LUISTERT naar het opperhoofd!!pussyjuice schreef:dat?
Graspop Metal Meeting 2006
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Die dingen staan in camping en terrein regels en dan ga jij hier zielig lopen doen omdat je vriendin dr oksels niet naar bloemetjes kan laten ruiken. Neem dan een deo roller mee..yowannuzz schreef:Ik ken de knallen die dat geeft idd.
Maar vond en vind het toch een beetje sneu.
edit: van plastic want glas mag ook niet

Hee een kloon, welke lelijke vent zonder leven heeft deze kloon in het leven geroepen?pussyjuice schreef:hey?!!
jahoor doet u maar alsof dr helemaal niets aan de hand is!!
Hm op de Children Of Bodom site staat dat ze op Graspop spelen. Maar of dit 2005 of 2006 is, staat er niet bij.
Overigens staat ook Dynamo erbij.
link: http://www.childrenofbodom.com/tourdates.html
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Hieronimus
- Hieronimus
- Hieronimus
- sugar daddy
Verdomd jij!Hieronimus schreef:Elessar loopt een paar jaar achter...
Het staat potdomme op de officiele site!
Als infantiele ziel, probeer ik mijn steentje bij te dragen aan deze stam der tuig, maar het enige wat ik hoor is gelach! Het valt bijna niet meer te verdragen.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Elessar schreef:Hm op de Children Of Bodom site staat dat ze op Graspop spelen. Maar of dit 2005 of 2006 is, staat er niet bij.
Had ik al eens gepost,was uit 2004.
- The Horseman
- The Horseman
Wat zeur jij soms toch...MMayo schreef:Death komt ook niet, wist je dat al?graveworm schreef:En System Of A Down komt dit jaar waarschijnlijk niet,aangezien ze op Rock Werchter staan geprogrameerd...
Net alsof het zo van fuckin zelfsprekend is
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
w.a.s.p. en whitesnake zouden gaaf zijn zeg, al ben ik niet erg bekend met whitesnake.
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
- The Horseman
periode 1987 - 1989 is erg gaaf als je een beetje tegen crappy teksten kan.Harvester Of Sorrow schreef:w.a.s.p. en whitesnake zouden gaaf zijn zeg, al ben ik niet erg bekend met whitesnake.
Muzikaal tovert het een glimlach op je gelaat met leden als Adriaan Vandenberg en Steve Vai o.a.
Al zal Coverdale die twee wel niet meenemen

[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
inderdaad, het is niet echt mijn ding en zal er ook niet snel een album van aanschaffen, maar ik heb me vorig jaar toch prima vermaakt tijdens SOAD in het gras/stof met een pilsje erbij. En ik vond ze live eigenlijk zeer goed klinken.MMayo schreef:[..]
System of a Down mag wat mij betreft best nog een keer komen, prima vermaakt.. leuke band live.
Ik vond ze ook niet slecht,maar als hoofdact?sanguis schreef:[..]
inderdaad, het is niet echt mijn ding en zal er ook niet snel een album van aanschaffen, maar ik heb me vorig jaar toch prima vermaakt tijdens SOAD in het gras/stof met een pilsje erbij. En ik vond ze live eigenlijk zeer goed klinken.
- sugar daddy
- sugar daddy
Je bent niet de enige die even moeite had met te kiezen,we hebben uiteindelijk toch maar voor Kreator gekozen,en geen spijt van gehad.sanguis schreef:[..]
had ik op dat moment niet echt de energie meer voor, en ik wilde het natuurlijk wel volhouden tot Nevermore en Kreator. Een grote schande trouwens om die 2 bands zo laat en tegelijker tijd te programmeren.

