Cryptopsy, Aborted, Vesania, Grave en Dew-Scented

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stevevaifan
Berichten: 937
Lid geworden op: ma dec 26, 2005 11:00 pm
Locatie: Westervoort

Bericht door Stevevaifan » do feb 09, 2006 11:45 pm

Dragahl schreef:Afbeelding

Huh? Zijn we al bij het volgende nummer?
zeker iets verkeerds gegeten ...hij ziet zo bleek
Modern Composers Refuse To Die
http://www.last.fm/user/fanofzappa/

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » vr feb 10, 2006 12:08 am

Ik denk plankenkoorts, "shit er zijn mensen"

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » vr feb 10, 2006 12:56 am

Je kunt lullen wat je wilt, maar ik heb hem keyboard zien spelen met zijn haar!
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » vr feb 10, 2006 9:08 am

dan hoop ik dat morgen ook te mogen aanschouwen.

The Architect
Berichten: 16
Lid geworden op: wo mar 09, 2005 8:39 pm
Contacteer:

Bericht door The Architect » vr feb 10, 2006 9:52 am

is da een jeanet van vesania 8)

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » vr feb 10, 2006 7:54 pm

Ben morgen de bob, dus wordt een alcoholarm dagje.
De zin is er echter absoluut niet minder om !!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Gorebatjov
Berichten: 159
Lid geworden op: zo jan 08, 2006 5:08 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Gorebatjov » vr feb 10, 2006 10:24 pm

Ben dr wel bij in Baroeg
Als jezus een matje had, zou hij een stuk geloofwaardiger zijn geweest.

www.last.fm/user/gorebatjov
www.myspace.com/sephirothnl
www.myspace.com/poepsnoeper

Gebruikersavatar
graveworm
Berichten: 2529
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:10 pm

Bericht door graveworm » vr feb 10, 2006 11:24 pm

Domme vraag,maar MOET je echt reserveren op voorhand?
Aangezien er nog altijd onduidelijkheid hier is :?


Anders gewoon zonder reservering naar Antwerpen en hup?!

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » vr feb 10, 2006 11:26 pm

kenker, ikheb geeneens vervoer. en als ik nog thuis wil komen moet ik de trein van 21:41 hebben. Even wat regelen dus!
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » za feb 11, 2006 12:03 am

yowannuzz schreef:Ben morgen de bob, dus wordt een alcoholarm dagje.
De zin is er echter absoluut niet minder om !!
dan ben je niet alleen.

The Architect
Berichten: 16
Lid geworden op: wo mar 09, 2005 8:39 pm
Contacteer:

Bericht door The Architect » za feb 11, 2006 7:45 am

graveworm schreef:Domme vraag,maar MOET je echt reserveren op voorhand?
Aangezien er nog altijd onduidelijkheid hier is :?
voor alle zekerheid dan best maar om 13h00 komen, ik weet niet hoe snel die 200-300 kassatickets er door zijn...

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » za feb 11, 2006 10:16 am

Dat reserveringssysteem is mij ook niet volledig duidelijk idd.
Maar ben blij dat er nog genoeg kaarten aan de deur zijn, we vertrekken toch wel op tijd.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
emillio
Berichten: 2430
Lid geworden op: zo mar 30, 2003 1:35 pm
Locatie: The depths of Zeeuwsch Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door emillio » za feb 11, 2006 11:59 am

Volgens site:

There are still a few hundred tickets at the door
but it may get sold out later in the day.
www.musketeerofdeath.nl

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » za feb 11, 2006 1:34 pm

zo over een half uurtje gaan wij ook op pad

Gebruikersavatar
graveworm
Berichten: 2529
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:10 pm

Bericht door graveworm » za feb 11, 2006 2:29 pm

Zit dus thuis,en ga er niet meer heen.
De mensen waar ik normaal met mee kon zijn ziek,en mijn ouders zijn niet thuis.









Dan maar naar FYU III

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24883
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za feb 11, 2006 3:38 pm

ik heb het te druk met werken, anders zat ik nu ook in antwerpen

het is niet anders, next time better

emillio vertelt ons nog wel hoe het was
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
phobia4
Berichten: 697
Lid geworden op: zo jul 04, 2004 5:58 pm
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door phobia4 » za feb 11, 2006 8:33 pm

ik was erbij in katwijk. Cryptopsy was echt zwaar briljant, aborted roste ook lekker door. Binnenkort ook maar naar de baroeg!

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » zo feb 12, 2006 1:02 pm

Dat was een mooi feestje gisteren.

Na wat wachten bij het loket (we waren immers ook wel wat vroeg) hadden we om 12:30 de bandjes om onze pols en om 12:35 een pilsje in onze handen.

Even rond geneusd in de vele aanwezige cd-bakken en toen was het al snel tijd voor de eerste band van de dag. The Seventh was een fijne opener, er was al redelijk wat publiek en deze band speelde een korte maar gevarieerde set. Bandje om in de gaten te houden. De 2 bands daarna konden ons dan al weer een stuk minder boeien. Body of Christ was anonieme death-metal die zich op geen enkele wijze onderscheidt van de rest van het overweldigende aanbod in dit genre. Axamenta was helemaal om te huilen. Ik ben niet de grootste black-metal-liefhebber die er is, maar als het goed in elkaar zit, kan ik het de laatste tijd best hebben. Dat was hier echter niet het geval...

Gelukkig was het om een uurtje of 15:30 gedaan met de dip in het programma. Het was tijd geworden voor een thuiswedstrijd voor de heren van Suhrim. Net als vorig jaar speelden ze een uurtje lang lekker knallende brute death-metal. Lekker bandje !

Hurtlocker was daarna aan de beurt. Ik had nog nooit van de band gehoord, maar was zeer blij verrast. Stevige metalcore met thrashinvloeden. Voor mij de verrassing van de dag !!

Toen was het eerste grote moment van de dag voor mij aangebroken; Gojira betrad het podium. Ik was hier erg benieuwd naar omdat ik de cd's echt waanzinnig vind. Gojira was goed, allesverpletterend goed. Gojira kwam, zag en overwon. Op het podium minstens zo strak als op cd, overtuigende presentatie. Niks op af te dingen. Dit heerstte onbeschoft hard. Dat velen met mij dat vonden, bleek uit het feit dat de merchandise na afloop bijna omver werd gelopen. Het leek wel of iedereen een shirtje wou hebben van deze franse helden.

Hierna vonden wij het wel een fijn moment om even wat te gaan bijkomen in de bar, en wat te gaan eten en daarna nog even een stukje Vesania mee te pikken. Dat werd een heel kort stukje; Om het moment dat we de zaal weer in liepen sloegen ze zo ongeveer hun laatste accoord aan. Ik hoorde echter van anderen er weinig aan gemist te hebben.

Dew-scented daarna was goed maar saai. Ik bedoel; op zich prima muzikanten, prima act etc, maar na zo'n 4 nummers had ik het wel weer gehoord.

Aborted daarentegen is in België altijd een ware veldslag in de zaal en een waanzinnige show op het podium. Ook nu weer was het een uurtje beuken met een zich-in-het-zweet-werkende-band. Zeer overtuigend, en zelden een vrouw zo hard zien bangen op het podium als die bassiste.

Grave was toen wel erg misplaatst met hun old-school-death. Dat vonden blijkbaar meer mensen, want de zaal oogde opvallend leeg. Na 4 nummers geloofde ik het wel en ging ik naar het halletje om nog maar een hamburger te eten en me voor te gaan bereiden op de dingen die komen gingen.

Het was namelijk tijd geworden voor de band die 5 jaar gelden in Biebob een allesverpletterende indruk om me had achtergelaten en ik nu voor de 2e keer live ging ervaren: Cryptopsy. Zij kwamen, zagen en verpulverden. Ze verpulverden de concurrentie in het genre, de overige bands, hun instrumenten en lieten ons niets anders doen dan knielen en diep respect betuigen voor deze geniale band. Tijdens het eerste nummer was het geluid erg slecht, toen dat minpuntje was verholpen stond niks de zege van deze band nog in de weg. De band van de dag, met afstand.

Een zeer geslaagd dagje dus.
Volgend jaar weer!
Laatst gewijzigd door yowannuzz op zo feb 12, 2006 3:24 pm, 10 keer totaal gewijzigd.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
emillio
Berichten: 2430
Lid geworden op: zo mar 30, 2003 1:35 pm
Locatie: The depths of Zeeuwsch Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door emillio » zo feb 12, 2006 1:44 pm

De dag opende om 13:00 erg sterk met het Belgische THE SEVENTH. Gedegen death/black neigend naar At the Gates/Dissection. Direct was er al een errug vette sound in Hof ter Lo aanwezig en ook 't publiek was al rijkelijk toegestroomd. De band ging iig vol overtuiging en liet indruk na op de aanwezig.

BODY OF CHRIST had 't duidelijk zwaarder, minder publieksreactie en ook zienderogen minder publiek voor deze experimentele death machine. Ze gaven een heerlijk geluid voor fans van bands als Obituary, Morbid Angel en Death. Alleen de keyboards waren net iets teveel aan hun sound. Zonder had deze band wellicht bruuter geklonken en meer mensen aangetroken. Maar daar was hun spel zeker niet minder om, een goed optreden.

't feest begon eigenlijk pas echt met de fantasy-metallers van AXAMENTA. Deze vlamingen zette een oerdegelijke set neer zoals we die van hun gewend zijn. De band weet ook zeker goed 't publiek te bespelen en kon rekenen op grote bijval van 't publiek. Geef deze jongens de kans om mee op tour te gaan met een Dimmu Borgir of Cradle Of Filth en deze band is weg.

En dan 't eerste hoogtepunt van de dag SUHRIM. Deze Antwerpse Mortician wordt zowaar steeds vettiger, swingender en tegelijkertijd bruuter en speelt op 't scherpst van de snede. Heerlijke oudjes als Necrophile en As we Bleed worden afgewisseld met meer recentelijker werk. Deze band haalt 't op CD belange na niet bij wat ze live presteren.

HURTLOCKER kwam daarna en met hun combi van death en metalcore op een bedje van thrash stalen ze naarmate de tijd de harten van de aanwezigen. Zeer gedreven spel, een prima stage-appereance en gewoon lekkere herrie. De band genoot en dat werd weerspiegeld in hun sound.

Dan was 't tijd voor de onbetwiste headliner van de dag. Een schande dat deze band zo laag op de affiche stond en speelde eigenlijk alle bands (incl. Cyrptopsy) naar huis. Jawel de franse sensatie GOJIRA doet precies wat er van hun gezegd wordt. Alles is waar, deze band rost in alle subliemheid. Geniaal spelwerk, strak, bruut, krachtig. In een woord: fenomenaal. Wat de band op CD doet is al geweldig, live is deze band wellicht de beste wat de metalscene op dit moment te bieden heeft.

Ja dan kan wat VESANIA betreft alleen maar tegenvallen. Toch deze black metallers uit Polen staan hun mannetje. Toch niet geheel my cup of tea, dus tijd voor ook de inwendige mens eens te verwennen.

DEW SCENTED was next on bill. En wat een heerlijke verademing zijn deze thrashers. Gewoon lekker verstand op nul, de nekspieren laten werken en genieten van de heerlijke gitaarmuur van deze band. De band band kon ook rekenen op een flinke bijval van 't publiek.

Dan publieklievelingen ABORTED. Deze band is uitgegroeid tot een van de iconen van de Europese death-metal scene. Waar ik ze vroeger nog in locale cafe's zal voor 10 man spelen ze nu alle grotere zalen van Europa plat. Deze geoliede death/grind metal machine gaat tegenwoordig als een razende tekeer op 't podium, met alleen nog zanger Sven als origineel lid in de gelederen. 't was vreemd te zien dat een ietwat ingetogen meisje hun nieuwe bassiste was. Man, eenmaal op 't podium veranderde ze in een beest. Alsof ze al jaren de snaren koesterde bij deze band. Indruk maakte ze wederom en 't was goed te horen dat ook hun roots niet verloochend worden door 't spelen van The Sanctification of Fornication van hun weergaloze debuut plaat uit de vorige eeuw. De belgen zijn, en mogen ook zeker, trots zijn op hun Aborted.

GRAVE deed wat 't eigenlijk altijd doet. Oerdegelijke Death Metal ten gehore brengen. Net zoals in hun hoogtij dagen in de 90-er jaren boeit deze band me ongeveer zo'n 20 minuten op 't live-front. Daarna zakt 't altijd wat in. Maar dat is uiteraard puur persoonlijk. Docht de setlist was een mooie boeklezing uit hun oevre.

En dan tijd voor de uitsmijter van de avond CRYPTOPSY. De band is werkelijkwaar echt gegroeid ten tijd dat ik ze voor de eerste keer zag tijdens een No Mercy Fest toendertijd nog in Nighttown. Heerlijke technische death metal zoals 't hoort te zijn. Alhoewel de sound niet echt de beste van de dag was gaven deze Canadezen deze dag wat 't verdiende. Een heerlijk afsluiter van de eerste plank. 't doet deugt dat Technische Death Metal toch nog gewaardeerd wordt door zovelen.

Voor de rest - geweldige gemoedelijke sfeer - goed bier - een mega-opkomst (tegen 't uitverkochte aan) - nog wat CD's/DVD's op de kop getikt - gratis toilet.....hail to DM.be.
Vond de line-up vorig jaar zelf iets beter, maar deze was zeker wel iet gevarieerder en dat heeft toch z'n vruchten afgeworpen.

Al met al een geslaagde dag.........op naar FRONTFEST IV voglende week
www.musketeerofdeath.nl

Gebruikersavatar
emillio
Berichten: 2430
Lid geworden op: zo mar 30, 2003 1:35 pm
Locatie: The depths of Zeeuwsch Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door emillio » zo feb 12, 2006 1:49 pm

Foto's volgen later
www.musketeerofdeath.nl

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » zo feb 12, 2006 2:09 pm

En idd op naar Frontfest volgende week !!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » zo feb 12, 2006 2:52 pm

Vond het gisteren een erg geslaagd feesje daar in antwerpen, met als hoogtepunten Aborted, Cryptopsy (sodemieter wat een muzikanten zeg) en toch ook wel Vesania.

Verder heb ik eigenlijk geen een slechte band gezien. Dew-scented kan ik ook redelijk wegpruimen, maar die gasten spelen op een of andere manier altijd te lang (voor mijn gevoel dan)
we kwamen binnen toen axamenta net begon met spelen.

Maar toch blijf ik het gevoel houden dat het vorig jaar gezelliger was.

parlo
Berichten: 15
Lid geworden op: zo dec 04, 2005 12:35 am
Locatie: dordt

Bericht door parlo » ma feb 13, 2006 12:13 pm

Heb me uitermate goed vermaakt daar in Antwerpen.
Hoogtepunt was zonder meer Gojira, wat hadden die er een zin in!! Verder waren Dew-Scented en Grave voor mij de andere bands waar ik me meer dan goed mee vermaakt heb.
Cryptopsy had ik na een nummer of 4-5 wel gezien, is niet helemaal mijn ding. Misschien dat ik ze in de Baroeg nog een tweede kans geef.

Op naar Gent in ieder geval!

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24883
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma feb 13, 2006 5:18 pm

heel gaaf dat het zo vol zit, en emillio je geeft me duidelijk beeld van wat ik gemist heb

oja, emillio, kun je mij en thom op reserveringslijst zetten voor frontfest, of moet ik nog eens apart mailen?
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
emillio
Berichten: 2430
Lid geworden op: zo mar 30, 2003 1:35 pm
Locatie: The depths of Zeeuwsch Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door emillio » ma feb 13, 2006 7:53 pm

Kristof schreef:heel gaaf dat het zo vol zit, en emillio je geeft me duidelijk beeld van wat ik gemist heb

oja, emillio, kun je mij en thom op reserveringslijst zetten voor frontfest, of moet ik nog eens apart mailen?
Officieel wel - maar omdat jij 't bent zal ik je er voor 2 opzetten.
www.musketeerofdeath.nl

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » ma feb 13, 2006 9:35 pm

Waar blijven de foto's ?
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

fey-metallica
Berichten: 485
Lid geworden op: di jan 24, 2006 11:31 am
Locatie: Amersfoort

Bericht door fey-metallica » di feb 14, 2006 12:23 am

ja die wil ik ook wel zien, weet ik wat me te wachten staat in arnhem
Furious Filming since 2006: http://www.myspace.com/feymetallica

fallen-angel
Berichten: 1510
Lid geworden op: vr jan 07, 2005 4:52 pm

Bericht door fallen-angel » wo feb 15, 2006 6:44 pm

Al kaartjes gereserveerd voor in de Goudvishal :D

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24883
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo feb 15, 2006 6:46 pm

ik wil volledige setlist van cryptopsy wel eens zien!
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo feb 15, 2006 6:46 pm

Nu je het zegt ja, Ik heb nog niet veel gehoord over nummers van 'None so Vile'...
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » wo feb 15, 2006 6:53 pm

kom maar op met Slit Your Guts!!!!!
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » wo feb 15, 2006 7:39 pm

nightwing schreef:kom maar op met Slit Your Guts!!!!!
In Antwerpen was dat de afsluiter.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24883
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo feb 15, 2006 8:59 pm

op de al rijkelijk geciteerde youtube website staat videomateriaal van livesongs van cryptopsy, alsook die nieuwe videoclip (vind die niet zo slecht als bijna iedereen beweert op internet)

en slit your guts is natuurlijk de afsluiter, kan ook niet anders, geniaal bruutheid ten top
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
emillio
Berichten: 2430
Lid geworden op: zo mar 30, 2003 1:35 pm
Locatie: The depths of Zeeuwsch Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door emillio » do feb 16, 2006 9:36 am

pix uit Antwerpen online @ www.musketeerofdeath.nl
www.musketeerofdeath.nl

Gebruikersavatar
graveworm
Berichten: 2529
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:10 pm

Bericht door graveworm » do feb 16, 2006 6:55 pm

Van welke groep is deze kerel?
Afbeelding

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » do feb 16, 2006 9:11 pm

Gojira.

[headbang]
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » do feb 16, 2006 9:18 pm

produceert die verschrompelde fransoos die vette vocals? de tering
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » do feb 16, 2006 10:49 pm

Soulcollector schreef:produceert die verschrompelde fransoos die vette vocals? de tering
In het echt is ie leuker.
En zijn haar meer omwijd staand.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

fey-metallica
Berichten: 485
Lid geworden op: di jan 24, 2006 11:31 am
Locatie: Amersfoort

Bericht door fey-metallica » vr feb 17, 2006 12:48 am

emillio schreef:pix uit Antwerpen online @ www.musketeerofdeath.nl
Mooie foto's!
Furious Filming since 2006: http://www.myspace.com/feymetallica

fey-metallica
Berichten: 485
Lid geworden op: di jan 24, 2006 11:31 am
Locatie: Amersfoort

Bericht door fey-metallica » vr feb 17, 2006 3:34 pm

weet iemand misschien hoe cryptopsy over bootlegs denkt?
Furious Filming since 2006: http://www.myspace.com/feymetallica

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » vr feb 17, 2006 3:59 pm

fey-metallica schreef:weet iemand misschien hoe cryptopsy over bootlegs denkt?
Wat denk je zelf?
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Stevevaifan
Berichten: 937
Lid geworden op: ma dec 26, 2005 11:00 pm
Locatie: Westervoort

Bericht door Stevevaifan » vr feb 17, 2006 4:13 pm

fey-metallica schreef:weet iemand misschien hoe cryptopsy over bootlegs denkt?
heb je dan plannen??
Modern Composers Refuse To Die
http://www.last.fm/user/fanofzappa/

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » vr feb 17, 2006 9:37 pm

fey-metallica schreef:weet iemand misschien hoe cryptopsy over bootlegs denkt?
Dat vinden ze heel fijn. Neemt weer een hoop werk uit handen.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
Jesper
Berichten: 16557
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 7:30 am
Locatie: Azië

Bericht door Jesper » za feb 18, 2006 5:34 pm

Hoe loopt het met de reserveringen in de baroeg? Kans dat het uitverkocht gaat worden?
Heus.

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Bericht door MetalJan » za feb 18, 2006 9:18 pm

Ik hoop het niet. Sta je weer hutje mutje net zoals bij Bolt Thrower.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » za feb 18, 2006 9:47 pm

MetalJan schreef:Ik hoop het niet. Sta je weer hutje mutje net zoals bij Bolt Thrower.
Reken maar dat dat gebeurt.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » za feb 18, 2006 10:18 pm

Plaag schreef:[..]


Reken maar dat dat gebeurt.
Volgens mij was de Vera niet uitverkocht (in tegenstelling tot het concert van Bolt Thrower, dat wel uitverkocht was)
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » za feb 18, 2006 10:21 pm

Krijst schreef:[..]


Volgens mij was de Vera niet uitverkocht (in tegenstelling tot het concert van Bolt Thrower, dat wel uitverkocht was)
Maar in deze contreien hier weten ze tenminste wel wat goed is.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » za feb 18, 2006 10:24 pm

Plaag schreef:[..]


Maar in deze contreien hier weten ze tenminste wel wat goed is.
Dat zal het zijn.

Klootzak.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

fey-metallica
Berichten: 485
Lid geworden op: di jan 24, 2006 11:31 am
Locatie: Amersfoort

Bericht door fey-metallica » za feb 18, 2006 10:29 pm

Stevevaifan schreef:[..]


heb je dan plannen??
jah ik zou in ieder geval Aborted filmen (met toestemming), dus als ik er toch ben, wilde ik weten wat Cryptopsy ervan vind.
Furious Filming since 2006: http://www.myspace.com/feymetallica

Plaats reactie