Thrash/Speed metal V

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma feb 13, 2006 9:19 pm

Force is de enige die ik echt minder vindt, tja en eerlijk gezegd vind ik de neiuwe plaat na 2 maanden ook niet echt een topper, maar verder vind ik ook alles erg gaaf van EXODUS.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma feb 13, 2006 9:21 pm

Die laatse doet het bij mij ook niet zo goed. Na het optreden in Tilburg eigenlijk nauwelijks geluisterd. Misschien kwam dat ook wel door het tegenvallende optreden (iig de setlist).

WhiplashWimpie
Berichten: 1739
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 8:38 pm

Bericht door WhiplashWimpie » ma feb 13, 2006 9:23 pm

Die laatste 2 van Exodus draai ik ook niet echt vaak meer.

WhiplashWimpie
Berichten: 1739
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 8:38 pm

Bericht door WhiplashWimpie » ma feb 13, 2006 9:27 pm

Ik ga drek es effe die nieuwe van Destruction nog een keer luisteren. Ik heb hem nog geen een keer helemaal volgehouden, maar ik ga het nog een keer proberen.

Ernst
Berichten: 5032
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » ma feb 13, 2006 9:29 pm

Heldendaad!

Ik vind hem echt zwak, maar goed. Ik luister daarom alhier liever nog eens naar de plaat die alles in zich heeft om langzaamhand mijn favo album ooit te gaan worden: Eternal Nightmare. Hehe mijn Eternal Nightmare-worship begint onderhand wel de klauwen uit te lopen, loop nu al toch zeker 6 maanden overal en nergens te blerren hoe goed dat album wel niet is. 8)

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma feb 13, 2006 9:33 pm

Die nieuwe van Destruction vind ik tot nu toe eigenlijk ook nog niet zo geweldig.
Wat vind men hier eigenlijk van All Hell Breaks Loose? Ik vind het best een lekker schijfje, na een paar keer gedraaid te hebben vind ik the Butcher Strikes Back, denk wel het beste nummer van die cd.

Over Vio-lence. Ik moet denk die remaster maar een aanschaffen. Ik heb Eternal Nightmare alleen op mp3 en ik luister eigenlijk niet zo heel vaak naar me mp3's.
Laatst gewijzigd door Orklord op ma feb 13, 2006 9:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

WhiplashWimpie
Berichten: 1739
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 8:38 pm

Bericht door WhiplashWimpie » ma feb 13, 2006 9:35 pm

Godver, die moet ik ook nog hebben ja, die van Violence. Ik heb er een nummer van gehoord en dat klinkt zo verdomde gaaf.

Gebruikersavatar
Terrorizer
Berichten: 332
Lid geworden op: vr aug 19, 2005 10:13 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Terrorizer » ma feb 13, 2006 9:41 pm

WhiplashWimpie schreef:Godver, die moet ik ook nog hebben ja, die van Violence. Ik heb er een nummer van gehoord en dat klinkt zo verdomde gaaf.
Ik heb die CD gebrand. Maar ik luister tegenwoordig niet echt veel meer naar gebrande CD's doordat ik er op 1 of andere manier veel minder aan vind, de sfeer ofzo. Maar toch vind ik dat album idd zeer vet! Het nummer Serial Killer vooral, zeker 1tje die ik nog origineel moet kopen.

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » ma feb 13, 2006 9:42 pm

Orklord schreef:Die nieuwe van Destruction vind ik tot nu toe eigenlijk ook nog niet zo geweldig.
Wat vind men hier eigenlijk van All Hell Breaks Loose? Ik vind het best een lekker schijfje, na een paar keer gedraaid te hebben vind ik the Butcher Strikes Back, denk wel het beste nummer van die cd.

Over Vio-lence. Ik moet denk die remaster maar een aanschaffen. Ik heb Eternal Nightmare alleen op mp3 en ik luister eigenlijk niet zo heel vaak naar me mp3's.
All hell breaks loose is het enige schijfje dat ik heb van destruction, dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal.
Ik heb het een erg goed album.

Die nieuwe is dus niet echte de moeite waard begrijp ik hier.

