Winternoise Festival 28-01-2006 Osnabrück (GER)

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
goatworshipper

Bericht door goatworshipper » zo jan 29, 2006 2:04 pm

Kristof schreef:[..]

teveel speed gesnoven?

Dissection op Wacken was gewoon grote bagger: slecht geluid, niet sfeervol en de gemiddelde cradle of filth-kloon is anno 2006 meer duister als dissection
kijk als je ergens gek van bent, en die band speelt nog zo kut, dan vind jij het nog goed!
alcohol in my veins...

nightwing

Bericht door nightwing » vr feb 10, 2006 10:27 pm

ik vind de playlist hier voor mensen die het intereseert.

1. (Intro- At the Fathomless Depths)
2. Frozen
3. Retribution - Storm of the Light's Bane
4. Unhallowed
5. Son of the Mourning
6. Where Dead Angels Lie
7. Soulreaper
8. (Intermezzo - No Dreams Breed in Breathless Sleep)
9. Black Horizons
10. Shadows Over A Lost Kingdom
11. In the Cold Winds of Nowhere
12. The Somberlain

13. Night's Blood
14. Elizabeth Bathory
15. Priest of Satan
16. Thorns of Crimson Death

en wat foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
www.last.fm/user/robenroll

nightwing

Bericht door nightwing » vr feb 10, 2006 10:42 pm

zeg nu ik het zo na lees, klopt die playlist wel? Weet het nu niet meer zo uit me kop, Regeer jij was er ook bij. Klopt dit?

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr feb 10, 2006 11:05 pm

Ik zit hier nu wel even met een harde plasser van die setlist! Heb er destemeer spijt van dat ik niet ben geweest. Nichtwig, bedankt :wink:
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

nightwing

Bericht door nightwing » vr feb 10, 2006 11:09 pm

denk amar niet dat ik je nu van je harde wokkel afhelp hoor door zo met mij te sjansen. Maar het was idd een geniale setlist. Maargoed dat kan ookneit anders. En geweldig dat ze The Priest of Satan hebben gespeeld. Verwachte niemand zo te horen haha.

This next song we never played live before it think....this is from the Black...iedereen schreeuwe tot 4 keer toe HORIZONS.

No this is The...nou en toen wist ik het wel :lol:

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr feb 10, 2006 11:21 pm

nightwing schreef:denk amar niet dat ik je nu van je harde wokkel afhelp hoor door zo met mij te sjansen.

Fuck! Poging mislukt. Je hebt van die mooie blonde lokken...

Last.fm

nightwing

Bericht door nightwing » vr feb 10, 2006 11:25 pm

ik voel me gevleid fetusje van me.

voor meer foto's en een revieuw:

www.nocturnalhall.com

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr feb 10, 2006 11:26 pm

Leuk hoor zo'n review, maar (je raad het al) ik kan geen duits :(

Last.fm

nightwing

Bericht door nightwing » vr feb 10, 2006 11:27 pm

hehe ik ook niet al te best. Dan maar over op plaatjes kijken, deed ik eerder ook altijd met de Donald Duck toen ik nog niet kon lezen.

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr feb 10, 2006 11:35 pm

:lol:

Last.fm

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za feb 11, 2006 1:49 pm

goatworshipper schreef:[..]

kijk als je ergens gek van bent, en die band speelt nog zo kut, dan vind jij het nog goed!
geef eens een voorbeeld
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

goatworshipper

Bericht door goatworshipper » za feb 11, 2006 2:24 pm

snap het gewoon!

dissection speelt bv een kutoptreden met een kut geluid, als dissectionfreak maakt het jou. toch geen zak uit.
alcohol in my veins...

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za feb 11, 2006 3:19 pm

goatworshipper schreef:snap het gewoon!

dissection speelt bv een kutoptreden met een kut geluid, als dissectionfreak maakt het jou. toch geen zak uit.
omdat je fan van iets bent, kan je niet meer objectief nadenken?

ik ben persoonlijk meestal nog 'strenger' bij mijn favoriete bands, omdat ik nu eenmaal veel van hun concerten verwacht

als iets matig is, dan is het gewoon matig, fan of niet

maar veel mensen denken jammer genoeg niet zo en die zijn al tevreden dat de band voor hun neus staat

MMayo

Bericht door MMayo » za feb 11, 2006 3:20 pm

omdat je fan van iets bent, kan je niet meer objectief nadenken?

ik ben persoonlijk meestal nog 'strenger' bij mijn favoriete bands, omdat ik nu eenmaal veel van hun concerten verwacht

als iets matig is, dan is het gewoon matig, fan of niet

maar veel mensen denken jammer genoeg niet zo en die zijn al tevreden dat de band voor hun neus staat
Nee je kan een band toch goed vinden, fan van zijn en weet ik wat terwijl de band een slechte avond heeft. Maar maakt jou dat dan minder fan/liefhebber van hun muziek?? Nee natuurlijk niet, maar dan wel jammer dat ze niet al te best speelden.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za feb 11, 2006 3:23 pm

MMayo schreef:[..]

