Aldus, de site van de TivoliEerste bands Summer Darkness bekend!
en vernieuwde site online!
Het Summer Darkness Festival viert in 2006 zijn vierde verjaardag en begint het nieuwe jaar alvast goed met de bekendmaking van de eerste vier knallende namen.
Met trots kondigt Summer Darkness exclusieve shows aan van: futurepop topact VNV Nation, industrialgrootheid Front Line Assembly, minimal 80's electropoppers Welle:Erball en Frozen Plasma, de industrial beats van Reaper en de brute EBM/industrial van Combichrist.
Dit zestal vormt pas de eerste invulling van een spetterend programma vol underground artiesten dat in augustus 2006 in Utrecht de revue zal passeren. Verwacht dus nog veel meer cybergothic, metal en medieval bekendmakingen in de komende maanden.
Hou http://www.summerdarkness.nl goed in de gaten voor het laatste nieuws!
Summer Darkness 2006
- Pantalaimon
Summer Darkness 2006
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"
- Hieronimus
- Hieronimus
- fetuskiller
- Contacteer:
Rommel? Zijn toch muzikaal gezien wel vaardige bands, dat ze toevallig muziek maken die jou niet aanstaat.. ja das dan jammer. Bovendien verwacht ik 1 of 2 bands in die categorie en de rest meer in industrial, ebm enzovoorts.fetuskiller schreef:De halve nederlandse gothic rommel (lees: After Forever, Epica, Nemesea, Autumn, Morning...) zal ook wel weer aantreden verwacht ik, dus nee, hier ga ik bij voorbaat al niet heen.
Iets origineler qua line up mag ook wel, wat er nu staat is nog niet zo heel boeiend. Bands die je al genoeg kunt zien.
- fetuskiller
- Contacteer:
Oke, Oke, Rommel is het niet, i agree.MMayo schreef:[..]
Rommel? Zijn toch muzikaal gezien wel vaardige bands, dat ze toevallig muziek maken die jou niet aanstaat.. ja das dan jammer. Bovendien verwacht ik 1 of 2 bands in die categorie en de rest meer in industrial, ebm enzovoorts.
Iets origineler qua line up mag ook wel, wat er nu staat is nog niet zo heel boeiend. Bands die je al genoeg kunt zien.
Ik vind het alleen jammer dat het toch elk jaar tot nu toe gebreurt, Epica, Autumn en AF wisselen elkaar af. Nou is dat opzich niet erg, maar die bands kan je zo'n 12 keer per jaar bij jouw in de beurt zien.
Vorig jaar hadden ze dan Therion, die had ik graag gezien, maar niet voor 28 euro, of hoeveel het dan ook koste. En idd, de meeste gothic/industrial gaat aan mijn neus voorbij.
Vorig jaar SONATA ARCTICA gezien tijdens dat circus...mooie streek: die band heeft met dat genre geen ruk te maken, maar wel de enige reden dat ik - en vele met mij - helemaal naar Utrecht zijn gekomen, was te gek!
Verder heb ik de laatste twee liedjes van Nemesea nog gezien daaro, klonk wel ok...Denk ook dat t slim is om elk jaar die band of anders Epica of AF uit te nodigen...je bent toch gek als je GEEN publiekstrekkers vastlegt? En wie t niet wil zien die kan altijd nog op vleermuizenjacht
Ben met de huidige line up trouwens echt niet van de partij, of er moet weer een power metalband op komen draven
Verder heb ik de laatste twee liedjes van Nemesea nog gezien daaro, klonk wel ok...Denk ook dat t slim is om elk jaar die band of anders Epica of AF uit te nodigen...je bent toch gek als je GEEN publiekstrekkers vastlegt? En wie t niet wil zien die kan altijd nog op vleermuizenjacht

Ben met de huidige line up trouwens echt niet van de partij, of er moet weer een power metalband op komen draven

Dreams Are 2 Chase...
-
-
-