Cryptopsy, Aborted, Vesania, Grave en Dew-Scented
-
jup, dat staat op de site
maar op www.vader.pl staat hetzelfde verhaal.
Ik neem toch niet aan dat een band een tour lijst op zijn site zet, als hij zelf niet eens meedoet aan de tour.
maar goed, ik zie wel
Ik neem toch niet aan dat een band een tour lijst op zijn site zet, als hij zelf niet eens meedoet aan de tour.
maar goed, ik zie wel
.....................
Buy My Sperm
Buy My Sperm
Buy My Sperm
.....................
Buy My Sperm
Buy My Sperm
Buy My Sperm
.....................
drummer van Vader speelt ook in Vesania en die gaan wel mee. Zou gaaf zijn als ze erbij waren.the2stranger schreef:jup, dat staat op de site
maar goed, ik zie wel
Er staat helemaal niks van dien aard op de site van Vader. Alleen wat flyers van Massive Management. Vader's management inderdaad, zoals hierboven al gesuggereerd.the2stranger schreef:jup, dat staat op de site
maar goed, ik zie wel
Kop dicht, Thorko
-
- Violent God
- Contacteer:
- Blood&Ashes
- Violent God
- Contacteer:
Scum is idd niet de best bereikbare tent, heen is geen probleem maar terug.....
Ik kom uit Noordwijk dus de fiets is gewillig
Maar als je van verder komt is het "missen van de laatste band omdat de bus gaat" eerder regel dan uitzondering.
Dat het uitverkocht moet zijn ben ik met je eens
Gisteren kaarten gehaald en er bleken er nog genoeg te zijn.... meestal geen goed teken....
Ik kom uit Noordwijk dus de fiets is gewillig

Maar als je van verder komt is het "missen van de laatste band omdat de bus gaat" eerder regel dan uitzondering.
Dat het uitverkocht moet zijn ben ik met je eens

Gisteren kaarten gehaald en er bleken er nog genoeg te zijn.... meestal geen goed teken....
Open the door jehovah you whore!
Cryptopsy was veruit de beste band.Sander schreef:Iemand Cryptopsy nu al gezien? Zo ja, hoe was het? Setlist aub ed.
Aborted kon ik ook nog goed uitzitten. De eerste band heb ik gemist. De tweede band vond ik ook nog wel gaaf. Dew-sented daarna, dat deed me niets. Grave vond ik weinig aan. Maar uiteindelijk ging het natuurlijk om Cryptopsy, en cryptopsy was gaaf. heel gaaf. Setlist kan ik je niet geven, er werden in ieder geval zeker 3 nummers van Once was Not gespeeld.
Toch blijven concerten en dan met name met brulbandjes als alles voor Cryptopsy, wat saai (als je het niet of nauwelijks kent)
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]
- Blood&Ashes
Heb ze gisteravond in Groningen gezien.
Cryptopsy was inderdaad veruit de beste band. Aborted en Grave vond ik ook wel goed. De 'zang' van Aborted beviel me alleen niet echt, maar ze speelden wel goed. Dew Scented is niet helemaal mijn ding en Vesania was wel aardig, maar meer ook niet. 't Was wel een enorme verademing na dat kutbandje Hurtlocker. Op die laatste kwamen trouwens een gigantische lading alto kindjes af. Irritante lui zeg.
Cryptopsy was inderdaad veruit de beste band. Aborted en Grave vond ik ook wel goed. De 'zang' van Aborted beviel me alleen niet echt, maar ze speelden wel goed. Dew Scented is niet helemaal mijn ding en Vesania was wel aardig, maar meer ook niet. 't Was wel een enorme verademing na dat kutbandje Hurtlocker. Op die laatste kwamen trouwens een gigantische lading alto kindjes af. Irritante lui zeg.
Eerste twee bands gemist, maar aangezien ik toch niet bekend was met het materiaal van alle 6 bands boeide dit mij toch niet zo. Ik was er vooral voor Dew-scented en die waren zoals verwacht keigaaf. Goeie harde thrashmetal zonder death-metal vocals. Mooi. Aborted was een aangename verassing, Grave was ook gaaf maar ze hadden hun nacht niet helemaal geloof ik. En Cryptopsy is gewoon absoluut mijn ding niet.
Was daarna nog leuk in de ster, alleen was ik iets te zat hehe. Ik herinnerde me net pas dat ik nog tegen Krijst heb aangelult. Ach ja.
Was daarna nog leuk in de ster, alleen was ik iets te zat hehe. Ik herinnerde me net pas dat ik nog tegen Krijst heb aangelult. Ach ja.
Ach, was jij dat.Kris schreef:Eerste twee bands gemist, maar aangezien ik toch niet bekend was met het materiaal van alle 6 bands boeide dit mij toch niet zo. Ik was er vooral voor Dew-scented en die waren zoals verwacht keigaaf. Goeie harde thrashmetal zonder death-metal vocals. Mooi. Aborted was een aangename verassing, Grave was ook gaaf maar ze hadden hun nacht niet helemaal geloof ik. En Cryptopsy is gewoon absoluut mijn ding niet.
We hebben nog een tijdje over Sargatanas gepraat.
Nooit gedacht dat ik nog eens in iets zou gaan zijn wat de 'ster' heet.
- arnibes
- Contacteer:
Dat jij uit je huis bent gekomen Krijst, en dan nog eens naar een concert. Was je ziek ofzo?Krijst schreef:[..]
Cryptopsy was veruit de beste band.
Aborted kon ik ook nog goed uitzitten. De eerste band heb ik gemist. De tweede band vond ik ook nog wel gaaf. Dew-sented daarna, dat deed me niets. Grave vond ik weinig aan. Maar uiteindelijk ging het natuurlijk om Cryptopsy, en cryptopsy was gaaf. heel gaaf. Setlist kan ik je niet geven, er werden in ieder geval zeker 3 nummers van Once was Not gespeeld.
Toch blijven concerten en dan met name met brulbandjes als alles voor Cryptopsy, wat saai (als je het niet of nauwelijks kent)
Dat was ik vooral daarna, ziek.arnibes schreef:[..]
Dat jij uit je huis bent gekomen Krijst, en dan nog eens naar een concert. Was je ziek ofzo?
Het moest er toch eens van komen.
Zooo dat was wel een gezellig middagje 
Mijn impressie van de middag:
Hurtlocker: was wel aardig
Vesania: na 1 nummer maar besloten om wat te gaan eten, stelletje clowns.
Dew Scented: chill
Aborted: ff knallen
Grave: was best boring
Cyptopsy: damnnn die gasten kunnen spelen, heel erg over the top maar echt superstrak! Al lagen de vocals me niet helemaal.

