Venom - Metal black
Venom - Metal black
Een topic over het nieuwe Venom album, jawel. Ik heb er tot nu toe drie nummers van gehoord en die kunnen mij zeer goed bekoren; oftewel, die koop ik wel. Wat zijn de reacties van mijn mede-metalfanners ?
Het is niet zo smerig als de oude albums, maar dat kan je ook niet meer verwachten. Ik vind het desondanks erg toffe muziek! En jullie? Wanneer kunnen we een review van metalfan verwachten?
Tracklist:
01. Antechrist
02. Burn In Hell
03. House of Pain
04. Death & Dying
05. Rege Satanas
06. Darkest Realm
07. A Good Day to Die
08. Assassin
09. Lucifer Rising
10. Blessed Dead
11. Hours of Darkness
12. Sleep When I'm Dead
13. Maleficarvm
14. Metal Black
27 maart komt ie uit!
Het is niet zo smerig als de oude albums, maar dat kan je ook niet meer verwachten. Ik vind het desondanks erg toffe muziek! En jullie? Wanneer kunnen we een review van metalfan verwachten?
Tracklist:
01. Antechrist
02. Burn In Hell
03. House of Pain
04. Death & Dying
05. Rege Satanas
06. Darkest Realm
07. A Good Day to Die
08. Assassin
09. Lucifer Rising
10. Blessed Dead
11. Hours of Darkness
12. Sleep When I'm Dead
13. Maleficarvm
14. Metal Black
27 maart komt ie uit!
Re: Venom - Metal black
nou, echt super vond ik het niet.Rattlehead schreef:Een topic over het nieuwe Venom album, jawel. Ik heb er tot nu toe drie nummers van gehoord en die kunnen mij zeer goed bekoren; oftewel, die koop ik wel. Wat zijn de reacties van mijn mede-metalfanners ?
release is 27 maart, dus ik denk een paar weken daarvoor.Het is niet zo smerig als de oude albums, maar dat kan je ook niet meer verwachten. Ik vind het desondanks erg toffe muziek! En jullie? Wanneer kunnen we een review van metalfan verwachten?
Helaas kan ik niet naar de persdag in Brussel, want ik had Cronos nog wel even willen zeggen dat hij beter kan stoppen

-
- Dragonforce
-
- Contacteer:
- The Horseman
ja doen!!!
haha godver dat zal me ook een partij mooi zijn. Ben afgelopen keer vergeten na Onkel Tom te gaan, mooi kut. Maar Goddess of Desire vooraan maakte het weer goed. Dan meot eigenlijk Cronos teachers pet meespelen. Die ouwe rukker zal de ogen uit ze kop kijken hehe.
haha godver dat zal me ook een partij mooi zijn. Ben afgelopen keer vergeten na Onkel Tom te gaan, mooi kut. Maar Goddess of Desire vooraan maakte het weer goed. Dan meot eigenlijk Cronos teachers pet meespelen. Die ouwe rukker zal de ogen uit ze kop kijken hehe.
www.last.fm/user/robenroll
- metalnelis
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
omdat dit het type plaat is dat niet gemaakt is omdat cronos ook maar enige creativiteit voelde, neen dit is gemaakt omdat cronos geen rooie cent heeftdako schreef:[..]
Want?
zelf vindt hij het vast ook maar een onzinplaat, maar hij heeft wat geld nodig voor zijn verslavingen
daar ga ik dus geen geld in investeren
maar wil de plaat wel eens horen natuurlijk
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
- Hellhammer
Echt niet te vergelijken. Daarom zei ik al dat je beter die MMV box kunt kopen, tenzij je natuurlijk alles al hebt, want wat ome Cronos nu gemaakt heeft... nee, zonde hoor, maar dit is gewoon geen goed album. Antechrist is trouwens wel een van de betere nummers van het album, maar ja, dan krijg je troep als House of Pain en Death & Dying.metalnelis schreef:die plaat lijkt me best goed ik ga maar eens meer zoeken ik heb al 2 albums van ze (welcome to hell en at war with satan) en die waren super misschien is dit album ook wel wat....