Gebruikersavatar
Terrorizer
Berichten: 332
Lid geworden op: vr aug 19, 2005 10:13 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Terrorizer » ma feb 13, 2006 9:44 pm

Ik heb pas Onslaught-The Force gekocht op aanraden van iemand hier, en teirng, wat is dit een vette plaat! Diegene die mij dit aanraadde bedankt! Supervette Thrash! Vooral het nummer Metal forces vind ik vet, dat refrein. De zanger heeft ook toffe uithalen. Is het 1e album Power from hell ook zo goed?

WhiplashWimpie
Berichten: 1739
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 8:38 pm

Bericht door WhiplashWimpie » ma feb 13, 2006 9:45 pm

Terrorizer schreef:Ik heb pas Onslaught-The Force gekocht op aanraden van iemand hier, en teirng, wat is dit een vette plaat! Diegene die mij dit aanraadde bedankt! Supervette Thrash! Vooral het nummer Metal forces vind ik vet, dat refrein. De zanger heeft ook toffe uithalen. Is het 1e album Power from hell ook zo goed?
Anders. Veel duisterder en simpelere riffs. Meer Venom achtig. Maar wel een zeer vette cd.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma feb 13, 2006 9:46 pm

Zeker een gave cd. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hun nieuwe plaat.

Gebruikersavatar
AltarOfSacrifice
Berichten: 8287
Lid geworden op: zo sep 12, 2004 10:20 am
Contacteer:

Bericht door AltarOfSacrifice » ma feb 13, 2006 9:47 pm

Hoe vaker ik Toxic Holocaust - Hell On Earth draai, hoe gaver het ding word, goed staaltje blackthrash. Gewoon goeie catchy riffs & tempo + killer black vocals.
[size=75]That's why they call me 'full throttle' - I like a good time
it all started at a bar with a friend of mine
Well she had to hook me up - she said she'd blow my mind
I've been up for four days so cut me out another line[/size]

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » ma feb 13, 2006 9:48 pm

Ik vind All Hell Breaks Loose wel een leuk schijfje maar zet hem niet vaak op.
Stemmingverhaal, beste nummer van die plaat vind ik The Final Curtain en Tears Of Blood.

En ja van Vio-lence krijg ik ook geen genoeg.
Elke maand word hij wel een avond opgezet en ik ga er helemaal op in.
Het is zo'n echt eerlijke plaat(ja ook heerlijk).
Maar het venijn barst er gewoon vanaf, de adrenaline kolkt gewoon.

CORONER CORONER !!!
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
AltarOfSacrifice
Berichten: 8287
Lid geworden op: zo sep 12, 2004 10:20 am
Contacteer:

Bericht door AltarOfSacrifice » ma feb 13, 2006 9:49 pm

The Horseman schreef:
CORONER CORONER !!!
[headbang] [headbang]
[size=75]That's why they call me 'full throttle' - I like a good time
it all started at a bar with a friend of mine
Well she had to hook me up - she said she'd blow my mind
I've been up for four days so cut me out another line[/size]

Gebruikersavatar
Terrorizer
Berichten: 332
Lid geworden op: vr aug 19, 2005 10:13 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Terrorizer » ma feb 13, 2006 9:50 pm

AltarOfSacrifice schreef:Hoe vaker ik Toxic Holocaust - Hell On Earth draai, hoe gaver het ding word, goed staaltje blackthrash. Gewoon goeie catchy riffs & tempo + killer black vocals.
Deze had ik pas gedownload, omdat ik er nieuwsgierig naar was, vooral door het zeer vette artwork van Repka. Ik vind het ook wel stoer, maar niet echt geweldig. Volgens mij is het een nieuwere band? Het is zeker wel 1 van de bands die wat is voor de toekomst van de (black)thrash, maar toch ben ik meer van bijv. Municipal Waste, tering, dat vind ik écht vet!

