Bolt Thrower Tour 2006
-
- Dark Angel
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
- Spirit In Black
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
snap niet dat zo'n package zo goedkoop is! ik heb al voor onbekende Nederlandse metalbandjes die zeer matig speelden 10 euro betaald
erg mooi!!
in de muziekodroom in Hasselt (als ze in die zaal althans spelen) zal ik nooit meer een concert bezoeken..heb daar zo'n idioten ontmoet dat ik mijn hoofd daar niet meer laat zien
erg mooi!!
in de muziekodroom in Hasselt (als ze in die zaal althans spelen) zal ik nooit meer een concert bezoeken..heb daar zo'n idioten ontmoet dat ik mijn hoofd daar niet meer laat zien
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
ja, mooi zijn die prijzen. Sommige zijn gewoon asociaal duur (Gorefest vond ik dat en Obituary ook) maar Dismember voor 7,50 en die Cryptopsy/Grave Package een tientje. Is geen geld!Kristof schreef:snap niet dat zo'n package zo goedkoop is! ik heb al voor onbekende Nederlandse metalbandjes die zeer matig speelden 10 euro betaald
erg mooi!!
www.last.fm/user/robenroll
Gorefest was gewoon een 10tje hoor...nightwing schreef:[..]
ja, mooi zijn die prijzen. Sommige zijn gewoon asociaal duur (Gorefest vond ik dat en Obituary ook) maar Dismember voor 7,50 en die Cryptopsy/Grave Package een tientje. Is geen geld!
[url]http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=15615&highlight=[/url]
[b]Rider Lord Belial[/b]
....
- Shitload of beer
- One (1) stairway
- Two (2) Ski's
.....
[b]Rider Lord Belial[/b]
....
- Shitload of beer
- One (1) stairway
- Two (2) Ski's
.....
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Ik was erbij in de Atak in Enschede en het was een zeer geslaagde avond.
Necrophagist kende ik erg weinig van, maar dat gaat gauw veranderen. Enorm gave band die er woest op los beukt en toch een erg eigen geluid heeft.
Nightrage kende ik ook alleen van naam, maar ook dit verbaasde me zeer aangenaam; brute en agressieve moderne Zweedse death metal.
Van Malevolent Creation had ik zeker na het meesterlijke Warkult album hoge verwachtingen, deze werden helaas totaal niet ingelost. De band maakte een enorm onstrakke en gare indruk, waardoor voor mij de lol er gauw vanaf was. De bassist kan volgens mij trouwens nooit Jason Blachowitz geweest zijn.
Bolt Thrower was dan heel andere koek. De band walste met het openingsnummer van het nieuwe album direct over het publiek heen dat ook direct goed losging. Een erg geslaagde band van een extreem sympathieke band. helaas geen 4th Crusade meer gehoord, maar dat kan komen omdat ik door het OV eerder weg moest.
Naast de lage entreeprijs was ook de prijs van de merch lovenswaardig.
Necrophagist kende ik erg weinig van, maar dat gaat gauw veranderen. Enorm gave band die er woest op los beukt en toch een erg eigen geluid heeft.
Nightrage kende ik ook alleen van naam, maar ook dit verbaasde me zeer aangenaam; brute en agressieve moderne Zweedse death metal.
Van Malevolent Creation had ik zeker na het meesterlijke Warkult album hoge verwachtingen, deze werden helaas totaal niet ingelost. De band maakte een enorm onstrakke en gare indruk, waardoor voor mij de lol er gauw vanaf was. De bassist kan volgens mij trouwens nooit Jason Blachowitz geweest zijn.
Bolt Thrower was dan heel andere koek. De band walste met het openingsnummer van het nieuwe album direct over het publiek heen dat ook direct goed losging. Een erg geslaagde band van een extreem sympathieke band. helaas geen 4th Crusade meer gehoord, maar dat kan komen omdat ik door het OV eerder weg moest.
Naast de lage entreeprijs was ook de prijs van de merch lovenswaardig.
לֹא אעבוד
-
- Geheim_502
- Geheim_502
- arnibes
- Contacteer:
Dat begrijp ik, dat is logisch, maar ik heb vorige week zaterdag een mailtje gestuurdGeheim_502 schreef:Als het goed is mailen ze terug. Ik heb al eens meer gereserveerd en heb altijd al een mailtje teruggehad. Maar dat duurt soms idd een aantal dagen. Dat komt omdat ze daar niet elke avond aanwezig zijn.

Gek want bij Overkill en Metal Church is het wel goed gegaan, jammer van de show alleen.
wat was daarmee?arnibes schreef:[..]
Dat begrijp ik, dat is logisch, maar ik heb vorige week zaterdag een mailtje gestuurd![]()
Gek want bij Overkill en Metal Church is het wel goed gegaan, jammer van de show alleen.
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
-
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
- Geheim_502
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
666
hmmmz weer jammer dat dave culross niet achter de drumkit zit. (MC) En ik vind het gaver als Brett Hoffmann de vocalen voor zijn rekening neemt..maarja ik zie wel in nijmegen,
ben ook wel benieuwd naar de vocalen inbreng bij BB.
Ach ik zie het volgende week wel .
ben ook wel benieuwd naar de vocalen inbreng bij BB.
Ach ik zie het volgende week wel .
On countless worlds the earth shakes as the forces of Chaos strive to gain control. Whilst they unleash their devastating weaponry upon their foes there is no time for peace - only Eternal War.
en wat heb ik er een zin in.....S.Y.L. schreef:[..]
Fuck yes!
een heerlijk avondje harde metal...
Trotse vader sinds 25/02/10.
- disastercasper
Nightrage is inderdaad geweldig, vooral dat nummer "Circle of Pain" wat ze samen met Tom Englund van Evergrey hebben opgenomen. Hopelijk spelen ze ondanks het vroege tijdstijd toch niet al te kort. De hele line-up is gewoon retestrak en het belooft echt een vette avond te worden.Kotsvlok schreef:Ik ben er ook, voornamelijk voor Nightrage dan. De rest vind ik ook wel kick, maar Nightrage is toch een vast item in m'n playlist eigenlijk.
http://www.last.fm/user/disastercasper
-
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
- Geheim_502
- sugar daddy
- Violent God
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Dat zou ik ook het liefst doen maar dan moet ik met de trein en dan kan SatanicA niet mee wegens andere afspraken. En omdat we gewoon met de hele club willen hebben we maar voor Nijmegen gekozen. Als ik nou poen te veel had was ik ook wel naar Haarlem gegaan, maar er zijn op dit moment zoveel gave concerten dat ik dat niet kan doenOrklord schreef:Waarom ga je niet gewoon naar Haarlem?