Italiaanse/Spaanse Festivals
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
Italiaanse/Spaanse Festivals
Ik heb toch al heel wat verschillende festivals bezocht, maar nooit een Spaans of Italiaans Metalfestival. En aangezien dat een andere cultuur is, lijkt me dat wel interessant.
Heeft iemand dit wel al gedaan?
Zoja, hoe was de sfeer en je algemene indruk? Is het een aanrader?
Heeft iemand dit wel al gedaan?
Zoja, hoe was de sfeer en je algemene indruk? Is het een aanrader?
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- the_metalholic
Tradate Iron Fest schijnt een heel erg gaaf festival te zijn voor de liefhebber van True Metal, bands als Manilla Road, Riot, Saxon, Domine, enzovoort staan daar.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
- sugar daddy
De sfeer was erg eh mannelijk, weinig vrouwen daar ook aanwezig en degene die er waren leken meer mannen dan vrouwen haha. Maarre sja er was bier, er was tering herrie en de mannen deden eigenlijk weinig anders dan met de armen over elkaar heen kijken naar de band en kletsen. Geen vijandigheid, geen pit.. maar gewoon gezellig wel. Veel mannen erg nieuwsgierig naar waar ik vandaan kwam en hoe het bij ons is, dus best leuk. Maarja dit feestje was harstikke illegaal, had je twee van die grote knapen voor de ingang staan die de boel waarschuwden als er politie aan kwam hehe. Oja en het geluid was harstikke kut toen haha, lekker galmen in een grot. Je kon er ook alleen geraken als je een uitnodiging had of als je via via met iemand mee kwam, ik kwam er doordat ik in de rockkroeg biertjes ging drinken en iemand me mee vroeg.Kristof schreef:hoe reageerden die mensen op die muziek? wat voor sfeer was er?