Nee je kan een band toch goed vinden, fan van zijn en weet ik wat terwijl de band een slechte avond heeft. Maar maakt jou dat dan minder fan/liefhebber van hun muziek?? Nee natuurlijk niet, maar dan wel jammer dat ze niet al te best speelden.
uiteraard maakt dat de band niet 'minder'

maar het ging erover dat bepaalde fans dan ook zeer enthousiast gaan beweren dat een matig concert van een favoriete band geniaal was, terwijl het zeer matig is

als je beweert dat dissection op wacken goed was, dan zat je echt op een andere planeet, fan of niet

MMayo

Bericht door MMayo » za feb 11, 2006 3:26 pm

uiteraard maakt dat de band niet 'minder'

maar het ging erover dat bepaalde fans dan ook zeer enthousiast gaan beweren dat een matig concert van een favoriete band geniaal was, terwijl het zeer matig is

als je beweert dat dissection op wacken goed was, dan zat je echt op een andere planeet, fan of niet
Sja maar een concert goed of niet hangt ook van andere factoren af dan van alleen de band, een deel sfeer hoort er ook bij. Bedoel een band die retestrak speelt maar geen podium uitstraling heeft en waarbij het publiek met de rug naar de band staat sterretjes te kijken.. minder gaaf concert vaak dan als een band af en toe er naast zit maar het publiek uit zn dak gaat. Het is maar net hoe je het zelf beleefd.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za feb 11, 2006 3:29 pm

Sja maar een concert goed of niet hangt ook van andere factoren af dan van alleen de band, een deel sfeer hoort er ook bij. Bedoel een band die retestrak speelt maar geen podium uitstraling heeft en waarbij het publiek met de rug naar de band staat sterretjes te kijken.. minder gaaf concert vaak dan als een band af en toe er naast zit maar het publiek uit zn dak gaat. Het is maar net hoe je het zelf beleefd.
daar haal je weer argument boven waarover ik totaal niets zei

banduitstraling is bij elke band anders, dat maakt mijn inziens niet uit, ben in eerste plaats muziekliefhebber, een speciale uitstraling en/of show is dan extra toemaatje

maar ging erover dat een concert matig is gespeeld, het geluid heel slecht is, er geen sfeer is omdat de band er niet echt veel in in heeft,..dat je dan gerust kan zeggen dat het een matig concert is

MMayo

Bericht door MMayo » za feb 11, 2006 4:23 pm

daar haal je weer argument boven waarover ik totaal niets zei

banduitstraling is bij elke band anders, dat maakt mijn inziens niet uit, ben in eerste plaats muziekliefhebber, een speciale uitstraling en/of show is dan extra toemaatje

maar ging erover dat een concert matig is gespeeld, het geluid heel slecht is, er geen sfeer is omdat de band er niet echt veel in in heeft,..dat je dan gerust kan zeggen dat het een matig concert is
Jawel dat lees ik allemaal wel, maarrrrr het zijn wel argumenten die er toe doen. Maar goed, dan nog.. waar maak jij je dan druk over? Smaken verschillen nu eenmaal, voor hem was het nu eenmaal een memorabel concert en voor jou niet.. boeiend.

Regeer

Bericht door Regeer » za feb 11, 2006 5:02 pm

De sfeer was best goed en de podium-presentatie ook.
Het geluid was jammerlijk ZEER slecht.
En om nog even over WOA te beginnen, daar was meer de presentatie slecht (lees: overdreven).
Ik zie Dissection toch liever ook in een kleine zaal.
Metropool was van de 3 waar ik van de Rebirth-tour bij was de meeste geniale !!!

nightwing

Bericht door nightwing » za feb 11, 2006 11:38 pm

Hier heb jij gelijk ja! Het mocht dan wel niet het meest geweldige optreden ooit zijn. Maar het was echt geniaal vooraan. We stonden al dik uur te wachten en was echt druk daar al vooraan, echt allemaal van die Dissection gekken. Dat is toch godse mooi om mee te maken.

Plaats reactie