Laatst gewijzigd door Walter op do feb 23, 2006 6:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
sommige dingen zijn erg voorspelbaar in het levendako schreef:Leuk, dat jij al kan zeggen dat er geen creativiteit aan te pas komt als je nog geen noot van die plaat heb gehoord.
en als hij enige inspiratie had gehad, zou het album niet 'metal black' noemen, en zou hij sowieso geen venom album hadden gemaakt, maar een serieuze plaat
- Dragonforce
- Rebellion666
Mwah, lees dit eens:enforcer schreef:Gaaf album ga hem zeker halen, de oude VENOM sound is in tact gebleven met betere muzikale prestaties.
Bij dit laatste sluit ik me volledig aan. Laat Venom gewoon lekker cult blijven en vooral niet meer proberen te teren op oude successen. 'Welcome To Hell' en 'Black Metal' zijn albums die ik nog steeds met enige regelmaat luister, dat wil niet zeggen dat ik anno 2006 op een 'Metal Black' album zit te wachten. Dat lijkt op het teren van succesjes uit het verleden en dat valt onder de categorie 'jammer' ...Kristof schreef:[..]
omdat dit het type plaat is dat niet gemaakt is omdat cronos ook maar enige creativiteit voelde, neen dit is gemaakt omdat cronos geen rooie cent heeft
zelf vindt hij het vast ook maar een onzinplaat, maar hij heeft wat geld nodig voor zijn verslavingen
daar ga ik dus geen geld in investeren
maar wil de plaat wel eens horen natuurlijk
'In the land of the pigs, the butcher is king.'
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
Om eerlijk te zijn vind ik dit maar een hoop gelul. Waarom zou je inspiratiegebrek hebben als je je nieuwe plaat een link geeft naar een oude klassieker? En waarom zou je geen inspiratie hebben als je geen serieuze plaat schrijft? Ik vind dit maar argumenten van niets.Kristof schreef:[..]
sommige dingen zijn erg voorspelbaar in het leven
en als hij enige inspiratie had gehad, zou het album niet 'metal black' noemen, en zou hij sowieso geen venom album hadden gemaakt, maar een serieuze plaat
Allemaal even normaal doen tegen djent
-
- Contacteer:
- Rebellion666
Omdat een verwijzing naar een klassieker in 9 van de 10 gevallen uitloopt op een teleurstelling.jeffrey schreef:[..]
Om eerlijk te zijn vind ik dit maar een hoop gelul. Waarom zou je inspiratiegebrek hebben als je je nieuwe plaat een link geeft naar een oude klassieker? En waarom zou je geen inspiratie hebben als je geen serieuze plaat schrijft? Ik vind dit maar argumenten van niets.
Helloween heeft vorig jaar die fout ook eens gemaakt. Niet doen. Onder een andere titel zal het album 10x beter ontvangen worden omdat het dan geen verwachtingen schept die een band misschien niet kan waarmaken.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'
Ja daar kiezen ze zelf voor, maar wat het heeft te maken met inspiratiegebrek zie ik niet. Misschien is het album wel niet zo goed als hun klassieker, maar staat hij wel bol met te gekke gitaarlijnen en gave songs. Betekend het dan dat het album inspiratieloos is. Volgens mij niet.Rebellion666 schreef:[..]
Omdat een verwijzing naar een klassieker in 9 van de 10 gevallen uitloopt op een teleurstelling.
Helloween heeft vorig jaar die fout ook eens gemaakt. Niet doen. Onder een andere titel zal het album 10x beter ontvangen worden omdat het dan geen verwachtingen schept die een band misschien niet kan waarmaken.
-
- Contacteer:
wat een lulkoek. Net als je voorgaande post. Als je het niks vind hoef je het niet meteen inspiratieloos te noemen. En daar komt nog bij dat ik weet niet hoeveel metalgasten verslaafd zijn aan van alles en nog wat. Ik heb ze een paar geleden live zien optreden in Hardenberg en dat was verre van inspiratieloos.Kristof schreef:[..]
sommige dingen zijn erg voorspelbaar in het leven
not all those who wander are lost!
