Black Metal Deel ?²

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
Geheim_502
Berichten: 1291
Lid geworden op: di dec 06, 2005 11:57 am
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Geheim_502 » wo feb 15, 2006 10:11 am

Amibor schreef:[..]




Fame en zachte prijsjes? Dat valt vies tegen.
Ze hebben ook aanbiendings cd's. Of zijn die ook al afgeschaft?
FACTA NON VERBA

Gebruikersavatar
Internet Black Metal
Berichten: 103
Lid geworden op: di dec 20, 2005 5:37 pm

Bericht door Internet Black Metal » wo feb 15, 2006 6:37 pm

fghdfgdf

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » wo feb 15, 2006 6:43 pm

Internet Black Metal schreef:@ Meltdown:

De uil is dood, wist je dat al? Nu we toch bezig zijn.
Wat nou dood? De uil is helemaal niet dood.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Internet Black Metal
Berichten: 103
Lid geworden op: di dec 20, 2005 5:37 pm

Bericht door Internet Black Metal » wo feb 15, 2006 6:47 pm

Meltdown schreef:[..]


Wat nou dood? De uil is helemaal niet dood.
Jawel:

San Diego, California (AP)
Jonathan, the Snowy Owl made famous as the "O RLY" owl, has died in captivity in the San Diego Zoo.
The owl, which was 17 years old, died Tuesday afternoon after the sudden onset of pneumonia. He was young for an owl in captivity, however wild owls only live an average of 15 years.
"This is a long sad day for us," Phillips said.
One of his handlers, Dale Richards, also said Jonathan died quickly. "Wechecked his respiration rate and it was a little irregular ... he wasn't doing too well," Richards told The Associated Press. "Early in the evening, he passed away."

The textual phrase "o rly?" was first popularized on the SomethingAwful forums. The phrase was initially one of many used during the FYAD sub forum’s fad of compressing words by removing unnecessary letters. While "O RLY?" is simply shorthand for "Oh, Really?", the most common image macro comes from 4chan, where for a short while, the word "repost" was word filtered to "owl". The Image macro and its attached phrase then spread rapidly throughout the Internet.

The “O RLY” owl was first created on www.OffTopic.com after an anonymous user added the phrase to a picture of a snowy owl. The owl quickly became popular on 4chan, and then spread to many other community websites such as Fark, spawning many more image macros involving owls.

Jonathon the “O RLY” Owl had recently started to turn this underground fame into mainstream success with his supporting role in the recent Wil Shriner blockbuster “Hoot”. And recently Live Journal-based musical group Local Pub Band came up with a song based around the owl, which is entitled "O RLY?". In the lyrics singer Agniya declares her desire to get to know and her love for the owl.

Nick Braden, a spokesman of the Humane Society of the United States, said veterinarians gave Jonathan antibiotics after he showed signs of lethargy Thursday, but it wasn't apparent how sick he was.

Gebruikersavatar
Internet Black Metal
Berichten: 103
Lid geworden op: di dec 20, 2005 5:37 pm

Bericht door Internet Black Metal » wo feb 15, 2006 6:48 pm

kanker
Laatst gewijzigd door Internet Black Metal op wo feb 15, 2006 9:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » wo feb 15, 2006 6:50 pm

Internet Black Metal schreef:[..]

Jawel:

San Diego, California (AP)
Jonathan, the Snowy Owl made famous as the "O RLY" owl, has died in captivity in the San Diego Zoo.
The owl, which was 17 years old, died Tuesday afternoon after the sudden onset of pneumonia. He was young for an owl in captivity, however wild owls only live an average of 15 years.
"This is a long sad day for us," Phillips said.
One of his handlers, Dale Richards, also said Jonathan died quickly. "Wechecked his respiration rate and it was a little irregular ... he wasn't doing too well," Richards told The Associated Press. "Early in the evening, he passed away."

The textual phrase "o rly?" was first popularized on the SomethingAwful forums. The phrase was initially one of many used during the FYAD sub forum’s fad of compressing words by removing unnecessary letters. While "O RLY?" is simply shorthand for "Oh, Really?", the most common image macro comes from 4chan, where for a short while, the word "repost" was word filtered to "owl". The Image macro and its attached phrase then spread rapidly throughout the Internet.