-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
kan wel zijn, maar het was wel een super onstrak optreden, visueel zeer matig en muzikaal ging het elke minuut verkeerdSebas schreef:De pit bij SOAD was wel errug gaaf. Echt enorm ook.
over hun albumprestaties ben ik nog wel te spreken, maar live stellen ze helemaal niets voor dan een slechte gimmick
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Flaw
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik heb voor de grap een lijstje gemaakt met namen die eventueel op Graspop 2006 zouden kunnen spelen omdat ze een nieuw album uit hebben/op een festival spelen rond die tijd/op tournee zijn. In juni eens kijken hoeveel ik er goed had
Overigens zullen er nog wel een paar grote namen bijkomen, maar die heb ik nog niet kunnen bedenken.
De vetgedrukte namen komen volgens festivalinfo.nl al.
After Forever
Angra- Gods Of Metal
Anvil- Gods Of Metal
Atheist-Wacken
Avenged Sevenfold- Gokje
Backfire- Gokje
Bleeding Through- Nieuw album
Bolt Thrower- Tourt
Born From Pain- Wacken
Burst- Gokje
Caliban- Nieuw album
Cannibal Corpse- Tourt
Celtic Frost- Wacken
Cephalic Carnage- Gokje
Children Of Bodom- Wacken
Deep Purple- Sweden Rock
Dew-Scented- Tourt
Dimmu Borgir- Gods Of Metal
Edguy- Nieuw album
Ektomorf- Wacken
Emperor- Wacken
Ensiferum
Epica
Exodus- Bang Your Head
Fear My Thoughts- Summer Breeze
Finntroll- Summer Breeze/Wacken
Flotsam And Jetsam- Bang Your Head
Gamma Ray- Gods Of Metal
Helloween- Bang Your Head
Hypocrisy- Party.San Open Air
In Flames- Nieuw album
Jon Oliva's Pain- Bang Your Head
King Diamond- Tourt
Kreator- Summer Breeze/With Full Force
LA Guns- Bang Your Head
Lacuna Coil- Nieuw album
Leaves' Eyes- Rock Harz
Lengtch'e- Summer Breeze
Manowar- Tourt
Mastodon- Nieuw album
Metal Church- Sweden Rock
Michael Schenker Group
Moonspell
Necrophagist- Summer Breeze
Nevermore- Wacken/Sweden Rock
Nile- Op tour
Onslaught- Gokje
Opeth- Hebben te kennen gegeven op festivals te spelen
Orphaned Land- Wacken
Primal Fear- Wacken
Rhapsody- Nieuw album/tourt met Manowar
Saxon
Sepultura- Nieuw album
Sick Of It All- Nieuw album
Sodom- Nieuw album
Soilwork- Wacken
Sonata Arctica- Gods Of Metal
Stone Sour- Nieuw album?
Stryper- Sweden Rock
Suicidal Tendencies- Nieuw album
Suidakra- Nieuw album
Tankard- Op tour
Testament- Gods Of Metal
The Gathering
Theatre Of Tragedy- Tourt/Nieuw album
Therion- Nieuw album?
Tool- Nieuw album?
Trail Of Tears- Summer Breeze
Tristania- Gokje
Trivium- With Full Force
Venom- Sweden Rock
Volbeat- Summer Breeze
WASP- Sweden Rock

De vetgedrukte namen komen volgens festivalinfo.nl al.
After Forever
Angra- Gods Of Metal
Anvil- Gods Of Metal
Atheist-Wacken
Avenged Sevenfold- Gokje
Backfire- Gokje
Bleeding Through- Nieuw album
Bolt Thrower- Tourt
Born From Pain- Wacken
Burst- Gokje
Caliban- Nieuw album
Cannibal Corpse- Tourt
Celtic Frost- Wacken
Cephalic Carnage- Gokje
Children Of Bodom- Wacken
Deep Purple- Sweden Rock
Dew-Scented- Tourt
Dimmu Borgir- Gods Of Metal
Edguy- Nieuw album
Ektomorf- Wacken
Emperor- Wacken
Ensiferum
Epica
Exodus- Bang Your Head
Fear My Thoughts- Summer Breeze
Finntroll- Summer Breeze/Wacken
Flotsam And Jetsam- Bang Your Head
Gamma Ray- Gods Of Metal
Helloween- Bang Your Head
Hypocrisy- Party.San Open Air
In Flames- Nieuw album
Jon Oliva's Pain- Bang Your Head
King Diamond- Tourt
Kreator- Summer Breeze/With Full Force
LA Guns- Bang Your Head
Lacuna Coil- Nieuw album
Leaves' Eyes- Rock Harz
Lengtch'e- Summer Breeze
Manowar- Tourt
Mastodon- Nieuw album
Metal Church- Sweden Rock
Michael Schenker Group
Moonspell
Necrophagist- Summer Breeze
Nevermore- Wacken/Sweden Rock
Nile- Op tour
Onslaught- Gokje
Opeth- Hebben te kennen gegeven op festivals te spelen
Orphaned Land- Wacken
Primal Fear- Wacken
Rhapsody- Nieuw album/tourt met Manowar
Saxon
Sepultura- Nieuw album
Sick Of It All- Nieuw album
Sodom- Nieuw album
Soilwork- Wacken
Sonata Arctica- Gods Of Metal
Stone Sour- Nieuw album?
Stryper- Sweden Rock
Suicidal Tendencies- Nieuw album
Suidakra- Nieuw album
Tankard- Op tour
Testament- Gods Of Metal
The Gathering
Theatre Of Tragedy- Tourt/Nieuw album
Therion- Nieuw album?
Tool- Nieuw album?
Trail Of Tears- Summer Breeze
Tristania- Gokje
Trivium- With Full Force
Venom- Sweden Rock
Volbeat- Summer Breeze
WASP- Sweden Rock
Laatst gewijzigd door Flaw op ma jan 23, 2006 4:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- sugar daddy
- fetuskiller
- Contacteer:
Graspop versus Bang Your Head
Als die lijst bands komt, dan wil ik daar wel drie dagen voor vrijmaken hoor. Al mist ik Judas Priest in je lijst, die liggen toch wel voor de hand als headliner dit jaar, aangezien ze het nieuwe album vorig jaar niet op de Europese festivals hebben gepromoot, en het nog een beetje te vroeg is voor de band om alweer de studio in te duiken. Maar misschien is dat ook wel wishful thinking mijnerzijds, als grote Priest fan.
Ik heb een vraagje naar aanleiding van enkele posts die ik in deze thread gelezen heb. Ik begrijp dat wij zelf een keuze moet maken tussen Graspop en Bang Your Head, aangezien deze festivals in hetzelfde weekeinde plaats vinden. En ik begrijp dat sommige posters uit financiële overwegingen een keuze moeten maken tussen Graspop en Wacken.
Maar sommigen van jullie lijken te suggereren dat een bepaalde band wel op Bang Your Head of Wacken op zal treden, en daarom niet op Graspop zal spelen. Dat begrijp ik niet. Een band kan toch rustig op zaterdag op Bang Your Head optreden, vervolgens in de tourbus stappen, en op zondag in België spelen? Of andersom? Dat lijkt me eigenlijk wel logisch, zelfs. Dus zouden we juist niet moeten verwachten dat veel bands die op Bang Your Head staan (of naar Wacken komen, en andere Europese Festivals langsgaan) ook in België zullen spelen?

