Death Metal V

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Plaag

Bericht door Plaag » wo feb 08, 2006 10:35 am

Fusion schreef:Mmmm ik zet mijn geld op death/thrash. Maar vraag t je lieftallige kattengek of mijn aartsvijand idd maar.
Xneg is lief.
Kop dicht, Thorko

Fusion

Bericht door Fusion » wo feb 08, 2006 10:36 am

Klopt. Ik ben de klootzak van ons twee.

Nee hoor, we mogen elkaar best, alleen qua muzikale kijk verschillen we nogal van invalshoek, terwijl we wel allebei erg fanatiek over muziek zijn. Dat botst soms. Geen probleem.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

NecRobert
Contacteer:

Bericht door NecRobert » wo feb 08, 2006 10:37 am

Soulcollector schreef:[..]

Ik vind de nieuwe Decapitated niet zo erg tegenvallen als anderen hier, sterker nog, ik vind em vet. De vocals van Covan vind ik juist een mooie afwisseling op voorgaande platen en past ook goed bij de andere aanpak van nummers. Nummers lijken ook niet zoveel op elkaar, behalve een riff in het 1e en laatste nummer die verdacht veel op elkaar lijken en volgens mij alleen qua accenten verschillen. Maar het zou ook goed kunnen dat deze plaat inderdaad die kaars die jij noemde is en dat hij over een tijd langzaam opbrandt.
Persoonlijk kan Organic Hallucinosis mij ook erg bekoren. De riffs liggen weer tegen het geniale aan en hoewel het behoorlijk machinaal klinkt, is deze plaat de laatste dagen niet uit mijn speler te branden! Wél lijkt het dat de band wat meer naar Meshuggah heeft geluisterd de laatste tijd, aangezien ik af en toe duidelijke visioenen naar Chaosphere krijg. Vooral in het vierde nummer viel me dat erg op.
Ook de zang van Covan bevalt me erg goed!
https://www.facebook.com/intodarknessfestival
http://gointodarkness.nl
http://gointothevoid.nl

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » wo feb 08, 2006 12:06 pm

Plaag schreef:We vragen het De Graaf. Zij weet alles. En anders hebben we Xneg nog.
Je geeft mij te veel credit ;).

Maar inzake Capharnaum hebben zowel Fusion en jij gelijk. Want:

Capharnaum heeft 2 albums uit. "Reality Only Fantasized" en "Fractured". Ik denk dat Fusion de eerste heeft en dat jij alleen de laatste kent.

Op "ROF" ( welke ik persoonlijk ook beter vind dat "Fractured" )is Capharnaum idd technische death met een vleugje thrash. De plaat kent een zwaar geluid en een lage, schorre grunt van Tony Espinoza. Oerdegelijke deathmetal voert de boventoon ondersteund door met name technische gitaarcapriolen

"Fractured" is na enige bezettingswisselingen opgenomen en de opvallendse pion nu is Matt Heafy die ook Trivium versterkt. Grunten kun je zijn stemgebruik niet meer noemen, het is meer krijsen, soms een beetje over de top, een manier zoals idd veel metalcorebands kennen.

Ook de muziek is veel technischer en aanweziger geworden. Sneller, de productie is niet langer vol en massief, maar luchtiger waardoor de muzikale bochten en spriralen niet verzuipen. Al met al neigt de laatste plaat qua geluid en vocalen inderdaad naar de kant van metalcore. Op "Reality Only Fantasized" is daar totaal geen spraken van.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo feb 08, 2006 1:42 pm

Er wordt weer achter mijn rug om over mij gepraat zie ik.
Dat doet me goed :D

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de band in kwestie niet ken.
Maar ik weet wel dat ik niet zo wild ben van de manier waarop de term "metalcore" wordt rondgestrooid. Metalcore is een benaming voor hardcore bands die metal in hun sound gingen gebruiken. Het bekendste voorbeeld hiervan is Hatebreed. Maar tegenwoordig meent men dat Hatebreed pure hardcore is en dat bands als Trivium metalcore zijn. Terwijl Trivium weinig tot geen invloeden heeft uit de hardcore. Zoiets noem ik dan liever moderne metal ofzo. (Bij gebrek aan een betere term)
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo feb 08, 2006 1:51 pm

