Ja. Zie het desbetreffende topic voor verslag van de andere bands.Plaag schreef:[..]
Maar verder heb je wel een leuk weekend gehad?

Bevalt die At the gates trouwens wat? (om ontopic te blijven)
Spellings controle is er een paar keer overheen gehaald. De schrijf fouten waren zeker aanwezig, ik ben daar geen kei in, maar die zijn er door iemand ander weer uit gevist en sommige delen zijn vervangen. Er staan nu geen fouten meer in. En idd, ik probeer het zo simpel mogelijk te houden, wat overgens ook in de stijl van de zine ligt. Al die moelijke taal en muzikaal technische gelul, kan en wil niet, want daar heb ik zelf als lezer ook een hekel aan.Gr. Dracula schreef:mierenneuker of niet, hij heeft wel gelijk.
Ik heb net jouw review gelezen. Je bedoelingen zijn goed maar jouw Nederlands is beneden elke peil. Je maakt fouten die kindertjes op de basisschool al niet meer maken.
Veel mensen storen zich er niet aan, die hebben de instelling van "zolang de informatie maar duidelijk is". Ik ( en van Plaag weet ik dat ook) persoonlijk vind het heel belangrijk dat als je met bepaalde schrijfsels in het openbaar treedt, je het zoveel mogelijk foutloos doet. We laten allemaal wel eens een steekje vallen, maar ik zou mij doodschamen als jouw review de mijne was.
Een welgemeende tip is dus het streven naar verbetering van je schrijftaalbeheersing. Word heeft om te beginnen al een spellingcontrole.
Ok, dat helpt wel hahaha. ik zal er aan denken. thanx.Gr. Dracula schreef:Jullie zijn een stel analfabeten.
Ik noem alleen al: tergelijkertijd, monotome en orgineel.
Wat moet worden: tegelijkertijd (dus zonder r aan het begin), monotone ( dus geen m maar een n) en origineel (een extra i aan het begin).
Maargoed, dit is offtopic en niet boeiend.
DORSTIG schreef:
m'n hand uitsteken gaat wel maar dat neuken. daarvoor moet er iemand meewerken
(niet perse maar liefst wel)![]()
Neuk een taart en nu Plaag weer met z`n Chasm om de hoek komt kan ik Alfa Eridano Akhernar niet achterwege laten.DORSTIG schreef:
m'n hand uitsteken gaat wel maar dat neuken. daarvoor moet er iemand meewerken
(niet perse maar liefst wel)![]()
Je hebt dus toch nog een beetje smaak. Komt goed met die nieuwe plaat. Ik vind em steeds beter worden, maar ik heb veel luisterbeurten nodig gehad en nog steeds nodig om die plaat goed te kennen. Maar ik wil dan ook alle accenten, uithalen en aanslagen in m'n kop hebben zitten.XnegativeX schreef:Klopt, het is gewoon een uiterst strakke, technische death metal plaat geworden maar hij mist wel de excessen van The Scepter...
Beide zijn op een andere manier geweldig.
Zeg baas, regel jij wat mp3tjes dan?!XnegativeX schreef:Ga Molested luisteren...NU!
Arni toch.arnibes schreef:Gister tijdens het shoppen deed ik zoals gewoonlijk ook even de Sounds aan, deels uit gewoonte.
Zag ik daar een cd'tje liggen met deze albumcover:
http://www.snappermusic.com/images/cd/c ... ILED12.jpg
Godsklere, dat vond ik wel gaaf.
Moest het even kwijt
gaat een beetje lastig als je alleen internet op je werk hebt...fetuskiller schreef:Ja! gewoon checken! Download anders een zooi cd's kan later altijd zien of je ze koopt of niet...
Kalmah ken ik, ja. Maar aangezien je de laatste dagen erg opzoek bent naar old school death metal, kan je Kalmah nog beter even laten liggen, denk ik.METALLICAn schreef:[..]
gaat een beetje lastig als je alleen internet op je werk hebt...![]()
maar ken jij kalmah dan? das een naam die ik door kreeg van een vriend is hij nog al fan van
Ik ken alleen Dreaming in Red, maar dan ook nog eens de versie van Visceral Bleeding. Erg mooi nummer, ik ga er ook wat meer van opzoeken. Maar eerst maar ff alles op m'n pc ff goed beluisterenfetuskiller schreef:Ja! gewoon checken! Download anders een zooi cd's kan later altijd zien of je ze koopt of niet...
Kun je in het kort uitleggen wat het verschil daarin is? en als je dan toch bezig bent.. het verschil tussen europeze deathe en amerikaanse?Gr. Dracula schreef:Kalmah is overigens qua sound Gothenburgdeath. Dismember hanteert de Stockholmsound. Dat is een wereld van verschil.
Persoonlijk denk ik dat je Kalmah leuker zult vinden.
Like an Everflowing Stream kan je wat mij betreft blind kopen, maar ik zou toch eerst proberen er wat van te luisteren.METALLICAn schreef:Is dismember een goede DM band?
las er gisteren een intervieuw van en ik ben benieuwd of het een goede band is?
is mijn vader 6 dagen 53 jaar oudfetuskiller schreef:Wat is er 24 maart?
Atheist wil ik niet in dat rijtje thuis zien. Die jazz metal van hun is zoveel anders en heeft wat dat betreft weinig met old school te maken. Ik ken voor de rest weinig van die bands die jij noemt, behalve Death, aangezien ik mij blind staar op de zweedse old school, hehe.Sander schreef:Zeg, er is wel meer old-skool zooi dan alleen die zweedse meuk!
Denk hierbij aan Death, Pestilence, Possessed, Carcass, Nocturnus, Atheist, Terrorizer, Asphyx, Bolt Thrower, und sofort.
We moeten natuurlijk wel onze helden vereren en ons niet blindstaren op zogenaamde moderne zweedse old-school bands.