The “O RLY” owl was first created on www.OffTopic.com after an anonymous user added the phrase to a picture of a snowy owl. The owl quickly became popular on 4chan, and then spread to many other community websites such as Fark, spawning many more image macros involving owls.

Jonathon the “O RLY” Owl had recently started to turn this underground fame into mainstream success with his supporting role in the recent Wil Shriner blockbuster “Hoot”. And recently Live Journal-based musical group Local Pub Band came up with a song based around the owl, which is entitled "O RLY?". In the lyrics singer Agniya declares her desire to get to know and her love for the owl.

Nick Braden, a spokesman of the Humane Society of the United States, said veterinarians gave Jonathan antibiotics after he showed signs of lethargy Thursday, but it wasn't apparent how sick he was.
O.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » wo feb 15, 2006 8:54 pm

kansloos
Laatst gewijzigd door K. op wo feb 15, 2006 9:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » wo feb 15, 2006 9:02 pm

Is dat Absurd14 en/of Internet Black Metal, snap er geen snars meer van, hehe.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » wo feb 15, 2006 9:03 pm

Al die plotwijzigingen ... jeezes

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » wo feb 15, 2006 9:04 pm

kansloos
Laatst gewijzigd door K. op wo feb 15, 2006 9:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Internet Black Metal
Berichten: 103
Lid geworden op: di dec 20, 2005 5:37 pm

Bericht door Internet Black Metal » wo feb 15, 2006 9:12 pm

kanker
Laatst gewijzigd door Internet Black Metal op wo feb 15, 2006 9:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » wo feb 15, 2006 9:18 pm

kansloos
Laatst gewijzigd door K. op wo feb 15, 2006 9:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Internet Black Metal
Berichten: 103
Lid geworden op: di dec 20, 2005 5:37 pm

Bericht door Internet Black Metal » wo feb 15, 2006 9:20 pm

behoorlijk
Laatst gewijzigd door Internet Black Metal op wo feb 15, 2006 9:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » wo feb 15, 2006 9:22 pm

Internet Black Metal schreef:Ok, hier kappen we dan.

Mijn post was trouwens niet aanvallend bedoeld, jammer genoeg nam je het weer verkeerd op.
Afbeelding
It's the end of time

Gebruikersavatar
V
Berichten: 296
Lid geworden op: wo dec 14, 2005 5:50 pm
Locatie: Leiden

Bericht door V » do feb 16, 2006 3:06 am

V schreef: 1349 - Beyond the apocalypse
Blood Storm - Pestilence from the dragonstar
Graupel - Auf alten wegen
Judas Iscariot - Heaven in flames
S.V.E.S.T. - Urfaust
Vandaag toch maar deze vijf besteld. Ben echt superbenieuwd. Is namelijk een tijd terug dat ik een lekkere blackplaat heb gehoord. Bedankt voor de tips btw, daar ga ik eens achteraan.
Laatst gewijzigd door V op do feb 16, 2006 3:11 am, 1 keer totaal gewijzigd.
[img]http://img112.imageshack.us/img112/9819/denirobanner1co.gif[/img]

Gebruikersavatar
V
Berichten: 296
Lid geworden op: wo dec 14, 2005 5:50 pm
Locatie: Leiden

Bericht door V » do feb 16, 2006 3:07 am

Sorry, dubbele post.
[img]http://img112.imageshack.us/img112/9819/denirobanner1co.gif[/img]

Gebruikersavatar
Internet Black Metal
Berichten: 103
Lid geworden op: di dec 20, 2005 5:37 pm

Bericht door Internet Black Metal » do feb 16, 2006 8:00 am

Die Graupel en S.V.E.S.T zullen je niet tegenvallen. Beide topplaten!

Gebruikersavatar
Geheim_502
Berichten: 1291
Lid geworden op: di dec 06, 2005 11:57 am
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Geheim_502 » do feb 16, 2006 10:47 am

K. schreef:kansloos
Je valt in herhaling. :wink: Zat gisterenmiddag Carpathian Forest te luisteren. Naar het album Strange Old Brew.