Ik heb nu Fleshless - To kill for skin weer aanstaan... Die plaat is echt geweldig!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

nightwing

Bericht door nightwing » wo feb 08, 2006 1:59 pm

en ik kan er nog niet voer uit hoe geweldig Dechristianize is. Elk nummer rost gewoon. Van de toffe intro tot het einde van de cd!
www.last.fm/user/robenroll

Fusion

Bericht door Fusion » wo feb 08, 2006 2:06 pm

Gr. Dracula schreef: Je geeft mij te veel credit ;).

Maar inzake Capharnaum hebben zowel Fusion en jij gelijk. Want:

Capharnaum heeft 2 albums uit. "Reality Only Fantasized" en "Fractured". Ik denk dat Fusion de eerste heeft en dat jij alleen de laatste kent.

Op "ROF" ( welke ik persoonlijk ook beter vind dat "Fractured" )is Capharnaum idd technische death met een vleugje thrash. De plaat kent een zwaar geluid en een lage, schorre grunt van Tony Espinoza. Oerdegelijke deathmetal voert de boventoon ondersteund door met name technische gitaarcapriolen

"Fractured" is na enige bezettingswisselingen opgenomen en de opvallendse pion nu is Matt Heafy die ook Trivium versterkt. Grunten kun je zijn stemgebruik niet meer noemen, het is meer krijsen, soms een beetje over de top, een manier zoals idd veel metalcorebands kennen.

Ook de muziek is veel technischer en aanweziger geworden. Sneller, de productie is niet langer vol en massief, maar luchtiger waardoor de muzikale bochten en spriralen niet verzuipen. Al met al neigt de laatste plaat qua geluid en vocalen inderdaad naar de kant van metalcore. Op "Reality Only Fantasized" is daar totaal geen spraken van.
Sta ik mooi voor lul :lol: ik ken juist alleen "Fractured" :lol: Ik hoor daar geen metalcore in, ik vind die stem gewoon thrash en de muziek deathextreem technische /thrash. Maar nu ben ik dus wel ERG benieuwd naar dat andere album!
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » wo feb 08, 2006 7:25 pm

Fusion schreef:[..]
Sta ik mooi voor lul :lol: ik ken juist alleen "Fractured" :lol: Ik hoor daar geen metalcore in, ik vind die stem gewoon thrash en de muziek deathextreem technische /thrash. Maar nu ben ik dus wel ERG benieuwd naar dat andere album!
Nu, Neggie heeft natuurlijk wel gelijk over het gebruik van de term metalcore. Die wordt te makkelijk en te pas en te onpas gebruikt. En metalcore is Capharnaum idd niet, ook "Fractured" niet, maar bepaalde elementen doen mij er erg sterk aan denken. Althans, aan metalcore wat eigenlijk geen metalcore is.

Anyway, je moet idd het eerste album maar checken. Dan hoor je wat ik bedoel en valt alles op z`n plaats.

Of ernaast. Of in de pot.

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo feb 08, 2006 7:41 pm

Even wat anders, ik luister nu naar Masticate to dominate van Gorgasm.
Mensen, wat een ongelovelijk harde cd is dat!
Death metal met veel goregrind invloeden. De blastbeats ratelen bijna non-stop door maar het gitaarwerk is ook subliem. Beukende breaks en gierende solo's zorgen voor genoeg afwisseling. Mensen die zichzelf graag, op muzikale wijze, hun tanden uit hun bek laten hengsten...die kan ik dit warm aanbevelen.

http://www.gorgasm.net/
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » wo feb 08, 2006 8:57 pm

08.02.2006 - Gorguts To Release Live DVD/CD In 2006

Canada's Avant-Garde death metal band Gorguts have announced to release a live DVD and a CD in 2006. The album "Live In Rotterdam" is scheduled for March; the live DVD "Live At The Whiskey" is expected to be released sometime in the forthcoming December. It will include various bonus material such as extra pictures, footage, and an exclusive interview with Luc Lemay and Big Steeve.