-
Beste Rebellion666, het teren op oude succesjes is helaas niet enkel voorbehouden aan Venom!
Dat maakt het er overigens niet minder jammer om, want elke release uitgebracht anders dan met creatieve intenties, is fout.
En ik ben het met iedereen eens dat het uitbrengen van een cd met als titel een meer dan vette knipoog naar je grootste kas$ucce$ (Black metal) riekt naar geldklopperij!
Maar ja deed Metallica dat ook niet dan met het uitbrengen van een titelloze plaat (snel officieus omgedoopt tot 'the black album' yeah right, en varkens kunnen vliegen!!??) terwijl dit toch echt plaat 5 is! Gebrek aan creativiteit? Suggereren bij een nieuwe doelgroep dat het hier een debuutplaat betreft? Ik weet het niet......
Maar ik dwaal af....Venom moet eigenlijk gewoon lekker cult blijven zoals Rebellion666 al schreef. Liefhebbers van het oude werk (zoals ik) kunnen eigenlijk alleen maar teleurgesteld worden.
Dat maakt het er overigens niet minder jammer om, want elke release uitgebracht anders dan met creatieve intenties, is fout.
En ik ben het met iedereen eens dat het uitbrengen van een cd met als titel een meer dan vette knipoog naar je grootste kas$ucce$ (Black metal) riekt naar geldklopperij!
Maar ja deed Metallica dat ook niet dan met het uitbrengen van een titelloze plaat (snel officieus omgedoopt tot 'the black album' yeah right, en varkens kunnen vliegen!!??) terwijl dit toch echt plaat 5 is! Gebrek aan creativiteit? Suggereren bij een nieuwe doelgroep dat het hier een debuutplaat betreft? Ik weet het niet......
Maar ik dwaal af....Venom moet eigenlijk gewoon lekker cult blijven zoals Rebellion666 al schreef. Liefhebbers van het oude werk (zoals ik) kunnen eigenlijk alleen maar teleurgesteld worden.
-
- Contacteer:
-
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
het verschilt van band per band, maar venom, neen, de oude platen hebben hun cultplaten, maar wie wil er nu nieuw materiaal terugehoren anno 2006 die nog steeds hetzelfde klinkt?MetalTuupLimburg schreef:Dan zouden de laatste albums van Paradise Lost, Candlemass, Apocalyptica en Stratovarius dat ook zijn. Al geldt dat voor die laatste misschien inderdaad...
en je kan het lulkoek vinden, ik vind deze herleving maar sneu
Fans?Kristof schreef:[..]
het verschilt van band per band, maar venom, neen, de oude platen hebben hun cultplaten, maar wie wil er nu nieuw materiaal terugehoren anno 2006 die nog steeds hetzelfde klinkt?
en je kan het lulkoek vinden, ik vind deze herleving maar sneu
Nou je vind de heropleving sneu, dat mag.
Maar waarom is het nou inspiratieloos?
Eerder gesteld in dit topic:
Kristof schreef: sommige dingen zijn erg voorspelbaar in het leven
Om eerlijk te zijn vind ik dit maar een hoop gelul. Waarom zou je inspiratiegebrek hebben als je je nieuwe plaat een link geeft naar een oude klassieker? En waarom zou je geen inspiratie hebben als je geen serieuze plaat schrijft? Ik vind dit maar argumenten van niets.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Mmm, misschien moet ik ozzy osbourne als meest overrate metalact maar eens vervangen door Venom. Wat een gruwelijke kutband heb ik dit altijd gevonden.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Dragonforce
Je hoeft het ook niet te overdrijven.Lennert from hell schreef:Mmm, misschien moet ik ozzy osbourne als meest overrate metalact maar eens vervangen door Venom. Wat een gruwelijke kutband heb ik dit altijd gevonden.
'T album ligt al een week in de winkels, maar ik heb totaal geen drang gehad om m te kopen, en dat ga ik verlopig ook nog niet doen.
It's the end of time
- Dragonforce
-
- Contacteer: