Verdraait! Helemaal vergeten! Jullie zijn mn beste vrienden en ik herken jullie vast daar!Cathalised schreef:[..]
Wij zullen er in ieder geval zijn. Hoeahahahaaaaa

Verdraait! Helemaal vergeten! Jullie zijn mn beste vrienden en ik herken jullie vast daar!Cathalised schreef:[..]
Wij zullen er in ieder geval zijn. Hoeahahahaaaaa
Waarschijnlijk iedereen. Gezien het begrip "metal fan" niet alleen op dit forum slaat.kimmey schreef:Roep gewoon keihard mf en kijk wie er reageert
Ik maak onderweg van en naar concerten met iedereen met een patchjack/bandshirt weleens een praatje. En eenmaal ter plaatse herken ik vaak genoeg lui van hierrrrr. En andersom.Rattlehead schreef:Als het goed is leer je vanzelf mensen kennen op optredens, of die nou van metalfan zijn of niet doet natuurlijk niet ter zake.
TrueIROn schreef:Juustem. Ik ben ook de enige van mijn vrienden die van Anthrax houdt (Op die kerel zonder geld na dan, dus die gaat ook niet) dus ik ga ook alleen. Geeft niks, mensen zat daar om mee te praten, en als je met zijn allen van de muziek staat te genieten heb je eigenlijk geen bekenden nodig.
Finaal vergeten, want ondanks dat ik ietwat verstrooid ben soms, ben ik vrouwvriendelijk, kindgericht, plantaardig (Copyright H. Finkers), verantwoordelijk, vrijgevig, beschermend, zelfdenkend, ruimgeestig, vredelievend en woon ik ook nog eens in Rheden.Soulcollector schreef:4) Zeg dat Iron komt, dan zullen ze meteen zwichten.
Die omschrijving suggereert dat je homoseksueel bent. Vind ik best hoor, want met Rob Halford is ook niets mis. Maar een beetje metalhead is natuurlijk gewoon een rebelse, vleesetende, agressieve en macho vrouwenverslinder.IROn schreef:[..]
Finaal vergeten, want ondanks dat ik ietwat verstrooid ben soms, ben ik vrouwvriendelijk, kindgericht, plantaardig (Copyright H. Finkers), verantwoordelijk, vrijgevig, beschermend, zelfdenkend, ruimgeestig, vredelievend en woon ik ook nog eens in Rheden.
Ook een beetje vreemd soms, ik weet het, maar dat is bijzaak.
Ik zal een poging wagen.IROn schreef:1) Lief kijken.
2) Zeg dat je hier op Metalfan veel vrienden hebt gemaakt die je daar tegenkomt.
3) Hang een verhaal op over hoe sociaal en aardig metalheads zijn en dat er niets kan gebeuren.
En ik denk dat ik punt 4 het beste maar achterwege kan laten.Soulcollector schreef:4) Zeg dat Iron komt, dan zullen ze meteen zwichten.
Death penalty, dededeeeeeeeeeee, dededuhhhhh, dededeeeeeeeee, dededuhhhh.arnibes schreef:[..]
Gezellig, maar er staan wel prijzen op het ontmoeten van mij.
Dat weet ik, maar die staat ook al op Spreading the Decease toch? Het ging me om de rest.enforcer schreef:Armed and Dangerous het nummer alleen is is het geld waard!
Zeker is die zijn geld waar, ieder nummer op die EP is een (vind ik dan) superieure versie ten opzichte van de originele songs. Ok, misschien God Save The Queen niet dan.........IROn schreef:Ik zeg het niet graag, maar nu moet het toch echt even:![]()
Maar afijn, hoe vet is de Armed and Dangerous EP, want ik zit te dubben of ik die nog zal aanschaffen, is hij het geld waard?
Nou, dan haal je een avondje flink deur in de kroeg daar. Ook niks mis mee hoor!Eru Iluvatar schreef:Ik heb even gekeken op de routeplanner van de NS. De laatste trein richting Zwolle op de 17e gaat om 22:39. De eerstvolgende daarna gaat om 6:09.