Source: http://www.gwnrecords.com

Ik ben benieuwd.

Plaag

Bericht door Plaag » wo feb 08, 2006 10:07 pm

arnibes schreef:08.02.2006 - Gorguts To Release Live DVD/CD In 2006

Canada's Avant-Garde death metal band Gorguts have announced to release a live DVD and a CD in 2006. The album "Live In Rotterdam" is scheduled for March; the live DVD "Live At The Whiskey" is expected to be released sometime in the forthcoming December. It will include various bonus material such as extra pictures, footage, and an exclusive interview with Luc Lemay and Big Steeve.

Source: http://www.gwnrecords.com

Ik ben benieuwd.
I'm not, Arniberry, because i've never paid any attention to this band thus far.
Dus misschien moet ik maar eens wat Gorguts luisteren en dan benieuwd worden naar deze release.
Kop dicht, Thorko

runtothehills

Bericht door runtothehills » wo feb 08, 2006 10:59 pm

Iemand de nieuwe Dismember al gehoord? Weer behoorlijk lekker, vooral de eerst 2 nummers zijn zo bruut dat er van mijn huiskamer al niks meer over is. En ghenkis khan wordt van maiden wordt ook eens lekker gerecycled. niet dat het een cover is maar het scheelt niet veel. Trouwens zelfs het solo werk doet met sterk aan Murray/smith denken en san vooral de sound, toch apart om te horen. Vette plaat.

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » wo feb 08, 2006 11:05 pm

Plaag schreef:[..]

I'm not, Arniberry, because i've never paid any attention to this band thus far.
Dus misschien moet ik maar eens wat Gorguts luisteren en dan benieuwd worden naar deze release.
Ik vind zelf:
The Erosion of Sanity
Considered Dead

Erg goed, wel de enige 2 die ik ken....

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo feb 08, 2006 11:12 pm

Ik raad je From Wisdom to Hate en Obscura aan.
Dat vind ik hun beste albums.

Jesper

Bericht door Jesper » wo feb 08, 2006 11:33 pm

XnegativeX schreef:Even wat anders, ik luister nu naar Masticate to dominate van Gorgasm.
Mensen, wat een ongelovelijk harde cd is dat!
Death metal met veel goregrind invloeden. De blastbeats ratelen bijna non-stop door maar het gitaarwerk is ook subliem. Beukende breaks en gierende solo's zorgen voor genoeg afwisseling. Mensen die zichzelf graag, op muzikale wijze, hun tanden uit hun bek laten hengsten...die kan ik dit warm aanbevelen.

http://www.gorgasm.net/
Zeker lekker cd'tje, maar als ik naar Gorgasm luister dan zet ik liever Bleeding Profusely aan. Die rost net zo hard (misschien harder) maar die gaat minder snel vervelen vind ik.
De demo (Stabwound Intercourse) blijft echter nog steeds mijn favoriet!
Heus.

nightwing

Bericht door nightwing » wo feb 08, 2006 11:52 pm

runtothehills schreef:Iemand de nieuwe Dismember al gehoord? Weer behoorlijk lekker, vooral de eerst 2 nummers zijn zo bruut dat er van mijn huiskamer al niks meer over is. En ghenkis khan wordt van maiden wordt ook eens lekker gerecycled. niet dat het een cover is maar het scheelt niet veel. Trouwens zelfs het solo werk doet met sterk aan Murray/smith denken en san vooral de sound, toch apart om te horen. Vette plaat.
Nog niets van gehoord. Wel erg benieuwd naar! Als die net zo hard weer blaast als de voorganger dan komt alles goed!

