Dragonforce komt naar NL met twee headline-shows in maart
Zo, dat was me het avondje wel zeg! Sabaton speelde ontiegelijk gaaf, en persoonlijk vind ik hen muzikaal ook beter, dus daar heb ik erg van genoten. Panzer Battalion, Metal Machine, Purple Heart, Into The Fire, Primo Victoria; alle nummers die ik graag wilde horen speelden ze, plus nog een nieuwe: Nuclear Attack, van hun aankomende, nog niet gereleaste album. (Dat hun eerste album dat ook is vergaten ze voor het gemak maar even) De bgand klonk sympathiek en ze hadden er duidelijk zin in. En lekker meegezongen, geweldig. Ik vond Sabaton dan ook de vetste band van de avond.
Dragonforce was ook zeer gaaf, vooral Prepare for War en Heart of a Dragon waren mijn hoogtepunten. Na een tijdje ben ik wel een stuk naar achteren gegaan, tegen de bar aan om precies te zijn. Wat meer ruimte, minder luid en daardoor ook beter geluid. Nadeel van Dragonforce vind ik altijd dat de nummers direct moeten aanslaan bij mij, anders verslapt mijn aandacht enigszins. Dat gebeurde soms, maar overall was het wel heel vet. Setlist weet ik niet, ik ben geen diehard fan dus ik kende niet alle nummers.
En Palm, altijd fijn daar.
Dragonforce was ook zeer gaaf, vooral Prepare for War en Heart of a Dragon waren mijn hoogtepunten. Na een tijdje ben ik wel een stuk naar achteren gegaan, tegen de bar aan om precies te zijn. Wat meer ruimte, minder luid en daardoor ook beter geluid. Nadeel van Dragonforce vind ik altijd dat de nummers direct moeten aanslaan bij mij, anders verslapt mijn aandacht enigszins. Dat gebeurde soms, maar overall was het wel heel vet. Setlist weet ik niet, ik ben geen diehard fan dus ik kende niet alle nummers.
En Palm, altijd fijn daar.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
Ja, ik ook! Verkocht Sabaton hun album trouwens nog gisteren? Ik zag niets, hopen dat hij er vanavond wel is.
Oh, en ik dacht Aminjar nog een x aantal keren te zien lopen... maar ik ben ontzettend slecht in gezichten, wist het niet zeker, dus ik heb maar niets gezegd.
Oh, en ik dacht Aminjar nog een x aantal keren te zien lopen... maar ik ben ontzettend slecht in gezichten, wist het niet zeker, dus ik heb maar niets gezegd.
- arnibes
- Contacteer:
Fijn om te horen dat Sabaton zo gaaf wasIROn schreef:Zo, dat was me het avondje wel zeg! Sabaton speelde ontiegelijk gaaf, en persoonlijk vind ik hen muzikaal ook beter, dus daar heb ik erg van genoten. Panzer Battalion, Metal Machine, Purple Heart, Into The Fire, Primo Victoria; alle nummers die ik graag wilde horen speelden ze, plus nog een nieuwe: Nuclear Attack, van hun aankomende, nog niet gereleaste album. (Dat hun eerste album dat ook is vergaten ze voor het gemak maar even) De bgand klonk sympathiek en ze hadden er duidelijk zin in. En lekker meegezongen, geweldig. Ik vond Sabaton dan ook de vetste band van de avond.

Tering, ja! Dat was echt enorm gaaf.
Sabaton vond ik werkelijk geniaal! Enorm strakke muziek. Sjongejonge, ik geniet nog.
Dragonforce was, logischerwijs, ook echt goed. Vage gozers met vage acties; dat maakt het wel gaaf.
Ik kende alle nummers dus dat is ook erg fijn.
@IrOn: Sabaton verkocht hun cd wel degelijk, ja. Ik heb zelfs een gesigneerde ontvangen en ben met 2 bandleden op de foto gegaan. Best grappig.
Ik heb jou ook gezien; jij had iron maiden als backpatch? En een rode broek?
Ik wist eigenlijk weinig te zeggen.
Sabaton vond ik werkelijk geniaal! Enorm strakke muziek. Sjongejonge, ik geniet nog.
Dragonforce was, logischerwijs, ook echt goed. Vage gozers met vage acties; dat maakt het wel gaaf.
@IrOn: Sabaton verkocht hun cd wel degelijk, ja. Ik heb zelfs een gesigneerde ontvangen en ben met 2 bandleden op de foto gegaan. Best grappig.
- Je bent pas mens in ontmoeting met de ander - Martin Buber
ik ga vanavond k heb dr vet zin in maare ken jij sabaton ze zijn redelijk onbekend ik vind ze in ieder geval wel goedAminjar schreef:Tering, ja! Dat was echt enorm gaaf.
--------------------------------------------------------
EEN woord EEN begrip: DREAM THEATER
DRAGONFORCE CONCERT...SERIEUS GOED
-
-
-
ja had k gezienYellowfish schreef:Die drummer van sabaton was trouwens wel lekker bezig. Zag er erg smakelijk uit, ahum
trouwens over drummers gesproken de drummer van dragonforce was wel snel het podium af.....
--------------------------------------------------------
Rode broek, kan niet missen inderdaad, that's me! Zonde dat ik die cd daar niet gekocht heb, waar stonden die lui dan? In dat zaaltje ernaast zeker, waar ik niet geweest ben.Aminjar schreef:Tering, ja! Dat was echt enorm gaaf.
En foto's? Showen!
Mee eens, daarom vond ik de nummers van de Vallei der Verdoemden dan ook het gaafst, die zijn wat minder snel en melodieuzer.RvdM schreef:Zeker een goed concert, ja. Ik vind het alleen wel jammer dat de gitaristen echt een overkill aan snelle solo's spelen. De eerste nummers was ik echt onder de indruk door hun techniek, maar na een tijd wist ik het wel. Snel soleren is knap, maar snel is niet altijd mooi. Of wel?
-
deden ze vorig jaar bij bospop en graspop ook staan ze opeens achter je is wel grappigYellowfish schreef:[..]
Hmm, eigenlijk niet op gelet. Weet wel dat al vrij snel die gitarist, bassist en toetsenist de zaal inkwamen toen het was afgelopen, wel grappig.
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
het voorprogramma van Kamelot speelde zo'n happy hardcore nummer van die gabber elstak vond ik iets te veel van het goede...
ja zo heb ik hem ook gezien....Aminjar schreef:[..]
Ja hehe, klopt! @bospop:
Foto's van zondag volgen nog wel, denk ik.
- Soulcollector
- Contacteer:
vadim is de keybord gast sukkel en dit was toen we naar huis gingen.Soulcollector schreef:Zijn Anja en Vadim tweelingzussen? En jou was zeker te beroerd om 50 cent voor de garderobe te betalen.
Laatst gewijzigd door kimmey op di mar 07, 2006 5:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.last.fm/user/kimmey12/?chartstyle=Awesome35][img]http://imagegen.last.fm/Awesome35/recenttracks/5/kimmey12.gif[/img][/url]
- Soulcollector
- Contacteer:
Hierbij nog wat foto's van het optreden in de Melkweg van afgelopen maandag.
De rest is te vinden op mijn website:
http://www.metal-experience.com

De rest is te vinden op mijn website:
http://www.metal-experience.com

Hehe, ja dat vond ik ook.IROn schreef:Het publiek in tweeën verdelen en schreeuwen is wel erg gejat van andere bands, maar leuk was het wel.
Oh, en die solo's met die housebeat erachter waren ook vet!
Sabaton vond ik trouwens onwijs gaaf.
Trouwens iemand nog de kotsende drummer opgevallen? Na elk nummer kreeg die een emmer onder zijn kop geduwt.

- Uberneedee