Wat ik aan CF goed vind is dat ze Vunzige Black Metal mengen met een soort van rock and roll invloeden. Luister maar eens naar nummers zoals He's Turning Blue of The Suicide Song. Dezelfde vlieger gaat op voor bepaalde nummers van Dark Throne.
FACTA NON VERBA

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » do feb 16, 2006 11:12 am

Deze band zal hier vast vaak voorbij komen, ik hoor het echter voor het eerst, Het Noorse KHOLD. Ik heb nu het laatste album 'Krek' aandachtig beluisterd, en ik moet zeggen dat ik dit zeer goed kan waarderen. Transparante en rauwe Black metal, hier en daar een catchy riffje, en vooral veel sleepend werk. De kraak heldere productie zorgt ervoor dat alles heel goed te onderscheiden valt, zelf de bass hoor je er duidelijk doorheen rolle, heerlijk. Zijn er op 'Krek' na meer albums van Khold die ik zou moeten checken?
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » do feb 16, 2006 11:20 am

fetuskiller schreef:Deze band zal hier vast vaak voorbij komen, ik hoor het echter voor het eerst, Het Noorse KHOLD. Ik heb nu het laatste album 'Krek' aandachtig beluisterd, en ik moet zeggen dat ik dit zeer goed kan waarderen. Transparante en rauwe Black metal, hier en daar een catchy riffje, en vooral veel sleepend werk. De kraak heldere productie zorgt ervoor dat alles heel goed te onderscheiden valt, zelf de bass hoor je er duidelijk doorheen rolle, heerlijk. Zijn er op 'Krek' na meer albums van Khold die ik zou moeten checken?
Nee, want Khold is een kutband.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » do feb 16, 2006 11:21 am

Vind jij. Ik vind het gaaf.

Heb ik een keer een black metalband opgezocht, is het weer niet goed :wink:
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
dino
Berichten: 193
Lid geworden op: do jun 09, 2005 6:59 pm
Locatie: belgie

Bericht door dino » do feb 16, 2006 11:23 am

fetuskiller schreef:Deze band zal hier vast vaak voorbij komen, ik hoor het echter voor het eerst, Het Noorse KHOLD. Ik heb nu het laatste album 'Krek' aandachtig beluisterd, en ik moet zeggen dat ik dit zeer goed kan waarderen. Transparante en rauwe Black metal, hier en daar een catchy riffje, en vooral veel sleepend werk. De kraak heldere productie zorgt ervoor dat alles heel goed te onderscheiden valt, zelf de bass hoor je er duidelijk doorheen rolle, heerlijk. Zijn er op 'Krek' na meer albums van Khold die ik zou moeten checken?
- Masterpiss Of Pain ( 2001 )
- Phantom ( 2002 )
- Mørke Gravers Kammer ( 2004 )

ze zijn allemaal goed

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » do feb 16, 2006 11:24 am

fetuskiller schreef:Vind jij. Ik vind het gaaf.

Heb ik een keer een black metalband opgezocht, is het weer niet goed :wink:
Je moet gewoon naar Svartsyn luisteren.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » do feb 16, 2006 1:52 pm

Plaag schreef:[..]


Je moet gewoon naar Svartsyn luisteren.
Alsof er nog hoop is voor die jongen.
Krieg zeg ik je. De band. Weg met khold en daarvoor in de plaats Krieg.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » do feb 16, 2006 1:56 pm

Mocht je een beetje in mietje zijn, en denken dat het niet Krieg moet zijn zoals BM hoort te klinken, dan kan je altijd nog overstappen op ...And Oceans. En doe dan The symmetry of I, the circle of O. Daar staat geen slecht nummer op.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
Lord Leuber
Berichten: 301
Lid geworden op: do jul 01, 2004 8:41 pm
Locatie: Santpoort
Contacteer:

Bericht door Lord Leuber » do feb 16, 2006 2:07 pm

Krijst schreef:Mocht je een beetje in mietje zijn, en denken dat het niet Krieg moet zijn zoals BM hoort te klinken, dan kan je altijd nog overstappen op ...And Oceans. En doe dan The symmetry of I, the circle of O. Daar staat geen slecht nummer op.
Dynamic Gallery doet daar weinig tot niet voor onder, vind ik. Met name Je te connais beau masque is erg gaaf!

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » do feb 16, 2006 2:18 pm

Lord Leuber schreef:[..]


Dynamic Gallery doet daar weinig tot niet voor onder, vind ik. Met name Je te connais beau masque is erg gaaf!
Op A.M.G.O.D. staan twee zeer gave nummers op: Tears have no name, en Intelligence is Sexy (op de een of andere manier ga ik me er sexy voelen door dat nummer). De rest van die cd is stukken beter, maar alleen voor deze twee nummers is het het kopen van deze cd al waard.



(dit was wederom, het derde op een rij, bericht van Krijst die lult over muziek. Vreemd genoeg zitten mensen hier blijkbaar op te wachten. En zo niet: dan had je gvd niet zo moeten lopen zeiken!)
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » do feb 16, 2006 2:20 pm

Ik sla je muzikale posts nauwlettend gade.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » do feb 16, 2006 2:21 pm

Fusion schreef:Ik sla je muzikale posts nauwlettend gade.
Goed idee. Dan neem ik de rest voor mijn rekening.
Screenen, die hufter.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » do feb 16, 2006 2:22 pm

Fusion schreef:Ik sla je muzikale posts nauwlettend gade.
And oceans zou zelfs jou kunnen bekoren denk ik.
Zeker geen standaard BM-muziek en al helemaal geen BM-lyrics/thema's.
Maar goed, jij bent wat betreft muziek etc een enorme mierenneuker natuurlijk, en ik niet. Ik hoor gewoon wat gerommel en denk: leuk gerommmel of niet leuk gerommel en meer niet.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » do feb 16, 2006 2:25 pm

Plaag schreef:[..]


Goed idee. Dan neem ik de rest voor mijn rekening.
Screenen, die hufter.
Screenen?
Heb je je lul daarbij nodig?

(en daar wordt de lijst van muziek-post doorbroken. Door JOU Plaag!)
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » do feb 16, 2006 2:30 pm

Plaag schreef:[..]


Goed idee. Dan neem ik de rest voor mijn rekening.
Screenen, die hufter.
Every move Krijst makes
Every vow he breaks
Every smile he fakes, every claim he stakes,
Plaag and I'll be watching him
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Othrys
Berichten: 3432
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 11:16 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Othrys » do feb 16, 2006 4:45 pm

fetuskiller schreef:Deze band zal hier vast vaak voorbij komen, ik hoor het echter voor het eerst, Het Noorse KHOLD. Ik heb nu het laatste album 'Krek' aandachtig beluisterd, en ik moet zeggen dat ik dit zeer goed kan waarderen. Transparante en rauwe Black metal, hier en daar een catchy riffje, en vooral veel sleepend werk. De kraak heldere productie zorgt ervoor dat alles heel goed te onderscheiden valt, zelf de bass hoor je er duidelijk doorheen rolle, heerlijk. Zijn er op 'Krek' na meer albums van Khold die ik zou moeten checken?
Ja, Masterpiss of Pain. Die heb ik te ruil.
The True North, Strong and Free

Gebruikersavatar
Othrys
Berichten: 3432
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 11:16 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Othrys » do feb 16, 2006 5:04 pm

Krijst schreef:[..]


And oceans zou zelfs jou kunnen bekoren denk ik.
Zeker geen standaard BM-muziek en al helemaal geen BM-lyrics/thema's.
Maar goed, jij bent wat betreft muziek etc een enorme mierenneuker natuurlijk, en ik niet. Ik hoor gewoon wat gerommel en denk: leuk gerommmel of niet leuk gerommel en meer niet.
Dat blijkt. Of je die rommel dan ook nog aan mensen als Fusion moet gaan aanbevelen is een tweede.
The True North, Strong and Free

Oak
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 10:40 pm

Bericht door Oak » do feb 16, 2006 5:12 pm

Absurd14 schreef:
>>>>>> http://www.vampirefreaks.com/u/Lord_nekronaut

Weet iemand nog goede cd zaakjes voor goede BM cds in de stad Rotterdam ofso?

*op plaatboef en boembox na*
Van welke band is dat nummer dat je hoort, als je op die nekronaut-site van vampirefags bent?

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » do feb 16, 2006 6:40 pm

Bilskirnir - Blutgericht.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
NecroNoud
Berichten: 1047
Lid geworden op: wo nov 19, 2003 7:36 pm

Bericht door NecroNoud » do feb 16, 2006 6:53 pm

Oak schreef:[..]