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do feb 09, 2006 7:35 am

XnegativeX schreef:Ik raad je From Wisdom to Hate en Obscura aan.
Dat vind ik hun beste albums.
Ja, met name die eerste.

"The Erosion Of Sanity" mag er ook wel wezen. De rest heb ik in alle eerlijkheid nog nooit gehoord.

No_Remorse
Contacteer:

Bericht door No_Remorse » do feb 09, 2006 7:46 am

nightwing schreef:[..]

Nog niets van gehoord. Wel erg benieuwd naar! Als die net zo hard weer blaast als de voorganger dan komt alles goed!
Zal me ook erg benieuwen,de cd is hier inmiddels wel besteld,stiekem kan 't toch niet mislopen qua muziek...gok ik zomaar

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do feb 09, 2006 12:14 pm

Gods Puke schreef:[..]

Zeker lekker cd'tje, maar als ik naar Gorgasm luister dan zet ik liever Bleeding Profusely aan. Die rost net zo hard (misschien harder) maar die gaat minder snel vervelen vind ik.
De demo (Stabwound Intercourse) blijft echter nog steeds mijn favoriet!
Ik heb dat precies andersom...hahaha.
Op Bleeding profusely gaat het drumwerk me af en toe wat irriteren.
Het lijkt precies op het drumwerk van de laatste cd van Hateplow (zelfde drummer) maar dan minder snel.

nightwing

Bericht door nightwing » do feb 09, 2006 2:08 pm

Waarom hoor ik niets meer van Death By Dawn het laatste jaar? Eerst horode je er aardig veel over, en hadden ze ook nog wat gigs op Nederlandse bodom. Toffe band vond ik het toen live en op plaat. Uiteraard met van Drunen op zang!

No_Remorse
Contacteer:

Bericht door No_Remorse » do feb 09, 2006 4:43 pm

runtothehills schreef:Iemand de nieuwe Dismember al gehoord? Weer behoorlijk lekker, vooral de eerst 2 nummers zijn zo bruut dat er van mijn huiskamer al niks meer over is. En ghenkis khan wordt van maiden wordt ook eens lekker gerecycled. niet dat het een cover is maar het scheelt niet veel. Trouwens zelfs het solo werk doet met sterk aan Murray/smith denken en san vooral de sound, toch apart om te horen. Vette plaat.
ik heb nooit geduld,het album op voorhand dus alvast gedownload,en inderdaad,de maiden invloeden spatten er werkelijk er vanaf,heerlijk. Het complete album vind ik verder een aardige verlenging/opvolger van where iron crosses grow,ben erg benieuwd hoe sommige nr's live zullen klinken,ze leveren iig weer prima werk af!!!

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do feb 09, 2006 4:59 pm

Omdat ik zoveel goede verhalen hoorde heb ik Butcher the weak van Devourment toch maar eens geluisterd. Ik moet toegeven dat het gitaarwerk lekker klinkt. Vooral die trage, lompe beukstukken die hele blokken beton kunnen verpulveren. Het drumwerk klinkt ook wel lekker maar dat snelle geroffel, dat het handelsmerk van Devourment lijkt, irriteerdt me mateloos.
Maar de grootste afknapper is toch wel de zang. Die monotone putrochel. Dat vind ik toch echt 3 keer niks. Devourment heeft een beetje hetzelfde euvel als Brodequin voor mij. Goede bands als je van over-the-top extreme death houdt maar ik ben er niet weg van.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do feb 09, 2006 5:53 pm

Ik vind Butcher The Weak eigenijk maar een heel gemmiddeld album. Ik heb `m, ik vind `m goed maar ik word er verder niet echt warm of koud van. Het is lompe zooi die soms heerlijk is om gehoord te worden maar dit is absoluut geen muziek waar ik lekker voor ga zitten omdat er niet zoveel te zitten valt.

