Black Metal

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11746
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » za mar 04, 2006 12:37 pm

Heb overigens nog weinig tot niemand zien lullen over de nieuwe Aborym. En die is geweldig. De post-apocalyptische sfeer zit er weer goed ingebakken, en dit keer bevat het album meer meeslepende midtempo stukken, waarmee een geniale sfeer wordt neergezet. En natuurlijk breekt de klinische hel geregeld hard los en worden engelen bij bosjes verkracht door een industriele maalstroom van verdoemenis.
Met andere woorden, kopen die hap.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » za mar 04, 2006 12:39 pm

Eerst even uitproberen voor ik hem aanschaf, want ik hoorde dat hij wat minder was dan With No Human Intervention?

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11746
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » za mar 04, 2006 12:40 pm

Ligt eraan, qua sfeer vind ik em beter, maar qua rosgeweld minder.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Bericht door Nynke » za mar 04, 2006 12:51 pm

Ik heb m nu een keer gehoord en vind m minder dan With No Human Intervention, het "rosgeweld" is juist wat me zo trekt bij Aborym. Ook vind ik het industriële haast wat minder geworden.

Maar ik zal die nieuwe nog wat vaker luisteren.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11746
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » za mar 04, 2006 1:06 pm

Klopt wel, die echte techno-kant is er ook een beetje af. Nog steeds wel een dijk van een album overigens.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Othrys
Berichten: 3432
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 11:16 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Othrys » za mar 04, 2006 1:16 pm

Blood&Ashes schreef:Ik kwam via de m-a pagina van Geist bij Funeral Procession terecht. Lekkere rauwe black metal uit Duitsland.

Hier een sample van hun EP Legion Cymru. Hun eerste volledige album zou eind deze maand uit moeten komen.
Duitsers die doen alsof ze uit Wales komen?

Die sample klinkt nogal matig trouwens. Beetje een slap aftreksel van Frostkrieg.
The True North, Strong and Free

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » za mar 04, 2006 1:30 pm

Othrys schreef:Die sample klinkt nogal matig trouwens. Beetje een slap aftreksel van Frostkrieg.
Die EP die ik noemde is best interessant. 't Is wat afwisselender dan je op basis van die sample zou denken.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25358
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za mar 04, 2006 3:17 pm

Kreeg laatst de nieuwe Mystic Circle cd binnen en deze is voor de grap best wel goed te noemen.
Ach ja, de band is weinig geliefd, maar muzikaal is men op de goede weg.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Scream filled Silence
Berichten: 1658
Lid geworden op: di mar 02, 2004 7:39 pm

Bericht door Scream filled Silence » za mar 04, 2006 4:07 pm

Ik heb ooit The Great Beast van Mystic Cyrcle in mn bezit gehad, kwam voor mij over als een één of andere Dimmu Borgir kloon, alleen dan heel cliché. Ik geloof dat ik dat album 1 keer gehoord heb, toen had ik er wel weer genoeg van.
[url]www.hopsandbarley.nl[/url]

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25358
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za mar 04, 2006 4:19 pm

hmm, ja maar na dat album is men de wat rauwere meer death/black metal richting opgegaan en dat heeft ze wel goed gedaan.

Vette strakke black death metal met de nodige thrash invloeden inclusief hoge gierende solo's.
Sterke productie en met name op zanggebied is die kerel er gigantisch op vooruitgegaan (op The Great Beast klonk hij als een homosexuele beer met stoelgangproblemen)

Bij deze, nog even een aanrader.
De nieuwe schijf van het Franse Belenos, prachtige epische doch zware en extreme pagan black metal.
Met sfeervolle intermezzo's en bruut beukende passages. Heb em nog niet zo lang dus nog niet veel geluisterd, maar het klinkt allemaal uitstekend en heerlijk zwaar door de prettige productie.

ach en nu ik toch bezig ben. De laatste Union schijf klinkt ook verduiveld goed. Heerlijke black metal met de nodige doom en death invloeden. Absoluut een aanrader.

Tevens is de laatste schijf van Adorior (tevens op Agonia Records) een ware blasfemische hellerit geworden. Wat een kankerharde black metal met de meest vette thrash metal invloeden. Een daverend gave plaat. Ook een aanrader.

En helemaal geweldig is de nieuwe Negator schijf, op een nog betere wijze wordt de rauwe stijl met melodie vermengd. Stukken beter als Old Black waarop nog enkele misplaatste stukken stonden.

