Beetje raar praatje inderdaad....Alice Cooper op Pinkpop 2006?
Gisteren plaatste ik een van NME.com geplukt berichtje in het forum, dat Alice Cooper samen met Deep Purple de headliners vormen van het Engelse Monsters of Rock festival, dat op 3 juni in Engeland plaatsvindt. Vlak bij Pinkpop qua datum, maar het heeft geen moment door mijn hoofd gespeeld, dat deze oude man een kanshebber voor Pinkpop zou zijn. Persoonlijk vind ik het nog ongeloofwaardig en lijkt het me meer een act voor andere festivals dan voor Pinkpop, maar vandaag wees kesselman me in het forum op de volgende link: http://www.sickthingsuk.co.uk/. Op deze Alice Cooper fansite staat vermeld dat Alice na zijn optredens in februari in Duitsland naar Canada gaat, om vervolgens in juni weer naar Europa terug te keren voor Monsters Of Rock en: "June 4th/5th 2006 - PinkPop Festival, Holland".
Ook staat er het volgende bericht:
Alice For PinkPop?
14 Jan 2006
Alice has apparently been announced as one of the acts performing at the PinkPop festival in Holland at Landgraaf-Megaland on 3rd-5th June 2006.
De betrouwbaarheid en geloofwaardigheid van dit bericht heb ik nog niet kunnen natrekken. Het Monsters of Rock optreden is in ieder geval wel bevestigd.
Alice Cooper op Pinkpop ?!?!?
Alice Cooper op Pinkpop ?!?!?
Dit berichtje las ik op www.graz.nl :
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- The Horseman
- The Horseman
Dat is absoluut zo, je noemt ook één van de charmes van een festival.
Maar qua bands was MOR in die periode zeer goed bezig.
Maar qua bands was MOR in die periode zeer goed bezig.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
Maar goed, Alice op Pinkpop. Volgens mij wilde die Smeets ook weer eens wat nostalgische acts boeken en Alice past in principe wel in dat plaatje. Ik denk dat de jeugd van tegenwoordig toch wel minstens een keertje van de naam Alice Cooper gehoord heeft om het dan eens te bekijken.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
Alice Cooper op Pinkpop
De info op de hierboven genoemde sites ziet er vrij overtuigend uit. Dus hoe onwaarschijnlijk het ook klinkt, misschien treedt Alice Cooper (in navolging van de Golden Earring vorig jaar) deze zomer wel op Pinkpop op! Verrek, misschien wordt dit dan de eerste keer dat ik (een dagje) naar Pinkpop ga.
Tool op Pinkpop
Organisator Jan Smeets heeft een paar namen bevestigd voor Pinkpop dit jaar. Geen Alice Cooper voorlopig, maar wel Tool, Placebo, Franz Ferdinand, Anouk en Racoon.
Tool is natuurlijk wel leuk. Jammer dat ze deze zomer niet op een Metal-festival staan...
Tool is natuurlijk wel leuk. Jammer dat ze deze zomer niet op een Metal-festival staan...
- The Horseman
- fetuskiller
- Contacteer: