Guns N' Roses en Metallica samen op Download festival?
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Volgens Blabbermouth is na Metallica nu ook Guns N' Roses bevestigd voor het Download festival, en zal GNR ook op Rock Am Ring en het Italiaanse Gods Of Metal spelen. Zou het gerucht dat GNR half juni een concert in Nederland geeft dan ook waar zijn? Anders misschien toch maar een dagje naar Rock Am Ring.
Overigens wordt er op Blabbermouth met geen woord meer gerept over de "classic line-up". Ik neem aan dat het dus gaat om Axl Rose met backing band, en dat Slash en co gewoon bij Velvet Revolver blijven. Maar goed, een concert van GNR blijft toch wel iets speciaals, lijkt me.
Heeft iemand trouwens de uitgelekte mp3's van de nieuwe Guns N' Roses cd al beluisterd? Stemmen die nog enigszins hoopvol?
Overigens wordt er op Blabbermouth met geen woord meer gerept over de "classic line-up". Ik neem aan dat het dus gaat om Axl Rose met backing band, en dat Slash en co gewoon bij Velvet Revolver blijven. Maar goed, een concert van GNR blijft toch wel iets speciaals, lijkt me.
Heeft iemand trouwens de uitgelekte mp3's van de nieuwe Guns N' Roses cd al beluisterd? Stemmen die nog enigszins hoopvol?
Wat ik ervan gehoord heb was het best de moeite waard. Geef het wel wat meer luisterbeurten zou ik zeggen.
Dat het waarschijnlijk niet de classic line up is is jammer, maar niet onoverkomelijk. Zag Axl en coverband op Pukkelpop een aantal jaar geleden, en dat was meer dan de moeite waard. Ondanks dat alleen Axl en Dizzy over waren van de originele line up.
Dat het waarschijnlijk niet de classic line up is is jammer, maar niet onoverkomelijk. Zag Axl en coverband op Pukkelpop een aantal jaar geleden, en dat was meer dan de moeite waard. Ondanks dat alleen Axl en Dizzy over waren van de originele line up.
Nu Guns N Roses en Metallica op hetzelfde moment touren door Europa, zal de organisatie van Fields Of Rock zich nu wel voor de kop slaan. Twee grote namen die ze hadden kunnen boeken voor een nieuwe editie.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- Flaw
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
vier jaar geleden op pukkelpop heb ik zeker wel genoten. andere muzikanten deden eigenlijk niet onder voor slash, duff, matt, izzy of gilby, maar axl was niet heel goed bij stem. ik betwijfel of hij nog kan brengen wat hij vroeger deed, maar over de anderen hoef je je echt geen zorgen te maken. al is buckethead inmiddels weer opgestapt, en dat is echt een hele goede gitarist.sanguis schreef:Zou Guns 'n' roses echt nog zo gaaf zijn nu als vroeger, ik betwijfel het.