Marduk in Nighttown
- arnibes
- Contacteer:
Marduk in Nighttown
ZO
07.05 Marduk (SE) + support:
Black Metal
19.00u € 15,- ex. vkk.. + lidm.
Als het voorprogramma leuk is ben ik van de partij. Lekker dichtbij.
07.05 Marduk (SE) + support:
Black Metal
19.00u € 15,- ex. vkk.. + lidm.
Als het voorprogramma leuk is ben ik van de partij. Lekker dichtbij.
-
Hm misschien aanwezig wegens geldproblemen.
Deze maanden zijn al aardig duur. Daarbij is net Metallica aangekondigt en zitten de festivals er ook weer aan te komen.
Het wordt er allemaal niet goedkoper op.
Deze maanden zijn al aardig duur. Daarbij is net Metallica aangekondigt en zitten de festivals er ook weer aan te komen.
Het wordt er allemaal niet goedkoper op.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- fetuskiller
- Contacteer:
tof mischien word dit het dan wel weer voor mij. Is me vorige keer erg goed bevallen!Regeer schreef:01.04.2006 TOMAHAWK FESTIVAL
Location:Eventcenter B51 Harzer Str.7 Osnabrück-Georgsmarienhütte
Bands:Marduk+Korpiklaani+General Surgery+Grimness 69+Thyrfing
Tickets im VVK:17,50€
www.last.fm/user/robenroll
ja dat gunnen ze die herkansing. 1 van de beste concerten van vorig jaar voor mij. Godver wat zet die nieuwe kerel goede shows neer.fetuskiller schreef:Marduk... Opzich gun ik ze wel herkansing na het optreden in 013 2(?) jaar terug. Maar of ik het financieel ga redden is de vraag. Ook spelen zoals altijd de support acts voor mij een grote rol.
dat moet je in de Boerderij ook, geld dokken om na de plee te gaan.Richard schreef:Lekker 50ct dokken voor de plee elke keer dat je gaat zeiken. Echt schandalig.
@ Plaag, nee hij is er alweer bijna 2 jaar ofzo of niet? Goede zaak, want dat misbaksel van een World Funeral doen we niet an.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
dat doe ik niet in een concertzaal, dan gooien ze me er maar uit of sturen ze een securitykerel naar me die een preek komt afleveren (theatrium in mechelen), maar betalen...neen dat zal ik niet snel doennightwing schreef:[..]
dat moet je in de Boerderij ook, geld dokken om na de plee te gaan.
@ Plaag, nee hij is er alweer bijna 2 jaar ofzo of niet? Goede zaak, want dat misbaksel van een World Funeral doen we niet an.
ik loop gewoon door na mijn ding te hebben gedaan, als je betaalt voor een concert, heb je recht op faciliteit wc, dat is logica
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- fetuskiller
- Contacteer:
Dat is idd de grootste onzin! Boerderij (zoetermeer) en Tivoli (Utrecht) hebben dat ook. Dan betaal je je in die zalen (waar meestal grotere bands komen) al scheel aan een toengangs kaart en dan moet je ook dokken als je moet pissen, en met bier op moet je snel. Het moet bij mij wel heel raar lopen wil ik echt betalen, meestal loop ik gewoon door.Richard schreef:Lekker 50ct dokken voor de plee elke keer dat je gaat zeiken. Echt schandalig.
- Geheim_502
Zo, moet je dan met mammie en oma naar de kerk, of moet je dan huiswerk maken? Wat vind je oma ervan, dat jij met SS-doodshoofdjes op je shirt rondloopt en Gestapo SS logo's op je Vampirefreaks profiel zet?Absurd14 schreef:Alleen wel jammer dat het op een zondag is:<
- arnibes
- Contacteer:
Vampirefreaks is gaaf, want ik zit er ook.K. schreef:[..]
Zo, moet je dan met mammie en oma naar de kerk, of moet je dan huiswerk maken? Wat vind je oma ervan, dat jij met SS-doodshoofdjes op je shirt rondloopt en Gestapo SS logo's op je Vampirefreaks profiel zet?

haha daar is er weer 1!K. schreef:[..]
Zo, moet je dan met mammie en oma naar de kerk, of moet je dan huiswerk maken? Wat vind je oma ervan, dat jij met SS-doodshoofdjes op je shirt rondloopt en Gestapo SS logo's op je Vampirefreaks profiel zet?
Dit verhaal vertelt het allemaal!nightwing schreef:[..]
haha daar is er weer 1!
http://huppelgoth.web-log.nl/log/3932196
K. schreef:[..]
Boos kijken en doorlopen, werkt prima hier, nooit last mee gehad. Alleen een toiletjuffrouw die boos terugkijkt maar ondertussen denkt 'ik heb de domste baan ooit, laat ik m'n bek maar dichthouden.'

