Optreden The Difference & Shadow's Veil
Optreden The Difference & Shadow's Veil
Vrijdag 31 maart 2006
Optreden: The Difference (3e plaats op MetalBash)
& Shadow's Veil (invloeden van Finntroll/Ensiferum/Children Of Bodom)
@ JH Tentakel te Wippelgem (Evergem)
Doors: 20u Start: 21.30u
Inkom: Leden €2 / Niet Leden €4
Optreden: The Difference (3e plaats op MetalBash)
& Shadow's Veil (invloeden van Finntroll/Ensiferum/Children Of Bodom)
@ JH Tentakel te Wippelgem (Evergem)
Doors: 20u Start: 21.30u
Inkom: Leden €2 / Niet Leden €4
Die mannen brengen vooral eigen muziek, maar ze coveren ook downfall van COB en spelen af en toe eentje van Ensiferum & Finntroll.KoenM schreef:Ik heb Shadow's Veil volgens mij wel eens in de Frontline gezien. Best aardig... spelen jullie nog steeds Downfall... of was het nou Master of Puppets?
Iig leuke covers gehoord die avond.
ja die band die nummer 1 was geworden vond ik nou ook geen ene kloten aan. Van mij mocht nummer 2 eerste worden en the Difference 2e.Kristof schreef:ik heb de debuut cd van the difference, en die is erg goed
vind the difference beter als die voorspelbare band die de metalbash heeft gewonnen
www.last.fm/user/robenroll
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
in elke nieuwe band invloeden van COB?Loser schreef:[..]
Ik kan je zeggen dat het alles behalve een kloon is van COB, ik ontken wel niet dat je hier en daar een invloed van COB vindt.
Maar dat vindt je tegenwoordig in elke band.
vind ik eigenlijk wel nonsens
en cob is gewoon malmsteen meets powermetal met black metal vocalen in popliedjes, is ook niet echt vernieuwend op zich
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
U heeft me verkeerd verstaan.Kristof schreef:[..]
in elke nieuwe band invloeden van COB?
vind ik eigenlijk wel nonsens
en cob is gewoon malmsteen meets powermetal met black metal vocalen in popliedjes, is ook niet echt vernieuwend op zich
In elke nieuw geboren band vindt je tegenwoordig wel de invloed van 1 of andere band. Is het nu COB of Iron Maiden, maakt niet uit.
Nee, gek. Je moet ergens je inspiratie vandaan halen.Loser schreef:[..]
U heeft me verkeerd verstaan.
In elke nieuw geboren band vindt je tegenwoordig wel de invloed van 1 of andere band. Is het nu COB of Iron Maiden, maakt niet uit.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]