Ernst
Berichten: 5032
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » ma feb 13, 2006 9:52 pm

Vio-Lence jongen, dat is de poep. Wat een must-have zeg! Ik ben erg blij alles van ze te hebben, op de demo na. Die moet en zal ik ook hebben! 8)

Gebruikersavatar
Terrorizer
Berichten: 332
Lid geworden op: vr aug 19, 2005 10:13 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Terrorizer » ma feb 13, 2006 9:55 pm

Rattlehead schreef:Vio-Lence jongen, dat is de poep. Wat een must-have zeg! Ik ben erg blij alles van ze te hebben, op de demo na. Die moet en zal ik ook hebben! 8)
Haha, een beetje fan-boy gedrag? :lol: Maar dat is pas deze band zeker terecht! Ik móét die plaat hebben. Een echte klassieker.

Gebruikersavatar
AltarOfSacrifice
Berichten: 8287
Lid geworden op: zo sep 12, 2004 10:20 am
Contacteer:

Bericht door AltarOfSacrifice » ma feb 13, 2006 9:55 pm

Terrorizer schreef:[..]


Deze had ik pas gedownload, omdat ik er nieuwsgierig naar was, vooral door het zeer vette artwork van Repka. Ik vind het ook wel stoer, maar niet echt geweldig. Volgens mij is het een nieuwere band? Het is zeker wel 1 van de bands die wat is voor de toekomst van de (black)thrash, maar toch ben ik meer van bijv. Municipal Waste, tering, dat vind ik écht vet!

Dat is inderdaad ook gruwelijk vet, Waste 'em All is fucking geweldig!

En Toxic Holocaust is inderdaad een redelijk nieuwe band, het is niet echt uitzonderlijk goed, maar wel gewoon degelijke blackthrash.

Zelf vind ik Nocturnal Breed - Agressor ook een supergave blackthrash plaat.
[size=75]That's why they call me 'full throttle' - I like a good time
it all started at a bar with a friend of mine
Well she had to hook me up - she said she'd blow my mind
I've been up for four days so cut me out another line[/size]

Ernst
Berichten: 5032
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » ma feb 13, 2006 9:56 pm

Een beetje? Ik ben godver compleet verslaafd aan die eerste twee albums! Eternal Nightmare is samen met Peace sells en Epicus Doomicus Metallicus het enige metal-album wat ik moeiteloos 2-3x achter elkaar kan draaien zonder me een seconde te vervelen.

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » ma feb 13, 2006 10:04 pm

Ja, leuke cd's inderdaad.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Terrorizer
Berichten: 332
Lid geworden op: vr aug 19, 2005 10:13 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Terrorizer » ma feb 13, 2006 10:04 pm

AltarOfSacrifice schreef:[..]



Dat is inderdaad ook gruwelijk vet, Waste 'em All is fucking geweldig!

En Toxic Holocaust is inderdaad een redelijk nieuwe band, het is niet echt uitzonderlijk goed, maar wel gewoon degelijke blackthrash.

Zelf vind ik Nocturnal Breed - Agressor ook een supergave blackthrash plaat.
Ik heb (helaas) alleen nog maar Hazardous mutation, maar die rost al de pannen van het dak!

Nocturnal Breed moet ik nog steeds een keer beluisteren.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma feb 13, 2006 10:14 pm

Ik vind de tweede VIO-LENCE ook erg tof, de derde vind ik matig. Maar zo'n bijzondere band (ik blijf erbij) vind ik het ook weer niet, gewoon een goeie tweede wave bay area band. "Officer nice" en "world in a world" zijn mijn favo nummers. Maar het heeft wel iets ja, het si in iedere geval gene 13 uit eendozijn thrash het eerste albums i wel degelijk een classic te noemen, al zijn de zanger en zeker ook de zwalkende drummer een questie van smaak maar die geven de band ook wel iets unieks.

De eerste MUNICIPAL WASTE ook een week binnen, niet zo sterk als de nieuwe maar wel en leuk plaatje.

"Alll hell breaks loose" vind ik een zwak album, bijna geen memorabele nummers ja idd "the butcher strikes back" en de remake van "eternal ban", "The antichrist" was een stuk beter wat dat betreft.

Het eerste ONSLAUGHT album doet me niet zoveel, het tweede is erg gaaf en als je je ook kan conformeren aan wat melodieuzere zang is het derde album waanzinnig! Ik vind dat echt een superalbum...