Het is een voor mij een mengeling van bruut muzikaal geweld en papperige vocalen en al met al is Devourment een gigantische bak teringherrie ( waar je na goed luisteren wel het eeas uit kunt halen) waar je soms heel blij van wordt, maar nooit echt zielsgelukkig.

Ik tenminste.

Maar ik heb zeer zeker geen spijt van de aankoop.

Brodequin vind ik overigens beter. En overzichtelijker.

nightwing

Bericht door nightwing » do feb 09, 2006 7:28 pm

Yeah Brodequin heb ik toeavllig van de week nog de eerste cd van gehaald. Lekkere muziek blijft dat.

Iemand bekend met Vornagar? Ik ken er maar 2 nummers van eigenlijk en luister het vooral voor het superstrakke drumwerk. Echt die hebben een kerel achter de kit zitten, niet te zuinig!

hier een mp3 van de studiosite waar het is opgenomen:

http://www.saloband.com/bear/mp3s/VORNAGAR.mp3

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » do feb 09, 2006 8:27 pm

Zo, de nieuwe Psycroptic is binnen. De productie is een stuk voller en na een paar luisterbeurten klinken de nummers een stuk volwassener. De nieuwe zanger doet z'n werk aardig, hoewel ik de vorige toch vetter vond door z'n diversiteit. Toch hebben ze de muziek goed af weten te stemmen op de vocals. De drummer gebruikt een aantal keer hyperblasts op dit album, wat weer een mooie aanvulling op z'n kunsten is.
Heb em nu een aantal keer geluisterd, maar moet em nog zeker een aantal keer draaien, want in deze plaat zitten weer zoveel wendingen en riffs. Dat krijg ik in ieder geval niet zomaar ff door.
Maar beuken doet het zeker.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Plaag

Bericht door Plaag » do feb 09, 2006 8:52 pm

Soulcollector schreef:Zo, de nieuwe Psycroptic is binnen. De productie is een stuk voller en na een paar luisterbeurten klinken de nummers een stuk volwassener. De nieuwe zanger doet z'n werk aardig, hoewel ik de vorige toch vetter vond door z'n diversiteit. Toch hebben ze de muziek goed af weten te stemmen op de vocals. De drummer gebruikt een aantal keer hyperblasts op dit album, wat weer een mooie aanvulling op z'n kunsten is.
Heb em nu een aantal keer geluisterd, maar moet em nog zeker een aantal keer draaien, want in deze plaat zitten weer zoveel wendingen en riffs. Dat krijg ik in ieder geval niet zomaar ff door.
Beuken, en hoe! Wat ik verder goed vind aan deze schijf, is dat alles, ondanks de vele ingewikkelde breaks en tempowisselingen, ondanks het technische gesodemieter, zeer pakkend en overzichtelijk klinkt.
Kop dicht, Thorko

Fusion

Bericht door Fusion » do feb 09, 2006 8:54 pm

Als ik dit soort beschrijvingen lees, vind ik t echt jammer dat ik niet zo goed meer tegen dat hele harde gebeuk kan. Ik ben een beetje soft en ook nostalgisch qua metal. Zal Psydinges toch s tsjekken.

Gorebatjov
Contacteer:

Bericht door Gorebatjov » do feb 09, 2006 8:55 pm

XnegativeX schreef:[..]

Ik heb dat precies andersom...hahaha.
Op Bleeding profusely gaat het drumwerk me af en toe wat irriteren.
Het lijkt precies op het drumwerk van de laatste cd van Hateplow (zelfde drummer) maar dan minder snel.
Waren jullie dr ook bij op Rdam Deathfest toen Gorgasm inviel voor Suffocation? Vind inderdaad de eerdere cd's beter maar die laatste (masticate) is toch ook wel erg goed.
Als jezus een matje had, zou hij een stuk geloofwaardiger zijn geweest.

www.last.fm/user/gorebatjov
www.myspace.com/sephirothnl
www.myspace.com/poepsnoeper

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do feb 09, 2006 9:38 pm

Gorebatjov schreef:[..]

