze echt niet los te maken wat ze bij bonded by metal in 2003 deden!
ONSLAUGHT was zeker OK, maar echt onvergeblzen was ik niet, daar miste de band toch wat charisma voor. Maar dat lag ook aan de festival setup, ik vond ed sfeer niet echt 100% iets adt bij TANKARD de week ervoor wel dik OK was.
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
Orklord schreef:Zijn er mensen die de video van Nuclear Assault gezien hebben? Ik ga hem morgen eens bekijken en ik ben benieuwd.
Ik heb twee originele VHS tapes van ze "radiation sickness" en "hadle with care tour" uit 1989 vooral die laatste is erg gaaf!
Zozo, ik vermoed dat het doek voor Hirax nu definitief is gevallen....
Former HIRAX Guitarist Joins ONCE DEAD - Jan. 12, 2006
Former HIRAX guitarist Glenn Rogers has officially joined ONCE DEAD, the Christian metal band featuring former members of VENGEANCE RISING. "Glenn, as most of you know, was one of the original founding members of VENGEANCE, and had written many of the songs with us prior to Roger Martinez, Larry Farkas and Glen Mancaruso joining the group," guitarist Doug Thieme writes on the band's web site. "Glenn left our group to join DELIVERANCE, and then later joined HIRAX.
"The addition of Glenn offers us an incredibly talented guitarist, an awesome song writer, as well as a longtime friend. We are very excited about Glenn joining us and we look forward to working with him on the upcoming album.
"We are now in the process of writing the new material, recording demos, choosing a studio, producer etc... Glenn, myself and Larry [Farkas] are now beginning to work on some new material together that will have a powerful triple guitar attack, true to old-school speed metal, and with the skills of Mr. Jim Chaffin on drums we will exploit our punk and thrash influences as well. We are all incredibly pumped on the new material, and this just may be our best stuff ever."
Aan de andere kant beter nieuws, aangezien ik Vengeance Rising stukken interessanter vond eigenlijk!

Former HIRAX Guitarist Joins ONCE DEAD - Jan. 12, 2006
Former HIRAX guitarist Glenn Rogers has officially joined ONCE DEAD, the Christian metal band featuring former members of VENGEANCE RISING. "Glenn, as most of you know, was one of the original founding members of VENGEANCE, and had written many of the songs with us prior to Roger Martinez, Larry Farkas and Glen Mancaruso joining the group," guitarist Doug Thieme writes on the band's web site. "Glenn left our group to join DELIVERANCE, and then later joined HIRAX.
"The addition of Glenn offers us an incredibly talented guitarist, an awesome song writer, as well as a longtime friend. We are very excited about Glenn joining us and we look forward to working with him on the upcoming album.
"We are now in the process of writing the new material, recording demos, choosing a studio, producer etc... Glenn, myself and Larry [Farkas] are now beginning to work on some new material together that will have a powerful triple guitar attack, true to old-school speed metal, and with the skills of Mr. Jim Chaffin on drums we will exploit our punk and thrash influences as well. We are all incredibly pumped on the new material, and this just may be our best stuff ever."
Aan de andere kant beter nieuws, aangezien ik Vengeance Rising stukken interessanter vond eigenlijk!