Cyptopsy: damnnn die gasten kunnen spelen, heel erg over the top maar echt superstrak! Al lagen de vocals me niet helemaal.
Last call for faith or progress.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
Die vocals van Cryptopsy waren juist erg gaaf.Elio schreef:Zooo dat was wel een gezellig middagje
De rest van de muziek was ook zeer gaaf.
- Sargatanas
Wel, het zit zo:the2stranger schreef:jup, dat staat op de site
maar goed, ik zie wel
De zanger van Vader, Piotr (Peter zo u wil) is de tourmanager van deze package, vandaar dat hij het ook op de VADER-site promoot.
Hey,
Ik heb zojuist wat foto's op mijn site geplaatst van het optreden in Scum, Katwijk van afgelopen zaterdag 4 februari.
http://www.metal-experience.com
Cryptopsy

Grave

Aborted

Vanavond volgt de rest van het optreden van Bolt Thrower in Haarlem!!

Ik heb zojuist wat foto's op mijn site geplaatst van het optreden in Scum, Katwijk van afgelopen zaterdag 4 februari.
http://www.metal-experience.com
Cryptopsy

Grave

Aborted

Vanavond volgt de rest van het optreden van Bolt Thrower in Haarlem!!

-
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
Dat was een geinige middag zondag. Mooie zaal, die Bosuil. Alles goed verzorgd, 2 barren. Alleen hebben ze een geluidsinstallatie van niks. 4 speakers is echt niks.
Maargoed, Heartlocker was een bietje saai, maar het geluid stond ook kut. Vesenia is niks voor mij, daar laat ik het bij. Dew-Scented was lachen, maar niet zo aanstekelijk als de vorige keren. Aborted ook erg goed aan te horen. Grave speelde helaas te weinig van het nieuwe album. Veel van Soulles en Back From The Grave, juist de albums die ik niet goed ken. Die laatste vind ik ook nog es te saai om te luisteren. Cryptopsy klonk erg vet.
Helaas was het niet druk daar en heb ik m'n enkel gebroken tijdens 2 seconden pit bij Cryptopsy. Vervloek dat verdomde limboland.
Maargoed, Heartlocker was een bietje saai, maar het geluid stond ook kut. Vesenia is niks voor mij, daar laat ik het bij. Dew-Scented was lachen, maar niet zo aanstekelijk als de vorige keren. Aborted ook erg goed aan te horen. Grave speelde helaas te weinig van het nieuwe album. Veel van Soulles en Back From The Grave, juist de albums die ik niet goed ken. Die laatste vind ik ook nog es te saai om te luisteren. Cryptopsy klonk erg vet.
Helaas was het niet druk daar en heb ik m'n enkel gebroken tijdens 2 seconden pit bij Cryptopsy. Vervloek dat verdomde limboland.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
Ai, voet gebroken, dat klinkt niet gaaf.Soulcollector schreef:Dat was een geinige middag zondag. Mooie zaal, die Bosuil. Alles goed verzorgd, 2 barren. Alleen hebben ze een geluidsinstallatie van niks. 4 speakers is echt niks.
Toch wel aan het einde van het optreden mag ik hopen he?
- Soulcollector
- Contacteer:
Je had genoeg gezopen om niet direct, gierend van de pijn, afgevoerd te worden?Soulcollector schreef:Nee was bij 1 van de eerste nummers volgens mij. Heb het daarna nog van een afstand op een kruk gevolgd.
- Soulcollector
- Contacteer:
Soulcollector schreef:Hehe, gelukkig had ik aardig wat op ja.