Kortom het is weer feest wat black metal betreft.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za mar 04, 2006 6:17 pm

Amibor schreef:Heb overigens nog weinig tot niemand zien lullen over de nieuwe Aborym. En die is geweldig. De post-apocalyptische sfeer zit er weer goed ingebakken, en dit keer bevat het album meer meeslepende midtempo stukken, waarmee een geniale sfeer wordt neergezet. En natuurlijk breekt de klinische hel geregeld hard los en worden engelen bij bosjes verkracht door een industriele maalstroom van verdoemenis.
Met andere woorden, kopen die hap.
Wordt er nog wel stevig geblazen dan? Want dat vond ik altijd erg gaaf aan Aborym. Alleen werd dat af en toe een beetje saai. Als ik de reviews zo lees dan hebben ze op het nieuwe album juist de perfecte balans gevonden. Apocalyptische sfeer maar niet te mechanisch, lekker bruut maar wel met genoeg afwisseling, etc. En de nieuwe zanger schijnt ook niet tegen te vallen.
Hij staat in ieder geval op mijn "want-list".
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » za mar 04, 2006 7:50 pm

Amibor schreef:Heb overigens nog weinig tot niemand zien lullen over de nieuwe Aborym. En die is geweldig. De post-apocalyptische sfeer zit er weer goed ingebakken, en dit keer bevat het album meer meeslepende midtempo stukken, waarmee een geniale sfeer wordt neergezet. En natuurlijk breekt de klinische hel geregeld hard los en worden engelen bij bosjes verkracht door een industriele maalstroom van verdoemenis.
Met andere woorden, kopen die hap.
Ik heb hem inmiddels gehoord en ik moet zeggen dat 'ie me wat tegen valt. Zo op het eerste gehoor vind ik het best een leuk album, maar ik mis de snelheid en het industiële 'geweld' wat ik zo goed vond aan hun vorige album.
Zoals het er nu naar uit ziet denk ik niet dat ik hem aan zal schaffen. Maar ik zal er nog eens wat vaker naar luisteren, misschien bedenk ik me.

Gebruikersavatar
ZeroNeo
Berichten: 523
Lid geworden op: do mar 25, 2004 3:56 pm
Locatie: Belgium

Bericht door ZeroNeo » zo mar 05, 2006 1:09 pm

Kent iemand Dark Fortress?
Is medolische Black.. Echt wel een goede band.
"In the quiet words of the virgin Mary.. Come again?" - Brick Top, Snatch

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25358
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo mar 05, 2006 1:13 pm

die nieuwe plaat schijnt inderdaad wel goed te zijn, het eerste album vond ik niet al te bijzonder
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » zo mar 05, 2006 1:15 pm

ZeroNeo schreef:Kent iemand Dark Fortress?
Is medolische Black.. Echt wel een goede band.
Daar werd hier laatst over gesproken. Het zou volgens de één een Dimmu Borgir namaaksel zijn (Dimmu Borgir betekent geloof ik hetzelfde als Dark Fortress) en volgens de ander moet je worden opgeknoopt als je zulke dingen roept.
Verder ken ik het niet, moet ik bekennen.
Laatst gewijzigd door Plaag op zo mar 05, 2006 1:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
ZeroNeo
Berichten: 523
Lid geworden op: do mar 25, 2004 3:56 pm
Locatie: Belgium

Bericht door ZeroNeo » zo mar 05, 2006 1:17 pm

Plaag schreef:[..]


Daar werd hier laatst over gesproken. Het zou volgens de één een Dimmu Borgir namaaksel zijn (Dimmu Borgir betekent geloof ik hetzelfde als Dark Fortress) en volgens de ander moet je worden opgeknoopt als je zulke dingen roept.
Nee, het is geen Dimmu Borgir namaaksel. Allesinds in niet in mijn ogen.
"In the quiet words of the virgin Mary.. Come again?" - Brick Top, Snatch

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25358
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo mar 05, 2006 1:18 pm

ach ja het is gewoon aardige standaard melodieuze black metal met wat death invloeden.

Past inderdaad goed in het straatje van populaire meloblack bands
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » zo mar 05, 2006 1:20 pm

Jeroen schreef:ach ja het is gewoon aardige standaard melodieuze black metal met wat death invloeden.

Past inderdaad goed in het straatje van populaire meloblack bands
Ik krijg niet het gevoel dat ik erachteraan moet.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
graveworm
Berichten: 2529
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:10 pm

Bericht door graveworm » zo mar 05, 2006 2:13 pm

Jij niet,ik wel.

Straks eens wat van zoeken.

Gebruikersavatar
Vlammy
Berichten: 3834
Lid geworden op: wo nov 12, 2003 3:38 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Vlammy » zo mar 05, 2006 2:38 pm

Plaag schreef:[..]


Daar werd hier laatst over gesproken. Het zou volgens de één een Dimmu Borgir namaaksel zijn (Dimmu Borgir betekent geloof ik hetzelfde als Dark Fortress) en volgens de ander moet je worden opgeknoopt als je zulke dingen roept.
Verder ken ik het niet, moet ik bekennen.
[XnegativeX hier:]
Plagiaat!!!

Maar die nieuwe Dark fortress is inderdaad zeer gaaf. Het is wat moderne black metal met hier en daar wat death metal invloeden (al zijn die maar heel schaars). Maar wat ik zo gaaf vind aan die band is dat ze old school black metal en moderne black metal met elkaar mengen. En dat ze er een geweldige sfeer aan weten te hangen. Daardoor doet het me soms wat denken aan Manes en op andere momenten weer aan Morgul.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » zo mar 05, 2006 2:43 pm

Vlammy schreef:[..]


[XnegativeX hier:]
Plagiaat!!!

Maar die nieuwe Dark fortress is inderdaad zeer gaaf. Het is wat moderne black metal met hier en daar wat death metal invloeden (al zijn die maar heel schaars). Maar wat ik zo gaaf vind aan die band is dat ze old school black metal en moderne black metal met elkaar mengen. En dat ze er een geweldige sfeer aan weten te hangen. Daardoor doet het me soms wat denken aan Manes en op andere momenten weer aan Morgul.
Hoezo Plaag-hiaat?

En wat zit jij nou te posten onder Vlammy's account?
Kop dicht, Thorko

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » zo mar 05, 2006 2:48 pm

Plaag Jihad
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25358
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo mar 05, 2006 3:30 pm

Plaagmuur, Plaaggeest, Plaagzang, ja ik weet het, spuit 11
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Zorya
Berichten: 2850
Lid geworden op: wo feb 23, 2005 5:14 pm

Bericht door Zorya » ma mar 06, 2006 6:09 pm

Verrek wat gaat het hier weer snel zeg. Als een raket, heus.

En nu gaat iemand me vertellen aan welk album van Nehemah ik het eerst moet beginnen. De mp3s van Krijst zijn verslavend! Hier wil ik meer van horen...
From their torment springs its delight.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » ma mar 06, 2006 6:13 pm

Requiem Tenebrae, zeer gave plaat.
De rest is ook wel gaaf, maar Requiem vind ik er net wat boven uitkomen.

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » ma mar 06, 2006 6:19 pm

Zorya schreef:Verrek wat gaat het hier weer snel zeg. Als een raket, heus.

En nu gaat iemand me vertellen aan welk album van Nehemah ik het eerst moet beginnen. De mp3s van Krijst zijn verslavend! Hier wil ik meer van horen...
ik zeg shadows from the past.

Gebruikersavatar
Zorya
Berichten: 2850
Lid geworden op: wo feb 23, 2005 5:14 pm

Bericht door Zorya » ma mar 06, 2006 6:46 pm

iscariah schreef:Requiem Tenebrae, zeer gave plaat.
De rest is ook wel gaaf, maar Requiem vind ik er net wat boven uitkomen.
sanguis schreef:[..]


ik zeg shadows from the past.
Bedankt, ik zal het eens uitzoeken.
From their torment springs its delight.

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » ma mar 06, 2006 7:55 pm

Light of A Dead Star en Requiem Tenebrae zijn gedeeld het sterkste, hoewel Shadows From The Past niet heel veel minder is. Die eerste doet veel denken aan A Blaze In The Northern Sky, waar ze op Requiem een vrij eigen geluid gekregen hebben. Shadows.. valt daar een beetje tussenin, en mist ondanks een paar sterke nummers wat samenhang. Heel degelijk bandje wel.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11746
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » ma mar 06, 2006 7:56 pm

een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » ma mar 06, 2006 8:55 pm

Zorya schreef:Verrek wat gaat het hier weer snel zeg. Als een raket, heus.

En nu gaat iemand me vertellen aan welk album van Nehemah ik het eerst moet beginnen. De mp3s van Krijst zijn verslavend! Hier wil ik meer van horen...
Ik vind light of a dead star het minst.
De andere twee verschillen niet veel in niveau. Op beide staan 2 ijzersterke nummers aangevuld met andere goede nummers.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
Zorya
Berichten: 2850
Lid geworden op: wo feb 23, 2005 5:14 pm

Bericht door Zorya » ma mar 06, 2006 9:07 pm

Meltdown schreef:Light of A Dead Star en Requiem Tenebrae zijn gedeeld het sterkste, hoewel Shadows From The Past niet heel veel minder is. Die eerste doet veel denken aan A Blaze In The Northern Sky, waar ze op Requiem een vrij eigen geluid gekregen hebben. Shadows.. valt daar een beetje tussenin, en mist ondanks een paar sterke nummers wat samenhang. Heel degelijk bandje wel.
Ja, voor overeenkomsten met Darkthrone hoef je niet ver te zoeken voor zover ik heb kunnen horen. Maar daar hoor je mij niet over klagen.
Bovendien kan ik echt een bloedhekel hebben aan onsamenhangende albums, ook al zijn de nummers stuk voor stuk meesterwerken. Geen idee waarom, maar dat vind ik negen van de tien keer zeer irritant.
Maar ik ga ze gewoon allemaal luisteren. Ik doe het in de naam van Krijst.

@ Amibor

Succes ermee! Jammer dat ik geen geld heb anders zou ik je misschien van die Bal Sagoth albums af hebben geholpen...
From their torment springs its delight.

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17928
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » ma mar 06, 2006 9:10 pm

van Nehemah ken ik alleen Requiem Tenebrae, erg lekker plaatje (al is het niet ontzettend wereldschokkend)
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » ma mar 06, 2006 9:11 pm

Zorya schreef:[..]


Ja, voor overeenkomsten met Darkthrone hoef je niet ver te zoeken voor zover ik heb kunnen horen. Maar daar hoor je mij niet over klagen.
Bovendien kan ik echt een bloedhekel hebben aan onsamenhangende albums, ook al zijn de nummers stuk voor stuk meesterwerken. Geen idee waarom, maar dat vind ik negen van de tien keer zeer irritant.
Maar ik ga ze gewoon allemaal luisteren. Ik doe het in de naam van Krijst.

@ Amibor

Succes ermee! Jammer dat ik geen geld heb anders zou ik je misschien van die Bal Sagoth albums af hebben geholpen...
Dat zouden meer mensen moeten doen!
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » ma mar 06, 2006 9:12 pm

Gelukkig van dat laatste, dan maak ik daar tenminste nog kans op. Shit, die aasgieren hier jatten alles binnen vijf minuten onder je neus vandaan.

En probeer van Nehëmah gewoon alledrie de albums. Je ziet het, de meningen zijn verdeeld, maar het is allemaal sowieso goed te verteren spul. Requiem hoorde nog bij m'n beste van 2004.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Zorya
Berichten: 2850
Lid geworden op: wo feb 23, 2005 5:14 pm

Bericht door Zorya » ma mar 06, 2006 9:16 pm

Meltdown schreef:Gelukkig van dat laatste, dan maak ik daar tenminste nog kans op. Shit, die aasgieren hier jatten alles binnen vijf minuten onder je neus vandaan.

En probeer van Nehëmah gewoon alledrie de albums. Je ziet het, de meningen zijn verdeeld, maar het is allemaal sowieso goed te verteren spul. Requiem hoorde nog bij m'n beste van 2004.
Ik geloof je op je woord. Ik heb weer heel wat te doen!

En veel plezier met die Bal Sagoth platen. Piemel.


Maar nu ga ik eerst 5 dagen snowboarden. Dag lieve blekkies. En Krijst.
From their torment springs its delight.

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17928
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » ma mar 06, 2006 9:17 pm

ik ben nu trouwens Weakling aan het luisteren (mp3, dat wel) en ik vind het echt goed, waar moet ik zijn als ik dat ding tzt wil aanschaffen?
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » ma mar 06, 2006 9:29 pm

Moeilijk te krijgen. De 2LP versie is haast onmogelijk te vinden, de CD versie iets makkelijker maar nog steeds moeilijk, en op tape is 'ie nog wel te krijgen. Als je ook genoegen neemt met een bandje kan ik weleens voor je zoeken..?

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma mar 06, 2006 9:38 pm

Wow, dude! Ik luister nu naar een nummer van de nieuwe Ljå genaamd Til Avsky For Livet (de cd heet zo, niet het nummer).
Dat klinkt erg lekker! Doet me een beetje denken aan oude Gorgorth (ten tijde van Under the sign of hell) en Ulver (ten tijde van Nattens Madrigal). Dit was een onbekende band voor mij maar het klinkt wel fucking gaaf!
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » ma mar 06, 2006 9:43 pm

Ja dude, daar ging het laatst nog over. Dat ding wil ik hebben.

sample
Meltdown schreef:Aha. Zo, dat is een pot barbaars geworden..
Een andere richting dan de Marduk-achtige Vedderbaug demo, dit gaat dan meer richting oude Gorgoroth, en Arckanum valt ook wel terug te horen in de lompere stukken. Of niet, maar slecht is anders. Op het gebied van variatie heeft men duidelijk vooruitgang geboekt, alleen die versnelling doet nog aan de demo denken, die voor een hoog percentage op dat tempo voorbijgaste.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » ma mar 06, 2006 9:45 pm

Ik heb van Ljå alleen de split 7" met Koldbrann en die klinkt wel erg goed, vooral de Ljå kant dus. Binnenkort die CD maar eens beluisteren.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11746
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » ma mar 06, 2006 9:46 pm

Heeft NCU Dead as dreams niet nog liggen? Ik heb ook alleen de tape, maar een cd zou niet misstaan.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » ma mar 06, 2006 9:48 pm

Sandr schreef:ik ben nu trouwens Weakling aan het luisteren (mp3, dat wel) en ik vind het echt goed, waar moet ik zijn als ik dat ding tzt wil aanschaffen?
http://www.aquariusrecords.org/cat/w3.html


Je kan alleen betalen met een credit card en dat heb ik juist niet.

Weet iemand of het ook mogelijk is om te betalen met Paypal?
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11746
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » ma mar 06, 2006 9:50 pm

Of NCU... ik bedoelde THR.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » ma mar 06, 2006 9:53 pm

THR is gestopt met de distro, alleen z'n eigen releases (degenen die nog niet uitverkocht zijn dan) worden nog verkocht.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma mar 06, 2006 9:56 pm

Wat vind ik het toch hoerig, SCHIJT irritant dat cd´s die zo goed verkopen gewoon niet meer te krijgen zijn. En vaak alleen omdat het zonodig underground en obscuur moet blijven. Het lijkt mij juist een groot goed dat je fans je muziek kunnen beluisteren. In de hardcore, thrash en black metal is dat echt vreselijk irritant.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Lord Leuber
Berichten: 301
Lid geworden op: do jul 01, 2004 8:41 pm
Locatie: Santpoort
Contacteer:

Bericht door Lord Leuber » ma mar 06, 2006 10:22 pm

Mijn Dead as Dreams komt uit Australië:

http://slingshot.to/goatowarex

Goede prijzen: 8 euro de cd, en geen verzendkosten.

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » ma mar 06, 2006 10:36 pm

Leuk dat ze juist die cd niet meer hebben.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
Lord Leuber
Berichten: 301
Lid geworden op: do jul 01, 2004 8:41 pm
Locatie: Santpoort
Contacteer:

Bericht door Lord Leuber » ma mar 06, 2006 10:38 pm

Huh, Dead as Dreams staat toch nog gewoon in de distrolijst? Of bedoel je een andere?

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » ma mar 06, 2006 10:41 pm

Lord Leuber schreef:Huh, Dead as Dreams staat toch nog gewoon in de distrolijst? Of bedoel je een andere?
Mijn fout, had op de verkeerde gedeelte van de site geklikt, iig hartstikke bedankt voor de link, top!
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
Senseless Verwoesting
Berichten: 52
Lid geworden op: ma jan 16, 2006 3:31 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Senseless Verwoesting » ma mar 06, 2006 10:48 pm

Ik ben niet zo thuis in de zwarte metalen, maar ik heb laatst devs iratvs van arthemesia (met jari maenpaa) bemachtigd, en dat is wel een heerlijke cd zeg. Weet iemand een band die er op lijkt? Het zal wel te omschrijven zijn als melodische black metal.

Gesloten