En dat arme mens maar zuchten, dat ze in de late uurtjes alweer op de hoek van de straat moet gaan staan. Omdat jij perse niet wilt betalen voor een vers schoongeboende plee.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Hehe ja, zoiets. Als ik 50 cent moet betalen om een plasje te mogen doen (hetgeen al een gevolg is van de hoeveelheden drank die ik daar voor teveel geld koop) verwacht ik een plee die er op z'n minst fatsoenlijk uitziet. In Tivoli heb ik eens meegemaakt dat er overal hompen pleepapier lagen, de vloer zeiknat was van het pis, en de helft van de wc's ook nog eens verstopt waren. Makkelijk geld verdienen zo, geen fuck uitvoeren en hopen dat het geld vanzelf maar op dat bakje verschijnt, sjongejonge.
Ik weet zeker dat 50 cent, niets hoeft te betalen als hij daar eens even binnen komt stampen!K. schreef:Hehe ja, zoiets. Als ik 50 cent moet betalen om een plasje te mogen doen (hetgeen al een gevolg is van de hoeveelheden drank die ik daar voor teveel geld koop) verwacht ik een plee die er op z'n minst fatsoenlijk uitziet. In Tivoli heb ik eens meegemaakt dat er overal hompen pleepapier lagen, de vloer zeiknat was van het pis, en de helft van de wc's ook nog eens verstopt waren. Makkelijk geld verdienen zo, geen fuck uitvoeren en hopen dat het geld vanzelf maar op dat bakje verschijnt, sjongejonge.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Ja joh! 1 reactie, en dan nog wel van nichtwing! Wat een berg!
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Je reactie op die huppelgoth soap
Hier vlak boven.

"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Ooooohhhh op de siiittee!!!AmnesJAn schreef:[..]
Er staan meer verhalen op die site mijn beste.
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Geheim_502
Bij Slayer moest je ook voor zo iets ranzig betalen. Nou, op een gegeven moment zat iedereen gewoon achter de tribune te zeiken. Ook ranzig maar wel gratis.K. schreef:Hehe ja, zoiets. Als ik 50 cent moet betalen om een plasje te mogen doen (hetgeen al een gevolg is van de hoeveelheden drank die ik daar voor teveel geld koop) verwacht ik een plee die er op z'n minst fatsoenlijk uitziet. In Tivoli heb ik eens meegemaakt dat er overal hompen pleepapier lagen, de vloer zeiknat was van het pis, en de helft van de wc's ook nog eens verstopt waren. Makkelijk geld verdienen zo, geen fuck uitvoeren en hopen dat het geld vanzelf maar op dat bakje verschijnt, sjongejonge.
FACTA NON VERBA
Necrodeath is 1 van de supports.
Deze hele zooi is gecancelt...Regeer schreef:01.04.2006 TOMAHAWK FESTIVAL
Location:Eventcenter B51 Harzer Str.7 Osnabrück-Georgsmarienhütte
Bands:Marduk+Korpiklaani+General Surgery+Grimness 69+Thyrfing
Tickets im VVK:17,50€

13.03.2006-05:47:21
Tomahawk Festival abgesagt
Achtung!Das Tomahawk Festival fällt aus!Bereits gekaufte Karten können an die entsprechenden Vorverkaufsstellen zurück gegeben werden.
Gründe die zur Absage führten sind zum Ersten,dass die geplante Europa Tour von Gereral Surgery und Grimness69 nicht statfinden wird und zum Zweiten auch Thyrfing aus verschiedenen Gründen nicht auf dem Tomahawk Festival auftreten können.
Die warm up show im Tor 3 mit Psychopunch,Morethehead und Chop Suey findet aber wie geplant statt.