Waren jullie dr ook bij op Rdam Deathfest toen Gorgasm inviel voor Suffocation?
Ja. Alleen kan ik mij vreemd genoeg niets van dat concert herinneren.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do feb 09, 2006 9:40 pm

Fusion schreef:Ik ben een beetje soft en ook nostalgisch qua metal. Zal Psydinges toch s tsjekken.
Ja, maar dat hoeft je er niet van te weerhouden om de andere kant van het verhaal eveneens onder de loep te nemen. Deathmetal is niet alleen maar pleurisherrie.

Ik denk persoolijk dat Psycroptic jou best zou kunnen bekoren. Zowel de laatste schijf als de eerdere werken.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do feb 09, 2006 9:41 pm

Gr. Dracula schreef:[..]

Ja. Alleen kan ik mij vreemd genoeg niets van dat concert herinneren.
Gedraag je dan ook eens een beetje.

Ik kan me trouwens ook niks van dat concert herinneren maar dat komt gewoon omdat ik er niet bij was. :roll: :wink:

Plaag

Bericht door Plaag » do feb 09, 2006 9:43 pm

Gr. Dracula schreef:[..]

Ja, maar dat hoeft je er niet van te weerhouden om de andere kant van het verhaal eveneens onder de loep te nemen. Deathmetal is niet alleen maar pleurisherrie.

Ik denk persoolijk dat Psycroptic jou best zou kunnen bekoren. Zowel de laatste schijf als de eerdere werken.
Ik denk het niet. Daar is Fusion te oud voor.
Kop dicht, Thorko

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do feb 09, 2006 9:45 pm

XnegativeX schreef:[..]

Gedraag je dan ook eens een beetje.
Nee, nee, dat heeft niks met drank te maken.

Ik heb mij nog nooit zo bezopen dat de booze mijn geheugen heeft aangetast.

Ik denk dat het eerder aan het overvolle programma van zo`n dag ligt. De ene band blijft beter hangen dan de andere.

Zowiezo moet ik eerlijk bekennen dat ik van de helft van de bands die ik gezien heb inmiddels niet meer weet dat ik ze genien heb. Met name voorprogramma`s. Dat komt omdat ik inmiddels gruwelijk veel gezien heb.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do feb 09, 2006 9:50 pm

Dat was dan ook een grapje.
De dag dat jij iets anders (op je katten en je dierbaren na) boven een harde bak death metal uit laat komen moet...dat moet ik nog meemaken.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do feb 09, 2006 9:58 pm

XnegativeX schreef:Dat was dan ook een grapje.
De dag dat jij iets anders (op je katten en je dierbaren na) boven een harde bak death metal uit laat komen moet...dat moet ik nog meemaken.
Oef...

Een lekkere hap (BBQ!) en een warm bed doen ook wonderen :D.

Fusion

Bericht door Fusion » do feb 09, 2006 10:02 pm

Plaag schreef:[..]

Ik denk het niet. Daar is Fusion te oud voor.
Mmmm.... zou het? Neem ik nu de uitdaging aan? En was dat de bedoeling?

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do feb 09, 2006 10:04 pm

Ik denk dat Fusion het concept "metal" maar helemaal moet laten varen.

(Reverse psychology) 8)

Fusion

Bericht door Fusion » do feb 09, 2006 10:06 pm

XnegativeX schreef:Ik denk dat Fusion het concept "metal" maar helemaal moet laten varen.
Wat?! :evil: Wat durf je daar te zeggen? Nou, dat laat ik me geen 2 x zeggen, ik ga als ik klaar ben met werken gelijk wat metal opzetten. Nee, wacht, ik zet NU metal op!
XnegativeX schreef:(Reverse psychology) 8)
Wasda? ;) :P

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do feb 09, 2006 10:07 pm

Nu-metal? FOUT!!!