Maar de beste Engelse thrash band is wat mij betreft SABBAT. mat name "dreamwevaer" echt een superunieke stijl.

Oh en voor Cathalised als je goeie funthrash/croosover wil horenmoet je de eerste wtee MUCKY PUP albums een aanschaffen, met name "boy in a mans world" vind ik UBER!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
metalnelis
Berichten: 161
Lid geworden op: vr feb 18, 2005 11:09 am
Locatie: Leimuiden

Bericht door metalnelis » ma feb 13, 2006 10:17 pm

hallotjes ik zat beetje in het rond te kijken en toen kwam ik op deze topic en deze ligt behoorlijk in me smaak ben zelf aardige liefhebber van thrash :) , alleen ik heb nog niet zo veel bands k ken natuurlijk wel een paar grote namen zoals slayer, vio-lence, exodus, kreator, S.O.D, M.O.D en laaz rockit maar er zullen waarscheinlijk nog veel meer thrash bands zijn. dus ik dacht: misschien zijn er mensen op deze topic die me de weg van de thrash willen wijzen 8)

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma feb 13, 2006 10:18 pm

enforcer schreef: De eerste MUNICIPAL WASTE ook een week binnen, niet zo sterk als de nieuwe maar wel en leuk plaatje.
Jij vindt dus Hazardous mutation beter dan Waste 'em all? Ik persoonlijk niet. Opzich wel logisch ook. H.M. is meer metal terwijl W.e.A. meer punk gericht is. Ik houd van de losgeslagen snelheid van W.e.A.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma feb 13, 2006 10:18 pm

Lees het topic eens door zou ik zeggen!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Ernst
Berichten: 5032
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » ma feb 13, 2006 10:19 pm

enforcer schreef:Ik vind de tweede VIO-LENCE ook erg tof, de derde vind ik matig. Maar zo'n bijzondere band (ik blijf erbij) vind ik het ook weer niet, gewoon een goeie tweede wave bay area band. "Officer nice" en "world in a world" zijn mijn favo nummers. Maar het heeft wel iets ja, het si in iedere geval gene 13 uit eendozijn thrash het eerste albums i wel degelijk een classic te noemen, al zijn de zanger en zeker ook de zwalkende drummer een questie van smaak maar die geven de band ook wel iets unieks.

De eerste MUNICIPAL WASTE ook een week binnen, niet zo sterk als de nieuwe maar wel en leuk plaatje.

"Alll hell breaks loose" vind ik een zwak album, bijna geen memorabele nummers ja idd "the butcher strikes back" en de remake van "eternal ban", "The antichrist" was een stuk beter wat dat betreft.

Het eerste ONSLAUGHT album doet me niet zoveel, het tweede is erg gaaf en als je je ook kan conformeren aan wat melodieuzere zang is het derde album waanzinnig! Ik vind dat echt een superalbum...

Maar de beste Engelse thrash band is wat mij betreft SABBAT. mat name "dreamwevaer" echt een superunieke stijl.

Oh en voor Cathalised als je goeie funthrash/croosover wil horenmoet je de eerste wtee MUCKY PUP albums een aanschaffen, met name "boy in a mans world" vind ik UBER!
Oe ja! Die Sabbat's zijn zeer, zeer sterk!

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » ma feb 13, 2006 10:19 pm

Ik vind het album van Skyclad, The wayward sons of mother earth, zo ongeloofelijk gaaf, die cd kan ik blijven draaien. Super afwisselend gitaarwerk met af en toe een folk invloedje hier en daar, een echte goeie thrash zanger en riffs om van te watertanden. Mijn lievelings cd tot nu toe eigenlijk op Skeptics van Agent Steel na.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma feb 13, 2006 10:20 pm

Lone Starr schreef:Ik vind het album van Skyclad, The wayward sons of mother earth, zo ongeloofelijk gaaf, die cd kan ik blijven draaien. Super afwisselend gitaarwerk met af en toe een folk invloedje hier en daar, een echte goeie thrash zanger en riffs om van te watertanden. Mijn lievelings cd tot nu toe eigenlijk op Skeptics van Agent Steel na.

de eerste 3 SKYCLAD albums zijn ook must haves! een wereldband die helaas nu alleen nog maar ierse pub muziek maakt!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » ma feb 13, 2006 10:21 pm

heb er een verzamelcd van maar daar staad zeer weinig oud materiaal op, vind wat ze nu maken ook gaaf btw

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma feb 13, 2006 10:23 pm

enforcer schreef:Lees het topic eens door zou ik zeggen!
Wat bedoel je?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
metalnelis
Berichten: 161
Lid geworden op: vr feb 18, 2005 11:09 am
Locatie: Leimuiden

Bericht door metalnelis » ma feb 13, 2006 10:24 pm

woooow :shock: ik zie namen van bands waarvan ik nog nooit gehoort heb ik ga dan maar eens nader onderzoek doen :lol: alvast bedankt he

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » ma feb 13, 2006 10:24 pm

Check ook deze band eens als je van snelle thrash houdt... http://rigormortis.com/ Afbeelding
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma feb 13, 2006 10:24 pm

Nog maar een keer dan... Voor de genen die van extreme thrash houden, ga DEFLESHED luisteren!!!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Ernst
Berichten: 5032
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » ma feb 13, 2006 10:25 pm

Zeker! Dat debuut is fenomenaal! Bodily dismemberment!

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » ma feb 13, 2006 10:27 pm

Rattlehead schreef:Zeker! Dat debuut is fenomenaal! Bodily dismemberment!
Re-Animator!!! Re-Animate me!!!!!! Re-animator!!! Re-Animate Meeeeaaaaaaarhgg!!!!!
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma feb 13, 2006 10:28 pm

Over Skyclad gesproken. Ik luister nu toevallig A Semblance of Normality, ik neem aan dat dit van de nieuwere Skyclad is. Ik vind het best lekker klinken rustige stukken lekker af gewisseld met wat harde stukken en nog gave melodien erdoor.

Maar de eerste 3 cd's zijn meer thrash neem ik aan?

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » ma feb 13, 2006 10:30 pm

Orklord schreef:Over Skyclad gesproken. Ik luister nu toevallig A Semblance of Normality, ik neem aan dat dit van de nieuwere Skyclad is. Ik vind het best lekker klinken rustige stukken lekker af gewisseld met wat harde stukken en nog gave melodien erdoor.

Maar de eerste 3 cd's zijn meer thrash neem ik aan?
Ik ken alleen de eerste vooralsnog, maar die is eigenlijk 99% thrash met een enkel viooltje in het eerste nummer (gedurende 2 of 3 maten), maar dit past zo ontzettend goed bij hun stijl dat het helemaal niet stoort ook al zou je niet van klassieke instrumenten houden. Echt een super-aanrader.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma feb 13, 2006 10:32 pm

Dan ga ik daar eens wat van opzoeken. :)

Gebruikersavatar
Terrorizer
Berichten: 332
Lid geworden op: vr aug 19, 2005 10:13 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Terrorizer » ma feb 13, 2006 10:33 pm

Lone Starr schreef:[..]


Re-Animator!!! Re-Animate me!!!!!! Re-animator!!! Re-Animate Meeeeaaaaaaarhgg!!!!!
Ik luister nu de mp-3tjes van de site, ik vind het vet klinken, alleen is de kwaliteit niet echt heel goed. Maar is ff op Soulseek zoeken.

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » ma feb 13, 2006 10:34 pm

Orklord schreef:Dan ga ik daar eens wat van opzoeken. :)
Je zult er echt geen spijt van krijgen, top muzikanten die bijna puur thrash spelen. Echt goed spul. Ik moet die andere albums van ze ook maar eens opzoeken.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » ma feb 13, 2006 10:35 pm

Terrorizer schreef:[..]


