Denk alleen niet dat ik het financieel ga redden, dus ik blijf waarschijnlijk maar bij de underground festivals...
Niet zo pessimistisch doenDarth Vader schreef:Godsamme heb ik weer.. Het is al bijna zeker dat ik naar Graspop ga, maar in het voorlopige lijstje zit niet veel interessants voor mijWas het de voorgaande jaren niet zo dat in Februari de hele line-up voor GMM bevestigd werd?
Omdat ze commercieler worden?Uberneedee schreef:[..]
Niet zo pessimistisch doenDe death metal bands worden vast pas later bekend gemaakt omdat die meestal wat minder bekend zijn.. Wacht nou maar eerst af voordat alle bands bevestigd zijn
Ze hebben elk jaar een gave line up, dus waarom deze keer niet?
Er zijn wel meer festivals rond die tijd en niet alleen in Belgie dus die bron van jou lijkt me niet zo betrouwbaar.Skeltons of sociëty schreef:Ik ken bepaalde personen die zelf een festivalletje organiseren, en dat is dus ook deze zomer. Zij hebben namen opgevraagt die in die tijd touren. En daaruit volgde dat deze bands op die datum niet meer beschikbaar waren. Zo heb ik het gehoort.
fetuskiller schreef:Die namen die er tot nu toe onder geruchten staan kunnen mij toch wel aardig boeien... Manowar, Metallica, Rhapsody en WASP. Is weer eens wat anders
Denk alleen niet dat ik het financieel ga redden, dus ik blijf waarschijnlijk maar bij de underground festivals...
Metallica speelt dit jaar waarschijnlijk op werchter, dus naar graspop zullen ze dan wel niet komengraveworm schreef:[..]
metallica is te duur voor Graspop,is al meerdere malen bevestigd door de organisator.
iddGeheim_502 schreef:[..]
Het zou wel gaaf zijn als ManoWar en Wasp op Graspop komen.
ik dacht dat dat in 013 was. Maar volgens mij ben ik nou shows van ze door elkaar aant halen. (misschien heb ik ze dan toch al te vaak gezien: toch nog maar eens naar de effenaar dan 21 mrt)MetalEd schreef:[..]
Was vet! Lieten een gast uit het publiek Bullet Ride zingen!
Als Metallica komt, dan weet ik wel wat voor soort bands je nog meer mag verwachten: Korn en Deftones. Kijk maar naar het vermoedelijke programma van het Download Festival in Engeland, en met wat voor soort bands Metallica de afgelopen jaren toerde.Rattlehead schreef:Ik sla Graspop over als Metallica komt en daardoor de entreeprijs NOG hoger wordt.
het gaat me meer om of dit gerucht waar gemaakt kan worden...deliverance schreef:[..]
boeit jou het??
Naja en anders gaat gewoon de kwaliteit van de camping naar beneden. Ze kunnen altijd terugvallen op dixies immers.Joris schreef:prijzen gaan nooit omlaag en gaan altijd omhoog.
Dit geldt voor nagenoeg alle festivals. Maar dit heeft denk ik weinig te maken met de bands die er komen elk jaar. Ze kunnen niet alleen omdat metallica komt de prijs gaan verhogen.
nog verder naar beneden? ik hoopte eigenlijk op een verbetering tov vorig jaar..Richard schreef:[..]
Naja en anders gaat gewoon de kwaliteit van de camping naar beneden. Ze kunnen altijd terugvallen op dixies immers.
Zie ik ze zo voor aan.