Ik heb een vraagje naar aanleiding van enkele posts die ik in deze thread gelezen heb. Ik begrijp dat wij zelf een keuze moet maken tussen Graspop en Bang Your Head, aangezien deze festivals in hetzelfde weekeinde plaats vinden. En ik begrijp dat sommige posters uit financiële overwegingen een keuze moeten maken tussen Graspop en Wacken.
Maar sommigen van jullie lijken te suggereren dat een bepaalde band wel op Bang Your Head of Wacken op zal treden, en daarom niet op Graspop zal spelen. Dat begrijp ik niet. Een band kan toch rustig op zaterdag op Bang Your Head optreden, vervolgens in de tourbus stappen, en op zondag in België spelen? Of andersom? Dat lijkt me eigenlijk wel logisch, zelfs. Dus zouden we juist niet moeten verwachten dat veel bands die op Bang Your Head staan (of naar Wacken komen, en andere Europese Festivals langsgaan) ook in België zullen spelen?

- fetuskiller
- Contacteer:
Re: Graspop versus Bang Your Head
Wat betreft wacken, dat zeg ik net; Tussen Graspop en Wacken zit ruim een maand verschil... En dat BYH bands ook op graspop spelen zou idd goed kunnen. Sommige festivals booken dan samen, ik denk alleen niet dat ook in het geval van graspop en BYH zo is, maar goed.LadyEvil schreef:Als die lijst bands komt, dan wil ik daar wel drie dagen voor vrijmaken hoor. Al mist ik Judas Priest in je lijst, die liggen toch wel voor de hand als headliner dit jaar, aangezien ze het nieuwe album vorig jaar niet op de Europese festivals hebben gepromoot, en het nog een beetje te vroeg is voor de band om alweer de studio in te duiken. Maar misschien is dat ook wel wishful thinking mijnerzijds, als grote Priest fan.![]()
"Wat betreft wacken, dat zeg ik net; Tussen Graspop en Wacken zit ruim een maand verschil... "
Ik had je vorige post nog niet gelezen, want die heb je geplaatst terwijl ik mijn post al aan het schrijven was (ik ben blond en schrijf vrij langzaam, vandaar). Maar ik begrijp je argument ook niet echt. Een aantal bands die vorig jaar begin mei al op Dynamo stonden, speelden toen ook op Graspop (zoals Anthrax) of Bospop (zoals Masterplan), en daar zat ook anderhalve maand tussen. En in de Benelux zijn geen grote festivals in augustus, bij mijn weten, dus als bands die op Wacken of Earthshaker spelen ook naar de Benelux willen komen, moeten ze toch tussen eind mei en begin juli onze regionen aandoen.
Maar goed, ik heb er niet op gelet de vorige jaren (ik ben nog nooit naar Wacken of een ander groot Duits festival geweest), dus het kan best zijn dat het in de praktijk niet zo werkt.
Ik had je vorige post nog niet gelezen, want die heb je geplaatst terwijl ik mijn post al aan het schrijven was (ik ben blond en schrijf vrij langzaam, vandaar). Maar ik begrijp je argument ook niet echt. Een aantal bands die vorig jaar begin mei al op Dynamo stonden, speelden toen ook op Graspop (zoals Anthrax) of Bospop (zoals Masterplan), en daar zat ook anderhalve maand tussen. En in de Benelux zijn geen grote festivals in augustus, bij mijn weten, dus als bands die op Wacken of Earthshaker spelen ook naar de Benelux willen komen, moeten ze toch tussen eind mei en begin juli onze regionen aandoen.
Maar goed, ik heb er niet op gelet de vorige jaren (ik ben nog nooit naar Wacken of een ander groot Duits festival geweest), dus het kan best zijn dat het in de praktijk niet zo werkt.
Slayer brengt dit jaar ook een nieuw album uit. Waarschijnlijk zo ook Metallica.
Kunnen eventueel ook op je lijstje?
Kunnen eventueel ook op je lijstje?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- SonOfTheDamned