Ik luister nu de mp-3tjes van de site, ik vind het vet klinken, alleen is de kwaliteit niet echt heel goed. Maar is ff op Soulseek zoeken.
gewoon bestellen dat ding, via paypal betalen en dan is ie zo binnen. Echt het geld waard. leuk artwork ook.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Terrorizer
Berichten: 332
Lid geworden op: vr aug 19, 2005 10:13 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Terrorizer » ma feb 13, 2006 10:39 pm

Lone Starr schreef:[..]


gewoon bestellen dat ding, via paypal betalen en dan is ie zo binnen. Echt het geld waard. leuk artwork ook.
Klinkt zeer vet! Die andere nummers. Bedankt voor de tip.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma feb 13, 2006 10:40 pm

Hmm, ik zal het morgen eens beluisteren, ben wel benieuwd. :)

Gebruikersavatar
metalnelis
Berichten: 161
Lid geworden op: vr feb 18, 2005 11:09 am
Locatie: Leimuiden

Bericht door metalnelis » ma feb 13, 2006 10:55 pm

volgens mij heb ik nu wel genoeg bands waar ik een tijdje zoet mee zal zijn.... naja het is eigenlijk nooit genoeg maja voor korte tijd denk ik wel

sicness0317
Berichten: 5891
Lid geworden op: do jun 12, 2003 10:35 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door sicness0317 » ma feb 13, 2006 11:21 pm

GODVERDOMME wat is Flesh made sin - Dawn of the stillborn toch een fakking geniaal nummer.. supervette opbouw en de riffs lekker old school maar toch opfokkend. kortom: GAAF en zeker de moeite waard om te checken
[img]http://www.icedtears.com/musica/logos/97.gif[/img]

!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!

Gebruikersavatar
metalnelis
Berichten: 161
Lid geworden op: vr feb 18, 2005 11:09 am
Locatie: Leimuiden

Bericht door metalnelis » ma feb 13, 2006 11:30 pm

sicness0317 schreef:GODVERDOMME wat is Flesh made sin - Dawn of the stillborn toch een fakking geniaal nummer.. supervette opbouw en de riffs lekker old school maar toch opfokkend. kortom: GAAF en zeker de moeite waard om te checken
dat nummer is ook zeker geniaal ja! maar ik vind possess the flesh persoonlijk iets beter maar die hele plaat is gewoon geniaal van ze wel jammer dat ik die plaat zelf niet heb maar heb hem wel eens gehoort bij vriend van me. ik heb alleen paar losse num. maar ik ga die plaat zeker kopen 8)

Grindtegel
Berichten: 64
Lid geworden op: ma mar 01, 2004 9:55 am

Bericht door Grindtegel » di feb 14, 2006 12:23 am

Voor de mensen die Skyclad goedvinden, die moeten ook maar een naar Pariah luisteren. De gitarist in de originele Skyclad zat voorheen in Pariah. De eerste 2 cd´s The Kindred en Blaze of Obscurity zijn toch wel pareltjes, met name de 1e cd is een thrashklassieker en bevat na de cd´s van Sabbat het beste thrashwerk uit Groot Britannie.
"if you're serious you lose" Spazztic Blurr

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » di feb 14, 2006 7:16 am

AltarOfSacrifice schreef:Zelf vind ik Nocturnal Breed - Agressor ook een supergave blackthrash plaat.
Nocturnal Breed is ook een ernstig gave band an sich. Gewoon rauwe blackened thrash zonder consessies, die als een vrachttrein over je schedelpan dendert. Aanrader mij betreft is de plaat No Retreat, No Surrender.
enforcer schreef:Oh en voor Cathalised als je goeie funthrash/croosover wil horenmoet je de eerste wtee MUCKY PUP albums een aanschaffen, met name "boy in a mans world" vind ik UBER!
Ik zal er eens wat van opzoeken, dank voor de tip :)
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » di feb 14, 2006 7:24 am

Lone Starr schreef:[..]


Re-Animator!!! Re-Animate me!!!!!! Re-animator!!! Re-Animate Meeeeaaaaaaarhgg!!!!!

Daar heb je weer een top 10 plaat vamme te pakken!

samen met "Why Play Around" van WARGASM en "NOthing's Sacred" van LAAZ ROCKIT, "Shotun justice" van RAZOR en "M-16" van SODOM....

de rest wisselt nogal
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gesloten