Conclusie: Drank is nuttig. Hoe meer drank, hoe groter de kans dat je de hele show kunt uitzitten.
- Soulcollector
- Contacteer:
Was een aangenaam middagje in de Bosuil.
Van Hurtlocker moest ik niet veel hebben, en die zanger die de hele tijd in herhaling viel met z'n ''make some fucking noise'' maakte het er niet veel beter op.
Vesania was absoluut niet wat ik er van verwacht had. Sterker nog, het klonk nergens naar.
Dew-Scented grotendeels gemist.
Aborted rost gewoon lekker.
Grave was voor mij de verrassing van de dag. Ik kende er niet veel van maar heb zondag heerlijk m'n haren laten uitwaaien. Die zanger heeft een erg puike stem en de nummers van Soulless die ze speelden waren te gek.
En ten slotte heeft Cryptopsy aan al mijn verwachtingen voldaan door de zaal omver te blazen. Wat een stel prima gestoorde gasten zijn dat zeg. None so vile, absoluut. Ik heb genoten.
Gave merchandise was er trouwens.
@ Soulcollector.
Vervloekt indeed. Als je niets tegen Limburg zou hebben was je er zonder botbreuken van afgekomen.
Van Hurtlocker moest ik niet veel hebben, en die zanger die de hele tijd in herhaling viel met z'n ''make some fucking noise'' maakte het er niet veel beter op.
Vesania was absoluut niet wat ik er van verwacht had. Sterker nog, het klonk nergens naar.
Dew-Scented grotendeels gemist.
Aborted rost gewoon lekker.
Grave was voor mij de verrassing van de dag. Ik kende er niet veel van maar heb zondag heerlijk m'n haren laten uitwaaien. Die zanger heeft een erg puike stem en de nummers van Soulless die ze speelden waren te gek.
En ten slotte heeft Cryptopsy aan al mijn verwachtingen voldaan door de zaal omver te blazen. Wat een stel prima gestoorde gasten zijn dat zeg. None so vile, absoluut. Ik heb genoten.
Gave merchandise was er trouwens.
@ Soulcollector.
Vervloekt indeed. Als je niets tegen Limburg zou hebben was je er zonder botbreuken van afgekomen.

From their torment springs its delight.
Ik heb het gevoel dat Baroeg op 28 februari in de as gelegd gaat worden.Zorya schreef: Aborted rost gewoon lekker.
En daar heb ik zin in.
Kop dicht, Thorko
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Nog even mijn duit in het zakje.
Hurtlocker: niet gezien.
Vesania: net begonnen toen ik binnengelopen kwam, niet mijn ding, beetje standaard symfo black.
Dew-Scented: altijd wel leuk, maar nooit echt geweldig.
Aborted: fijn beukende death metal, mooie bassiste. Sven leek er alleen niet bijster veel zin in te hebben.
Grave: fijne old school death metal en hoe gaaf is het om nummers als Soulless mee te brullen?
Cryptopsy: tja bands als Hate eternal en Krisiun zijn in vergelijking hiermee eigenlijk easy listening popbandjes. De riffs zijn gewoonweg ziekelijk en Flo Mournier is volgens mij gewoon een robot, dat kan gewoon geen mens zijn. Alleen de vocalen van Lord Worm zijn niet helemaal mijn ding.
Zeer geslaagd in ieder geval.
Hurtlocker: niet gezien.
Vesania: net begonnen toen ik binnengelopen kwam, niet mijn ding, beetje standaard symfo black.
Dew-Scented: altijd wel leuk, maar nooit echt geweldig.
Aborted: fijn beukende death metal, mooie bassiste. Sven leek er alleen niet bijster veel zin in te hebben.
Grave: fijne old school death metal en hoe gaaf is het om nummers als Soulless mee te brullen?
Cryptopsy: tja bands als Hate eternal en Krisiun zijn in vergelijking hiermee eigenlijk easy listening popbandjes. De riffs zijn gewoonweg ziekelijk en Flo Mournier is volgens mij gewoon een robot, dat kan gewoon geen mens zijn. Alleen de vocalen van Lord Worm zijn niet helemaal mijn ding.
Zeer geslaagd in ieder geval.
לֹא אעבוד
-
- Contacteer: