31-03-2006: MACABRE + Jungle Rot + 2 @ Schaaf - Leeuwarden
31-03-2006: MACABRE + Jungle Rot + 2 @ Schaaf - Leeuwarden
31-03-2006:
MACABRE (USA)
JUNGLE ROT (USA)
+ 2
MC SCHAAF - LEEUWARDEN
Aanvang: 20.00
Entree: tba
MACABRE (USA)
JUNGLE ROT (USA)
+ 2
MC SCHAAF - LEEUWARDEN
Aanvang: 20.00
Entree: tba
- fetuskiller
- Contacteer:
-
- fetuskiller
- Contacteer:
- Geheim_502
- Geheim_502
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Jezus, wat was Deface een aanfluiting zeg!
Een opener in vorm van een verneukte versie van Machine Head`s "Imperium", een afsluiter in vorm van een verneukte versie van "Roots Bloody Roots" en wat daar tussen heeft gezeten mag Joost weten. Een belabberde mix van groovy thrash-death. Eerste klas bagger.
Xenomorph was krieg, alleen heeft de band een beetje last van een Nile-syndroom. Oftewel vallen de piekfijne details live een beetje wel waardoor het bijna enkel bruut geweld op het podium teweeg brengt.
Jungle Rot was ook vermakelijk, alleen vond ik het een beetje te lang duren, al met al. Zo`n hoempa-death verschijning doet het bij mij een half uur goed, daarna slaat de verveling een beetje toe en ga ik mij afvragen of er nog bier in de tap zit.
Macabre zien is voor mij tegenwoordig bijna even dagelijks als mijn veters strikken. De verrassing is er nu wel zo`n beetje af, wat overblijft is een leuk optreden en meebrullen met de klassiekers, indien gewenst. Wel viel het mij op dat Macabre gisteren erg heavy speelde, de instrumenten waren veel lager gestemd dan normaal, waardoor de band vrij solide overkwam.
Zo, en nu weer aan de arbeid.
Een opener in vorm van een verneukte versie van Machine Head`s "Imperium", een afsluiter in vorm van een verneukte versie van "Roots Bloody Roots" en wat daar tussen heeft gezeten mag Joost weten. Een belabberde mix van groovy thrash-death. Eerste klas bagger.
Xenomorph was krieg, alleen heeft de band een beetje last van een Nile-syndroom. Oftewel vallen de piekfijne details live een beetje wel waardoor het bijna enkel bruut geweld op het podium teweeg brengt.
Jungle Rot was ook vermakelijk, alleen vond ik het een beetje te lang duren, al met al. Zo`n hoempa-death verschijning doet het bij mij een half uur goed, daarna slaat de verveling een beetje toe en ga ik mij afvragen of er nog bier in de tap zit.
Macabre zien is voor mij tegenwoordig bijna even dagelijks als mijn veters strikken. De verrassing is er nu wel zo`n beetje af, wat overblijft is een leuk optreden en meebrullen met de klassiekers, indien gewenst. Wel viel het mij op dat Macabre gisteren erg heavy speelde, de instrumenten waren veel lager gestemd dan normaal, waardoor de band vrij solide overkwam.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- fetuskiller
- Contacteer:
Ben je bekend met het werk van Jungle Rot? zoja, hoe zag de set er ongeveer uit?Gr. Dracula schreef:Jezus, wat was Deface een aanfluiting zeg!
Ieder nummer zo'n beetje hetzelfde. Fantasieloze zooi, waarvan ik niet begrijp dat een mens dat goed vindt. Er gebeurt alleen maar takadaboemboem, takadaboemboem, woemp-woemp-woemp-woemp.fetuskiller schreef:[..]
Ben je bekend met het werk van Jungle Rot? zoja, hoe zag de set er ongeveer uit?
O shit, sorry! Je vroeg het niet aan mij!
Kop dicht, Thorko
- fetuskiller
- Contacteer:
- emillio
- Contacteer:
JUNGLE ROT probably the band of the night
MACABRE, great as always
XENOMORPH, the surprise of the night - besides their quality studio-work, a damn good live-act.
DEFACE, a messy Machine Head-alike band - really shit they were on the bill tonight, especially knowing CRIMSON FALLS had to be cancelled by their appereance.
All in all a nice night - although I'd expected a lot more of people. Place was defenitly not totally packed.
MACABRE, great as always
XENOMORPH, the surprise of the night - besides their quality studio-work, a damn good live-act.
DEFACE, a messy Machine Head-alike band - really shit they were on the bill tonight, especially knowing CRIMSON FALLS had to be cancelled by their appereance.
All in all a nice night - although I'd expected a lot more of people. Place was defenitly not totally packed.
www.musketeerofdeath.nl
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Nou, nee. Dat vind ik dus ook wel weer meevallen.fetuskiller schreef:Precies, bemoei je er niet mee! Die band is geniaal!
Ik ken Jungle Rot tot op een zekere hoogte, dat wil zeggen dat ik ze al eerder live heb gezien en geconstateerd heb dat het best oke is. Ik heb er geen cd`s van, daarvoor vind ik deze band niet goed genoeg. Wat ik al eerder zei, live is het leuk, maar voor niet al te lang. Van een cd zou ik precies hetzelfde denken.
Ik heb dus geen idee welke nummers ze gespeeld hebben. Ze hebben natuurlijk wel het eea aangekondigd maar dat heb ik verder niet onthouden.
Perhaps you should try the morgue