Van welke band is dat nummer dat je hoort, als je op die nekronaut-site van vampirefags bent?
Doet me aan Absurd denken. Klinkt wel ok.

Anyway dat gastje doet goed zijn best om de vooroordelen (als het dat al zijn) over dit soort black metal kinders te bevestigen.

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » za feb 18, 2006 10:15 am

Nagelfar - Virus West

De band is lang onderweg geweest alvorens zich te kunnen nestelen in mijn hoofd. Dat lag grotendeels aan het feit dat ik de band lang links heb laten liggen. Graupel en TROB en uiteindelijk Krijst herenigde mij met deze oude Duitse helden. Schitterend. Het nummer Sturm der Katharsis doet je verstijven, misschien ken je dat gevoel wel. Nee niet in je broek. Ik bedoel het epische, het Trotse! Ja het Trotse, dat is het goede woord. Grappig om ook te horen dat Graupel en TROB feitelijk nix anders zijn dan ieder een letterlijk stuk Nagelfar. Godver, zulks genieten dit.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
Maximum Resistance
Berichten: 121
Lid geworden op: wo dec 14, 2005 7:08 pm

Bericht door Maximum Resistance » za feb 18, 2006 12:02 pm

nuberus schreef:Nagelfar - Virus West

De band is lang onderweg geweest alvorens zich te kunnen nestelen in mijn hoofd. Dat lag grotendeels aan het feit dat ik de band lang links heb laten liggen. Graupel en TROB en uiteindelijk Krijst herenigde mij met deze oude Duitse helden. Schitterend. Het nummer Sturm der Katharsis doet je verstijven, misschien ken je dat gevoel wel. Nee niet in je broek. Ik bedoel het epische, het Trotse! Ja het Trotse, dat is het goede woord. Grappig om ook te horen dat Graupel en TROB feitelijk nix anders zijn dan ieder een letterlijk stuk Nagelfar. Godver, zulks genieten dit.
Vergeet ook Meuterei niet! Kippenvel!
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » za feb 18, 2006 1:08 pm

nuberus schreef:Nagelfar - Virus West

De band is lang onderweg geweest alvorens zich te kunnen nestelen in mijn hoofd. Dat lag grotendeels aan het feit dat ik de band lang links heb laten liggen. Graupel en TROB en uiteindelijk Krijst herenigde mij met deze oude Duitse helden. Schitterend. Het nummer Sturm der Katharsis doet je verstijven, misschien ken je dat gevoel wel. Nee niet in je broek. Ik bedoel het epische, het Trotse! Ja het Trotse, dat is het goede woord. Grappig om ook te horen dat Graupel en TROB feitelijk nix anders zijn dan ieder een letterlijk stuk Nagelfar. Godver, zulks genieten dit.
heb ik eindelijk eens iets kunnen terug doen op muziek gebied :wink:
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » za feb 18, 2006 1:58 pm

Diabolical, now. Ok, het is maar een minuutje, maar dat minuutje klinkt toch als een Volcano minuutje. Een kutminuutje.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22276
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » za feb 18, 2006 1:59 pm

nuberus schreef:Diabolical, now. Ok, het is maar een minuutje, maar dat minuutje klinkt toch als een Volcano minuutje. Een gaaf minuutje.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » za feb 18, 2006 5:41 pm

KoenM schreef:[..]
Vrot
En de man zal heersen.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma feb 20, 2006 6:37 pm

Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
V
Berichten: 296
Lid geworden op: wo dec 14, 2005 5:50 pm
Locatie: Leiden

Bericht door V » ma feb 20, 2006 7:27 pm

Vorige week woensdag besteld en vrijdag al binnen. Goede zaak dat Displeased. Ik moet zeggen dat ik meer dan tevreden ben, aangezien ze alle vijf een blinde gok zijn. Maar de aanraders van jullie metalfanners mogen er best zijn. daar wil ik er meer van. :D

1349 - Beyond the apocalypse: Fantastisch!
Blood Storm - Pestilence from the dragonstar: [headbang]
Graupel - Auf alten wegen: Zo hoort black metal te klinken, helemaal te gek!
Judas Iscariot - Heaven in flames: Sfeervol en klinkt best lekker. Af en toe iets te simpel.
S.V.E.S.T. - Urfaust: Vreselijke bagger, niet normaal. Chaotisch en teringgeluid. Instrumenten zijn amper van elkaar te onderscheiden. Niet mijn ding. Mooie hoes, dat dan weer wel.

ADVERTENTIE

Te koop: SVEST - Urfaust, digi-cd. Nieuw 14,50. NU MAAR 10 EURO INCLUSIEF VERZENDKOSTEN!!! Pm maar bij interesse.
[img]http://img112.imageshack.us/img112/9819/denirobanner1co.gif[/img]

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » ma feb 20, 2006 7:29 pm

V schreef: S.V.E.S.T. - Urfaust: Vreselijke bagger, niet normaal. Chaotisch en teringgeluid. Instrumenten zijn amper van elkaar te onderscheiden. Niet mijn ding. Mooie hoes, dat dan weer wel.

ADVERTENTIE

Te koop: SVEST - Urfaust, digi-cd. Nieuw 14,50. NU MAAR 10 EURO INCLUSIEF VERZENDKOSTEN!!! Pm maar bij interesse.
Ja nu wil ik die cd erg graag
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » ma feb 20, 2006 7:35 pm

V schreef:Vorige week woensdag besteld en vrijdag al binnen. Goede zaak dat Displeased. Ik moet zeggen dat ik meer dan tevreden ben, aangezien ze alle vijf een blinde gok zijn. Maar de aanraders van jullie metalfanners mogen er best zijn. daar wil ik er meer van. :D

1349 - Beyond the apocalypse: Fantastisch!
Blood Storm - Pestilence from the dragonstar: [headbang]
Graupel - Auf alten wegen: Zo hoort black metal te klinken, helemaal te gek!
Judas Iscariot - Heaven in flames: Sfeervol en klinkt best lekker. Af en toe iets te simpel.
S.V.E.S.T. - Urfaust: Vreselijke bagger, niet normaal. Chaotisch en teringgeluid. Instrumenten zijn amper van elkaar te onderscheiden. Niet mijn ding. Mooie hoes, dat dan weer wel.

ADVERTENTIE

Te koop: SVEST - Urfaust, digi-cd. Nieuw 14,50. NU MAAR 10 EURO INCLUSIEF VERZENDKOSTEN!!! Pm maar bij interesse.
ken je Hellfire, die vind ik persoonlijk veel gaver dan beyond the apocalypse (wat een een erg vette plaat is).

Gebruikersavatar
V
Berichten: 296
Lid geworden op: wo dec 14, 2005 5:50 pm
Locatie: Leiden

Bericht door V » ma feb 20, 2006 7:39 pm

sanguis schreef: ken je Hellfire, die vind ik persoonlijk veel gaver dan beyond the apocalypse (wat een een erg vette plaat is).
Nog niet, maar ik kende 1349 voor aanschaf van Beyond the Apocalypse eigenlijk helemaal niet. Hellfire en Liberation staan nu in ieder geval op mijn lijstje!
[img]http://img112.imageshack.us/img112/9819/denirobanner1co.gif[/img]

Gebruikersavatar
V
Berichten: 296
Lid geworden op: wo dec 14, 2005 5:50 pm
Locatie: Leiden

Bericht door V » ma feb 20, 2006 7:41 pm

Heidewolf schreef:[..]


Ja nu wil ik die cd erg graag
Als je niet van muziek houdt moet je hem zeker kopen! Ik wacht op je pm. :wink:
[img]http://img112.imageshack.us/img112/9819/denirobanner1co.gif[/img]

Gebruikersavatar
Internet Black Metal
Berichten: 103
Lid geworden op: di dec 20, 2005 5:37 pm

Bericht door Internet Black Metal » ma feb 20, 2006 10:13 pm

V schreef: S.V.E.S.T. - Urfaust: Vreselijke bagger, niet normaal. Chaotisch en teringgeluid. Instrumenten zijn amper van elkaar te onderscheiden. Niet mijn ding. Mooie hoes, dat dan weer wel.

ADVERTENTIE

Te koop: SVEST - Urfaust, digi-cd. Nieuw 14,50. NU MAAR 10 EURO INCLUSIEF VERZENDKOSTEN!!! Pm maar bij interesse.
Wat een kerel.

Gesloten