Fusion

Bericht door Fusion » do feb 09, 2006 10:09 pm

:lol:

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » do feb 09, 2006 10:10 pm

Fusion wordt hip met z'n 'metal' :D

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do feb 09, 2006 10:12 pm

Ai, als Arnibes al gaat twijfelen aan de "trui-heid" van Fusion dan wordt het ernstig.

Maaruh, een beetje respect voor de Fus-man. Mij luisterde waarschijnlijk al metal toen jij nog niet eens wist wat het was.

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » do feb 09, 2006 10:14 pm

XnegativeX schreef:Ai, als Arnibes al gaat twijfelen aan de "trui-heid" van Fusion dan wordt het ernstig.

Maaruh, een beetje respect voor de Fus-man. Mij luisterde waarschijnlijk al metal toen jij nog niet eens wist wat het was.
Natuurlijk heb ik wel een klein beetje respect voor Fusion.

Fusion

Bericht door Fusion » do feb 09, 2006 10:21 pm

XnegativeX schreef:Maaruh, een beetje respect voor de Fus-man. Mij luisterde waarschijnlijk al metal toen jij nog niet eens wist wat het was.
Ik denk wij allebei wel. In 1 van onze 'conflicten' ging ik opscheppen over hoelang ik al metal luisterde, bleek jij maar 1 of 2 jaar minder te luisteren :lol:

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do feb 09, 2006 10:22 pm

Maar dat heb ik de laatste 2 a 3 jaar wel goed gemaakt...MHUHAHAHAHA! :lol:

[ontopic Edit]
Iedereen...NU...de nieuwe Drawn and Quartered luisteren.
Die cd is echt ongelovelijk vet en walst echt over het gros van alle death metal releases van de laatste jaren heen.

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » do feb 09, 2006 11:55 pm

Fusion schreef:Als ik dit soort beschrijvingen lees, vind ik t echt jammer dat ik niet zo goed meer tegen dat hele harde gebeuk kan. Ik ben een beetje soft en ook nostalgisch qua metal. Zal Psydinges toch s tsjekken.
http://trepwebsite.free.fr/index.php/Disco

Misschien is dat wat. Of kan je ook al niet tegen dat 'geschreeuw', omdat anders je gehoorapperaat gaat piepen?

Jesper

Bericht door Jesper » vr feb 10, 2006 8:26 am

Soulcollector schreef:Zo, de nieuwe Psycroptic is binnen. De productie is een stuk voller en na een paar luisterbeurten klinken de nummers een stuk volwassener. De nieuwe zanger doet z'n werk aardig, hoewel ik de vorige toch vetter vond door z'n diversiteit. Toch hebben ze de muziek goed af weten te stemmen op de vocals. De drummer gebruikt een aantal keer hyperblasts op dit album, wat weer een mooie aanvulling op z'n kunsten is.
Jij hebt zeker ook die pre-order besteld? Ik zit nog steeds te wachten...
Heus.

Fusion

Bericht door Fusion » vr feb 10, 2006 9:31 am

Soulcollector schreef:[..]

http://trepwebsite.free.fr/index.php/Disco

Misschien is dat wat. Of kan je ook al niet tegen dat 'geschreeuw', omdat anders je gehoorapperaat gaat piepen?
Mij gehoorapparaat piepte behoorlijk, maar ik vond t toch wel erg lekker klinken!!

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » vr feb 10, 2006 9:57 am

Gods Puke schreef:Jij hebt zeker ook die pre-order besteld? Ik zit nog steeds te wachten...
Yup, was voor mij ook een verassing dat ie al zo vroeg binnen kwam. Gaaf shirtje erbij ook.

Gesloten